Şimdi Ara

Erdoğan: Parası olan Yavuz Sultan Köprüsü'nden geçer, diğerleri öbüründen geçer (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
1
Favori
2.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
137 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Madem zengin değilsiniz neden bu kadar bağırıyorsunuz diğer köprüyü kullanın olsun bitsin ,lakin sizin karın ağrınızı gayet iyi biliyoruz,beğenmiyorsanız yunanistana gidebilirsiniz
  • Neden kazanamadık diyenler. Şu konudaki nefret dolu hakaretleri iyi okusun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-9C7D7CB4C

    Madem zengin değilsiniz neden bu kadar bağırıyorsunuz diğer köprüyü kullanın olsun bitsin ,lakin sizin karın ağrınızı gayet iyi biliyoruz,beğenmiyorsanız yunanistana gidebilirsiniz
    Nickine zeus yazıp yunanistan’a gidin demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • x2yk X kullanıcısına yanıt
    Sadece ağır tonajlı araçlar için yapıldıysa neden normal binek arabaların vızır vızır geçeceği bi garanti verildi? İstenilen geçiş olmadığı için niye biz cefasını çekiyoruz anlamadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_harputlu

    Sallama ziyaaa yüklenici şirkete yaptırıldı.Belirli bir yılda işletecek sonra devletin yönetiminden devam.

    Alıntıları Göster
    Şimdi üstat gerçi banlanmışsınız ama size şöyle bir anlaşma sunuyorum, kabul etmek zorundasınız bunu.

    Bundan sonra evinin bütün market alışverişinizi ben yapıcam, siz markete kadar yorulmayacaksınız.

    Günlük 10 dolar (bugünkü kurla 46 TL, yarın ne olur bilemem) paranızı alırım, markete gidip gitmemem önemli değil. Günlük 10 doları her türlü alırım. Market alışverişinin tutarı 10 doları geçerse, geçen tutarı da alırım (market alışverişi 75 TL tutarsa mesela bugünkü kurla sizden 29 TL karşılığı olan 6.3 doları daha alırım.
    Bu 25 yıl boyunca her gün böyle olacak. Her gün bana 10 dolar para vereceksiniz, market alışverişi yapmadığım günler de dahil. Bayramlarda izin yaparım, yine de 10 dolar paramı alırım. 25 yıl sonra anlaşma biter, market alışverişi size geçer.

    Bu anlaşmayı kabul etmemek gibi bir şansınız yok, size sormuyorum, direk anlaşmış oluyoruz. Üstüne üstlük ben size hizmet yapıyorum, ben olmasam aç kalırsınız, yiyecek ekmeğinizi bile ben veriyorum, bunu da her fırsatta size belirteceğim, e hizmet yapıyorum sonuçta, ben size hizmet etmeye çalışıyorum.




  • Doğru söylüyor adam, biz essek gibi calisip zengin olduk, parali kopruden gecmeye gocunmuyoruz. Diger yandan aylak aylak gezen 2 ay orda 3 ay burda calisan vasifsiz insanlar kopru parali diye isyan ediyor. Gecme kardesim ordan, eski yoldan git. Vergiyi bu ulkede yasadigin icin veriyorsun, kopruden gecip gecmemen muhim degil. Vergi vermek istemeyen amerikaya gitsin. Penailvanyalı topladigi himmet paralarindan sizin yerinize odesin vergilerinizi. Yallah amerikaya..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ryan Oreily

    Ne alakası var yazdıklarının konu ile?

    Parası olan geçsin diyor o zaman niye geçiş garantisi veriliyor?

    Yüklenici firma cebinden 5kuruş çıkarmadan bizim cebimizdeki paraları söğüşlüyor sen de ses çıkar(a)mıyorsun üstünede reis ayağı çekiyorsun.

    Yetti artık 3-5 kuruş kazanıyorsun diye milleti sattığınız bu vatana ihanet ettiğiniz
    Ben bu forumdaki sizler gibilerin genel durumunu anlatmaya çalıştım. Alakası bu. Yüklenici firma diyorsun da, madem bu kadar kaymak bir iş idiyse, neden sizin zihniyete sahip KOÇ grubu buna daha iyi bir teklif sunup almadı..
    Özel sektör, babasının parası ile bize size bedava iş yapmayacak tabii ki.. Bedava istemiyorum, hakkını alsın, siz ve sizinkiler gibi devletimize milletimize yük olmasın yeter.
    Ben 3-5 kuruş kazanıyorum, Elhamdülillah. Gördüğüm kadarıyla insanların çoğu 3-5 kuruş kazanıyor.. Daha fazla kazanmak için ihtirasımız yok, dolayısı ile milleti satmıyoruz, vatana ihanet etmiyoruz. Satanlar ve ihanet edenler genelde daha fazla kazanç peşinde olan, yan gelip yatarak solculuk yapmak isteyen, ekmek elden su gölden yaşamak isteyen sizlersiniz.. Maalesef bir şekilde başarıyorsunuz.. Zengin muhitler herşeyi net olarak ortaya koyuyor.

    Daha önce dediğim gibi yine bu seçim sonucu, forumdaki sonuçlarla gerçek sonuçların alakasız olduğunu bir kez daha gösterdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Şimdi üstat gerçi banlanmışsınız ama size şöyle bir anlaşma sunuyorum, kabul etmek zorundasınız bunu.

    Bundan sonra evinin bütün market alışverişinizi ben yapıcam, siz markete kadar yorulmayacaksınız.

    Günlük 10 dolar (bugünkü kurla 46 TL, yarın ne olur bilemem) paranızı alırım, markete gidip gitmemem önemli değil. Günlük 10 doları her türlü alırım. Market alışverişinin tutarı 10 doları geçerse, geçen tutarı da alırım (market alışverişi 75 TL tutarsa mesela bugünkü kurla sizden 29 TL karşılığı olan 6.3 doları daha alırım.
    Bu 25 yıl boyunca her gün böyle olacak. Her gün bana 10 dolar para vereceksiniz, market alışverişi yapmadığım günler de dahil. Bayramlarda izin yaparım, yine de 10 dolar paramı alırım. 25 yıl sonra anlaşma biter, market alışverişi size geçer.

    Bu anlaşmayı kabul etmemek gibi bir şansınız yok, size sormuyorum, direk anlaşmış oluyoruz. Üstüne üstlük ben size hizmet yapıyorum, ben olmasam aç kalırsınız, yiyecek ekmeğinizi bile ben veriyorum, bunu da her fırsatta size belirteceğim, e hizmet yapıyorum sonuçta, ben size hizmet etmeye çalışıyorum.

    Alıntıları Göster
    Ne kadar saçma bir mantık.
    Sanki adamlar hiç cebinden 5 kuruş yatırmamış ya da kredi almamış gibi, sen hiç bir şey ortaya koymadan günlük şunu alırım bunu alırım diyorsun. Önce köprünün YİD mantığını anla, sonra ona uygun düzgün bir senaryo yaz... ki, ciddi bir yazı ortaya çıksın.




  • Aynen öyle parası olan geçmesin gitsin köprü altından yüzerek geçebilir aslında herkes memnunmuş meğer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Ne kadar saçma bir mantık.
    Sanki adamlar hiç cebinden 5 kuruş yatırmamış ya da kredi almamış gibi, sen hiç bir şey ortaya koymadan günlük şunu alırım bunu alırım diyorsun. Önce köprünün YİD mantığını anla, sonra ona uygun düzgün bir senaryo yaz... ki, ciddi bir yazı ortaya çıksın.

    Alıntıları Göster
    Yahu kredi almışsa daha vahim.

    Ben cebimden 5 kuruş koymadan krediyi alıcam, sonra kredi kendi kendini ödeyecek bir düzen, artık bir kaç senede kredi ödenir sonrası safi kâr.

    Koskoca Türkiye Cumhuriyeti bir köprünün inşa maliyetini mi karşılayamıyor? Aksine hazineden inşa etmek emin olun hiç de zor değil, koca devlet bütçesinden bahsediyoruz burada. 500 milyon Euroya Marmaray projesinde çalışacak olan demiryolu araçlarını alan bir devlet, bakın tüpten, yol inşaatından falan bahsetmedim. Sadece Marmaray trenlerinin fiyatı 500 milyon Euro'ydu toplam.
    Sadece ülkenin bir şehrinin belediyesi (En büyük şehrin belediyesi) 60 milyon Euro'ya tek kalemde metrobüs alabiliyorsa, bir köprü inşa etmek bir devlet için çok da sorun olmamalı.

    Köprü yap işlet devret sistemiyle 15 yıl müteahhit firmada kalsın diyelim, kredisini de 7 senede ödesin.
    Körpüden de günlük 40 bin araç geçiş garantisi var kabul edelim.
    Günlük 40 bin araç geçmezse, aradaki fark hazine tarafından firmaya ödenir.
    Günlük 40 bin araç geçerse, hazineden para çıkmaz, vatandaşın cebindeki para firmaya gider.
    Günlük 40 bin araçtan fazlası geçerse, hazineden para çıkmaz, vatandaşın cebinden daha fazla para firmaya gider.

    Eğer müteahhit firma bu parayı Türkiye içerisinde kullanıyorsa durum o kadar da kötü değil, ancak özel firmayı zengin etmek çok da memlekete faydalı bir durum değil.

    Onun yerine köprü devletin imkanları ile yapılır, mülkiyeti devletin olur, vatandaşın verdiği her bir kuruş da devletin kasasına girer. Bu da devletin bir geliridir.

    Eğer müteahhit şirketin bu işten kârı olmasa, neden bu işe girsin?




  • En kisa zamanda 100 tl olsun gecis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Ben bu forumdaki sizler gibilerin genel durumunu anlatmaya çalıştım. Alakası bu. Yüklenici firma diyorsun da, madem bu kadar kaymak bir iş idiyse, neden sizin zihniyete sahip KOÇ grubu buna daha iyi bir teklif sunup almadı..
    Özel sektör, babasının parası ile bize size bedava iş yapmayacak tabii ki.. Bedava istemiyorum, hakkını alsın, siz ve sizinkiler gibi devletimize milletimize yük olmasın yeter.
    Ben 3-5 kuruş kazanıyorum, Elhamdülillah. Gördüğüm kadarıyla insanların çoğu 3-5 kuruş kazanıyor.. Daha fazla kazanmak için ihtirasımız yok, dolayısı ile milleti satmıyoruz, vatana ihanet etmiyoruz. Satanlar ve ihanet edenler genelde daha fazla kazanç peşinde olan, yan gelip yatarak solculuk yapmak isteyen, ekmek elden su gölden yaşamak isteyen sizlersiniz.. Maalesef bir şekilde başarıyorsunuz.. Zengin muhitler herşeyi net olarak ortaya koyuyor.

    Daha önce dediğim gibi yine bu seçim sonucu, forumdaki sonuçlarla gerçek sonuçların alakasız olduğunu bir kez daha gösterdi.

    Alıntıları Göster
    Yandas olmayan firmaya boyle balli isi vermezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    Yandas olmayan firmaya boyle balli isi vermezler.

    Alıntıları Göster
    Ballı dediğin işlerin ihalesi açık açık yapıldı...
    1- Ballı ise diğer firmalar birazcık daha az ballı teklif verselerdi...
    2- Eğer ihale açık değil diye bir iddianız varsa, bunu kanıtlayın.. Ya da sizin zihniyetinizde olan CHP, Kılıçdaroğlu vs ispatlasın.

    Yuvarlak laflarla, sanal laflarla inandırıcı olamazsınız. Bakın, yine olamadınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Yahu kredi almışsa daha vahim.

    Ben cebimden 5 kuruş koymadan krediyi alıcam, sonra kredi kendi kendini ödeyecek bir düzen, artık bir kaç senede kredi ödenir sonrası safi kâr.

    Koskoca Türkiye Cumhuriyeti bir köprünün inşa maliyetini mi karşılayamıyor? Aksine hazineden inşa etmek emin olun hiç de zor değil, koca devlet bütçesinden bahsediyoruz burada. 500 milyon Euroya Marmaray projesinde çalışacak olan demiryolu araçlarını alan bir devlet, bakın tüpten, yol inşaatından falan bahsetmedim. Sadece Marmaray trenlerinin fiyatı 500 milyon Euro'ydu toplam.
    Sadece ülkenin bir şehrinin belediyesi (En büyük şehrin belediyesi) 60 milyon Euro'ya tek kalemde metrobüs alabiliyorsa, bir köprü inşa etmek bir devlet için çok da sorun olmamalı.

    Köprü yap işlet devret sistemiyle 15 yıl müteahhit firmada kalsın diyelim, kredisini de 7 senede ödesin.
    Körpüden de günlük 40 bin araç geçiş garantisi var kabul edelim.
    Günlük 40 bin araç geçmezse, aradaki fark hazine tarafından firmaya ödenir.
    Günlük 40 bin araç geçerse, hazineden para çıkmaz, vatandaşın cebindeki para firmaya gider.
    Günlük 40 bin araçtan fazlası geçerse, hazineden para çıkmaz, vatandaşın cebinden daha fazla para firmaya gider.

    Eğer müteahhit firma bu parayı Türkiye içerisinde kullanıyorsa durum o kadar da kötü değil, ancak özel firmayı zengin etmek çok da memlekete faydalı bir durum değil.

    Onun yerine köprü devletin imkanları ile yapılır, mülkiyeti devletin olur, vatandaşın verdiği her bir kuruş da devletin kasasına girer. Bu da devletin bir geliridir.

    Eğer müteahhit şirketin bu işten kârı olmasa, neden bu işe girsin?

    Alıntıları Göster
    Devletin tek işi gücü sadece bir köprü yapmak olsa, dediğiniz gibi yapardı.. Ama metrobüs alacak, marmarayı yapacak, havalimanları yapacak, yollar yapacak, hastane yapacak... memurların maaşları ve bir sürü diğer masraflar, kalemler..
    Elbetteki bir çoğunu YİD ile yaptırması bence en uygunu. Yoksa hepsini sıraya koysa 100 yıl geçse bitiremez..

    Ben de aynı şeyi diyorum, Müteahhit'in kazancı olmasa niye yapsın? Elbette yapmayacak.. siz yapar mıydınız milletin kara kaşı kara gözü için? Yapmazdınız.. ve normal insan davranışı da budur zaten..




  • cemalettinx C kullanıcısına yanıt
    Sirket kredi aldi, ama sifir riskle kredi aldi. Devlet garantorlugu kefil gosterildi. Bugun herhangi birimiz ayni sartlarda kredi almaya kalksak bir daha bankaya sokmazlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemalettinx C kullanıcısına yanıt
    Sen sorunu anlamamissin.



    Yap islet devrete burada karsi olan yok. Karsi olunan gecis garantileri. Ki bu gecis garantileri tamamen zarar edilecek sekilde hesaplanmis. Gunde 10 araba gecmeyen istikamette 40 arac garantisi verilemez.



    Bugun hukumet cikip gecis garantisini kaldirdik deseler kimse itiraz etmez.



    Olmasi gereken gecis garantisi olmamasidir. Yok illa gecis garantisi olacaksa hukumet garantiden gelen parayi dogrudan firmaya odesin, isletmeyi kendisine alsin, vatandas ucretsiz gecsin. En azindan kazik kuculur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Devletin tek işi gücü sadece bir köprü yapmak olsa, dediğiniz gibi yapardı.. Ama metrobüs alacak, marmarayı yapacak, havalimanları yapacak, yollar yapacak, hastane yapacak... memurların maaşları ve bir sürü diğer masraflar, kalemler..
    Elbetteki bir çoğunu YİD ile yaptırması bence en uygunu. Yoksa hepsini sıraya koysa 100 yıl geçse bitiremez..

    Ben de aynı şeyi diyorum, Müteahhit'in kazancı olmasa niye yapsın? Elbette yapmayacak.. siz yapar mıydınız milletin kara kaşı kara gözü için? Yapmazdınız.. ve normal insan davranışı da budur zaten..

    Alıntıları Göster
    Devlet tek bir ünite, tek bir şirket ya da tek bir kişi değil ki birden fazla işe yetişememek durumu olsun.
    Müteahhitin kazanması tabii ki de normal, anormal olan müteahhitin kazancının anormal olması. Devleti zarara uğrattığı zaman yaptığınız "hizmetin" pek bir anlamı kalmıyor.

    Kaldı ki mesela hızlı tren yapıldı, dışarıdan bakıldığında müthiş bir hizmet. Harbiden dünyada sayılı hızlı tren işletmelerinden birine sahibiz. İşletme hızı olarak 250 km/sa da gayet güzel bir hız.

    Ancak hızlı tren sadece seçim malzemesi. Bunu her yerden görebilirsiniz, örneğin E5'te tabelada "Pendik Gar" yazmaz, "Pendik YHT (logo) Gar" yazar. İlla insanların gözüne sokulur YHT ibaresi.
    Ramazandaki son oruca yetiştirmek için apar topar açıldı, eksiği gediği çoktu. Ankara - İstanbul 3,5 saat vaat edildi, mümkün olmadı. Sapanca - Pendik arası olsun, Bilecik Sakarya arası olsun çok sıkıntılı, güvenlik olarak sorun yok ama 30 km/sa hıza kadar düşmek zorunda kalıyorsunuz. Yani zorlama olmuş bir çalışma.
    Daha bir sürü eksiğini sayabilirim, hızlı olmasının hiç bir esprisi olmayan tren saatleri (Sabah ilk tren 06:45'te Pendik'ten Ankara'ya, sizi saat 10:45'te Ankaraya ulaştırıyor. Sabah toplantıya, ne bileyim görüşmeye v.b yetişemezsiniz, günü birlik gezmek deseniz zaten öğlen olmuş mesela) var mesela.

    Şimdi hızlı tren yapılmasın mı? Yapılsın tabii ki. Ancak öncelikli olarak mevcut hatların çift hatta çıkartılması gerekir mesela. Buna para harcanması gerekirken hızlı tren tam olarak şuna benziyor; ülkenin yolları berbat, o eski çift yönlü karayolu. Siz Ankara - İstanbul otobanını koyuyorsunuz bütün yollar berbat bir tek otobanınız var.

    Marmaray gerekliydi mesela, ona söz söylenmez. Zaten bildiğim kadarıyla günlük 150 bin yolcu taşıyor ki çok güzel rakam.

    Ama mesela bir Osmangazi köprüsünden geçmenin maliyeti, Körfez'i dolanmanın maliyetini neredeyse 3'e katlıyor. Kazandırdığı 1 saat. Bence hayati değil. Üstelik bu köprüye her gün dünyanın parasını ödüyor hazine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Ballı dediğin işlerin ihalesi açık açık yapıldı...
    1- Ballı ise diğer firmalar birazcık daha az ballı teklif verselerdi...
    2- Eğer ihale açık değil diye bir iddianız varsa, bunu kanıtlayın.. Ya da sizin zihniyetinizde olan CHP, Kılıçdaroğlu vs ispatlasın.

    Yuvarlak laflarla, sanal laflarla inandırıcı olamazsınız. Bakın, yine olamadınız..

    Alıntıları Göster
    Erdogan in onay vermedigi birisi boyle buyuk ihaleye giremez. Girip alsa da ihale iptal olur. Bunun belgesi olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Köprünün geçiş ücreti yüksek diyoruz. Uygun fiyatlı olmasını istiyoruz. Bunu istemek hainlik mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. köprü 2. köprü veya Harem-Eminönü arabalı vapur? Hangisi daha ucuz arkadaşlar ? Ciddiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.