Şimdi Ara

Erdoğan: 'Bir kulağımdan giriyor, ötekinden çıkıyor. Meslekleri sanat, mesleklerini icra etsinler.'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 9 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • lazer__ (2 mesaj) Omega Speedmaster (2 mesaj) Torres1903 (1 mesaj) Tugrul_512bit (1 mesaj) tubytube (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (6 mesaj) Mini (2 mesaj) (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj


  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • iyi oluyor iyi, sanatçıların hayran kitlesi milyonlardır

  • Fazıl Say'a yine mi küsmüş?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omega Speedmaster -- 11 Ağustos 2021; 22:36:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman oy verenlerde bu işten anlamıyor demek oluyor bu söylediği şey o anlama çıkar bu ülke türk milletinin ülkesidir şahısların değil zamanında şahıslara bırakıldı neler kaybedildiğini gördük şuan daha beterini yaşıyoruz keşke dediği gibi herkes bildiği işi yapsa o zaman zaten böyle olmazdı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • O zaman siz de bizim eğitimimize, güvenliğimize, ekonomimize, geleceğimize burnunuzu sokmayın. Akp'nin kac tane bakanı kendi bölümünün uzmanı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 11 Ağustos 2021; 22:38:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden öğretmenler moron öğrencilerini bu cümlelerle aşağılardı, şimdi savunma cümlesi olmuş...

    İşte değerlerimizle oynanırsa yüksek görünen bir şahıs kendisine hakaret eder görünüp toplumla böyle alay eder çünkü bu toplumun da bir kulaklarından giriyor ve ötekinden çıkıyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski güzel Türkiye'de sanatçı kime denirdi

    Dk 1:00

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olm göz önünde olan insanlar topluma rol modeldir...

    Tabi bu değişir. Mesela Medeni ülkelerde Zeki Müren gibi insanlar rol modeldir. Gelişmemiş ülkelerde dönjjeem ben saa diyen şarkıcı dizici...

    Bi insan hiç mi bi şey öğrenmez hayatında ilkokula da mı gitmedin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 13 Ağustos 2021; 20:6:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumhurbaşkanı erdoğan açıklama yaptı.


    Herkes işine baksın kardeşim piyano çalıyorsan piyano çal yani siyasetle uğraşma mesleğin varsa siyaset boş adam işidir.

  • İşin garip yanı RTE de bu işten anlamıyor oda gitsin inşaat yapsın beton döksün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.