*Bu içerik sponsorlu iş birliği içermektedir. |
Bildirim

|
Teşekkürler erdoğan teşekkürler vergiler için bi telefon kadar daha vergi ödediğimiz için .. şu listedeki fiyatların yarısı vergi .. |
|
Bir adet de Erdoğan ve ailesine
|
|
Diğer 4 de 3 de doların hali, 2 lirayı geçmez 3 lirayı geçmez diyenleri gördük. Ver yetkiyi gör bak neler oluyor diyenleri gördük.
|
|
Anlamayana davul zurna az anlayana sivrisinek saz.
Trollere bir davul zurna çalayım da AKP'den aldıkları parayı bir daha düşünsünler. O bizi kıskançlıktan çatlayan ALMANYA'da asgari ücretin saati 9.6 EURO Kıskanılan uçan kaçan şahlanan "Yeni" Türkiye'de Asgari Ücretin saati 11.90 TL Almanya'da iPhone 13 Pro Max 128GB 1249 Euro Türkiye'de aynı telefon 17999 TL Şimdi gelelim alım gücüne. Alman bir asgari ücretli 1249 / 9.6= 130.1 saat çalışarak iPhone 13 Pro Max 128GB cihazı satın alabiliyor Aynı işi yapan AKP seçmeni asgari ücretli Türkiye'de 17999/11.9 = 1512.5 saat çalışarak aynı telefonu alıyor. Kaynakları da vereyim:https://www.trendpara.net/almanya-asgari-ucret/ https://www.trthaber.com/haber/guncel/2021-agi-ucreti-ne-kadar-2021-asgari-gecim-indirimi-606778.html#:~:text=2021%20y%C4%B1l%C4%B1nda%20ge%C3%A7erli%20olacak%20asgari,lira%2090%20kuru%C5%9F%20olarak%20a%C3%A7%C4%B1kland%C4%B1. https://www.apple.com/de/shop/buy-iphone/iphone-13-pro/6,7%22-display-128gb-graphit https://www.apple.com/tr/shop/buy-iphone/iphone-13-pro/6.7-in%C3%A7-ekran-128gb-grafit Elin gavuru, kafir dediğiniz adamlar sizden daha insaflı. O gavurun vatandaşı 1 maaşıyla en kral telefonu alabiliyor ama sen ve senin gibiler vatandaşını bırak kendi seçmenine bile 1 telefonu fazla görüyor. Ben dünyaya sizin fikirlerinizi kabul etmek sizin istediğinizi yapmak, sizin istediğiniz gibi yaşamak için gelmedim. Ben geçim derdinden çok, Allah'ı düşünmek isterim. Siz Allah'ı düşünmemize bile engel oldunuz. Aklınızı başınıza alın gençler, fanatik parti tutmanın ülkeye faydası yok. |
|
Geçen first ladyimizin 265 bin liralık kol saati haberini gördüm Allah bereket versin çok başarılı bir aile. Allah daha çok versin. |
|
Vergilerin yükselmesinde emeği geçen herkese yöneticisinden sıradan vatandaşına kadar param haram zıkkım olsun. Verdiler yetkiyi gördüler etkiyi. Bir telefon dahi alamıyoruz 4 yıldır aynı telefon kullanıyorum. Köpek gibi çalışalım bir telefon sahibi olamayalım. Bir de araba, ev alma hayalimiz var daha telefon alamıyoruz. Ne güzel hayat
|
|
20 senedir bastasiniz hala yalan, tatava, bahane ve ağlamakla da olmuyor kardes.İnsanlar sayenizde telefon bile alamıyor :D |
|
Başkanlık sistemiyle neyimiz varsa 4'e katlandı. |
|
Akp li bir yakınım var, kendisi, eşi ve 3 çocuğuna toplam 5 adet iphone 13 pro max siparişi verdi gözümün önünde, hemde 1terabyte olan modelden, çok para abi ne yaptın dedim, itibar meselesi sen anlamazsın yeğenim dedi
|
|
Teşekkürler erdoğan teşekkürler vergiler için bi telefon kadar daha vergi ödediğimiz için .. şu listedeki fiyatların yarısı vergi .. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Geçen first ladyimizin 265 bin liralık kol saati haberini gördüm Allah bereket versin çok başarılı bir aile. Allah daha çok versin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Araba alırken onu da yapacaksınız zaten. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Başkanlık sistemiyle neyimiz varsa 4'e katlandı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infom@n -- 24 Eylül 2021; 21:11:39 > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sebastian Insane -- 24 Eylül 2021; 7:24:7 > |
|
_____________________________
If you want to be happy, dont expect anything from anyone. an empty stomach, an empty pocket and a broken heart, are the best teachers of life...
|
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Es mejor caminar solo que con una multitud en la dirección equivocada.
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|