akasya durağı daha ilgi çekici sinanın her bölüm değişen maceraları osman aga nın her bölüm değişen maceraları her bölüm kılıktan kılığa girmesi her hafta merakla diğer bölümü bekliyorduk akasya durağı > lotr |
En Son İzlediğiniz Film ve Yorumlarınız (4992. sayfa)
-
-
tmm
-
Elvis (2022) 10 / 8 Müthiş bir dönem filmi olmuş oyunculuklarda başarılı... Kesinlikle Oscar getircektir
-
doktor strange ve thorun son filmlerini izledim. klasik marvel filmi. fantastik aksyonu sevenler aradıklarını bulacaklar. mantık çerçevesinde düşününce saçma gelecektir ona göre izleyin derim. Diğer yandan iki filmde de eşcinsellik telkinleri yapılıyor. Çocuklar için giriş seviyesinde tutulmuş. Aynı şekilde jumanji filminde de vardı. Thorun kaslı vücudunu göstermek için baya zaman harcamışlar. filmlerde gerçekten konu açısından bakıyorsanız "bir sırp filmi" filmini izleyin. henüz bu muhabbetler yokken film çekilmiş.
-
Takip
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir marvel sever olarak her iki filmi de izledim ve maalesef ki her iki filmi de beğenmedim.
Sırf görsel efekte yüklenmişler, konu yok, bütünlük yok, senaryo tırt, oyunculuk olmamış... Bildiğin şaklabana dönmüşler. Hele Thor tam şaklaban olmuş.
Koca şimşek tanrısı olmuş şaklaban.
Hele Zeus!!!! Kostümün altındaki göbek kostüm üzerinden bile belli oluyordu.
Dr.Strange için 10 üzerinden 5,5 , Thor için 4 puan verebilirim ancak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 22 Eylül 2022; 6:42:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yükseklik korkusu olanları daha da etkileyecek bir film. Sıkmadan heyecan ile sonuna kadar izlettiriyor
10/7
-
Bir valhalla hikayesi. süresi 20 dakika kısa tutulsa ritmi hızlı olurdu. Ancak bu haliyle duyguyu tam olarak hissettiriyor. Filmde asma kesme sahneleri mevcut ama "özgürlük" adı altında saf vahşeti göstermek için değil, böyle yapılmış demek için koyulmuş sahneler var. Kesik kafa kol bacak var ve göze sokulmuyor. Diğer yandan bi kaç cinsel sahne var. Normalde rahatsız edici değil ancak ensest diyeceğimiz sahne yeterince iğrenç. Kuzeylinin, spor salonundan çıkma kasları olmasa daha da inandırıcı olurdu, artık hayırlısı ne diyelim. AKsiyon-Drama gibi bakabiliriz filme.
-
İzlediğim son filmleri şöyle bir paylaşayım istedim. Malum, konu ölmüşken belki yararlananlar olmak ister.
Spider-Man: No Way Home: Marvel filmlerinin klasik yapısıyla bezeli olsa da onlardan bir tık daha oturaklı bir iş bana kalırsa. 7.5/10
Moonfall: İzlediğim en kötü filmlerden biriydi ne yazık ki. Bütün disaster filmlerinden alınan klişelerden tutalım da rezalet efektlerine kadar çok amaçsız, ne anlattığını kendi de çözemeyen gariplikte bir yapımdı. 1/10
Doctor Strange in the Multiverse of Madness: Üzerine pek yorum yapmaya gerek duymuyorum zaten meraklısı çoktan izlemiştir. Yerildiği kadar değil bana kalırsa. 6.5/10
Carnage: Çocuklarının yaptığı hatayı toparlamak için toplanan ebeveynlerin dağılması üzerine teatral bir yapım. Sakin tempoyla başlayıp her geçen saniye gerilimin tatlı şekilde yükselmesi gayet iyiydi. Tek mekan işlerini seven varsa kesinlikle tavsiye olunur. 7/10
Café Society: Woody Allen filmlerinden alışık olduğumuz şekliyle bol diyaloglu, izlemesi insanı analiz ederken zevk veren filmlerden. Ancak senaryo biraz daha üzerine düşünülmüş şekilde inşa edilseydi beğeni skalası daha da yukarı çıkardı diye düşünüyorum. Yine de iyi oyunculuklarıyla değerlendirillir. 6.5/10
True Grit: Hailee Steinfeld'ın zamanında muazzam çocuk oyuncu performansı gösterdiği garip bir intikam filmi. Coen biraderlerin tarzını sevip de filmografilerinde eksiği bulunanlar tamamlayabilir. 7/10
Havoc: Bu filmi izleyenler hiç beğenmez ama gençlerin kötü alışkanlıklarına yaklaştığı perspektifle, pembe penceresinin olmayışıyla ben gayet de beğenmiştim. Ayakları yere basan senaryo olmadığı için dağınıktır. Anne Hathaway'in memeleri ise gayet topludur, füzedir. 7.5/10
Deep Impact: Çok büyük iki meteorun dünyaya gelip gezegeni yok etmesiyle alakalı bir yapım. Kafanızın dağınıklığına iyi gelip vaktinizi kolayca geçirebilirsiniz. Fazla bir şey beklenmeden izleyebilirsiniz. 6/10
Mary Poppins: Çocuklara iyilik meleği olarak gelip onların dünyaları değiştiren son derece masalsı, 1964 dilini çok iyi yansıtanlardan. Müzikal işlerden hoşlanıyorsanız ve biraz da çocuk ruhluysanız çok iyi gelir. 7.5/10
Top Gun Maverick: İlk filmden kesinlikle daha iyi. Uçaklarla yapılan çekimler, kullanılan seslerin teknik başarısı ve işe verilen önem filmin her yerinden ortaya çıkıyor. Hele sondaki operasyon sahneleri filmin seyirciye oluşturduğu alt yapının karşılığını sonuna kadar veriyor. 8/10
Scream (2022): Normalde yıllar sonra çıkan, sinema sektörünün cıvıklaştığı ortamlarda böyle filmler ciddi batırır. Günümüzde çekilen film kendi serisinin içindeki dinamikleri iyi koruyarak ayakta kalmış. Bir sonraki filmde Neve Campbell'ın olmayışı tadını kaçırır bana kalırsa. 7/10
To Die For: Femme fatale figürlere ilginiz varsa kaçırmayın. Ancak bir fark var ki Nicole Kidman inanılmaz bağlıyor ekrana. Filmi çok kötü bulsanız bile emin olun sadece onun tazeliğini görmek için bile ekrana kitlenme sebebidir. Kaldı ki senaryosu da medyayı içine alarak olgunlaşmış işlerden biri. 7/10
Nueve reinas: Çok iyi bir hırsızlık filmi. Hem karakterler iyi yaratılmış hem de gerçekten başarılı bir olay örgüsü mevcut. Son zamanlarda farklı coğrafyalardan nitelikli film izlemek istiyorsanız kaçırmamanız gerekenlerden bir tanesidir. 8/10
Nope: Çoğu insanın ''yahu böyle berbat film mi olur'' dediği ancak bana kalırsa hem dini alt metni hem de Hollywood'un eski dinamiklerini alarak ilerlemesiyle çok enteresan bir film. Grisi olmayanlardan. 7.5/10
Le passé: Asghar Farhadi yine tahayyül ustalığını kullanarak bir eser icra etmiş. insanların arasındaki ilişkileri sıradanlaşmadan muazzam dinamizmle gösterebilme sanatı işte budur. hiçbir şeyin tadını kaçırmadan, olabilenin en yalın haliyle. Bitirdikten sonra zamanıma değdi diyorsunuz. 8/10
Memoirs of a Geisha: Aynı isimli kitaptan uyarlama ancak hiçbir zaman neden Japonya'da geçen bir öyküde İngilizce konuştuklarını anlayamayacağım. Olaylar çok hızlı akmayıp, bazı bölümler incelikle detaylandırılsa ortaya çok daha iyi bir iş çıkabilirdi diye düşünüyorum. 6/10
-
Khid thueng withaya (Teacher’s Diary) 2014 - 6/10
Kötü koşullardaki bir okula bir yıl arayla atanan iki öğretmenin, bir günlük üzerinden birbirlerine aşık olmasını anlatan romantik komedi tadında bir film.
İlk kez bir Tayland filmi izledim sanırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEHET -- 24 Eylül 2022; 0:9:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Paylaşım için Teşekkürler hocam senden bir film hakkında yorumunu rica edicektim ben izledim fakat tam anlayamadım
çok acayip sahneler var kafam karıştı birde senin değerlendirmeni alabilirmiyim Teşekkürler iyi seyirler..
Film - Three Thousand Years of Longing (2022)
-
Rica ederim hocam. Vakit ayırabildiğimde mutlaka izlerim...
-
Bu filmi geçen izledim. Zaman su gibi akıp gitti çok beğendim.
-
Ne desem bilemedim beğenmedim kapat tasarımı kadar güzel değil :) Uyku sorunu olan akşam 11 den sonra izlesin.
5/10
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FiréLord -- 26 Eylül 2022; 10:34:6 > -
-
Ouija: Origin of Evil - Korku/Gerilim (2016)
3/10
Nereden bulup izlediysem bu filmi artık, izlediğim en kötü korku filmleri listesi yapsam ilk 10'da olur. Ne korku var, ne gerilim, başından sonuna kadar olaylar kaplumbağadan daha yavaş ilerliyor, sonunda da korkutamıyor zaten. Hani izleyiciler dalga geçmek için, "korkunç değildi komikti" derler ya, ben o yorumu hiçbir Korku/Gerilim filmi için laf olsun diye yapmadım, ama ilk defa bu filme yapacağım. Özellikle son sahnelerde resmen güldüm, ciddiyim güldüm, bunu diyenler abartıyor sanıyordum meğerse öyle değilmiş. Adamlar komiklik olsun diye yapmışlar sanırım, Mike Flagan'a yakıştıramadım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
En İyi Teklif (La migliore offerta) izlemediyseniz tavsiye ederim.
-
Tremors (1990)
Sevilen ve oldukça bilinen bir film olduğunu biliyordum. Korku türünü çok severim ama yanına komedi eklenince her zaman mesafeli yaklaşmışımdır. Bu filmi de artık aradan çıkarmanın zamanı geldi diye düşündüm ve erteleyerek hata yaptığımı anladım. Filmler yıllar geçtikçe zaman aşımına uğradığı bir gerçek ilk çıktığı zamanla izlemek ile 32 sene sonra izlemek arasında elbette fark olacaktır. Şu zamanda izleyince 8 puan verilecek bir film değil belki ama o zamana göre düşününce ve söyleyeceğim etkenleri de işin içine katınca puanı biraz bol tuttum. 90 yılında izleyenler için çok daha şey ifade eden bir film olduğunu tahmin edebiliyorum. Düşük bütçeli bağımsız bir film havasında geçmesi. Ekipte sadece 14 oyuncunun olması. Filme gelirsek Val ve Earl karakterinin uyumu ve doğru oyuncu seçimleri filmin en büyük artısı. Bunun yanında onlara güzelliği ile eşlik eden Finn Carter'da iyi bir tercih olmuş. Bir an bile sıkmaması, akılda kalıcı kült sahneleri ile hala bu zamana kadar izlemeyenlerdenseniz bir fırsat verin derim.
8/10
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sen Aydınlatırsın Geceyi -- 1 Ekim 2022; 22:2:28 >
-
uncharted
oyunlarını oynadığım için merak ediyordum.
gömüldüğü kadar kötü değil. izlenir..6.5/10
-
Devam filmleri maalesef kötü. Ancak bu film dönemini de düşündüğümüzde gayet güzel bir filmdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X