Bildirim
En iyi yol tutan otomobil! (9. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Lastik tak yeter yazan mı ararsın, mutfaktan salona dönen viraja 1:18 M3le 250 ile giren mi ararsın, Citroen amassöre gaz basıyo 3 tekerlen bile gider yazan mı ararsın.
Güzel cevaplar, deneyimler, videolar gelebilecek bir konunun burada açılması hata.
Bu foruma bir tane konili yaylı mor renk dökük civic yeter.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hiç s 60 a bindiniz mi de konuşuyorsunuz acaba araba resmen yola yapışıyor -
quote:
Orijinalden alıntı: nadirgurece
2004 model A4 kasa octavia elegance sahibiydim 4sene boyunca, virajları frensiz alırdım. üzerinde toyo proxes cf1 vardı fena yol tutardı. ESP devreye bile girmezdi.
şimdi 2008 laguna 2 privilege var 1 yıldır ona da sahibim fakat bazen tedirgin olabiliyorum. lastikleri michelin energy saver.
octavia'da kopma kayma hiç olmadı fakat laguna'da da kopma kayma vs. olmazken çok nadiren tedirgin olabiliyorum.
lagunayla octavia nasıl hocam bir fark var mı ?sadece yol tutuş değil her açıdan? -
Alfa romeo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En iyi diyemem ama geçen hafta auris test ettim sağlam yol tutuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: quatrros
quote:
Orijinalden alıntı: nadirgurece
2004 model A4 kasa octavia elegance sahibiydim 4sene boyunca, virajları frensiz alırdım. üzerinde toyo proxes cf1 vardı fena yol tutardı. ESP devreye bile girmezdi.
şimdi 2008 laguna 2 privilege var 1 yıldır ona da sahibim fakat bazen tedirgin olabiliyorum. lastikleri michelin energy saver.
octavia'da kopma kayma hiç olmadı fakat laguna'da da kopma kayma vs. olmazken çok nadiren tedirgin olabiliyorum.
lagunayla octavia nasıl hocam bir fark var mı ?sadece yol tutuş değil her açıdan?
şöyle bir durum var octavia yere daha yakındı onunda etkisi muhtemel. laguna daha yüksek tabiri caizse leylek gibi.
fakat ağırlık faktörüyle laguna bu açığı kapatıyordu çünkü laguna 1400 kiloyken octavia 1200 kiloydu.
yol tutuş olarak fark var mı bilmiyorum ama sadece kişisel tedirgin olabilirlik farkı oda virajlara hatrı sayılır süratli girmeden kaynaklı.
düz yolda böyle bir durum söz konusu değil.önceden yanımdan süratli kamyon veya araba geçtiğinde octavia ağırlığından kaynaklı yalpalayabiliyordu lagunada böyle bir durum söz konusu değil.
laguna octavia'ya göre bir hayli dolu bir araba ve uzun yolun bitiminde yorgunluk hissi uyandırmıyor. ha diyeceksiniz ki laguna aşığımısınız laguna'yı çok övdünüz. alakası yok zamanı geldiğinde laguna da satılacak ve başka bir marka alınacak.
1 yıldır laguna'yı kullanıyorum isterseniz özelden daha detaylı yazabilirim.
-
suanda kullandigim bmw e46 lastik olculeri ise 225 45 17
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu f10 f20 hangi araba ya markasını modelini desenize. En iyi yol tutuan araç volvo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Süper konu lan bu! Gene gül gül öldüm lan. Ofiste sesli güldüm. Sekreter geldi iyi misiniz diye. Ciddi olun biraz. İş yapıyor gibi gözüküyoruz burada.
Zaten düşük olan karizmamın içine ettiniz!
Şaka bir yana, ben gerçek deneyimlerimi aktarayım:
Şimdiye kadar uzun süre kullandığım arabalar:
- 1997 Laguna 2.0
- 1994 Saab 900 SE 2.0T
- 1998 Opel Frontera 2.2 Ecotec
- 1994 Suzuki Vitara 1.6
- 2003 Volvo S60 2.0t
- 2008 Ford S-max 2.0tdci
- 2008 BMW Z4 2.0i
- 2008 Ford Focus 1.6tdci
- 2010 Audi A3 1.8T Cabrio
- 2011 Subaru Legacy SW 2.0i
Kısa süreli kullanma fırsatım olan arabalar:
- 1998 Opel Corsa Swing
- 1998 VW Polo 1.6
- 2005 Peugeout 206 1.4
- 2006 Audi A6 Allroad 3.0tdi quattro
- 2007 Audi A6 3.0tdi quattro
- 2001 Mercedes CLK 200 Komp.
- 2002 BMW 3.16
- 2007 BMW 3.16
- 2008 Subaru Impreza 2.0i
- 2006 Subaru Impreza STI
Bunun dışında test sürüşü yaptığım arabalar oldu bol bol. Sayılırsa bir kere de bir Lambo'nun ve bir Ferro'nun sağ koltuğuna yolcu olarak oturdum.
Tüm bu arabalar içinde bir yol tutuş sıralaması tabii ki de yapamam. Ancak hatalı da olsa, beni zorlasanız yapabileceğim sıralama şöyle olur:
1) STI (ne sandın?)
2) A6 Quattro (A6'nın o hantal kasa ile böyle yol tutabileceğini düşünmezdim. Otomatik olduğu için aslen daha aşağılarda durması gerekirken, otomatik olma dezavantajını eleyerek kendisini ikinci sıraya yerleştiriyorum)
3) Z4 (yüksek hızda viraj almak konu ise yeri bura. Yağmurda, düşük hızda aşırı sert virajda, bozuk asfaltlı yollarda yeri daha aşağılarda)
4) Impreza 2.0i (hissi çok başarılı olmasa da, Legacy'den daha iyi yol tutuyor şerefsiz.)
5) Legacy SW (Gene otomatik olmasının verdiği dez avantajı eleyerek bu sıraya yerleştirdim)
6) Allroad (A6'nın station'unun yükseği için çok enteresan bir yol tutuş becerisine sahip. İstisnasız, bindiğim en iyi yol tutan yüksek araba.)
7) Saab 900 (Koçum benim. Bunun verdiği hissi hiç bir arabada bulamadım. Cinslikler kralı Saab, yol tutuşunu ve her detayı hissettirmesine ve sert suspansiyonlarına rağmen yormamasını özleyeceğim. Aracın şu anda Las Vegasta kumar oynayabileceği yaşta olduğu düşünülürse, efsane ötesi bir yol tutuşu vardı diyebilirim.)
8) S-max (18" janta 235 taban lastiği bana taksan ben de yol tutarım. Sevgili Ford: "Beğenmedim oyununuu..." ama araba iyiydi.)
9) A3 (beklentilerimin altında yol tutuşa sahip bir araba. Patiye kalma eğilimi var. Saab daha ağırdı, 205-55-16 lastikle daha iyi hızlanıp, daha az patiye kalıyordu. Bu araba 225-45-17 ile yapamıyor. Ancak iyi gene)
10) Merco (Yahu arkadaş, gemi refleksli arabalar yapmaya alışmış bir marka idin o dönem de, spor olması gereken ve spor olan bir arabada da aynı his hoş değil be abi. Ama tam da bunu arayanlar için ideal bir alet o dönemin CLK'sı. Şimdiki CLK'ların daha sportif olduklarını biliyorum.)
11) Volvo (Takoz gibi araba. Yol tutmak için dizayn edilmemiş. "Önünde kaza olursa, kazadan kaçma, çekinme vur, ne de olsa birşey olmaz" diye dizayn edilmiş. Ama buna da şükür. Bir alt sınıfın en iyi arabası kadar yol tutuyor.)
12) 2007 BMW 3.16 (kıçını kaldırabilse heyecanlı bir araba olabilirdi. Ama bu hali ile bizimle deyılsın demek istiyorum kendisine. Balina gibi görünümünün altında kaplumbağa yavrusu taşıyan bu kodamanın yeni kasalarını daha derli toplu buluyorum.)
13) Focus (sınıfının en iyi yol tutuşu dedikleri kadar var.Hissiyat az, yol tutuş yüksek. Ancak sınıfı dahilinde yüksek.)
14) 2002 BMW 3.16 (Sanırım BMW 3 serisinde en az gözümü tırmalayan, gayet sade ve şık arabadır.
15) Frontera (kendi sınıfında yol tutuşu çok başarılıydı; ama bu arabaların içinde tabii ki bu sıralarda.)
16) Suzuki (çok sevdiğim bir araba. Ancak yol tutuş açısından değil. Gene de bindiğim en eğlenceli arabalardan biriydi. İyi sıkılmamış bijon arka Lastiğinin kopup, arabanın spinler atarak hareket halinde bir tıra çarpmasına sebep oldu. Aracı son yolculuğuna uğurladık. Son görevi olan abimin ve 4 arkadaşının hayatını kurtarma görevini de başarı ile yerine getirdi. Sana borçluyuz eleman.)
17) PUG (kendi sınıfında fena olmayan yol tutuşu ile göze çarpan bir model. 70 ile giderken sert sağ sol slalom yapılırsa tek patisi havada kalıyor. Ama 3cm pıstırılmış yay, bir boy büyük jant lastik takımı ile tam bir canavara dönüşür. Stok hali sınıfında keyiflidir. Dediğim modifikasyon sonrası sınıfının çok keyifli arabası haline gelir. Baş belası bir araba olmasını ve kağnı ile yarışan süratlenmesini saymazsak güzel adayı bir araba.)
18) Polo (1.6 100hp bu bit kadar arabayı şahlandırmaya yetiyor tabi. Keşke yol tutuşun da motorun gibi olsaydı genç. Ufak tefek modifikasyonla bu arabada da güzel sonuçlar elde etmek mümkün tabi. Ancak araba iki yıl sonra reşit olacak. Bunu da unutmayalım.)
19) Corsa (Opel'in yanlışlık eseri ürettiği en iyi araba olabilir bu swingler. Ancak Opel'in çoğu modeline hakim, sınıfının iddialı yol tutuş kabiliyetleri bu arabada yoktu. İttirsen de, kaktırsan da, modifiye de etsen, yok abi olmaz bu arabadan.)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 24 Ekim 2014; 14:08:45 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST
Süper konu lan bu!Gene gül gül öldüm lan. Ofiste sesli güldüm. Sekreter geldi iyi misiniz diye. Ciddi olun biraz. İş yapıyor gibi gözüküyoruz burada.
Zaten düşük olan karizmamın içine ettiniz!
Şaka bir yana, ben gerçek deneyimlerimi aktarayım:
Şimdiye kadar uzun süre kullandığım arabalar:
- 1997 Laguna 2.0
- 1994 Saab 900 SE 2.0T
- 1998 Opel Frontera 2.2 Ecotec
- 1994 Suzuki Vitara 1.6
- 2003 Volvo S60 2.0t
- 2008 Ford S-max 2.0tdci
- 2008 BMW Z4 2.0i
- 2008 Ford Focus 1.6tdci
- 2010 Audi A3 1.8T Cabrio
- 2011 Subaru Legacy SW 2.0i
Kısa süreli kullanma fırsatım olan arabalar:
- 1998 Opel Corsa Swing
- 1998 VW Polo 1.6
- 2005 Peugeout 206 1.4
- 2006 Audi A6 Allroad 3.0tdi quattro
- 2007 Audi A6 3.0tdi quattro
- 2001 Mercedes CLK 200 Komp.
- 2002 BMW 3.16
- 2007 BMW 3.16
- 2008 Subaru Impreza 2.0i
- 2006 Subaru Impreza STI
Bunun dışında test sürüşü yaptığım arabalar oldu bol bol. Sayılırsa bir kere de bir Lambo'nun ve bir Ferro'nun sağ koltuğuna yolcu olarak oturdum.
Tüm bu arabalar içinde bir yol tutuş sıralaması tabii ki de yapamam. Ancak hatalı da olsa, beni zorlasanız yapabileceğim sıralama şöyle olur:
1) STI (ne sandın?)
2) A6 Quattro (A6'nın o hantal kasa ile böyle yol tutabileceğini düşünmezdim. Otomatik olduğu için aslen daha aşağılarda durması gerekirken, otomatik olma dezavantajını eleyerek kendisini ikinci sıraya yerleştiriyorum)
3) Z4 (yüksek hızda viraj almak konu ise yeri bura. Yağmurda, düşük hızda aşırı sert virajda, bozuk asfaltlı yollarda yeri daha aşağılarda)
4) Impreza 2.0i (hissi çok başarılı olmasa da, Legacy'den daha iyi yol tutuyor şerefsiz.)
5) Legacy SW (Gene otomatik olmasının verdiği dez avantajı eleyerek bu sıraya yerleştirdim)
6) Allroad (A6'nın station'unun yükseği için çok enteresan bir yol tutuş becerisine sahip. İstisnasız, bindiğim en iyi yol tutan yüksek araba.)
7) Saab 900 (Koçum benim. Bunun verdiği hissi hiç bir arabada bulamadım. Cinslikler kralı Saab, yol tutuşunu ve her detayı hissettirmesine ve sert suspansiyonlarına rağmen yormamasını özleyeceğim. Aracın şu anda Las Vegasta kumar oynayabileceği yaşta olduğu düşünülürse, efsane ötesi bir yol tutuşu vardı diyebilirim.)
8) S-max (18" janta 235 taban lastiği bana taksan ben de yol tutarım. Sevgili Ford: "Beğenmedim oyununuu..." ama araba iyiydi.)
9) A3 (beklentilerimin altında yol tutuşa sahip bir araba. Patiye kalma eğilimi var. Saab daha ağırdı, 205-55-16 lastikle daha iyi hızlanıp, daha az patiye kalıyordu. Bu araba 225-45-17 ile yapamıyor. Ancak iyi gene)
10) Merco (Yahu arkadaş, gemi refleksli arabalar yapmaya alışmış bir marka idin o dönem de, spor olması gereken ve spor olan bir arabada da aynı his hoş değil be abi. Ama tam da bunu arayanlar için ideal bir alet o dönemin CLK'sı. Şimdiki CLK'ların daha sportif olduklarını biliyorum.)
11) Volvo (Takoz gibi araba. Yol tutmak için dizayn edilmemiş. "Önünde kaza olursa, kazadan kaçma, çekinme vur, ne de olsa birşey olmaz" diye dizayn edilmiş. Ama buna da şükür. Bir alt sınıfın en iyi arabası kadar yol tutuyor.)
12) 2007 BMW 3.16 (kıçını kaldırabilse heyecanlı bir araba olabilirdi. Ama bu hali ile bizimle deyılsın demek istiyorum kendisine. Balina gibi görünümünün altında kaplumbağa yavrusu taşıyan bu kodamanın yeni kasalarını daha derli toplu buluyorum.)
13) Focus (sınıfının en iyi yol tutuşu dedikleri kadar var.Hissiyat az, yol tutuş yüksek. Ancak sınıfı dahilinde yüksek.)
14) 2002 BMW 3.16 (Sanırım BMW 3 serisinde en az gözümü tırmalayan, gayet sade ve şık arabadır.
15) Frontera (kendi sınıfında yol tutuşu çok başarılıydı; ama bu arabaların içinde tabii ki bu sıralarda.)
16) Suzuki (çok sevdiğim bir araba. Ancak yol tutuş açısından değil. Gene de bindiğim en eğlenceli arabalardan biriydi. İyi sıkılmamış bijon arka Lastiğinin kopup, arabanın spinler atarak hareket halinde bir tıra çarpmasına sebep oldu. Aracı son yolculuğuna uğurladık. Son görevi olan abimin ve 4 arkadaşının hayatını kurtarma görevini de başarı ile yerine getirdi. Sana borçluyuz eleman.)
17) PUG (kendi sınıfında fena olmayan yol tutuşu ile göze çarpan bir model. 70 ile giderken sert sağ sol slalom yapılırsa tek patisi havada kalıyor. Ama 3cm pıstırılmış yay, bir boy büyük jant lastik takımı ile tam bir canavara dönüşür. Stok hali sınıfında keyiflidir. Dediğim modifikasyon sonrası sınıfının çok keyifli arabası haline gelir. Baş belası bir araba olmasını ve kağnı ile yarışan süratlenmesini saymazsak güzel adayı bir araba.)
18) Polo (1.6 100hp bu bit kadar arabayı şahlandırmaya yetiyor tabi. Keşke yol tutuşun da motorun gibi olsaydı genç. Ufak tefek modifikasyonla bu arabada da güzel sonuçlar elde etmek mümkün tabi. Ancak araba iki yıl sonra reşit olacak. Bunu da unutmayalım.)
19) Corsa (Opel'in yanlışlık eseri ürettiği en iyi araba olabilir bu swingler. Ancak Opel'in çoğu modeline hakim, sınıfının iddialı yol tutuş kabiliyetleri bu arabada yoktu. İttirsen de, kaktırsan da, modifiye de etsen, yok abi olmaz bu arabadan.)
hocam madde 11 deki yorumun aynısını benim motor ustam yaptıydı, bu yorumunuzdan sonra öbür yorumlarınızı daha bir ciddiyetle okudum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 24 Ekim 2014; 14:35:40 >
-
dünyanın en iyi yol tutan ilk 10u
1. 2012 Chevrolet Corvette Z06 Figure Eight: 22.8 seconds @ 0.98 g (avg) Skidpad: 1.13 g (avg)
2. 2011 Porsche 911 GT2 RS Figure Eight: 23.2 seconds @ 0.90 g (avg) Skidpad: 1.05 g (avg)
3. 2012 Nissan GT-R Figure Eight: 23.3 seconds @ 0.89 g (avg) Skidpad: 1.05 g (avg)
4. 2011 Porsche 911 GT3 RS Figure Eight: 23.4 seconds @ 0.92 g (avg) Skidpad: 1.08 g (avg)
5. 2010 Ferrari 458 Italia Figure Eight: 23.6 seconds @ 0.90 g (avg) Skidpad: 1.06 g (avg)
6. 2012 Chevrolet Corvette Grand Sport/2012 Lexus LFA Figure Eight: 23.7 seconds @ 0.82 g (avg)/23.7 seconds @ 0.89 g (avg) Skidpad: 1.09 g (avg)/1.07 g (avg)
7. 2012 Audi R8 GT Figure Eight: 23.9 seconds @ 0.95 g (avg) Skidpad: 1.00 g (avg)
8. 2011 Porsche Boxster Spyder Figure Eight: 24.0 seconds @ 0.82 g (avg) Skidpad: 1.04 g (avg)
9. 2012 Mercedes-Benz SLS AMG/2012 Porsche 911 Carrera S Figure Eight: 24.1 seconds @ 0.85 g (avg)/24.1 seconds @ 0.82 g (avg) Skidpad: 0.99 g (avg)/1.03 g (avg)
10. 2010 Audi R8 5.2 Challenge Extreme Edition Figure Eight: 24.2 seconds @ 0.89 g (avg) Skidpad: 0.99 g (avg)
-
kaynak ?
diye sorulmadan koyalım
http://wot.motortrend.com/the-10-best-handling-cars-motor-trend-tested-in-2011-148669.html -
Yahu bu EN İYİ YOL TUTUŞ VOLVO'DA geyiği hangi peyda oldu şu forumda yahu...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ekleme yapalım
tablolarda işin teknik detayını ortaya koymuş sağlam test etmişler yok şu araba şöyle yol tutuyor yola şöyle yapışıyor muhabbeti yapan k..çndan konuşanlara sağlam bilgiler vermiş ilgililere duyurulur
-
-
reno flash -
Fiat Palio -
-
quote:
Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE
quote:
Orijinalden alıntı: synthesizer
En iyi yol tutan araç, en iyi şoföre sahip araçtır. Teorinin tam tersinin pratikte hiçbir önemi de yoktur.
Çok talihsiz bir yorum olmuş yavaş gittikten sonra tüm araçlar yol tutar ancak yüksek süratte viraja girerken arabaya teslim olmak zorundasınız. Aracın alçak olması, lastik ebadı, arkadan itiş olması gibi avantajlar ayırıyor zaten diğerlerinden.
Benim eski şahin de arkadan çekişliydi..
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X