DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
En iyi İddaa Eki Hangisi yada Bahis Tahmincisi kim?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
60
Cevap
2
Favori
63.378
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Yasal Bahis >> En iyi İddaa Eki Hangisi yada Bahis Tahmincisi kim?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      464 Mesaj
      01 Aralık 2009 18:49:41
      Arkadaşlar size göre TV / Radyo / Gazete de en iyi bahis tahmincisi kim yada kimlerdir? ve Hangi gazetelerin iddaa eklerinden yararlanarak kupon yapıyorsunuz? Güvenilirliği en fazla olan hangisidir?

      Bence Lig Radyodaki Barış Düşmez hiçte fena değil.

      + iddaa eki olarak hangisi bilemiyorum artık karar vermek çok zor.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reizena -- 1 Aralık 2009; 18:58:52 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      527 Mesaj
      01 Aralık 2009 18:50:57
      Valla bana sergen yalçın iyi gibi geliyor.

      14 maç tutturdu çakal 1'e 4000 küsürlük kupondu



      _____________________________

    • Teğmen
      143 Mesaj
      01 Aralık 2009 18:54:54
      Bir ara 30 maç vermişti 18 i falan yattı.
      Bi coşuyor bi batırıyor heralde



      _____________________________

    • Binbaşı
      1056 Mesaj
      01 Aralık 2009 19:00:09
      DH den zhirkov.
      Arkadaşı tebrik ediyorum. Gerçekten güzel kuponlar yapıyor ve tutturuyor.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      527 Mesaj
      01 Aralık 2009 19:22:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: Metal Fırtına

      Bir ara 30 maç vermişti 18 i falan yattı.
      Bi coşuyor bi batırıyor heralde


      Olabilir.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1916 Mesaj
      01 Aralık 2009 19:26:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: overlord

      DH den zhirkov.
      Arkadaşı tebrik ediyorum. Gerçekten güzel kuponlar yapıyor ve tutturuyor.


      O sizin güzelliğiniz



      _____________________________

      İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

      Kural dışı yaşamak bir yaşam tarzıdır!
    • Yüzbaşı
      464 Mesaj
      03 Aralık 2009 00:07:39
      Arkadaşlar kullandığınız gazete, radyo internet sitesi fln yokmu hiç ya tiyo için???


    • Teğmen
      215 Mesaj
      03 Aralık 2009 21:22:43
      Belirli bir isim veremem ama fotomaçın eki çok güzel.Kaliteli adamlar var.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      251 Mesaj
      03 Aralık 2009 21:46:12
      fotomaçın iddaa eki çok iyi.


      _____________________________

    • Çavuş
      55 Mesaj
      03 Aralık 2009 22:12:06
      Habertürk'ün iddaa gazetesi iyi.
      BJK TV'de belki seyredenler olmuştur Cüneyt Sadi diye bir adam iddaa programı sunuyo o çok güzel.
      Ayrıca TV8 Bay Tahmin



      _____________________________

    • Binbaşı
      1906 Mesaj
      04 Nisan 2010 23:13:04
      konuyu hortlattım ama sizce bahis sitelerinden hangisinin kadrosu iyi ben oley.com u oynuyorum segen yalçının kuponunu oynadım ama yattı sizce hangi bahis sitesi iyi ? oley bilyoner misli vb....????


      _____________________________

    • Teğmen
      125 Mesaj
      05 Nisan 2010 00:30:50
      ntv spor ve bilyonerde yorum yapan mert aydın yakın takipçi güzel maçlar veriyo


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      330 Mesaj
      05 Nisan 2010 01:22:54
      nesinede SENİH YURGA var adam 1 gün bilse kurban kesicem


      _____________________________

      www.kktcell.org ®™
      |l|lllll|lll||ll||lll
      ³°°¹¹³²¹³ °¹³¹²³
    • Teğmen
      199 Mesaj
      05 Nisan 2010 09:32:22
      kesınlıkle benım kuponlarımı prınt screen yapabılırım.. bulsunlar benım gıbı 20 lıraya 3000 lıra 50 ye 2000 lıra..

      bana 1.20 1.30 vermeısnler



      _____________________________

      | 1.5 Ghz Qualcomm Dual-Core SnapDragon İşlemci | QHD 4.3" Multitouch Ekran |
      |3G, 14.4 Mbps İndirme Hızı | Bluetooth 3.0 | Android 2.3 - Htc Sense 3.0|
      | 540 x 960 Piksel S-Lcd | 8Mp Kamera 1080p Full HD Video Kayıt |
    • Yüzbaşı
      330 Mesaj
      05 Nisan 2010 11:32:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: MoonLighteR

      kesınlıkle benım kuponlarımı prınt screen yapabılırım.. bulsunlar benım gıbı 20 lıraya 3000 lıra 50 ye 2000 lıra..

      bana 1.20 1.30 vermeısnler

      iyi ozama maç söyle dediğini oyniyacam bakalım



      _____________________________

      www.kktcell.org ®™
      |l|lllll|lll||ll||lll
      ³°°¹¹³²¹³ °¹³¹²³
    • Yarbay
      2336 Mesaj
      05 Nisan 2010 13:24:18
      hee fotomaçın idda eki çok süper hakkaten
      geçen cuma günkü iddaa ekindeki 12tane banko kuponları aynen yazdım 12 ayrı kupon yaptım 11i yattı.tutan kuponun da oranı 2,5tu



    • Yarbay
      2002 Mesaj
      05 Nisan 2010 14:53:57
      bilyonerin sitesindeki popüler maçlar kısmındaki maçların %70 i yatıyor genelde kesin birşey bu ! istikrar var adamlarda


      _____________________________

    • Teğmen
      125 Mesaj
      05 Nisan 2010 16:26:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dupp

      bilyonerin sitesindeki popüler maçlar kısmındaki maçların %70 i yatıyor genelde kesin birşey bu ! istikrar var adamlarda

      bence blerek yapıyolar kırk da yılda bir bi kuponları ancak tutuyor



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      330 Mesaj
      05 Nisan 2010 17:17:54
      nesine.com dada aynı hemen hemen hepsi yatıyor


      _____________________________

      www.kktcell.org ®™
      |l|lllll|lll||ll||lll
      ³°°¹¹³²¹³ °¹³¹²³
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.