Şimdi Ara

En çok satılan otomobil markalarında sürpriz sonuç (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
6.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Otomobilde dünyanın bir numarasında artık (2017nin ilkyarısına göre) üç marka var; Nissan, Renault, Mitsubishi.
    Dünya otomotiv grupları içinde tek ittifak olarak adlandırılan Renault- Nissan ittifakı ilk 6 ay sonucuna göre bir numara.
    En çok satılan otomobil markalarında sürpriz sonuç

    Renault, Nissan, Mitsubishi, Infiniti, Alpine Datsun, Lada, Dacia ; 5 268 079 adet,

    Volkswagen,Porsche, Audi, Bentley, Bugatti, Audi, Skoda, Seat, MAN, Scania, Ducati; 5 155 900,

    Toyota, Daihatsu, Hino, Lexus; 5 129 000.




  • cngzmls C kullanıcısına yanıt
    Ulaşım ve ikinci el satış zevki, otomobil değil. Otomobil herkes için bizim düşündüğümüz anlamda önem arzetmiyor, insanların başka öncelikleri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsung note7 skandalı ile rekor satış yapmadı mı yaptı...
    apple'da bugün bir şekilde iphone7'lerde bir SAR değeri skandalı ile çıkıverse 7s ve 8 satışları düşer mi düşünün...

    bu da aynı şey işte.çok da şaşırmamak lazım.insanların bakığı şeyler basit.
    -ikinci el nasıl
    -iç hacim ve bagaj büyük mü
    -konforlu ve sessiz mi
    -motor tüketim ve performans yerinde mi
    -çok masraf çıkarır mı
    -servisi bol mu
  • diğer markaların vw'den örnek alması gerek şeyler var, mesela çeşitlilik, özel sipariş vs.
  • WAG MAG bilmem de bu kafayla daha çok zamlanır otomobiller. Baksanıza herkesin isyan ettiği ötv artışının olduğu dönem bile satışlar artmış. Gerçi insanlar da haklı, hayat akıp geçiyor gönlüne göre bir arabaya binmek istiyor, memlekette kendimizi özel hissedebileceğimiz bir bu lüksümüz var. Zamlı, gereğinden pahalı ama paran varsa alınıyor. Vergiyi koyanlar da bu psikolojiyi çok iyi analiz etmişler ki pazar büyüyor yine de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayfayı açar açmaz sahibi olduğum arabayı görünce bir gülümsemedim değil.. :)





    En çok satılan otomobil markalarında sürpriz sonuç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cngzmls

    En hayret ettiğim Renault 'un bu kadar ilgi görmesi. Arkadaşımın birkaç yıllık Megane' nının yolda giderken aynası düşmüştü. Benim Clio sanayiden çıkmamıştı, 1.5 yıl zor sabrettim. İnsanımızın araba zevkine şaşıyorum.

    Bunda en büyük etken reno motorundan anlayan usta sayısının çok fazla olması. Bunun yanı sıra parçasının zebil gibi olması vs gibi nedenler.

    Büyük çoğunluğumuzda mantık şudur. Araba bozulursa napacam. İstiyoruz ki sanayiye vardığımda hemen işimi halledeyim. Aracıma baktıklarında şüphe ile yaklaşmasınlar, sorunu tak diye söyleyip çözsünler.

    Samsun sanayi esnafı her zaman şunu der. Rabbim megan 2 yi üretenlerden allah razı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Marka, modelin önemi yok. Türk halkının zevkidir. Karışmam. Beni ilgilendirmez.

    Benim anlamadığım millet bu arabaları alıp alıp ne yapıyor?

    Türk halkının çoğunluğu 25.000km altında yol yapıyor. Uzun yola az çıkıyor. Bu kadar sık araba değiştirmek niye, onu pek anlamıyorum.

    Sanırım otomobile gereksiz değer veriyoruz. Aslında bu maskulenlikle alakalı bir sorun sanırım. Otomobil = erkeklik gibi, bizim de farkında olmadığımız bir altyapı var. Bilinçli bir durum değil bu. Kimse farkında değil. Ancak üzerine kafa yorunca, biraz kazıyınca altında bir eksikliği telafi etmek amacı çıkıyor sanki.

    Dünyada maskulenlikle ilişkilendirilebilecek her türlü uğraşın yükselişini inceleyin. Dev futbol klüplerinin kuruluşları ve futbol klüplerinin kitleler halinde destekçilerinin oluşması ve klüplerin devleşmesi, otomobil sporları, uluslararası düzeyde boks müsabakaları, dövüş sporları, profosyonel düzeyde bilardo turnuvaları, dart, bowling müsabakaları, vücut geliştiriciler, daha uzar gider... Hepsi aynı dönemde yükselişe geçmiş. Kadınların hakları için mücadele ettiği, feminizmin yükselişte olduğu, erkek egemen toplumun son bulduğu dönemde... Erkeklerin "erkekliklerini" ispat etmelerine imkan tanıyan hobi, spor ve uğraşlara yönelim artmış. Aynı dönemde otomobil üreticilerine olan ilgi çok fena imiş. Doksanların sonundaki internet balonu gibi bir balon varmış. Olması gerekenden daha erken yatırım yapılması, firmaların değerlerinin gerçeğin çok üstüne çıkması, sonra bu balonun fıs diye sönüp olması gereken değere ulaşması... Bu olay otomobil üretim sektöründe 1'inci dünya savaşı öncesinde yaşanmış. Şansa bak...

    Yani, önlenemez bir biçimde otomobil yenileme hastalığınız varsa, idinizin erkekliğinizi sorguluyor olması ihtimaller arasındadır. Şaka bir yana, düşük gelirli ülkeler içinde otomobile bu kadar çok değer veren, parasını bu kadar çok otomobile bağlayan ülkelere baktığımızda hepsinin geçiş toplumları olduğunu görmek de enteresan. Yerinizde olsam erkeklikteki eksiklikleri dangalak bir Jetta ile değil, Alfa GTV ile falan gidermeye kasardım. Hiç olmazsa keyfiniz gıcır olur. Kalan para ile de 4 tekeri olan dertsiz bir araba zaten alırsınız. Neyse şimdi, eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmeyeyim. Siz Jetta alın. Vasat yurdum insanı içinde GTV'ye sulananı yakarım!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 2 Ağustos 2017; 11:16:51 >




  • Toyotanın bu kadar az satılmasını anlamadım Türkiyede.. Dünyada 1.ymiş oysa 2.liğe düşmüş az farkla







    Dünyayla ortak noktamız Volkswagen oluyor bu durumda . facebook'un kurucusuda 30binlik Volkswagen kullandığını okumuştum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temmuz ayi odd verileri açıklanmis arkadaslar.Bakmak isteyen olur belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yargicc kullanıcısına yanıt
    Parçası ucuz ama çok arıza yapıyor. Böylece daha pahalıya geliyor. Zaten ucuz olmasının sebebi kalitesizligi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MAZDA almak varken bu aracları neden alıyorlar anlamıyorum
  • Feel The Difference F kullanıcısına yanıt
    ama tok kapı sesi







  • quote:

    Orijinalden alıntı: cngzmls

    Parçası ucuz ama çok arıza yapıyor. Böylece daha pahalıya geliyor. Zaten ucuz olmasının sebebi kalitesizligi.

    2002-2008 yılları arasında full megane 2 üretip diğerlerini kıskandıracak rakamlarda satışlar yapmışsın
    yer gök megane2 olmuş
    aradan 5 yıl geçmiş arabalara yavaş yavaş sanayı yolu görünmeye başlamış
    (bırakta 5 6 yıl sonra araban bi sanayiye uğrasın diğmi artık)

    şöyle olmuş misal
    sanayide
    2 vw, 2 toyota, 3 fiat, 5 megane uğramiş gibi..

    neden peki?
    çok arıza yaptıgından mı, değil. vaktinde çok sayıda sattıgından..
    ha çok aman aman kaliteli değil eyv.fakat yerden yere vuracak kadar kötü de değiller, bizde almanyada işçi sınıfının 15-16 maaşına sıfır alıp bindiği passat türü araçlara binmek isteriz ama etimiz budumuz 45-50 maaşa alınan reno yapacak bişey yok

    birde kullanıcısı var tabi bu aracın.. mesela kaçımız turbo dizel arabayı çalıştırdığımızda 1 dk kadar boşta çalıştırıp hareket ediyoruz yada aracı durdurunda 1dk kadar rolantıde çalıştırıp stop ediyoruz?


    belki bundan 5-6-7 yıl sonra megane 4 içinde aynı şeyleri söyleyeceğiz..
    temmuz satış rakalmarına bakınız
    egea-1
    megan-2
    clio-3

    yalnız geçmiş ile bugunkuler arasında belirgin bir fark var buda göz ardı edilemez..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumagir

    Toyotanın bu kadar az satılmasını anlamadım Türkiyede.. Dünyada 1.ymiş oysa 2.liğe düşmüş az farkla







    Dünyayla ortak noktamız Volkswagen oluyor bu durumda . facebook'un kurucusuda 30binlik Volkswagen kullandığını okumuştum



    Şuanki duruma göre Dünyayla ortak noktamız Renault grubu oluyor
    Hem dünyada(ilk 6 ay) hem de Türkiye'de en çok satan
  • hbasaran82 kullanıcısına yanıt
    Fiyat konusunda Renault 'un ciddi bir avantajı var mı? Kardeşim Rent a car firmasında çalışıyor. Ellerinde Renault, Citroën, Hyundai, Honda, Dacia, Skoda marka araçlar var. İçlerinde en tenekesi Renault diyor. Mesela Fluence var birkaç tane. Tamam fluence fena değil, ben de kullandım. Ama yol tutuş ve araç içi şiddet sessizliği olarak octavia çok daha iyi. Octavia sanki yola yapışmış gibi bir his veriyor, Fluence ise daha çok sekiyor diyor. Ayrıca octavia içeriye hiç ses almıyor diyor. 2015 Clio da var ellerinde. İç malzeme kalitesi berbat , yol tutuş çok zayıf diyor. Kısacası ben 3-5 bin lira daha verip Volkswagen grubu almayı tercih ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cngzmls

    Fiyat konusunda Renault 'un ciddi bir avantajı var mı? Kardeşim Rent a car firmasında çalışıyor. Ellerinde Renault, Citroën, Hyundai, Honda, Dacia, Skoda marka araçlar var. İçlerinde en tenekesi Renault diyor. Mesela Fluence var birkaç tane. Tamam fluence fena değil, ben de kullandım. Ama yol tutuş ve araç içi şiddet sessizliği olarak octavia çok daha iyi. Octavia sanki yola yapışmış gibi bir his veriyor, Fluence ise daha çok sekiyor diyor. Ayrıca octavia içeriye hiç ses almıyor diyor. 2015 Clio da var ellerinde. İç malzeme kalitesi berbat , yol tutuş çok zayıf diyor. Kısacası ben 3-5 bin lira daha verip Volkswagen grubu almayı tercih ederim.

    İstedigini almakla özgursun sıkıntı yok.. Ama almak istemediğini de eleştirme boş beleş argumanlarla..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • geçenlerde bir haber vardı. sanırsam akpli olan belediye başkanı ilk iş olarak altına yarım milyonluk vw suv çekmiş altına.

    lan o paraya vw mi alınır vizyonsuz herif
  • hbasaran82 kullanıcısına yanıt
    Ben bildiğim doğruları söyledim. Neyse uzatmaya gerek yok. Üslubun bozulmaya başladı. Senin dediğin doğrudur eyvallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.