Şimdi Ara

En az arıza çıkaran araçlar listesi (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
3
Favori
202.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Palio benzinli 1.4 motor araca LPG siz olmak şartıyla, ömür boyu sorunsuz binersiniz emin olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arıza yapan tek şey motormuş gibi kpnuşmuşsun. Bi ara haberlerde vw'nin Skoda'nın başarısından rahatsız olduğu ve şirkete tedarik ettiği parçaların fiyatlarını artırmayı planladıkları yazılıyordu. Aynı haberde aynı platform motor şanzıman kombinasyonu kullanmasına rağmen daha az sorun çıkaran araçlar yaptığı da yazılıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Mazda madem böyle iyi bir marka neden Türkiye'de 2. el veya 0 hiçbir adı sanı geçmiyor?
    Opel'e şaşırmadım ama VW gerçekten çok arkalarda kalmış. Türkiye'de bu denli sınıfında öncü ve akranlarına nazaran pahalı fiyatları olan bir marka için...
    Çünkü biz 3. Dünya ülkesiyiz ve bunun sebebi işte bu tarz insanlar.
    Abd gelir düzeyi yüksek sanayi olarak gelişmiş bir ülke. İnsanları zengin olmasına ve araçlar kazançlarına kıyasla bize göre ucuz olmasına rağmen vw passatın abd versiyonu otomatik vitesli atmosferik motorluydu. Japonların da en büyük pazarıdır ABD.
    Peki ya ülkemiz. Milli gelir diye bahsedilen şey bile borç. Araç alanlar aracı krediyle alıyor. Bu fakirliğe rağmen bize gelenler hemen bozulan araçlar. Üstelik sahipleri bunu öve öve bitiremiyor. 1.4, 1.2 hatta 1.0 motorlu araca binen adam 3.5 v6, 5.0 v8 binenenlerin tercih etmediği ya da ederse onların tercih ettiği şanzımanı bozulunca 5 bine yapıyorlar diye sevinerek alıyor ( ABD'de çok daha fazla hak tanınıyordur müşteriye, ama yine de müşteri patlayan çatlayan şeyleri tercih etmiyor. Neden adam binmek kullanmak için alıyor. Arkasından serviste dolaşıp kutu motor, kutu şanzıman talep etmek için değil). 1.0 motor arbaya binen adam saniyenin onda biri/ikisi farkları arıyor şanzımanında.
    Başka ülkelerde Millet aldığı aracı o kadar kullandığı halde sıfır fiyatına geri fabrikaya satrken bizde distribütör "ülkemizdeki emisyon kurallarına göre o motorlarda sorun yok" diyor. Buna da tepeden tırnağa kimse içerlemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu listelere takılma piyasada her kaynak farklı liste çıkarabiliyor. Kaynaktan kastım pazarlama reklam lobileri... araç alırken piyasada genel kabul görmüş otoları tercih etmek daha sağlıklı olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç terci ederken bu listeye göre tercih edilmesini doğru bulmuyorum.

    Tek kriter bu olmamalı
  • bmw ile pejonun aynı oranda arıza çıkarma ihtimali yok orayı bi geçelim de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 22.Alfa Romeo %54

    Bu doğru. Nedense hiç şaşırmadım. Bir Alfa ile asla istediğiniz yere gidemezsiniz. Oda gitmek isterse ona eşlik edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 sene öncesinin konusu be arkadaş

    Liste değişeli çok oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 23 Tofaş %99

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Filozof_32 kullanıcısına yanıt
    Bence yanılıyorsunuz elektronikte avrupa arabaları daha iyi konfor açısından da öyle ama sorunsuzluk hep aynı motor ve aksamlar kullanıldığı için tabi ki uzak doğuda. Her sene 1.2 1.0 1.4 1.5 turbo motor çıkaran araçların insanları deneme tahtası gibi kullanması da avrupanın ayıbı yıl 2019 hala yalıtımdan eser olmayan uzak doğu arabaları da 3-5 kuruş fazla veripte yalıtım yaptırmamaları kendi ayıpları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW romantizmine gerek yok. Arızaları fazladır. Bir Mercedes hiç değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW insan gibi kullanılırsa arıza çıkarmaz. Bir kaç el değiştirip sonunda formula arabası zannedenlerin eline düşünce arıza çıkartır. Normal kullanımda 600-700.000 km rahat gider. Hatta satılık ilanlarında temiz bakılmış olanlarda bu km'de BMW'lere rastlanabilir.

    Ancak arıza çıkartmama konusunda Mercedes açık ara üstündür. Orta sınıf araçlarda ise Toyota iyidir.

    Uzun yıllar arap ülkelerinde yaşadığım için bu yorumu yapabiliyorum. Araplarda apartman kültürü yaygın olmadığı ve araziden bol bir şey olmadığı için şehirler çok geniş alanlara yayılır. Üstüne de yakıt neredeyse bedava olduğu için araçlar çok fazla km yapar. O nedenle Ortadoğu'nun değişmez lüks araçları Mercedes, BMW, Amerikanlar iken orta sınıfın da büyük çoğunluğu Toyota'dan oluşur. VW ve Audi çok az bulunur, ve Opel, Renault, Fiat vs. gibi orta sınıf Avrupa araçları da neredeyse yoktur.

    Kısacası uzun km yapabilen araçları anlamanın en iyi yöntemi Arap ülkelerini incelemektir.




  • Levent_Kuzey L kullanıcısına yanıt
    Valla 6 gün birleşik arap emirliklerini inceledim. Tüm emirliklere gitmedim ama 4 meşhur emirliğe de gittim, Land cruiser kullanan paki şoförler ile konuştum. BMW'nin ve Mercedes'in sadece en üst seviye araçları mevcut ve satıyor, onlarda araba bozulsa da bozulmasa da umrunda olmayan kesim tarafından alınıyor, İ8'ler, yeni 8 Coupeler, G serileri sadece bunlar bulvarda fink atıyor. Gerçek manada lüks otomobil pazarı Lexusta İnifinitide, normal otomobillerin de tamamına yakını japon bilimum büyük japon sedanları. Üstelik arada pek fiyat farkı da yok, araç alım vergisi %5 zaten isteyen istediği aracı alabilecek durumda. Herkesin söylediği şu, avrupa araçlar dayanmıyor kırılıyor. Hiç marka model ayırmıyorlar. Mesafeler çok uzak adamlar sırf otomobil tepesinde, klimalar köklenmiş, D konumunda saatlerce bekleyen, berbat kullanılan araçlar. Motor kapatmak nedir bilmiyorlar öyle bir adet yok.

    VW-Audi diye bir olay yok zaten ülkede. Bilboard'larda reklamları dolu ama alan yok, yolda araçlarını görmüyorsun. sadece bir iki kere S3 sedan gördüm.

    Birkaç sene önce Chrysler'ın girişmi ile safarilere yüklü miktarda Jeep rubiconlar gelmiş. 1 ay dayanamamış araçlar, sürekli hararet, aks tekerlek rulman arızaları, esneme yüzünden şasi saplamaları dökülüyormuş araçların. Chrysler hepsini toplatıp dönmemek üzere yol almış mevzudan. O land cruiser'ların Pajero'ların saatlerce çektiği işkenceyi hiçbir otomobil çekemez. Çoğunda roll-cage'ler, direk kaplamaları atmış zaten çoğu taklalı, rot ayarları bozuk, hemene hepsi bir şekilde safari görmüş. Tam anlamıyla inanılmaz otomobiller, dünyada emsalleri yok.

    Mercedes muadillerine göre sağlamdır kaliteldir eyvallah da, benim gördüğüm japon lüks sedanların yanında pek esamesinden okunmadığı o bölgede. 90lar ve öncesi mekanik Mercedesleri çok tutuyor onlar, şarikada çok var eski Mercedes mesela.

    Birde şu var, ülke dümdüz ve bütün yollar hoppodamik planla yapılmış yani viraj eğim vb olmadığı için, bozuk yol diye bir olay da olmadığı için sıkı sportif avrupalı otomobillere gerek de yok. Sadece maksimum konfor önemli, özellikle eski japon araçları da o mantaliteye çok iyi uyuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 17 Mayıs 2019; 15:34:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Valla 6 gün birleşik arap emirliklerini inceledim. Tüm emirliklere gitmedim ama 4 meşhur emirliğe de gittim, Land cruiser kullanan paki şoförler ile konuştum. BMW'nin ve Mercedes'in sadece en üst seviye araçları mevcut ve satıyor, onlarda araba bozulsa da bozulmasa da umrunda olmayan kesim tarafından alınıyor, İ8'ler, yeni 8 Coupeler, G serileri sadece bunlar bulvarda fink atıyor. Gerçek manada lüks otomobil pazarı Lexusta İnifinitide, normal otomobillerin de tamamına yakını japon bilimum büyük japon sedanları. Üstelik arada pek fiyat farkı da yok, araç alım vergisi %5 zaten isteyen istediği aracı alabilecek durumda. Herkesin söylediği şu, avrupa araçlar dayanmıyor kırılıyor. Hiç marka model ayırmıyorlar. Mesafeler çok uzak adamlar sırf otomobil tepesinde, klimalar köklenmiş, D konumunda saatlerce bekleyen, berbat kullanılan araçlar. Motor kapatmak nedir bilmiyorlar öyle bir adet yok.

    VW-Audi diye bir olay yok zaten ülkede. Bilboard'larda reklamları dolu ama alan yok, yolda araçlarını görmüyorsun. sadece bir iki kere S3 sedan gördüm.

    Birkaç sene önce Chrysler'ın girişmi ile safarilere yüklü miktarda Jeep rubiconlar gelmiş. 1 ay dayanamamış araçlar, sürekli hararet, aks tekerlek rulman arızaları, esneme yüzünden şasi saplamaları dökülüyormuş araçların. Chrysler hepsini toplatıp dönmemek üzere yol almış mevzudan. O land cruiser'ların Pajero'ların saatlerce çektiği işkenceyi hiçbir otomobil çekemez. Çoğunda roll-cage'ler, direk kaplamaları atmış zaten çoğu taklalı, rot ayarları bozuk, hemene hepsi bir şekilde safari görmüş. Tam anlamıyla inanılmaz otomobiller, dünyada emsalleri yok.

    Mercedes muadillerine göre sağlamdır kaliteldir eyvallah da, benim gördüğüm japon lüks sedanların yanında pek esamesinden okunmadığı o bölgede. 90lar ve öncesi mekanik Mercedesleri çok tutuyor onlar, şarikada çok var eski Mercedes mesela.

    Birde şu var, ülke dümdüz ve bütün yollar hoppodamik planla yapılmış yani viraj eğim vb olmadığı için, bozuk yol diye bir olay da olmadığı için sıkı sportif avrupalı otomobillere gerek de yok. Sadece maksimum konfor önemli, özellikle eski japon araçları da o mantaliteye çok iyi uyuyor.
    Ortadoğu'da sadece lüks araçları mukayese edersek BMW 7 serisi sanırsam ilk sırada gelir. Her yerde var. Daha sonra BMW 528, 530 gibi benzinli modeller çok bulunuyor. Tabii ki Mercedesin emsal modelleri de ilk sıraları paylaşır. Uzakdoğu lüks modelleri Lexus, Hyundai G90, Toyota Crown gibi modeller belki de daha çok satıyor ama emsal motorlu Avrupalı lükslerden oldukça ucuzlar. Bir de servis konusunda Uzakdoğulular çok daha iyi. Ben de oralarda genellikle japon kullanırım.

    Audi ve VW görmemeniz normal çünkü oralarda millet boş reklamlara kanmaz. Audi Türkiye'de bir şekilde kendini lüks araba diye kabul ettirmiş ve ciddi satış rakamlarına ulaşmış. Ama dayanıklılık konusunda kesinlikle orta sınıf araçlardan daha iyi değiller. Burada dayanıksızlık bir kaç sene sonra ortaya çıkarken arap ülkelerinde daha ilk yıl 100.000 km yapınca dökülüyorlar. Bundan dolayı da neredeyse hiç satılmıyor.

    Arap ülkelerinin hepsi zengin değil, yani orta sınıf arabanın çok olduğu ülkeler de var ama yine VW son sıralarda. Piyasa tamamen japon dolu. Lüks arabalarda az da olsa yine BMW ve Mercedes göze çarpar.

    Kuveyt'e yolunuz düşerse gerçek araba analizini orada yapabilirsiniz. Mercedes-BMW-Amerikan ve Lüks sınıf japonlar. Tek tük yolunu şaşıranlar haricinde Audi hiç göremezsiniz.




  • qqyyxx Q kullanıcısına yanıt
    İlk mesajdaki listedeki oranları hatırladım, o haberi kaynak yabancı sitede okumuştum.

    Yanlış hatırlamıyorsam bu oranlar servislerden alınan veriler, yani kullanıcı anketi gibi değişken sonuçlar değil. Servis kayıtları inceleniyor ve satılan araç sayısına göre ilk 1-2 yıl ve 5 yıl içinde servise arıza ile gelen araç sayısına oranına bakılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.