Şimdi Ara

Elite: Dangerous (2015) [ANA KONU] (75. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.718
Cevap
38
Favori
74.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deluxx

    Federasyon rank Kolay kasarsın ceos/sothis arası t9 kargo vs ile rank kasabilirsin. En fazla 1 hafta sürer

    Prısmatıc için 3 hafta olunca 1500 /1600 Merit kasarsın 4.hafta Perşembe alırsın almışken 5/6/7/8 A fazladan al kenarda dursun.Kolay merit kasmak anlatırım

    Kill warant gerek yok amacın para ise voids opal topla, istersen anlatırım

    Missile rank yerine 1 lere raılgun öneririm kalkan düştükten sonra çabuk alırsın

    Truster ı dirt grade olarak yaptınmı dönüş hızın inanılmaz kolaylaşır.

    Power plant owercharged yaparsan inanılmaz güç artışın olacak.

    Tavsiyem öncelikle para Kasman en az 2t olması lazım

    İstersen Steam ekle anlatırım


    https://steamcommunity.com/profiles/76561198131782925/edit
    Tavsiyeler için teşekürler hocam şimdilik işte hem eksik mühendisleri açıyorum hemde biraz combat rank kasıyorum bir kaç haftaya prismatici kasmaya başlarım.

    Kill warrantı zaten combat rank kastığımdan eğer geliri arttırıyorsa kullanayim dedim ama çokta arttırmıyor gibi, yoksa madencilikten 1 milyar civarı kastım açık ara en iyi o kazandırıyor.

    Railgunı denedim ama verim alamadım, en güzeli 1G MC almak gibi

    Reaktör zaten overcharged hocam yoksa enerji ihtiyacı karşılanmıyor hiçbir türlü. Orada sadece 3 tane beam olmasına rağmen distributor zorlanıyor onu demek istemiştim, hepsini beam koysak 2 saniyede kapasiteyi bitirir herhalde
    Beam kullanmak yerine çok daha az enerji isteyen MC döşeyenler var, kalkana karşıda incendiary mermi kullanıyorlar baya etkili diyorlar ama bilemedim

    Aynen dirty grade daha çok multiplier veriyor ama benim anlamadığım bire bir aynı motorla 2 katı ağırlığa sahip Corvette nasıl yarısı ağırlıktaki condadan daha hızlı gidiyor ve daha iyi dönüyor? Bazıları demiş optimal mass geminin ağırlığından ne kadar fazlaysa gemi o kadar iyi döner, mantıklı. Ama sadece multiplier etkili ne kadar çoksa o kadar iyi döner diyenlerde var, bir gariplik var ama. Bir dirty grade yapıp deneyim bari, sürat çok gerekli değilde geminin iyi dönmesi şart zira en kolay büyük gemileri patlatıyorum küçük gemiler manevrayla falan uğraştırıyorlar.




  • Hocam dirty-drag thuster olmazsa olmazlardan diğerleri ile hiç uğraşmayın derim.

    Fighterların kullanımlarına alışırsanız oldukça güçlü birimler. expert üstü crew ile rahatça ufak gemileri indirebiliyorlar ayrıca canı az kaçan gemilerin peşine takabilirsiniz.

    bir fighter ortalama 40 dps'e sahip, neredeyse c4 beam kadar hasar verebilme potansiyeli var gerisini siz düşünün

    Şu an ben çift c4 plasma- vent beamler ile dolanıyorum, 4 lü crew da anaconda bulduğum zaman ben condayı plasmalar ile indirirken fighter diğer ufakları peşinden çekiyor, fighter patlayınca hemen ikincisinide gönderip ufak gemileri beamler ile avlamaya başlıyorum. 5k kalkan %90 e düşmeden 4 gemiyi indirmiş oluyorum. ufakları uzaklaştırıp ilk büyük geminin arkasından ayrılmadan indirmek kalkan sağlığı bakımından en efektif yöndem bence, ufak gemiler expert üstü olduklarında genellikle railgun yada plasma taşıyorlar sizden asıl tehtidi halledene kadar ne kadar uzak durularsa o kadar iyi, namussuzlar hem ıskalamıyor hemde arkanıza geçmek için herşeyi yapıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Savas

    Hocam dirty-drag thuster olmazsa olmazlardan diğerleri ile hiç uğraşmayın derim.

    Fighterların kullanımlarına alışırsanız oldukça güçlü birimler. expert üstü crew ile rahatça ufak gemileri indirebiliyorlar ayrıca canı az kaçan gemilerin peşine takabilirsiniz.

    bir fighter ortalama 40 dps'e sahip, neredeyse c4 beam kadar hasar verebilme potansiyeli var gerisini siz düşünün

    Şu an ben çift c4 plasma- vent beamler ile dolanıyorum, 4 lü crew da anaconda bulduğum zaman ben condayı plasmalar ile indirirken fighter diğer ufakları peşinden çekiyor, fighter patlayınca hemen ikincisinide gönderip ufak gemileri beamler ile avlamaya başlıyorum. 5k kalkan %90 e düşmeden 4 gemiyi indirmiş oluyorum. ufakları uzaklaştırıp ilk büyük geminin arkasından ayrılmadan indirmek kalkan sağlığı bakımından en efektif yöndem bence, ufak gemiler expert üstü olduklarında genellikle railgun yada plasma taşıyorlar sizden asıl tehtidi halledene kadar ne kadar uzak durularsa o kadar iyi, namussuzlar hem ıskalamıyor hemde arkanıza geçmek için herşeyi yapıyorlar.
    Dirty thusterı denedim hocam gemi hızlanıyor ama daha çok sarsılmaya başladı ve kontrolü zorlaştı, yani optimal mass handling'i arttırıyor diyenler haklıymış. İkisi de var artık değiştirir değiştirir kullanırım

    Fighter anlattığınız gibi combat build için vazgeçilmez hocam ama işte combat rank artışını azaltıyormuş:

    If a player has crew members (including AI crew members), combat experience points will be split amongst them. The exact split is unknown, though having one AI crew member roughly halves the experience points gained, doubling the number of kills required in order to rank up.

    O zaman benim hiç işime yaramıyor işte. Thargoid scout avlamak en hızlı combat kasma yöntemiymiş zira onlar hep elite, silah kasıp onlarımı avlasam acaba. Yada Thargoid avlayan birine multi-crew katılırsan yine iyi combat rank kasabiliyor olman lazım böyle bölünüyorsa.




  • eminmetehan E kullanıcısına yanıt
    Hocam scout avlayacaksanız fdl gibi bir gemi ile daha rahat yaparsınız ama bildiğim kadarı ile multi-crew yaparsanızda rank bölünüyor. Açıkçası slf ile daha hızlı gemi patlattığım için rank kasmak bence daha kolay hale geliyor. Scout ile kasmayım derseniz oyuna baktığımda buraya bir kaç tane anarşi cnb bulunan sistem editlerim.

    Hocam şimdi elite crew ile efektif çalışabilirseniz rahatlıkla aradaki exp kaybını kapatabilirsiniz ayrıca yanınızda uçabilen bir silah olmuş olur bence bulunması daha faydalı. ayrıca crew sizden yaklaşık 10 kat daha hızlı rank atlıyor elite olduklarında exp aranızda yeniden bölünüyormu bilmiyorum ama.

    Bu arada m-crew yaptığınızda ai de dahil olmak üzere exp tamamen bölünüyor yani girdiğiniz gemide 2 oyuncu + 1 ai var ise %33 exp alıyorsunuz, multi crew yaparken eğer rastlarsanız aklınızda bulunsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    Dirty thusterı denedim hocam gemi hızlanıyor ama daha çok sarsılmaya başladı ve kontrolü zorlaştı, yani optimal mass handling'i arttırıyor diyenler haklıymış. İkisi de var artık değiştirir değiştirir kullanırım

    Fighter anlattığınız gibi combat build için vazgeçilmez hocam ama işte combat rank artışını azaltıyormuş:

    If a player has crew members (including AI crew members), combat experience points will be split amongst them. The exact split is unknown, though having one AI crew member roughly halves the experience points gained, doubling the number of kills required in order to rank up.

    O zaman benim hiç işime yaramıyor işte. Thargoid scout avlamak en hızlı combat kasma yöntemiymiş zira onlar hep elite, silah kasıp onlarımı avlasam acaba. Yada Thargoid avlayan birine multi-crew katılırsan yine iyi combat rank kasabiliyor olman lazım böyle bölünüyorsa.

    Alıntıları Göster
    Elite×1.25 rank veriyor bildiğim kadarıyla scoutlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Savas

    Hocam scout avlayacaksanız fdl gibi bir gemi ile daha rahat yaparsınız ama bildiğim kadarı ile multi-crew yaparsanızda rank bölünüyor. Açıkçası slf ile daha hızlı gemi patlattığım için rank kasmak bence daha kolay hale geliyor. Scout ile kasmayım derseniz oyuna baktığımda buraya bir kaç tane anarşi cnb bulunan sistem editlerim.

    Hocam şimdi elite crew ile efektif çalışabilirseniz rahatlıkla aradaki exp kaybını kapatabilirsiniz ayrıca yanınızda uçabilen bir silah olmuş olur bence bulunması daha faydalı. ayrıca crew sizden yaklaşık 10 kat daha hızlı rank atlıyor elite olduklarında exp aranızda yeniden bölünüyormu bilmiyorum ama.

    Bu arada m-crew yaptığınızda ai de dahil olmak üzere exp tamamen bölünüyor yani girdiğiniz gemide 2 oyuncu + 1 ai var ise %33 exp alıyorsunuz, multi crew yaparken eğer rastlarsanız aklınızda bulunsun.
    Anaconda ile gittim hocam 4 tane 3E AX MC ile zorlanmadan scoutları patlatıyorum ama sıkıntı bir tek 4. seviye non-human sinyaline girebiliyorum, 5 bile girsem sık sık Cyclops çıkıyor biri peşime takıldı dakikalarca kovaladı, dirty grade olmasa işim yaştı valla!! Guardian silahları olmadan baş edilecek gibi değil. Sadece 4 girince de bulmak gitmek için vs çok zaman kaybediliyor, high CZde bile tekrar tekrar atıp bundan hızlı kasıyordum!! Galiba nerflemişler scoutla kasma işini

    Hocam dangerous olup bütün mühendisleri açayım sonra elite crew kesinlikle ayarlayacağım zaten sırf dangerous ve elite arası için bile 2000 küsür tane elit patlatmak gerekiyormuş, elite crewla keyfime bakarım ne kadar kasılırsa kasılsın artık..

    Cnb hiç denemedim onuda deneyim bari, anarşi sistemin birinde girip herkesi patlatıyoruz dimi hocam?

    @Elan Morin Tedronai

    Hocam şuan competent rankım ve bir tanesinden %0,6-7 geliyor dün iki saatte toplam %26 kasmışım. Kötü değil şöyle ard arda seri patlatabilsen çok sağlam rank kasılır ama non-human sinyallerle zor oluyor.




  • eminmetehan E kullanıcısına yanıt
    Ax multiler zaten scoutlara yetişemiyor bile, cnbler de tamda tahmin ettiğiniz gibi wanted elite aramaya gerek yok, birde nav beaconların doğası gereği hep adder-eagle-cobra gibi gemiler spawn oluyor çok nadir olarak fdl benzeri gemiler çıkıyor ama bol bol elite eagle sidewinder olunca tam bir cennet :D


    en son gittiğim cnb de işler istediğim gibi gitmedi, malum cnb yıldıza çok yakın efficient plasmalar bile tek salvoda ısıyı %120 gibi değerlere çıkartınca başka yer aramaya başladım

    Son gittiğim sistem Pentam ama dediğim gibi cnb fuelscoop menzilinde çok ısı üreten silahları kullanması zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.Savas -- 13 Mart 2019; 20:49:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Savas

    Ax multiler zaten scoutlara yetişemiyor bile, cnbler de tamda tahmin ettiğiniz gibi wanted elite aramaya gerek yok, birde nav beaconların doğası gereği hep adder-eagle-cobra gibi gemiler spawn oluyor çok nadir olarak fdl benzeri gemiler çıkıyor ama bol bol elite eagle sidewinder olunca tam bir cennet :D


    en son gittiğim cnb de işler istediğim gibi gitmedi, malum cnb yıldıza çok yakın efficient plasmalar bile tek salvoda ısıyı %120 gibi değerlere çıkartınca başka yer aramaya başladım

    Son gittiğim sistem Pentam ama dediğim gibi cnb fuelscoop menzilinde çok ısı üreten silahları kullanması zor.
    Biraz daha scout avlayıp expert oldum, şimdi %0,20-30 civarı geliyor ve kasmak iyice zorlaştı. Hemen cnbleri deniyorum hocam

    Yıldıza yakınken sıcaklık problemi olması mantıklı, yinede termal vent varsa problem çıkmaz herhalde. Sonra yıldız tipide etkiliyor olabilir hocam cüce yıldızlar belki daha az sıcaklık sorunu yapıyordur.




  • eminmetehan E kullanıcısına yanıt
    hocam hazardous res lerde yüksek rütbeli avlasanız daha hızlı combat rank kasarsınız
    tek gezenleri biraz takip ederseniz indirirsniz
    tabi grup gezenler sıkıntı olur iki arkadaş olursa zor olmaz
    nav beacon lar gereksiz yere zaman harcatır
    lawles ya da vanted avlamak için anarşi sistemleri dolaşmak lazım
    aslında beam laser leri modlasanız hiç ısınmazlar
    hatta benim corvette ‘kiler donuyor bile
    bu arada guardian fsd booster ı aldım hemde üç tane her gemiye bir tane taktım bin ışıkyılı gittik ama kolaymış aldık vesselam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eminmetehan E kullanıcısına yanıt
    Hocam son corvette efficient c4 thermal vent beamler vardı ısı problemi o zaman çıkmıyordu ama iki c4 plasmayı yıldızın scoop mesafesindeyken ateşleyince heatsink atmazsam kahvaltı için tek kalan yumurta ve yağ.

    Bir ara corvet buildini değiştirmeyi planlıyorum c4 plasmalar ile beraber c3 long-range beam kalanı multi yapayım diyorum yada c4 cannon kalanı rapid pulse laser yapıp powerplanti overcharged değilde armored olarak kullanabilirim belkide, ama plasmaların iki-üç salvoda herhangi bir geminin iç modülünü indirmesi kararı zorlaştırıyor, uzak mesafede düz yönde fsd için hazırlanan gemilerin iticilerini indirmede plasmalar aslında çok başarılı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Savas

    Hocam son corvette efficient c4 thermal vent beamler vardı ısı problemi o zaman çıkmıyordu ama iki c4 plasmayı yıldızın scoop mesafesindeyken ateşleyince heatsink atmazsam kahvaltı için tek kalan yumurta ve yağ.

    Bir ara corvet buildini değiştirmeyi planlıyorum c4 plasmalar ile beraber c3 long-range beam kalanı multi yapayım diyorum yada c4 cannon kalanı rapid pulse laser yapıp powerplanti overcharged değilde armored olarak kullanabilirim belkide, ama plasmaların iki-üç salvoda herhangi bir geminin iç modülünü indirmesi kararı zorlaştırıyor, uzak mesafede düz yönde fsd için hazırlanan gemilerin iticilerini indirmede plasmalar aslında çok başarılı.
    Plasmayı Pyton'da denemiştim ama hiç verim alamamıştım hocam condada kullanması daha zor olur herhalde? Şimdilik gimball devam edeyim sıkılınca plasmaları denerim ama merak ettim valla, sağlam silaha benziyor




  • eminmetehan E kullanıcısına yanıt
    İlk başlarda biraz kötü gibi gelebilir ama kullandıkça silah dahada güzel hale geliyor, büyük gemilerde bazen beyazlamamış saç bırakmaz ama hedefi 3-4 defa arda arda vurduğunuzda aslında ne kadar ciddi hasar verebildiğini fark ediyorsunuz.
  • Oyunu vr ile oynayan var mı? Nasıl bir donanım ve hangi çeşit vr gözlük gerekli bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. Tabi maliyeti ile birlikte.

    Normalde oyunu ps4 te oynuyorum. Ama vr ve hotas ile kulanmak hayallerimi süslüyor diyebilirim. Ekipmanlar hakkında bilgi verirseniz çok makbule geçer.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün ki karadelik görselinden sonra, bir Sagittarius A yolculuğumuz var gibi:) Madem bir super massive black hole paylaştılar biz de bizim galaksimizdekine bir ziyarette bulunalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miayke

    Bugün ki karadelik görselinden sonra, bir Sagittarius A yolculuğumuz var gibi:) Madem bir super massive black hole paylaştılar biz de bizim galaksimizdekine bir ziyarette bulunalım.
    Ekli değildir ama yakında eklerler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • deluxx kullanıcısına yanıt
    Yanılıyorsunuz oyunda galaksinin merkezinde kara delik var ben gitmiştim buyurun buda videosu.
    https://www.youtube.com/watch?v=ns6tV6yOmjk&t=6s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crypto81 -- 11 Nisan 2019; 9:7:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynen, buda Sagittarius A'dakinin yakından görünüşü:
     Elite: Dangerous (2015) [ANA KONU]

    Geminin kendisiyle yaklaşmaya tırstığımdan fighterla yaklaşmıştım
  • Xbox controller ile oynuyorum ilk başta bu ne derken standart kontrole geçişi görünce oh be dedim. İniş kalkış da zaten auto oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Return to Monke

    Xbox controller ile oynuyorum ilk başta bu ne derken standart kontrole geçişi görünce oh be dedim. İniş kalkış da zaten auto oluyor.
    Kontrol kısmı şöyle özetlemeye çalışacağım. Bir yarış oyunu direksiyon ile oynamak yerine joypad ile oynamak neyse i Elite Dangerous'u hotas yerine joypad ile oynamak aynı şey....
  • Donatn kullanıcısına yanıt
    Bir ara Logitech joystickim vardı 3D pro. Şimdi tekrar almam açıkçası 300 TL nedir ya? Direksiyon seti alınıyordu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.