|
Bildirim
|
asitli akülerde bome ölçmek gerekir.30-40liralık bi aletti. Bome değerini asit ya da saf su ekleyerek uygun değere getirmelisiniz. Asit sülfürik asittir, H2so4 ; su da saf sudur. Deterjan imalatçılarında ikisini de bulursunuz. Saf suyun litresi 75kuruştu daha ucuz da bulursunuz. normal suyun kireci direk asitliği azaltır, olmaz.
bomemetre almadan acele bir iş için; komple suları boşaltıp uygun bomede hazırlanmış akü suyunu ekleyebilirsiniz. Ya hazır alırsınız ya da asit ve suyu alıp karıştırarak kendiniz yaparsınız. Arkadaşların bahsettiği hücreleri tek tek ölçmek önemli. sökmeden yapabilirsiniz bu ölçümleri, güçlü bir lamba ile de kontrol edebilirsiniz. mesela hücreleriniz 2 Volt ise; 2Voltluk bir lamba bulmalısınız ama yoksa 12Voltluk lamba ile sıralı kontrol ile arızalı hücreyi tespit edebilirsiniz. 12 Voltluk lamba ile aynı anda 6 adet hücreye seri olarak ölçüm yapar ve kaydırırsınız; bi aküyü atlar sıradaki akü ile devam edersiniz. Yani ölçüm problarını eş zamanlı bi sıra atladığınız zaman 6lı gruba yeni bir akü dahil edip bi tane gruptan çıkarmış olursunuz. sökmeden. Herşeye rağmen sorun çözülmezse bi akücüden fikir amakta mahsur olmaz. Buna da rağmen sorun varsa; redresör ile darbelişarz yapılıp hücrelerdeki sülfatlaşma azaltılmaya çalışılıp sonuç incelenebilir. Şarz işlemi ücretsiz ya da düşük ücretli olur. söküp götürürsünüz. Araç aküleri de 12Volttur ve 6 adet 2 voltluk gruptan oluşur. Hürmetler |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karafetva -- 24 Eylül 2020; 8:51:48 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavi-kaplan -- 25 Eylül 2020; 3:12:27 > |