Şimdi Ara

eksen bilgisayar güvenilir firmamıdır (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
218
Cevap
0
Favori
26.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • birkac kez alısverıs yaptım sorun cıkmadı fakat güvenilir mi?bu neye göre kime göre değişir sanırım..

    son alısverısımde basımdan şöyle bırsey gectı kısaca açıklayayım.

    ekran kartı almak ıcın eksene gıttım..aradıgım kart vardı ve sıparısı gecme asmasına geldık..o sırada isimlerini bılmıyorum ama 2 adet bey vardı bırısı sıparısı alan bırısı de gırıste duran..aksam saatı olduğu ıcın yogunlukda yoktu muhabbet basladı anakartlar kartlar derken..garantı meselesı acıldı biz dedık mersa ıcın böyle dıyorlar vs onlar dedı mersa ıyıdır aslında vs derken her sitede gördügüm ve gecerli olarak bildigim bir konu geldi aklıma..dedim ki biz bu kartı alıyoruz ama 1 hafta ıcınde iade etme sansımız var değil mi? bana verilen cevap su..kesinlikle yok..keyfi olarak ürün iade almıyoruz...dedim ki kardesım aldım yarın vazgectım paramı iade veya yerıne baska bırsey alıcam olmuyor mu?olmuyor beyfendı dediler..dedim her yerde oluyorsa sizde mı olmuyor..biz almıyoruz maalesef dedi tekrar..hocam dedim internet sitende yazıyor 1 hafta ıcınde iade edılebılır vs...o dedi internetten siparişler icin gecerli..alla alla dedim ne yanı dükkana kadar gelmişken geri dönüp gideyim internetten mi vereyim siparişi?valla durum bızde bu dedi..gercekten o an o karta acil ihtiyacım olmasa almayacaktım fakat aldım..

    herseyden önce şu yanlıs..biz yapmıyoruz biz etmiyoruz uslubu cok yanlıs bayagı orda cete gibi karsı cıktılar..ben müşteriyim sonucta daha uygun bir dille mantıklı bir acıklama yapılması gerekirken biz yapmıyoruz etmiyoruz meselesi insana,siz kımsiniz ki dedirtiyor..

    ha ne oldu sonuc olarak ekran kartımı aldım ve cıktım..o günden bu güne bir ton siparişim oldu ve hiçbirinde eksenı kullanmadım bundan sonra da kullanmayı düşünmüyorum...
    uzunca bir süredir webdenal müşterisiyim...

    ben mi kaybettim onlar mı?

    (ayrıca eklemek isterim bir akradasın bozulan 5850 sının yerine değişim için 5830 önermeleri de harbıden enteresan gelmişti..5850 nın yerıne nasıl 5830 önerilebilir?bu pek akla mantıga yatkın degıl..6870 önerse bir nebze en azından yeni modeli önermis derim ama 5830 önermesı insanın aklına baska soruları getırıyor..bilmeyen bırı alabılırdı o kartı..eksenle ilgili güven durumunu biraz irdelemek lazım sanırım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 13 Ocak 2011; 12:31:06 >




  • merhaba arkadaşlar son olayı anlatayım size : eksenle 3 gündür tlf de görüşüyorum ürüne para iadesi yapmak istemiyolar...bende tabiki ısrarcı oldum bana dedikleri ürün kutusu deforme olmuş ben halbuki aldgım gibi kargoya verdim...ama tlf de konuştugum kişi ürüün fotolarını bana mail atınca adamlara hak verdim ürün kutusu açılmamış parçalanmıştı ama bunu ben yapmadım kesinlikle...daha üst düzey bir kişiye mail atmamı söylediler ürüün fotoları ile ilgili umarım maduriyetimi giderirler...ARAS KARGOYA burdan karar sizin fotolar eksen bilgisayar gönderdi bana

     eksen bilgisayar güvenilir firmamıdır
     eksen bilgisayar güvenilir firmamıdır
     eksen bilgisayar güvenilir firmamıdır
     eksen bilgisayar güvenilir firmamıdır




  • Arkadaşlar 2 gün önce kadıköy eksen bilgisayara gidip sistem toplattım. Seçtiğim kasa dark star 460w. resimlerini internette görünce hoşuma gitmişti ve fiyatına göre güçlü bir psu var. Fakat ürünü kutu içinde teslim alıp eve gittim ve kasayı görünce yıkıldım. Özellikle arka paneli çok kötü hatta ucuz kasalardan bile daha kötü görünüyor. Dün arayıp kasayı beğenmediğimi ve üzerine farkını verip başka bir kasa almak istediğimi söyledim ama kabul etmediler. Açılıpta montajı yapılan kasayı geri alamayız dediler. Bütün firmalarda bu durum böylemidir acaba? Sanırım kasa elimde kaldı, o yüzden vatan bilgisayara gidip başka bir kasa alacağım. Hiç olmazsa içime sinen birşey almış olurum.
  • Malesef mağazadan alışverişlerde beğenmediğiniz ürünü geri alma mecburiyetleri yok. Müşteri kaybetmemek için bazı firmalar geri alıyor.
  • etmezler ya burnu büyük bir firma olmus görmeyeli..aslında 7 gün içerisinde iade almaları lazım..kanun böyle değil mi?ama adamlar maalesef almayız etmeyiz havasında...başlarına bela acıcak bır gun biri ama bakalım ne zaman...açılıp montajı yapılmıssa ne olmus yanı?yemedın ya kasayı?amac müşteri memnuniyeti ise hersey yapılır tamamen firmaların insiyatifinde bu..fakat yanasmıyorlar eksende bu konuda liderlige oynuyor..yaptıkları harbıden terbiyesizlik...

    eksenden alısverıs yapacak veya yapmayı düşünen arkadaslar kararlarını tekrar gözden gecçirsinler..
  • bence hiç bulaşmasınlar eksene çünkü ne yapacaklarını bile bilemzsiniz ben remleri sapasaglam gönderdim nerden bileyim degişim yapmamak için kendilerini kutuyu yıtmadıklarını...hiç öenrmiyorum bu firmayı herkez dikkat etsin...
  • Benimde ordan 6-7 ürün almışlığım var fakat en son patriot ram sipariş vermiştim.Ürün geldi fakat kutuyu bi açtım baktım ürünün kutusu daha önce açılmış ve daha önce bi sisteme takılıp çıkarılmış.Üzerinde çizikler mevcuttu ve en önemlisi ramlarin soğutucu plakaları birbirinden ayrılıyodu çiplerin üzerine yapışmıyodu.Bende anlattım durumu gri gönderin dediler herneyse gönderdik iadeyi kabul ettiler.Kredi kartına almıştım.Tam 2 ay sonra ödemeyi yaptılar ve yine yapmıycaklardı benim aramam üzerine ödeme geri yapıldı.Babamın kartına çekmişlerdi benimde extreden haberim yok.Babam ödemeyi hala yapmadılar deyince aradık halloldu.
    İnventustan başka bir ürün almıştım fakat aldıktan sonra ürünü geri vermek istedim kabul ettiler geri ödemesini aynı hafta içinde yaptılar.

    Eksene bende güveniyordum fakat bu saatten sonra 1 iğne bile almam.En güvendiğim ve alışveriş yaptıgım site inventus.Ben böyle müşteri hizmeti görmedim.Gerçekten çok ilgililer.Amacım reklam değil sadece para kolay kazanılmıyo ve başkasıda zarar görmesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grizzle -- 18 Ocak 2011; 21:07:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metal_my666

    haklsın kardeşim vallahi hiç tavisye etmem arkadaşlara adamla konuştum bu gun....ben kargoda ürün açılmış kutusu parçalnmıştır diyorum..bana diyoki..kargoya ben kefilim bişe yapmazlar açamazlar...siizn orda yırtılmış diyorum yok siz gönderiginizde böyleydi diyor bana utanmdan ya adam deiller ya bide ayak çekiyor yok 15 yıldrı varız yok bilmem neyiz...260 tl lik remi degiştmediniz parçaldınız kutusunu aç köpekler...


    Düşün işte birader o kadar alışveriş yapılıyo ordan günde kaç kez kimbilir.Ama adamlar senin 250lirana itibar ediyorlar.Aslında bi nebze kendi değerlerini belli ediyorlar.Kimse keyfinden kalkıpta o rami geri göndermez sonuçta.İllaki bi kusuru vardır.Müşteri memnuyeti gibi bir düşünceleri yok odaklandıkları tek şey para.

    Uyarması bizden olsun bundan sonra alışveriş yapacak arkadaşlarda ona göre düşünüp alışveriş yapsınlar.Marka karalaması falan gibi bir düşüncem yok tekrar belirtmek isterim ben sadece bir müşteriyim ve şikatyetimidile getiriyorum.




  • altına ımzamı atarım.

    eksa dan uzak durda nereye gıdersen gıt.
  • gercekten bu kadar sorun yasayan oldugunu bılmıyordum ..eksenle alısverısımı kesmıstım zaten bundan sonra adını da anmam...oradan ürün almayı düşünenlere duyrulur..

    ÖZELLİKLE SON DÖNEMDE 340 TL YE SATILAN 5870 LERDEN ALACAKLAR TEMKİNKİ DAVRANSINLAR..BİRAZ KABA OLACAK AMA BALIKLAMA ATLAMAMAKDA FAYDA VAR..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 19 Ocak 2011; 1:38:10 >
  • birkaç sefer alışveriş yaptım,hiç sorun olmadı.
  • dün siparişimi verdim ''06- Siparişiniz kargoya teslim edilmiştir'' diyor.. kargo takip no'dan baktığım zaman Aras kargoda ''Uygun Kayıt Bulunamadı!'' diyor;ne yapmalıyım :S
  • lol:)
    bugün kargonun kayıt altına laması lazım ama bu saate kadar almaıs olması garıp..gerçi bazı yerlerde urunler aksam 18:00 de verılıyor kargoya..sitede yazıyor kargoya verıldı dıye ama aslında 18:00 de verılıyor..mantıksız ama oluyor...bence en sağlamı direk eksenı ara sor ne oldu benım kargo dıye...mutlaka ara
  • tekrar baktım şimdi aras kargoda gözüküyor
  • http://www.sikayetvar.com/arama/p/1/?typex=1&q=eksen&x=0&x=0&y=0/g/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cce -- 20 Ocak 2011; 20:13:03 >
  • aldığım monitörü ertesi gün değiştirmeye gittiğimde değişim yapıldı... problem olmadan...

    şimdi burada empati kurarak düşünmek lazım. siz bir firmasınız gelip ben sizden bir mal alıyorum 10-12 gün sonra diyorum ki benim monitörde problem var değiştirin efendim! tabiki değişmeli yalnız eksen bilgisayarla direkt olarak ilgisi yok bu olayın bence... sonuçta ithalatçı firmanın yükümlülükleri arasında olan bir şey bu bence...
  • valla genel olarak toplanan sistemlerin ordan toplanması,uygun fiyat vermesi falan diye bende ordan sipariş verdim fakat yavaştan kıllanmaya başlamadım değil.Kargo olayı kesin yavaş.Eksenden 5 inde sipariş verdim Hepsiburadada bir gün sonra gece verdim fan siparişi.Eksen 2 gündür temin edildi paketlemeyi bekliyor diyor.Hepsibuarada sabah ürün geldi paket sırasında dedi bugün sabahda yola çıktı dedi.büyük ihtimalde yarın elimde yani.Eksenin daha yola cıkıcak.Sözüm ona Eksenden daha önce sipariş verdim.Bakalım birde özellikle belirttim ödeme notunda ve sonra iki mesajla parçaların montajı yapılmasın kutulu gönderilsin diye ama bu iki günlük süreç kıllandırdı beni acaba sistemmi kuruyorlar diye. Son yolladığım mesajın bir kopyasınıda buraya yazayımda şayet istediğim gibi olmazsa ahanda ibretlik yazdıydım buraya derim.Bakalım ne olacak.

    Son yolladığım mesaj:
    Daha önce ödeme notunda belirttim.
    Garanti olsun diye bir kezde buradan mesaj olarakda attım
    Şimdi işimi iyice garantiye almak için bir kez daha yazıyorum ki sonra sorun yaşanmasın fakat an itibari ile kafamda soru işaretleri başladı.

    Daha önce iki kere söylediğim gibi sistemin kurulmasını istemiyorum.Hiçbir ürünün paketinin açılmasını istemiyorum.Bütün ürünler paketli ve kutulu bir şekilde gelirse sevinirim.Aksi halde ürün iadesi yapıp tekrar sipariş geçmek zorunda kalacağım.

    Fakat dün sabah ürünlerin tedarik aşaması tamamlandı diye mail geldi.
    dün bütün gün ve bugün bütün günü sayarsak 2 gündür bir türlü paketlenip kargolanamadı?Buda benim kafamda acaba parçaları kuruyorlarmı diye soru işareti uyandırıyor.

    Tekrarlıyorum ürünlerin hiçbirinin kutusunun açılmasını istemiyorum.Yarın gündüz itibari ile zaten telefonlada bildireceğim çünkü burdan yazınca elinize ulaşıyormu ulaşmıyormu,burdan gelen mesajlara bakıyormusunuz belli değil.çünkü mesajımın alındığına dair hiçbir geri dönüş olmuyor.
    Ayrıca temin edilmiş ürünlerin neden iki gündür kargoya verilmediğininde bir açıklamasını almak isterim.

    Burdan yazılan mesajlarda hangi üye mesajı gönderiyor üye ismimiz ve sipariş numaramazımıda girmemiş mi gerekiyor acaba? Tamamen garanti olsun diye onlarıda gireyim belki bu sefer mesajın ulaştığına dair bir geri dönüş olur.

    İlginize şimdiden teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi damnned -- 9 Şubat 2011; 0:06:44 >




  • valla ben de dün işlemci hariç bütün parçaları(monitör klavye fare dahil) eksen'den sipariş verdim. ürünler gün boyunca temin aşamasında gösteri ve hala kargoya verildi demedi(kasa hariç bütün ürünlerde hızlı gönderi olmasına rağmen) sanırım biraz geç kavuşacağım sisteme. sipariş verirken montaj istedim umarım bir aksilik çıkmaz(çıkma ürün takma, deformasyon vs. gibi) ayrıca aylarca günlerde uğraşmamak için kargo geldiği anda bütün parçaları kontrol etmeden kargo görevlisinin formunu imzalamamayı düşünüyorum fakat adama da dur şuna 2 dk ölü piksel testi yapayım da diyemem heralde :D
  • valla o adam beklemek zorunda sen kargodan gelen ürünü kontrol ederken.işi o onun için para alıyor.

    ben cuma gecesi sipariş verdim.Pazartesi sabah temin edildi dedi sistem.2 gündür kargoya verilmek için bekliyor.neyi bekliosa artık gelen ürün????
    3 iş gününü anlarım kargolama için normalde her yer böyle der zaten.hadi pazarda tatildi illa 3 günü doldurucaklar desek yarın yolda olması kargomun bakalım ne olucak.(cumartesi,pazartesi,salı)

    bir tane bile hızlı gönderi olmayan varsa en az bir gün bekleme süresi olur diğer şubeden veya tedarikçiden alınacağı için parça.

    Sipariş verirken montaj istedim demişsin bunu nerde belirttin.Ödeme notuna mı yazdın yoksa siparişten sonra mesaj mı attın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damnned

    Sipariş verirken montaj istedim demişsin bunu nerde belirttin.Ödeme notuna mı yazdın yoksa siparişten sonra mesaj mı attın?



    sipariş verirken altta not kısmına yazdım. ondan sonra aklıma 1-2 hatırlatma daha geldi onları da sonradan "sipariş yardım formu"'na yazdım.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.