DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Ekranın Yarısı Yok oldu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
11
Cevap
0
Favori
22.050
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Ekranın Yarısı Yok oldu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      274 Mesaj
      29 Ağustos 2012 13:10:44 Konu Sahibi
      Herkeze selamlar dün tüm fonksiyonlarını sorunsuz bir şekilde kullandığım laptopum bugun açtığımda ekranın yarısı yok oldu bilgisayar açıldıgında bios ekranı gelmiyor yanlızca windowsta görüntü alabiliyorum oda yarısı yok şekilde gece bilgisayarı kapatırken enerjiyide çekmiştim sorun neden kaynaklanır çözümü ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim..





      |
      |
      _____________________________

    • Çokonat
      242 Mesaj

      iOS Beta Tester
      29 Ağustos 2012 14:14:53
      Arkadaşım bak bunları önce bi uygula;
      1_ Masaüstüne gel.
      2_ Sağ tıkla.
      3_ Ekran Çözünürlüğüne tıkla ( ingilizceyse "Screen Resulution" diye geçer).
      4_ Üç tane seçenek çıkıcak ortadakini yani "Çözünürlük" yazan yerin ( ingilizceyse "Resulution" diye geçer) sağ tarafındaki baloncuğa bas ve oku çıkan kutucukta en yukardaki siyah ile yazılmış ( örnek: 1920x1080) yazısına getir.

      Olmazsa
      Yine aynı yerden;
      1_ Masaüstüne gel.
      2_ Sağ tıkla.
      3_ Ekran Çözünürlüğüne tıkla ( ingilizceyse "Screen Resulution" diye geçer).
      4_ En yukardaki Algıla butonuna ( ingilizceyse "Detect" diye geçer ) bas.



      Buna rağman olmuyorsa teknik servis vb. yerlere götür.
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      274 Mesaj
      29 Ağustos 2012 15:05:58 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: karakus

      Arkadaşım bak bunları önce bi uygula;
      1_ Masaüstüne gel.
      2_ Sağ tıkla.
      3_ Ekran Çözünürlüğüne tıkla ( ingilizceyse "Screen Resulution" diye geçer).
      4_ Üç tane seçenek çıkıcak ortadakini yani "Çözünürlük" yazan yerin ( ingilizceyse "Resulution" diye geçer) sağ tarafındaki baloncuğa bas ve oku çıkan kutucukta en yukardaki siyah ile yazılmış ( örnek: 1920x1080) yazısına getir.

      Olmazsa
      Yine aynı yerden;
      1_ Masaüstüne gel.
      2_ Sağ tıkla.
      3_ Ekran Çözünürlüğüne tıkla ( ingilizceyse "Screen Resulution" diye geçer).
      4_ En yukardaki Algıla butonuna ( ingilizceyse "Detect" diye geçer ) bas.



      Buna rağman olmuyorsa teknik servis vb. yerlere götür.

      dostum oldu dediklerini yaptım yine olmadı fakat bios pilini çıkartıp reset attım biosa sorun çözüldü ilgin için teşekkür ederim..
      _____________________________

    • Çokonat
      242 Mesaj

      iOS Beta Tester
      29 Ağustos 2012 15:11:17
      Laptopda bios pilini nası çıkarabildin? Banada öğret
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      274 Mesaj
      29 Ağustos 2012 15:18:07 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: karakus

      Laptopda bios pilini nası çıkarabildin? Banada öğret

      altındaki biosun bulunduğu kapağı söküp pili çıkarttım çok basit dene sende
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj
      10 Ekim 2012 16:58:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: minmax


      Alıntıları Göster


      dostum oldu dediklerini yaptım yine olmadı fakat bios pilini çıkartıp reset attım biosa sorun çözüldü ilgin için teşekkür ederim..

      minmax kardeşim koyduğun resme bakınca sanki kendi bilgisayarımı görüyorum asus a6Ne makinam aynı senin resimdeki durumda ne yaptıysam olmadı.biosa reset attım derken ne demek istiyorsun yeni versiyon bios mu yükledin tam açıklarsan yaptığın işlemleri sevinirim.ben bios pilini çıkarıp makinayı çalıştırdım değişen bişey olmadı
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      274 Mesaj
      11 Ekim 2012 19:32:02 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: oki99


      Alıntıları Göster


      minmax kardeşim koyduğun resme bakınca sanki kendi bilgisayarımı görüyorum asus a6Ne makinam aynı senin resimdeki durumda ne yaptıysam olmadı.biosa reset attım derken ne demek istiyorsun yeni versiyon bios mu yükledin tam açıklarsan yaptığın işlemleri sevinirim.ben bios pilini çıkarıp makinayı çalıştırdım değişen bişey olmadı

      hocam bios pilini söktüm ve bilgisayarı o şekilde çalıştırdım sonra kısa devre yaptırdım pilin oldugu kısma pili yeniden taktim düzeldi
      |
      |
      _____________________________

    • 11 Ekim 2012 20:18:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: oki99


      Alıntıları Göster


      minmax kardeşim koyduğun resme bakınca sanki kendi bilgisayarımı görüyorum asus a6Ne makinam aynı senin resimdeki durumda ne yaptıysam olmadı.biosa reset attım derken ne demek istiyorsun yeni versiyon bios mu yükledin tam açıklarsan yaptığın işlemleri sevinirim.ben bios pilini çıkarıp makinayı çalıştırdım değişen bişey olmadı

      Sorun ekran çipinizden de kaynaklanabilir.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1325 Mesaj
      09 Aralık 2013 11:44:09
      Beyler benim erkan kırıldı. İlk mesajda ki fotoğrafın aynısı gibi oldu fakat masaüstü normal bir şekilde duruyor. Ekranı bu şekilde nasıl küçültebilirim bu mümkün mü? Yani ekranın sağlam tarafında kullanmaya devam etmek istiyorum yeni pc alana kadar.
      _____________________________

      Samsung Galaxy S4 - Black Edition
      [/center]
    • Yüzbaşı
      547 Mesaj
      09 Aralık 2013 12:56:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: Masdera

      Beyler benim erkan kırıldı. İlk mesajda ki fotoğrafın aynısı gibi oldu fakat masaüstü normal bir şekilde duruyor. Ekranı bu şekilde nasıl küçültebilirim bu mümkün mü? Yani ekranın sağlam tarafında kullanmaya devam etmek istiyorum yeni pc alana kadar.

      evet mümkün nasıl bilmiyorum ama abimin sağ kısım yoktu ama kullanıyordu onun laptop 19" filandı bir kısmı olmadan kullanıyordu akşam ona sorarım sen çözümü ara
      not:abim ubuntu kullanıyordu
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      547 Mesaj
      09 Aralık 2013 13:04:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Masdera

      Beyler benim erkan kırıldı. İlk mesajda ki fotoğrafın aynısı gibi oldu fakat masaüstü normal bir şekilde duruyor. Ekranı bu şekilde nasıl küçültebilirim bu mümkün mü? Yani ekranın sağlam tarafında kullanmaya devam etmek istiyorum yeni pc alana kadar.

      maalesef abim toolbarı sağa çekip büyütmüş öyle kullanıyormuş
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      05 Mart 2016 23:47:34
      Arkadaşlar benimde ni sorum olucak bu ekranımda sıkıntı var yardım lütfen



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
SEO
ses yalıtımı
izmir havalimanı transfer
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,182
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.