Şimdi Ara

EKONOMİ Mİ,YÜKSEK PERFORMANS MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.3 motorun 1.6 ya göre yıllık mtv farkı 300 küsür lira,vergi sisteminin 5 yıl değiştirilmediğini varsayarsak toplam kazanç 1500 liradan fazla.bu 1.3 ün artısı.1.6 nın artısı performansı.sizce bu 5 yıllık periyotta 1500 lira vergi avantajımı önemli,yoksa yeşil yandımı ok gibi fırlamak mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avagadroo -- 13 Şubat 2013; 12:52:14 >



  • bence vergi avantajı önemli bir tercih sebebi olmalıdır!
  • Bu kadar ince hesaplarla araba kullanılmaz kanısındayım. Bu açıdan değerlendirirseniz o zaman en iyisi 0,9 cc TCE motorlu Renault Clio almak.
  • Ben 1.6 motor aşağısı kullanımına artık tamamen karşıyım. Tamam ekonomikte nereye kadar arkadaş inip iticez artık yuh artık.
  • benzin ve dizelin 4 liradan pahali olan ulkemizde normal butceli bir insanin performans aramasi sacmaliktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bu kadar ince hesaplarla araba kullanılmaz kanısındayım. Bu açıdan değerlendirirseniz o zaman en iyisi 0,9 cc TCE motorlu Renault Clio almak.

    sizin için detay olabilir ama birçok kişi için 300 lira =2 aylık mazot parası.
  • Ben Cem Yılmaz yada çok iyi transfer parası alan bir futbolcu olsaydım 450 - 650- 750 beygir gücünde performanslı araba peşinde koşardım..Şu an geliri belli bir insan olduğum için mutlaka o gelirin altında harcama yapmak zorundayım..Yoksa bütün çevreme rezil rüsva olurum..Bu halimle AYAĞIMI YORGANIMA GÖRE UZATIP YATTIĞIM İÇİN...Araba tercihimde .EKONOMİ birinci tercihim olur.Araba diye 70 Hp .Sütçü beygiri almam...Ama performans diye gidip dünya kadar para vermem..Benzinli veya dizel 1600 CC hacimli 100 - 125 beygir arası normal atmosferik motorlu bir araba her zaman tercihim olur..yazdığım motor COROLLA Yağına suyuna bakıp düzgün kullanana en az 500.000 km sorunsuz , masrafsız hizmet ediyor...Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 13 Şubat 2013; 13:35:58 >




  • Bence sifir km 1.3 yerine 2. El 1.6 diye yaklasirim konuya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avagadroo

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bu kadar ince hesaplarla araba kullanılmaz kanısındayım. Bu açıdan değerlendirirseniz o zaman en iyisi 0,9 cc TCE motorlu Renault Clio almak.

    sizin için detay olabilir ama birçok kişi için 300 lira =2 aylık mazot parası.

    Detay mı. İmzamdaki arabayı kullanıyorum. Detay gibi mi duruyor.
  • başlıktaki yüksek performansı okuyunca bi anda 3.000cc bir motor canlandı gözümde taa ki yazıyı okuyana kadar :)
  • 2.0 altı araçlar performans araçları değildir; çakma performans sunuyor denebilir bazıları...

    Ülkemizde normal vatandaşın araba ile performans görmesi mantıklı ve akıllıca değil maalesef...
  • 1.3 1.6 motor zaten ekonomi icindir. Siz 1.6 motora yuksek performans diyorsaniz sizin de belirli bir geliriniz var benim gibi. Perfirmans 2.5 3000 cc de olur atmosferikler icin. Yeni nesil kucuk hacim turbolu motorlarin kullanim omru henuz kesin degil o yuzden bi yorum yapamam. Ama dunyanin bir cik yerinde 2.0 motor bile ekonomi olarak kabul goruyor bazen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 motora herkes yürümüyor diyor, koşuyor sanırım bu araçlar...

    Tabiki ekonominin ön planda olması gerekir. Ben şöyle düşünüyorum,

    1.3 motor hacmine sahip bir araba yıllık 517 TL... Yani yattığı yerden her ay ortalama 40TL

    1.6 motor hacmine sahip bir araba yıllık 827 Tl.. Yani yattığı yerden her ay ortalama 70TL...

    2.0 motor hacmine sahip bir araba yıllık 2.295 TL yani yattığı yerden her ay ortalama 190 TL !!!

    2.5 motor hacmine sahip bir araba yıllık 3.443 TL yani yattığı yerden her ay ortalama 290 TL...

    Şimdi diğerlerine hiç gitmiyor ve ilerlemiyorum bile,

    Bana kalırsa bu tabloya göre sabit gelirli bir memur için 2.0 sıfır motorlu araç almak aşırı lüks... 1.6 motor sıfır araç almak lüks.. 1.3 motor almak mecburi orta sınıf.

    Dikkatinizi çekerim bu sadece MTV!!! Ne kasko, ne sigorta, ne yakıt, nede masraf.... Sadece MTV...- derken meşhur Osym şarkısı geldi aklıma-




  • İkisi de , ama performans ağır basar biraz .
  • Focus 1.0 ecoboost çok mantıklı,1.6 dan tork olarakta daha güçlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekonomi, günümüz şartların akaryakıt fiyatları malum. Artık gaza basmaya korkar oldum. Öyle bir hal aldı ki kullandığım araca fabrika verilerinden daha az yaktırıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avagadroo

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bu kadar ince hesaplarla araba kullanılmaz kanısındayım. Bu açıdan değerlendirirseniz o zaman en iyisi 0,9 cc TCE motorlu Renault Clio almak.

    sizin için detay olabilir ama birçok kişi için 300 lira =2 aylık mazot parası.

    ayda 150 liralık mazot yakıyorsan araba hiç alma.
    ihtiyacın olduğu gün kirala, gez.
    yıllık trafik sigortası, mtv, kasko, otopark, bilimum yan masraflar (silecek değişiminden tut, patlayan lastiğe kadar) ve periyodik bakım.
    alt alta koyunca bayağı para tutuyor.
    taksi bile tutsan kurtarır.
  • Bizi mecburen "EKONOMİYE" sürüklüyorlar. Benzin'e zam mazot'a zam MTV'lere zam her şeye zam
  • tabiki 1.6, 5 yılda 1500 tl ne kadar koyabilir ki insana..
  • 1600cc motorla ok gibi fırlamak nasıl oluyorsa artık
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.