Şimdi Ara

EKO ENERJİ E-101 (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
342
Cevap
6
Favori
67.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Derya B.YK.L proğramında ŞİŞ, YÜN ve Özel bir DÜĞÜMleme yöntemi ile benzerini yaptı...

    Yakıt borusuna iyice sarmalıyorsunuz, Boru belli bir sıcaklığa ulaşınca içinden geçenleri sıraya diziyor. %42.33 tasarruf...

    Hemde BEDAVA...
    Annelerimiz bunu kolayca yapıp, istediğimiz her yer için uyarlayabilirmiş....

    *Hatta! Yanındaki yemek proğramı yapan Ahçı, Mantar soğan ve Kuzu eti ile aynısını yapabileceğini iddaa etti...
    Olmadı; "Öğle yemeği olarak yersiniz" dedi...(1 Alana 2.si bedava)

    Tarifi almak isteyenler yüzünden kanalın telefonları kitlenmiş. O derece...




  • Yaw aldik bakalim ne olacak ama tasarruf yapma ihtimali sifir diyenlere inanmiyorum en azindan agirlik yapacagindan araca negatif persormans yada belki ise yararsa +performans vericektir binde birde olsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dün ölçtük 2007 model 1,4 otomatik honda city 450 km yola litresi 2,6 liradan 90 liralık gaz aldı %50 şehir içi %50 uzun yol bence işe yarıyo
  • Arkadaslar bugun tv de a plus yakit tasarruf zimbirtisi gordum. Sizin anlattginiz gibi yine az yakit tuketimi cok performans veriyomus. Dolmuscu taksici falan filan hepsi memnun reklamda. Ayrica Reklamda Ertem Sener oynuyor spor spikeri. Bu adam bu kadar mi parasiz kaldi da boyle sacma bi urunun reklamina cikiyor anlamadim.

    Ayrica bu alet dizel benzin lpg hepsinde ise yariyomus. Nasil bi calisma mantigi var anlamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 kere dedim bu aletlerin hiç biri işe yaramıyor diye daha bir sürü adam böyle şey olmaz demiş daha diretiyorsunuz olacak diye. Internal Combustion Engine (içten yanmalı motor) derslerini veren amerikada bile kitabı satılan bu işin piri koskoca prof da söylüyor bu dediğimizi kendisi bizzat hocam olur. Hatta buna da bayağı bir kişi karşı çıkacak ama elektrikli ısıtıcalarda ufo çok tasarruflu yok ufo çok az yakıyor o da tamamen yalan. markası ne olursa olsun eğer 2300 watt ise o alet saatte 2300 watt elektrik harcar yani burada da kandırmaca var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    dün ölçtük 2007 model 1,4 otomatik honda city 450 km yola litresi 2,6 liradan 90 liralık gaz aldı %50 şehir içi %50 uzun yol bence işe yarıyo

    Tamamen psikolojik, ise yaradığını düşünüyorsan biz araya girmeyelim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alın... Bol bol alın... Para enayide durmasın. Al-ver ekonomiye can ver.

    Ben destekliyorum artık bu ekonomi ürünü satanları. Girişimciler. Memleketin açığını kavramışlar. Milletin Bug'ını da bulmuşlar... Memleketimin daha çok girişimciye ihtiyacı var. Hiç bir işe yaramasa da, bir pazarlama ekibi çalıştırıyorlar, istihdam sağlıyorlar, reklam veriyorlar falan. Al-ver ekonomiye can ver işliyor. Para da onu nereye harcayacağını bilmeyenlerde duracağına, kazanmayı bilende dursun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Alın... Bol bol alın... Para enayide durmasın. Al-ver ekonomiye can ver.

    Ben destekliyorum artık bu ekonomi ürünü satanları. Girişimciler. Memleketin açığını kavramışlar. Milletin Bug'ını da bulmuşlar... Memleketimin daha çok girişimciye ihtiyacı var. Hiç bir işe yaramasa da, bir pazarlama ekibi çalıştırıyorlar, istihdam sağlıyorlar, reklam veriyorlar falan. Al-ver ekonomiye can ver işliyor. Para da onu nereye harcayacağını bilmeyenlerde duracağına, kazanmayı bilende dursun.

    Konuyu baştan sona kadar okudum. Huseyin-ZST dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Sizi anlayan anlıyor hiç merak etmeyin. Bu emekleriniz mutlaka biryerlerde karşılığını buluyordur. Benim de alanım elektrik-elektronik, bizim alanda da prize takılan elektrik tasarruf cihazı sahtekarlığı aldı başını gitti, yıllardır bir işe yaramadığını dolandırıcılıktan öte birşey olmadığını insanlara anlatamadık. Fuarlarda satan adamların sahtekarlıklarını, ölçü aletleriyle yaptıkları oyunları herkesin içinde yüzlerine vurup tartıştım, hepsi yüzsüz. Nasıl bir pazarlama, nasıl bir ikna yöntemi ben akıl erdiremiyorum. İnsanlar o 5dk. lık reklamda delicesine öyle bir inanıyorlar ki bu inancı günlerce bilimsel dayanaklarını da vererek gene kıramıyoruz. o 5 dk. lık reklamı iyi incelemek üniversitelerde insanlar nasıl ikna edilir örnek olarak okutmak lazım :) O reklama karşı mühendis kimliğimizin 3 kuruş değeri yok.
    Adamlar çok başarılı doğru kabul ediyorum ama üründe değil, ikna ve pazarlamada... yeri gelir 1 mıknatısla yakıtta tasarruf, yeri gelir bir kondansatörle (değeri 50 kuruş) elektrikte tasarruf yaptırırlar... içler acısı ama gerçek... ne kadar acı, yıllardır boşuna okumuşuz, bilimsel gerçeklerin hiçbir değeri yok, değerli olan o reklamlar...




  • Merhaba ;

    Ben Mehmet YILMAZ

    Yakıt tasarruf cihazı(MPOWER) üreticisiyim.Bursa Firmasıyız.

    Bu konu ile ilgili biraz bildiklerimi sizlerle paslasmak istedim.

    Abartılarak anlatılan cihaz aslında iki adet mıknatıstan olusan bir aparattır.

    Yanlız Mıknatısların ozellıgı ve N kalıtesı bu ısın puf noktasıdır.

    Gercekten Faydası Varmıdır?

    Evet Gercekten faydası vardır.Lakın baglantı kısmı montajı cok onemlıdır

    Evlerde ;

    Kombı sıstemı kullanılıyorsa sebekeden gelen kombıye gıren hortumun kombıye en yakın en musaıt yerıne takılmalıdır.(Yakıtı Sıkıstırıp yogunlastırır mesafe kısa olmalıdır ki dagılmadan direk yanması saglanmalıdır.)

    Araclarda ;

    Araclarda ise yakıt pompasından cıkan motora giren yakıt hortumunun motorun en yakın kısmına musaıt olan yere takılmalıdır.Eger gerı donus hortumuna veya farklı bir yere takılırsa hic bir faydası görulmez.

    Bu arada arkadaslar

    Biz sattıgımız urunlerın satana kadar degıl sureklı arkasındayız.

    1 ay boyunca urunumuzu deneyıp memnun kalmazsanız paranızın iade edilecegını burdan tekrar hatırlatmak isterim.

    Herkese Saygı Ve Sevgılerımle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mpover

    Merhaba ;

    Ben Mehmet YILMAZ

    Yakıt tasarruf cihazı(MPOWER) üreticisiyim.Bursa Firmasıyız.

    Bu konu ile ilgili biraz bildiklerimi sizlerle paslasmak istedim.

    Abartılarak anlatılan cihaz aslında iki adet mıknatıstan olusan bir aparattır.

    Yanlız Mıknatısların ozellıgı ve N kalıtesı bu ısın puf noktasıdır.

    Gercekten Faydası Varmıdır?

    Evet Gercekten faydası vardır.Lakın baglantı kısmı montajı cok onemlıdır

    Evlerde ;

    Kombı sıstemı kullanılıyorsa sebekeden gelen kombıye gıren hortumun kombıye en yakın en musaıt yerıne takılmalıdır.(Yakıtı Sıkıstırıp yogunlastırır mesafe kısa olmalıdır ki dagılmadan direk yanması saglanmalıdır.)

    Araclarda ;

    Araclarda ise yakıt pompasından cıkan motora giren yakıt hortumunun motorun en yakın kısmına musaıt olan yere takılmalıdır.Eger gerı donus hortumuna veya farklı bir yere takılırsa hic bir faydası görulmez.

    Bu arada arkadaslar

    Biz sattıgımız urunlerın satana kadar degıl sureklı arkasındayız.

    1 ay boyunca urunumuzu deneyıp memnun kalmazsanız paranızın iade edilecegını burdan tekrar hatırlatmak isterim.

    Herkese Saygı Ve Sevgılerımle.


    Sonunda bu işi yapan ve yaptığını gizlemeyen biri çıktı forumda. Öncelikle teşekkür ederim. Müşteri gibi lansman yapmadığınız, doğrudan üretici kimliğinizle buraya geldiğiniz için...

    Ancak yakıtı sıkıştırmaktan ne kastettiğinizi anlamadım. Zira Doğalgaz, LPG, Benzin ve mazotu manyetik kuvvet uygulayarak sıkıştıramazsınız.

    Benzini oluşturan moleküllerin karbon dizilimini manyetik enerji ile ideal sıralamaya dizip, dizer dizmez yaktığımızda elde ettiğimiz enerji daha yüksek. Bu bilinen bir gerçek. Kimyasal tepkime hızını ve verimlilik arttırılıyor. Böylece araç aynı enerjiyi daha az yakıt tüketerek karşılıyor. İşin teorisi bu ve tıkır tıkır işliyor.

    Ancak pratikte işler farklı: Ürününüz hiçbir elektronik sistem kullanmadan, bu ideal karbon sıralamasını nasıl yapıyor? Üstelik borudan saniyede yüzbinlerce molekül geçiyor. Sizin mıknatısla yaptığınızı iddia ettiğiniz şeyin benzerini MR (manyetik rezonans) makinesi hastanede binlerce kw güç harcayarak yapıyor. Gücün çoğunu görüntüleme için değil, molekülleri manyetik alan kullanarak sıraya sokma için harcıyor.

    Diyelim ki bir şekilde bunu becerdiniz, modern arabalarda enjektör var. Siz borunun istediğiniz kadar motorun yakınındaki noktasına montaj yapın, o benzin enjektörden geçecek. Günümüz enjektörleri basit damlatma borularından ibaret değil. Enjektörde, düzenlediğiniz benzinin yapısının bozulmayacağını mı iddia ediyorsunuz? Turbo araçlarda enteresan basınç durumları var. Yanma odasında ne olduğunu bir Allah bilir. Karışık mevzular kısaca. Bu kadar kolay değil.

    ABD'de bu ürünlerin tamamı neden ticareti yasaklanmış ürünler sınıfındadır? Ve gene tüm Dünya'da bir hobi olan Hipermiler arkadaşlar kafa kafaya vermiş bu ürünlerle neden dalga geçmektedir? Hipermiler arkadaşların hobisi minimum yakıt sarfiyatı ile maksimum yol yapmaktır. Öyle ki, aracının koltuklarını, kapı döşemelerini, göğsünü söküp hafifletenler, depoyu küçültenler, dar lastik kullananlar, aracının dışını aerodinamik hale getirenler var aralarında (Aerodinamik derken bildiğiniz uçağa benzetenler!). Kısaca %5'den çok daha küçük katkılara oynar olmuşlar. Hondasına yaptığı uygulamalar ardından 100km'de 2.5 litre ortalama yaktıran manyaklar var aralarında. Bu hobiye sahip dünyanın dört bir yanından binlerce kişi neden el ele vermiş bu ürünlerle dalga geçiyor?

    Ürününüzün diğerlerinden farkı nedir? Benim atladığım, bilmediğim bir yöntem farklılığı mı mevcuttur? Hepimizi aydınlatırsanız seviniriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mpover

    Merhaba ;

    Ben Mehmet YILMAZ

    Yakıt tasarruf cihazı(MPOWER) üreticisiyim.Bursa Firmasıyız.

    Bu konu ile ilgili biraz bildiklerimi sizlerle paslasmak istedim.

    Abartılarak anlatılan cihaz aslında iki adet mıknatıstan olusan bir aparattır.

    Yanlız Mıknatısların ozellıgı ve N kalıtesı bu ısın puf noktasıdır.

    Gercekten Faydası Varmıdır?

    Evet Gercekten faydası vardır.Lakın baglantı kısmı montajı cok onemlıdır

    Evlerde ;

    Kombı sıstemı kullanılıyorsa sebekeden gelen kombıye gıren hortumun kombıye en yakın en musaıt yerıne takılmalıdır.(Yakıtı Sıkıstırıp yogunlastırır mesafe kısa olmalıdır ki dagılmadan direk yanması saglanmalıdır.)

    Araclarda ;

    Araclarda ise yakıt pompasından cıkan motora giren yakıt hortumunun motorun en yakın kısmına musaıt olan yere takılmalıdır.Eger gerı donus hortumuna veya farklı bir yere takılırsa hic bir faydası görulmez.

    Bu arada arkadaslar

    Biz sattıgımız urunlerın satana kadar degıl sureklı arkasındayız.

    1 ay boyunca urunumuzu deneyıp memnun kalmazsanız paranızın iade edilecegını burdan tekrar hatırlatmak isterim.

    Herkese Saygı Ve Sevgılerımle.


    Sonunda bu işi yapan ve yaptığını gizlemeyen biri çıktı forumda. Öncelikle teşekkür ederim. Müşteri gibi lansman yapmadığınız, doğrudan üretici kimliğinizle buraya geldiğiniz için...

    Ancak yakıtı sıkıştırmaktan ne kastettiğinizi anlamadım. Zira Doğalgaz, LPG, Benzin ve mazotu manyetik kuvvet uygulayarak sıkıştıramazsınız.

    Benzini oluşturan moleküllerin karbon dizilimini manyetik enerji ile ideal sıralamaya dizip, dizer dizmez yaktığımızda elde ettiğimiz enerji daha yüksek. Bu bilinen bir gerçek. Kimyasal tepkime hızını ve verimlilik arttırılıyor. Böylece araç aynı enerjiyi daha az yakıt tüketerek karşılıyor. İşin teorisi bu ve tıkır tıkır işliyor.

    Ancak pratikte işler farklı: Ürününüz hiçbir elektronik sistem kullanmadan, bu ideal karbon sıralamasını nasıl yapıyor? Üstelik borudan saniyede yüzbinlerce molekül geçiyor. Sizin mıknatısla yaptığınızı iddia ettiğiniz şeyin benzerini MR (manyetik rezonans) makinesi hastanede binlerce kw güç harcayarak yapıyor. Gücün çoğunu görüntüleme için değil, molekülleri manyetik alan kullanarak sıraya sokma için harcıyor.

    Diyelim ki bir şekilde bunu becerdiniz, modern arabalarda enjektör var. Siz borunun istediğiniz kadar motorun yakınındaki noktasına montaj yapın, o benzin enjektörden geçecek. Günümüz enjektörleri basit damlatma borularından ibaret değil. Enjektörde, düzenlediğiniz benzinin yapısının bozulmayacağını mı iddia ediyorsunuz? Turbo araçlarda enteresan basınç durumları var. Yanma odasında ne olduğunu bir Allah bilir. Karışık mevzular kısaca. Bu kadar kolay değil.

    ABD'de bu ürünlerin tamamı neden ticareti yasaklanmış ürünler sınıfındadır? Ve gene tüm Dünya'da bir hobi olan Hipermiler arkadaşlar kafa kafaya vermiş bu ürünlerle neden dalga geçmektedir? Hipermiler arkadaşların hobisi minimum yakıt sarfiyatı ile maksimum yol yapmaktır. Öyle ki, aracının koltuklarını, kapı döşemelerini, göğsünü söküp hafifletenler, depoyu küçültenler, dar lastik kullananlar, aracının dışını aerodinamik hale getirenler var aralarında (Aerodinamik derken bildiğiniz uçağa benzetenler!). Kısaca %5'den çok daha küçük katkılara oynar olmuşlar. Hondasına yaptığı uygulamalar ardından 100km'de 2.5 litre ortalama yaktıran manyaklar var aralarında. Bu hobiye sahip dünyanın dört bir yanından binlerce kişi neden el ele vermiş bu ürünlerle dalga geçiyor?

    Ürününüzün diğerlerinden farkı nedir? Benim atladığım, bilmediğim bir yöntem farklılığı mı mevcuttur? Hepimizi aydınlatırsanız seviniriz.

    mrg cihazları bu dediğinizi hidrojen atomlarında yapar. üstüne hasta sabit durmalıdır bırak akışkanı sıvıyı adam oynayınca sapıtıyor her şey. 3 tesla'dan bahsediyoruz bunu yapabilmek için adam el kadar mıknatısla yapıyorum diyor.. cihazı saatlerce çalıştırmak gerekiyor kapattıktan sonra eşek kadar mıknatısı yüklensin diye.

    hoca o mıknatısın patentini sat parayı kırarsın zaten. bu cihazı salla.

    ne saçmalıktır ya.




  • arkadaşlar ne üreticiyim nede pazarlamacı mesleğimi soruyorsanız öğretmenim
    halep ordaysa arşın burada öyle uzaktan enayi falan demekte hiç hoş olmuyo arkadaş almış bizede gülersiniz diye söylememiş sonra 15 tatil de Ankara ya gitmiş gelmiş ve aldığı gaz fişlerini gösterdi araç 1,6 ford fusion km de 14,8 kuruş yaktı diyo bizde aldık otomatik 1,4 honda city büyük çoğunluğu şehir içi 450 km de 90 liralık 2,6 dan gaz tüketti
    isteyen alır istemeyen almaz sonuçta zorla kimse kimseye birşey satmıyo
    ancak kimse alanlara enayi diyemez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crepis -- 28 Şubat 2013; 22:37:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    arkadaşlar ne üreticiyim nede pazarlamacı mesleğimi soruyorsanız öğretmenim
    halep ordaysa arşın burada öyle uzaktan enayi falan demekte hiç hoş olmuyo arkadaş almış bizede gülersiniz diye söylememiş sonra 15 tatil de Ankara ya gitmiş gelmiş ve aldığı gaz fişlerini gösterdi araç 1,6 ford fusion km de 14,8 kuruş yaktı diyo bizde aldık otomatik 1,4 honda city büyük çoğunluğu şehir içi 20 450 km de 90 liralık 2,6 dan gaz tüketti
    isteyen alır istemeyen almaz sonuçta zorla kimse kimseye birşey satmıyo
    ancak kimse alanlara enayi diyemez

    Verdiğiniz verilerin geçerliliği yok maalesef..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçerliliği nasıl oluyo
  • Bu iş artık bilimsellikten çıktı, ben inanıyorum kullanıyorum veya ben inanmıyorum kullanmıyorum durumuna döndü :).
    Arabanın yakıt tüketimi aynı yol bile olsa hava şartları, hava sıcaklığı, rüzgar, kırmızı ışık, lastik hava basıncı, arabanın bakımları, arabanın donanımları (havalandırma, farlar, klima vs) hatta insanın psikolojik durumuna göre bile değişir. Kafası bozulmuştur, acelesi vardır sert kullanır çok yakar, mutludur sakin kullanır az yakar. Yeri gelir dinlediğin müzik bile etkiler :) O nedenle ben ürünü taktım şu kadar yakıyorken şimdi bu kadar yaktı demek çok tutarlı bir veri olmaz. Ben kendim takıp test etmeye kalksam kendime güvenmem ki, arabamla aynı yolda yaktığım yakıt bir günüm başka bir günümü hiç tutmuyor, bu kadar değişkenin olduğu bir test ortamında sonuca nasıl güveneyim? Sonuç olarak böyle bir test olmaz, bunu ben de yapsam sonucuna güvenilmez, başkası da yapsa güvenilmez. Sizleri geçtim kendime güvenmem en başta, çünkü bu test bilimsellikten çok uzak.

    Şöyle de bir durum var tabi :) bu chazı takınca boşa para vermiş gibi bir psikolojiye girmemek için gaza az basıp sakin kullanmaya çalışıyorsanız, tasarruflu sürüş tekniklerini uyguluyorsanız o zaman işe yarar işte :) Tabi tersi bir durum da sözkonusu o kadar para verdik bir işe yaramadı deyip sinirlenip sert kullanıp normalden fazla da yakabilirsiniz :)

    Şaka bi yana yani kısacası ben kullandım fazla yaktı, ben kullandım az yaktı gibi ifadeler çok anlamlı değil. Yanlış anlamayın kullanıp sonuçları yazanlara yalan söylüyorsunuz demiyorum doğrudur takınca az yakmıştır ama bu az yakmanın o kadar değişken şartlar içinde sadece o aletten kaynaklandığını göstermez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MelihTR -- 1 Mart 2013; 14:41:18 >




  • JasonBurak, V8motorgürültüsü, Hüseyin-ZST açıklamalarınız için teşekkürler. 70 liramı kurtardınız. Memurfoniden almayı düşündüğüm için araştırdığımda hem daha ucuz fiyat hem de doğru bilgilere ulaştım.

    Ha bu arada, bu ürün çıktığında tanesi 240 lira iken bugün ikisi 60 liraya kadar düşmüş. Yakında 5-10 liraya bile fit olurlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nürnberger

    JasonBurak, V8motorgürültüsü, Hüseyin-ZST açıklamalarınız için teşekkürler. 70 liramı kurtardınız. Memurfoniden almayı düşündüğüm için araştırdığımda hem daha ucuz fiyat hem de doğru bilgilere ulaştım.

    Ha bu arada, bu ürün çıktığında tanesi 240 lira iken bugün ikisi 60 liraya kadar düşmüş. Yakında 5-10 liraya bile fit olurlar.




    v8motorgürültüsü de fena olmamış haa nick felan mı değiştirsem. :) Keşke devlet bunlara bir el atsa da yasaklasa. Geçenlerde bir tasarruf cihazına ODTU onay vermiş. Kafayı yedim ya. O kadar mı paraya sıkıştın Odtü o kadar mı düştün dedim. Tekrar diyorum belki başka biri daha okur da vazgeçer:: günümüz teknolojisi ile, yakıt motor pompa enjektör ve bilimum yakıta etki edebilecek her türlü zımbırtı en optimum düzeyde çalışmaktadır. yani güçten kaybetmeden yakıttan kazanmak bilimsel olarak imkansızdır ki yukarıdaki teknolojiler daha da gelişmeden. Hadi bilimi boşverin koskoca mercedes 70 tlye satılan 3 tl ye maledilen bir ürünü aracına takıp neden o şekilde piyasaya sürmüyor. Saygılar (kaynak www.mayonez.net/ebook-ekitap/63841-icten-yanmali-motor-muhendisligi-temelleri-pdf.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi v8motorlarıngumburtusu -- 3 Mart 2013; 1:27:04 >




  • Bildiğim kadarıyla (konu alanımın dışında olduğundan yanlışım varsa düzeltin) içten yanmalı motorların termodinamik verimi maksimum %35, pratikte %20. Gerisi sürtünme ve en fazla da ısı olarak çevreye atılıyor. Yani koyduğumuz yakıtın teorikte % 65 'ini kullanamadan havaya atıyoruz. Baktığınız zaman bu dışarıya atılan ısıyı bir şekilde kullanabilirsek burada tasarruf açısından büyük bir potansiyel çalışma ve proje yapılacak alan var. Eğer birisi çıkar da der ki ben bir buluş yaptım, bu dışarıya atılan ısıyı (radyatörden) aldım, bir şekilde kullandım hareket enerjisine veya başka bir enerji çeşidine çevirdim. O zaman başımın üstünde yeri var, böyle mantıklı çalışmalarla gelsinler sonuna kadar desteklerim. Çalışma teoride bile kalsa patenti alınsa o bile güzel olur. Amerikanın yıllar önce tecrübe edip yasakladığı mıknatısla sözde tasarrufa kafa yoracağımıza bunlara kafa yorsak hem kendimize hem ülkemize daha yararlı olur diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelihTR

    Bildiğim kadarıyla (konu alanımın dışında olduğundan yanlışım varsa düzeltin) içten yanmalı motorların termodinamik verimi maksimum %35, pratikte %20. Gerisi sürtünme ve en fazla da ısı olarak çevreye atılıyor. Yani koyduğumuz yakıtın teorikte % 65 'ini kullanamadan havaya atıyoruz. Baktığınız zaman bu dışarıya atılan ısıyı bir şekilde kullanabilirsek burada tasarruf açısından büyük bir potansiyel çalışma ve proje yapılacak alan var. Eğer birisi çıkar da der ki ben bir buluş yaptım, bu dışarıya atılan ısıyı (radyatörden) aldım, bir şekilde kullandım hareket enerjisine veya başka bir enerji çeşidine çevirdim. O zaman başımın üstünde yeri var, böyle mantıklı çalışmalarla gelsinler sonuna kadar desteklerim. Çalışma teoride bile kalsa patenti alınsa o bile güzel olur. Amerikanın yıllar önce tecrübe edip yasakladığı mıknatısla sözde tasarrufa kafa yoracağımıza bunlara kafa yorsak hem kendimize hem ülkemize daha yararlı olur diye düşünüyorum

    Zaten Turbo sistemi, dışarı atılan sıcak gaz basıncını tekrar güç elde etmek için kullanıyor.

    Ayrıca ısıdan ve dinamik kuvvetten geri kazanım sağlayan sistemler var.

    Hatta teoride, yanma odasına bir damla su göndermek bile verimi artırır. Zira o ısının bir kısmı suyu buharlaştırmak için kullanılmış olur, ziyan olmaz. Buharlaşan suyun genleşmesi de pistonun itilmesine az da olsa etki eder.

    Yakıt tasarrufunu buralarda aramak lazım. Ha illa ben mıknatısla tasarruf yapacam derseniz, dingile bir disk asın demirden, altına da arabanın gövdesine bağlı çok kuvvetli bir mıknatıs koyun (Tam diskin arabaya göre ön alt çeyreğinin altına gelecek şekilde) ama bu bile hatrı sayılır kabul edilir bir teori sayılmaz.


    Ve bir detay, burada 1.3 Doblo Safeline'da denenmiş, aracın merkezi kilit sistemi kafayı yemiştir.
    Manyetik alan mı etkiledi bilemiyoruz ama bu cihazı taktıktan sonra araba bagajı kilitlemez oldu. Kilitleyince de (Anahtarla) açmaz oldu.
    Cihazı söküp arabadan uzaklaştırdık normale döndü.

    :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 4 Mart 2013; 11:04:31 >




  • nasıl bir şey bu yahu. sırf "ya tutarsa" diye almak istiyorum.
    eğer tutmazsa -ki tutmayacağını düşünüyorum zaten- o zaman da "bakın işte tutmadı" demek için almak istiyorum.
    hakkında bir sürü söylenti var, resmen daVinci şifresi.

    not: hala almadım, muhtemelen de hiç almayacağım, ama birisi alıp hediye ederse de işe yarayıp yaramadığını yalan dolansız söylerim, denek olmayı kabul ediyorum :)
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.