Şimdi Ara

Egzozdan Gelen Yoğun Duman Ve Su

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
7.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamın aleyküm arkadaşlar aracımdan yoğun beyaz duman ve gaza bastıkça aşırı su atıyor yazın böyle bir sorun yoktu yeni başladı neden olabilir bu sorun yardımcı olursanız sevinirim



  • Ohaa acil servise git hayra alamet değil
  • Bu bir sorun değil :) havalar soğudu daha öncesinde kısa mesafe kullanımınız çok olmuş o yüzden egsoz içindekiler boşalıyor
  • Aracı fazla kullanmadan iyi bir servis ya da ustaya göster. Contayı yakmış olma ihtimalin var. Aracında soğutma suyunun seviyesini kontrol et. Anormal bir durum varsa contadır. Belirtiler çok ciddi aman diyorum.
  • Soğuk havada bütün turbo benzin araçlarda bu durum görülür. Işıkta beklerken duman o kadar çok olmaz ama gazı kökleyince kimi zaman arkayı göremeyecek duruma gelir. Özellikle 3.20i, 1.4tsi 180 gibi araçlara dikkat edin duman miktarı daha çoktur. Dumanın içeriği ise su buharıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Aracı fazla kullanmadan iyi bir servis ya da ustaya göster. Contayı yakmış olma ihtimalin var. Aracında soğutma suyunun seviyesini kontrol et. Anormal bir durum varsa contadır. Belirtiler çok ciddi aman diyorum.

    Ne alakası var hemen conta diyorsun araçta olan buhar o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ccestr


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Aracı fazla kullanmadan iyi bir servis ya da ustaya göster. Contayı yakmış olma ihtimalin var. Aracında soğutma suyunun seviyesini kontrol et. Anormal bir durum varsa contadır. Belirtiler çok ciddi aman diyorum.

    Ne alakası var hemen conta diyorsun araçta olan buhar o

    Hee tamam. Bir şey yoktur gardaş diye cahil ustaların bakmadığı araçların conta yaktığını çok gördüm ben. Soğuk havada eksozdan çıkan su buharı yoğunlaşır o ayrı konu. Hatta aracın eksozundan su akması da normaldir çünkü yeni nesil araçlarda yakıt optimum düzeyde yanar. Mesajımı iyi okursan radyatör su seviyesine baksın diyorum. Bir şey yok abi diye adamı gazlamayın. Gitsin bir ustaya kontrol ettirsin. Ya da en azından aracın su seviyesini kontrol etmeyi öğrensin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ccestr


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Aracı fazla kullanmadan iyi bir servis ya da ustaya göster. Contayı yakmış olma ihtimalin var. Aracında soğutma suyunun seviyesini kontrol et. Anormal bir durum varsa contadır. Belirtiler çok ciddi aman diyorum.

    Ne alakası var hemen conta diyorsun araçta olan buhar o

    Hee tamam. Bir şey yoktur gardaş diye cahil ustaların bakmadığı araçların conta yaktığını çok gördüm ben. Soğuk havada eksozdan çıkan su buharı yoğunlaşır o ayrı konu. Hatta aracın eksozundan su akması da normaldir çünkü yeni nesil araçlarda yakıt optimum düzeyde yanar. Mesajımı iyi okursan radyatör su seviyesine baksın diyorum. Bir şey yok abi diye adamı gazlamayın. Gitsin bir ustaya kontrol ettirsin. Ya da en azından aracın su seviyesini kontrol etmeyi öğrensin.

    Su seviyesi normal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Bu bir sorun değil :) havalar soğudu daha öncesinde kısa mesafe kullanımınız çok olmuş o yüzden egsoz içindekiler boşalıyor

    Evet arabayı kısa mesafede kullanıyorum aktif olarak gezmiyor araba genelde yatıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ccestr


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Aracı fazla kullanmadan iyi bir servis ya da ustaya göster. Contayı yakmış olma ihtimalin var. Aracında soğutma suyunun seviyesini kontrol et. Anormal bir durum varsa contadır. Belirtiler çok ciddi aman diyorum.

    Ne alakası var hemen conta diyorsun araçta olan buhar o

    Hee tamam. Bir şey yoktur gardaş diye cahil ustaların bakmadığı araçların conta yaktığını çok gördüm ben. Soğuk havada eksozdan çıkan su buharı yoğunlaşır o ayrı konu. Hatta aracın eksozundan su akması da normaldir çünkü yeni nesil araçlarda yakıt optimum düzeyde yanar. Mesajımı iyi okursan radyatör su seviyesine baksın diyorum. Bir şey yok abi diye adamı gazlamayın. Gitsin bir ustaya kontrol ettirsin. Ya da en azından aracın su seviyesini kontrol etmeyi öğrensin.

    Conta yansa hararet yükselir yazın olmuyordu demiş contası yanık olsa yazında aynı sorun olurdu




  • Egzozdan su gelmemesi lazım motorun bitik anlattığın kadarıyla
  • Onurusl kullanıcısına yanıt
    Biraz uzun bir yola gidip temizleme şansınız var
  • İyi usta sorunun ne olduğunu anlar. Sorun contaysa Yağa su, suya yağ karışır. Soğuk havalarda su buharının yoğunlaşması da olabilir ki normaldir. Bunu ayırt edemeyecek kadar deneyimsizsen aracı ustaya göster diyorum bunun nesini anlamıyorsun? Soğuk havalarda eksozundan su buharı atan araç hiç görmedin mi? Bir süre sonra keser. Kendin bilirsin. Sen ustaya gidene kadar o su buharı kesilir zaten.
  • Aracının markasını, modelini, kmsini bile yazmamışsın, yardım istiyorsun. En kötü senaryoyu söylüyoruz sana. Nasıl biliyorsan öyle yap.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Aracının markasını, modelini, kmsini bile yazmamışsın, yardım istiyorsun. En kötü senaryoyu söylüyoruz sana. Nasıl biliyorsan öyle yap.

    Polo 2000 model km 160.000de oldumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    İyi usta sorunun ne olduğunu anlar. Sorun contaysa Yağa su, suya yağ karışır. Soğuk havalarda su buharının yoğunlaşması da olabilir ki normaldir. Bunu ayırt edemeyecek kadar deneyimsizsen aracı ustaya göster diyorum bunun nesini anlamıyorsun? Soğuk havalarda eksozundan su buharı atan araç hiç görmedin mi? Bir süre sonra keser. Kendin bilirsin. Sen ustaya gidene kadar o su buharı kesilir zaten.

    Soğuk havada normal bişey kendinde diyorsun conta yansa su dayanmaz arabaya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Aracının markasını, modelini, kmsini bile yazmamışsın, yardım istiyorsun. En kötü senaryoyu söylüyoruz sana. Nasıl biliyorsan öyle yap.

    Polo 2000 model km 160.000de oldumu

    Oldu. 17 yıllık aracın sorununu forumda çözemezsin. Keyifli sürüşler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Aracının markasını, modelini, kmsini bile yazmamışsın, yardım istiyorsun. En kötü senaryoyu söylüyoruz sana. Nasıl biliyorsan öyle yap.

    Polo 2000 model km 160.000de oldumu

    Oldu. 17 yıllık aracın sorununu forumda çözemezsin. Keyifli sürüşler.

    Sana ne oluyor ki ne bu atar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Aracının markasını, modelini, kmsini bile yazmamışsın, yardım istiyorsun. En kötü senaryoyu söylüyoruz sana. Nasıl biliyorsan öyle yap.

    Polo 2000 model km 160.000de oldumu

    Oldu. 17 yıllık aracın sorununu forumda çözemezsin. Keyifli sürüşler.

    Silindir kapak contasında sorun yok dostum kafanı yorma
  • Egzozdan su gelmesi aksine çok iyi bir durumdur motorun çok sağlam olduğunu gösterir
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.