Şimdi Ara

Egea'ya 225.000.000$ makyaj yatırımı yapan tofaş'a acıyorum, konu alım gücü ekonomi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tofaş ülkenin bitikleri oynadığı hemde yüz yılın sonuna kadar yıkık olacağı insanların değil araba ekmek bulmakta zorlanacağı dönemde çıkardığı araca 225 milyon dolar makyaj yatırımı yapacak.

    Sanırsın bura Almanya da herkes çatır çatır araba alıyor her ay minimum 300k sadece bireysel araç satılıyor.

    Bence tofaş bu ülkede yanlış yapıyor.


    Ne düşünüyorsunuz bu konuda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 22 Haziran 2019; 23:52:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Adamlar Avrupa’ da da satıyor bu aracı. Ayrıca Türkiye’ nin de en çok satan modeli konumunda. Yatırım yapmaları normal bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı başlıkları okuduğumda konu sahibini tahmin edebilecek kadar bıktırdınız baydınız

    He kardeş o kadar yetkili bilememiş yanlış yaptığını sen bildin hemen tofaşa ceo yapsınlar seni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Adamlar Avrupa’ da da satıyor bu aracı. Ayrıca Türkiye’ nin de en çok satan modeli konumunda. Yatırım yapmaları normal bence.
    Nereye satıyor, satıyorsa ben niye alamıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tipo Avrupa da ortalama 10-12 bin euro arası gayette iyi satıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Doğu avrupada çok iyi satış rakamları var çünkü bizle benzer durumdalar. polonya, ukrayna, italya ucuza alıp lpg ile biniyorlar. Açıklanan yatırım değer mi bence de değmez çünkü tofaş sadece tipo faceliftine 1 yıllık karından fazlasını gömerek nasıl kar edecek. Katma değerli araç üretmeye mecburlar bu yatırımlarla araç başına 500-600 dolar para kazanmak sürdürülebilir değil bana göre.

    Hadi araç başı karı abartıp 1000 dolar diyelim 225 bin tipo sattığında ancak başabaş noktasına geleceksin. Tofaşın yıllık toplam üretimi bu kadar ancak. Yapmaya mecbur oldukları için yapıyorlar ancak bu durum normal bir işletme için mantıklı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 23 Haziran 2019; 2:5:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Doğu avrupada çok iyi satış rakamları var çünkü bizle benzer durumdalar. polonya, ukrayna, italya ucuza alıp lpg ile biniyorlar. Açıklanan yatırım değer mi bence de değmez çünkü tofaş sadece tipo faceliftine 1 yıllık karından fazlasını gömerek nasıl kar edecek. Katma değerli araç üretmeye mecburlar bu yatırımlarla araç başına 500-600 dolar para kazanmak sürdürülebilir değil bana göre.

    Hadi araç başı karı abartıp 1000 dolar diyelim 225 bin tipo sattığında ancak başabaş noktasına geleceksin. Tofaşın yıllık toplam üretimi bu kadar ancak. Yapmaya mecbur oldukları için yapıyorlar ancak bu durum normal bir işletme için mantıklı değil.
    Çok büyük bir para, bence baya farklı olacak şimdikinden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Adamlar en dusük maliyetle araba satiyor, çöp diyoruz, yüksek maliyetle geliştiriyor para yok diyoruz.

    Uretimi bizde de olsa hicbir otomobil uceticisinin tek müşterisi değiliz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bak bak tofaşa acıyormuş. sen git aç karnını doyur sonra ona buna acı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Çok büyük bir para, bence baya farklı olacak şimdikinden

    Alıntıları Göster
    Ben araçların en azından tipoyu farklı bir konumlamaya sokacaklarını sanmıyorum. Dizeli bıraktıkları için %99 fabrika çıkışı lpgye dönecekler, yeni aracın tip onay masrafları, test masrafları, arge masrafları vs. Ayrıca 2021de devreye alınacak yeni güvenlik şartları ve yine 2021de devreye alınacak yeni emisyon şartları var, çok yoğun bir geliştirme ve test masrafı gelecek ben aracın konumlandığı yeri değiştirecek bir farklılık beklemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 24 Haziran 2019; 11:2:26 >




  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Hocam egea'da zaten ağır makyaja gerek yok sadece birkaç donanım ekleseler yeter, asıl olması gereken dizeleri kaldırıp civic gibi fabrika çıkışlı LPG motor seçeneği sunmalılar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrika çıkışı lpg zaten olacak, hyundainin italya'da lpgli araç satışlarındaki yüksek başarısı ortada aynı yöntemi izleyecek Fiatta. Zaten pazar payında iyi oldukları tüm ülkelerde çok ciddi lpg kullanımı var. Bahsettiğim harcamalar opsiyon değil zaten yapılması gerekenler, böyle ciddi bir dönüşüm yanında ciddi harcama da getirecek doğal olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Fabrika çıkışı lpg zaten olacak, hyundainin italya'da lpgli araç satışlarındaki yüksek başarısı ortada aynı yöntemi izleyecek Fiatta. Zaten pazar payında iyi oldukları tüm ülkelerde çok ciddi lpg kullanımı var. Bahsettiğim harcamalar opsiyon değil zaten yapılması gerekenler, böyle ciddi bir dönüşüm yanında ciddi harcama da getirecek doğal olarak.
    Bakalım bence güzel bir iş çıkaracaklar, kuş albea linea dönemi bitti artık, o algıyı yıkacaklar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi adıma Fiatın geleceğini parlak görmüyorum, yeni teknolojiler, elektrikli-hybrid araç, otonom araç vs. gibi konularda fersah fersah gerideler, büyük borç yükü altında olmaları ve marka algısı sebebiyle ciddi yatırımda yapamıyorlar. Özellikle yeni teknolojiler konusunda birileriyle ortaklık kurmaları gerekiyor, fiat için ciddi şekilde kum saati işliyor bana göre. Doğu Avrupa, İtalya, Türkiye arasına sıkışmış ucuz araç boşluğunu dolduran üretimle işleri çok zor, mutlaka bir birleşme ya da en azından elektirkli-hybrid araçlar için bu konuda ilerleme kaydetmiş bir grupla ortaklığa gitmeleri gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 24 Haziran 2019; 16:2:13 >
  • Abartma o kadar da değil.Ekonomi çok daraldı ama bahsettiğin gibide değil.

    Tipo tüm Avrupa'da satılıyor.İngiltere,Almanya gibi ülkelerde bile çok satıyor.Mantıksız değil yaptıkları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    İstatistik paylaşabilir misiniz? İngiltere'de Almanya'da kaç adet satmış tipo bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    İstatistik paylaşabilir misiniz? İngiltere'de Almanya'da kaç adet satmış tipo bakalım.
    İstatistik varsa sen paylaş bende göreyim.Ben gözlemimi söyledim Almanya'da trafikte baya Tipo hb var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    2018de 3,4 milyon araç satılan almanyada 5,521 adet
    2017de 2.5 milyon araç satılan ingilterede 6,498 adet

    gibi komik rakamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    2018de 3,4 milyon araç satılan almanyada 5,521 adet
    2017de 2.5 milyon araç satılan ingilterede 6,498 adet

    gibi komik rakamlar.
    Tabiki Türkiye'deki gibi değil.Mercedes BMW vw Audi deli gibi satıyor.Geri kalana pek pay kalmıyor.Opel bile az satıyor.Alt sınıf bir araba için,Almanya ve İngiltere'de 5 bin satması kötü değil.Polonya da mesela baya baya satıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.