Şimdi Ara

Egea 1.3 dizel aracın motorun ısınma sorunu! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
1
Favori
7.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • termostat sorunu olabilir, arac biraz isindiktan sonra (40-50derece gibi) kaputu acip radyatore elleyin, radyator sicaksa termostat sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G.punto 2010 1.3mj model eski aracımla işe giderken sabah batıkentten tandoğana kadar anca ısınırdı. Ben çözüm bulamamıştım. Eşim battaniye alıyordu yanına sizi çok iyi anlıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • soğuk havalarda rampa aşağı özellikle viteste inildiğinde her motor soğur, su pompası motor devirli çalıştığı için daha fazla suyu radyatöre pompalar ve soğuk hava geçen radyatör suyu soğutur.Dizel araçlarda blok kalın olduğu için daha geç ısınıyor.Çözüm olarak radyatör önüne karton koymak olabilir...
  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    termostat tamda bu ise yariyor, su sicakligi dustugunde radyatore giden suyu kesiyor,yukseldiginde aciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -5 derecede calistiriyorsunuz yokuş çıkıyorsunuz ve motor ısınmaya başlıyor. Ama dikkat edin tam ısınmıyor. Sonrasında rölantide yokuş aşağı vs.. gihi yerlerede giderken de soğuması normal. Mjet'ler zaten geç isiniyorlar. Bu olay 3-4 sene önce megane şirket aracında başıma gelmişti. Tam anlamıyla isinana kadar bu tip şeyler olabilir. En hızlı yolu yüksek devirde kullanmak isinana kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anlattiginiz sey aynen benim arabada da oluyor, araciniz da sorun yok hersey normal. ankara soguk :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 9 Aralık 2016; 21:14:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Axtrew kullanıcısına yanıt
    Opel meriva aracımda da 1.3 multijet motor var. Sık sık Gemlik Bursa arası gidiyorum ve yolda bir çok iniş ve çıkış var her yokuşta hararet ortaya geliyor her inişte hararet sıfırlanıyor ve ben boşa hiç atmıyorum bir tek bu araçta karşılaştım böyle bir olayla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşşa salma da vitesle in.
    pintilik yapma

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokuşu viteste inerken motora yakıt gitmediği için soğuması normal hava soğukken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Yokuşu viteste inerken motora yakıt gitmediği için soğuması normal hava soğukken.

    Sonunda doğru düşünen bir arkadaş çıkmış.

    Motoru ısıtan şey hareket değil motorun içinde pistonlarda benzinin yanması sırasında çıkan ısıdır, çoğu araçta da araç viteste bayır aşağı giderken cut off sistemine girerek yakıt gönderimini durdurur. Haliyle ısı üretmeyen motor yüksek hızda -5 derecelik havayı direk aldığında da soğur.

    Aracım soğumaz diyen lütfen kışın uludağa çıksın ve hiç gaza basmadan viteste aşağı kadar insin, motor sıcaklığının düşüşünü görecektir.
  • Kışın dizel motor geç ısınır.bu gerçekten sinir bozucu.aracın içinde içe sine ısınamazsınız.benzinli motorlar kışın hem çalışma esnekliği hem de kalorifer yönüyle çok daha iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön tarafa radyatörün önüne karton vb birşey ile kapatın direk motora ve radyatöre soğuk hava vurmak daha geç aoğut kışın daha iyi olur, genelde servis araçları bunu yapar, dizel araç kışın rölantide iken bile soğumaya başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 hafta önce 1.3 multijet puntom ile bolu tünelinden düzceye doğru aşagıya iniyorum hava -10 bir baktım hararet düşüyor Artık gerisi sen hesap et
  • Renault-Dacia yeni 1.5 dci motorlu versiyonlarda kalorifere ek ısıtıcı bulunuyor.motor ısınmasa bile kalorifer sıcak üflüyor.siz hala kartona devam
  • Aynı aracı iş yerinde kullanıyorum. Isınmaması kafayı yediriyor artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki geç ısınan bir karakteristiğe sahip olması uzun vadede avantaj mıdır dezavantaj mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fluence 1.5 dci ısınması 3 4 km yi buluyor ankarada yokuşlu yollarda
    mondeo akıllı ızgara varmış oda 3 4 km de ısınıyor kışın ama düz yolda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman

    Peki geç ısınan bir karakteristiğe sahip olması uzun vadede avantaj mıdır dezavantaj mı?

    dezavantaj hem yakıt hem motor ömrü açısıdan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    Renault-Dacia yeni 1.5 dci motorlu versiyonlarda kalorifere ek ısıtıcı bulunuyor.motor ısınmasa bile kalorifer sıcak üflüyor.siz hala kartona devam

    Aynen 1.5 dci 75 kullanıyorum iş aracı oda hemen ısıtıyor, opel 1.6 cdti var oda ısıtıyor. Rezistans var büyük ihtimal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault 1.5 dci lerin 75 bg intercooler yok bu sebepten çabuk ısınıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.