Şimdi Ara

(Edit) HEPSİBURADA Rezaleti!! Rezalet için özür dilendi. Hata düzeltildi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
1
Favori
2.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • EDIT: Arkadaşlar az önce HEPİSBURADA tarafından arandım. Sosyal medya sorumlusu olduğunu belirten bir arkadaşa durumu tekrar aktarmış oldum.Yaşanan olaydan dolayı özür diledi.Satıcıların bazen böyle yollara başvurduklarını belirtti. Akabinde iade edilen tutar ile ürünün güncel fiyatı arasındaki farkı hesabıma hediye çeki olarak tanımladılar. Keşke müşteri hizmetleri de bu kadar ilgili olsaydı ve konu bu noktaya (hatta mahkemeye taşınacaktı) hiç gelmeseydi. Yapılan yanlışı geç de olsa düzelttiler. Umarım satıcıya da yapılması gereken neyse onu yaparlar.



    Merhaba arkadaşlar,

    Konuyu zaten tüketici mahkemesine taşıyacağım ama sizin de bilginiz olması ve Hepsiburada'nın müşteriyi değil de müşteriyi mağdur eden satıcıyı nasıl koruduğunu görmeniz adına yazıyorum bunları.

    07.08.2018 tarihinde Hepsiburada üzerinden Notebook Dünyası isimli bir satıcıdan ASUS marka ultrabook satın aldım(Almaz olaydım). Ürün 10 gün sonra LCD panel arızası verdi. Servise gönderdim ve servis ürünün ayıplı mal kategorisinde olduğunu değişim yada para iadesi için Servis Raporu göndereceğini belirtti. Tabi bunun için Garanti Belgesinin kaşelenmesi gerektiğini söyledi. Neyse ben işler daha hızlı hallolsun diye satıcıyı aradım direkt. Dedim ki ürün arızalandı değişim raporu için garanti belgesine kaşe lazım, tabi yaparız dedi, hemen kontrol etti. Sonra dedi ki siz bu ürünü çok uyguna almışsınız, ben buna değişim yapamam ancak para iadesi yaparım(VARAN 1). Yahu dedim kanun açık ve net,seçim hakkı bana ait, değişim istersem değişim, para iadesi istersem para iadesi yapman lazım. O işler öyle olmuyor anlamında birşeyler söyledi. Hatta dedi ki sen o ürünü tamir ettir, hiç uğraşma. Ben de baktım satıcı laftan anlamıyor konuyu HEPSİBURADA üzerinden ilerletmeye karar verdim.(Satacının puanı da 9.8 bu arada. Nasıl bir puanlama sistemi varsa HEPSİBURADA'nın artık)

    Neyse, HEPSİBURADA ile iletişime geçtim garanti belgesi kaşelendi servise geri gitti falan derken en sonunda Servis Raporu elime geçti. Tabi hemen gönderdim kargo ile. Yaklaşık 1 hafta içinde falan işlemler tamamlandı ve HEPSİBURADA'dan bir yetkili arayarak "Para iadeniz için bankaya emir verildi" dedi. İyi de dedim, ben para iadesi istemiyorum ki (VARAN 2) değişim istiyorum. Hangisini istiyorsunuz diye neden sormadınız bana? Biz konuyu tekrar değerlendirelim denilerek telefon kapandı. Yaklaşık 3 dakika sonra bir mesaj: "ürün stoklarımızda olmadığı için para iadesi gerçekleşecektir".Şimdi Notebook Dünyası denen satıcıdan umudum yoktu zaten de Hepsiburada konuya müdahale eder heralde diye düşünmüştüm hep. Çok büyük yanılmışım. Bana satıcıyı önerip, benim paramın üzerinden komisyon alıp, sorun çıktığında yine beni mağdur eden başka bir firma yoktur herhalde.

    Ben de tabi olaydan önce, hemen işler hallolsa diye bekliyorum, değişim yapılacak diye hergün girip bakıyorum aynı bilgisayar var mı satıcıda, değişim uzun sürmesin aman falan diye. Bilgisayar var tabi, kabak gibi satışta hergün. Stokta yoktur mesajından sonra bir baktım ürün stoklarda yok yazıyor sitede! Kafa dank etti tabi, olay açık, satıcı zaten değişim yapmam diye baştan beri direniyor. Para iadesi kararı çıksın diye ürünü satıştan kaldırmış. Hepsiburadaya diyorum ki ürün daha dün satıştaydı, ne hikmetse değişim istediğim sırada satışta yok diyorum. Hepsiburada hiç oralı bile değil, ne inceleyelim diyorlar,ne açıklama yapıyorlar. Halbuki inceleseler görecekler oyunu. Yapabileceğimiz birşey yok, ürün stoklarda yok diye geçiştirdiler beni.

    Ben bu mesajı yazarken ürün yeniden satışta bu arada. Satıştan tekrar kalkarsa ekran görüntüsü de var

    Ürün:

    Tabi konu ile ilgisiz ama bilgisayar satışta mı diye incelerken birşey daha keşfettim. Notebook Dünyası satıcısının sattığı ürünleri incelerken bakıyorum aynı bilgisayarlar Nar Sistem diye bir satıcıda daha var. Hemen hemen hepsinde. Ama daha pahalı! Satıcı başka bir mağaza daha açmış HEPSİBURADA üzerinde, adı da Nar Sistem(Satıcı künyesinden anlıyorum). Siz şimdi giriyorsunuz bilgisayarı almaya bir bakıyorsunuz Nar Sistem 8 bine satıyor, alttan bakıyorsunuz Notebook Dünyası 7 bin! İyiymiş bu ya deyip gidip alıyorsunuz ucuz olandan(Ne düşündüğünüzü biliyorum ama herkes sizin kadar bilinçli değil. Bu numara tutuyor bazen).

    Birkaç örnek:



    Neyse, konunun başında da belirttiğim gibi konuyu mahkemeye taşıyacağım zaten ama forumdaki arkadaşlarda HEPSİBURADA'nın mağdur olan müşterisine kulak bile asmadan, yanlış yaptığını bile bile satıcıyı nasıl koruduğunu görsün ona göre alışveriş yapsın istiyorum. Çünkü biz bu gibi durumlara sesimizi çıkarmadığımız sürece bizim paramızla bizi rezil ediyor HEPSİBURADA gibi sorumsuz firmalar.

    Herkesin görmesi adına konuyu yukarılara taşırsanız sevinirim arkadaşlar. Umarım siz hiç böyle şeyler yaşamazsınız.

    EDIT: Bazı arkadaşlar paranı almışsın daha ne istiyorsun yazmışlar. Arkadaşlar ben almışım bilgisayarı 7.800 TL ye, dolar 5 Tl iken. Dolar olmuş 6 tl ama bilgisayar olmuş 12.800 Tl. Pardon ama satıcı burada nasıl zarar ediyor? Dolar yüzde 20 artarken, enflasyon yüzde 20 iken bilgisayar yüzde 70 zam almış. Bu fırsatçılık değil de nedir? Ben aynı seviyede bir bilgisayarı iade edilen para ile nasıl alacağım? Siz olsanız kabul eder misiniz? Diğer bir nokta ise satıcıya verdiğim Servis Raporu ile satıcı distribütöre başvurarak benim yaptığım talebin aynısını yapabiliyor. Belki de bana parayı verdi şimdi aynı bilgisayarı distribütörden alıp bir kuş da oradan vuracak. Satıcının burada zarar etmesi mümkün değil. Distribütör (INDEKS bilgisayar) içinse zaten sinek ısırığıdır bu durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lost in turkey -- 12 Ekim 2018; 19:49:37 >







  • Oncelikle gecmis olsun, musteri hizmetleri satici ile musteri arasindaki sorunu pek cozemiyor zaten genelde saticiyi koruyorlar, daha yetkili bir kisiye baglanma sansiniz olsa belki cozulurdu sorununuz. thh yardimci olabilir belki.
  • amacin ne anlamadim, madem sana para iadesi kabul etmisler al parani daha ne diretiyorsun? git baska yerden al illa niye sorun yasadigin adamlardan almakistiyorsun
  • Neden para iadesi alsın ki? Malın aynısını yollasın serefsizler. Ülke iyice yol gecen hanı oldu. Tüketici mahkemesine hemen başvur kardeşim hemen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • RichardB kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen ürünü aldığından sonra fiyatı çok arttı. Satıcı da o yüzden değişim yapmak istemiyor zaten. Hep aynı durum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Parayı alıp çıksaydın internetten telefon notebook falan alınmaz dolandırılmak garanti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardeş para iadeni al işte çoğu kişi onu bile alamıyor uzatmanın alemi yok, o işi yapan adamda bu işten para kazanıyor sana sattığı bilgisayarı büyük ihtimal elden çıkarmak için düşük fiyata vemriştir şimdi fiyatı %50 arttı herşeyin adamda haliyle zarara girmek istemiyor , illada değişim istiyorsan benim bildiğim tüketici hakem heyetinde eğer stokta yok ise 1 üst modelin verilmesi gibi bi durum var ona diretebilirsin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İade etmek istemiyorsan 1 ust modele diret ya da servise gonder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsiburada pişmanlıktır.

    satıcı uyanık sanki cebinden çıkıyor parası. Sen zaten ürünü firmadan alacaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hep ASUS Laptoplarda sıkıntı oluyor niye asus laptop alıyorsunuz :D
  • Uzatmanın alemi yok, parayı iade etmişler işte daha ne istiyorsunuz vs. yazan arkadaşlar destek olmuyorsunuz bari köstek olmayın. Kanun, nizam belli adamlar açık açık hak yiyorlar. Satıcılar bu açıkları bildikleri için genelde yokuşa sürüyorlar.
  • O özelliklerde bir bilgisayara, hele ki Asus'a o parayı vermek de ayrı bir çılgınlık. Neyse ki sorun çözülmüş.
  • Olay önemli ama daha önemlisi 12800tl ye hangi ultrabook bu? Ekran kartını merak ettim öncelikle gtx 1070 mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtsaykopat

    Olay önemli ama daha önemlisi 12800tl ye hangi ultrabook bu? Ekran kartını merak ettim öncelikle gtx 1070 mi?
    ultrabooklarda harici ekran kartı yoktur. işlemciye bağlı ekran kartları var. o da intelin. Intel HD Graphics model ekran kartı. bu ekran kartıylada oyun falan oynayamazsın.

    hatta ultrabookların amacı ince olmasından dolayı cd girişi hatta ve hatta direkt hdmi girişide yoktur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.