|
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (125. sayfa)
-
-
Bizim süpürgeden ses seda yok yine. Hareketsiz bekliyor -
-
Korkuttunuz bir an :)) -
Aynen 4 gundur bir hong kong a gelemedi kargo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizin yine iyi benimki 4 gündür uçuşta düşmesinden korkuyorum artık -
Hocam merhaba;
Bugün sabah itibariyle ecovacs'dan üzücü bir mail aldım. Cihazı resmi satış kanallarından almadigimiz için yardımci olamayacaklarını belirttiler malesef. Mesajı buraya ekliyorum. Ben yine cevap verdim geriye Turkiye'de cihazı temsil eden kimsenin olmadığını. Cihazı kullanmak istedigimizi. Cihazdan memnun oldugumuzu. aldığımız yerin cihazın garantisi ile ilgili ecovacs'i işaret ettiğini belirttim. Geriye dönüş yaptım ama sonuç ne olur bilmiyorum.
Hello,
Please buy DEEBOT from regular channels.
If you buy DEEBOT from informal channels, we cannot provide after-sales service.
Best Regards,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topal -- 9 Aralık 2020; 9:21:49 > -
Saçmalık.
Bu bir after sales servis değil ki, ürünün bir sorunu. -
ali beyin cevabını mail olarak iletsek ecovacsa. bunun satın aldıktan sonra oluşan bir sorun olmadığını ürende var olan bir sorun olduğunu hangi ülkeden ve kimin aracılığıyla alındığının fark yaratmadığını belirtsek?
-
Aynı şekilde cevapladım bende. Verecekleri yanıtı bekliyorum. -
bence biraz aba altından sopa gösterelim. Bir ithalatcı ile ülkemize girmeye hazrılanıosunuz ama şimdiden bu konudaki en yetkin ve kapsamlı forumlarda daha şimdiden cihazda var olan kronik bir sorunu çözmeye yanaşmadığınız konuşulmaya başlandı diye mail atalım
-
Cevaben bir metin yazdım, dilerseniz gönderebilirsiniz.
Dear Madam/Sir,
This is certainly not an after sales problem. Your company is not legally represented in my country and we have no after sales service at all. So we have no choice but to ask you over your online channels.
On the other hand, this is an inherent problem of your product so, as a customer, I am asking you to correct a bug or problem in the robots software, which causes severe incidents during operation.
Awaiting your result oriented answer,
Best regards -
Hemen iletiyorum hocam -
Takip adımları bu şekilde. Türkiye'ye gelmiş şuanda değil mi? Tahmini kaç gün sonra gelir? Bu adımdan sonra burda güncelleme olmaz sanırım.
2020-12-08 14:21
Bekleyen Varış
2020-12-08 00:00
Ayırma ambarına paketlenmiş
2020-12-08 00:00
Gümrük Altında
2020-12-08 00:00
Uçuş Geldi
2020-12-06 10:33
Hong Kong, Uçuş kalkış
2020-12-04 17:15
Hong Kong, uçuş bekleniyor
2020-12-04 10:49
Hong Kong, Parsel Hong Kong'a geliyor
2020-11-30 15:40
Dongguan sitesi, parsel operasyon merkezi bıraktı
2020-11-28 20:03
Dongguan sitesi, parsel alındı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizin kargo sirketleri kotu sanirdim da bizden bin beterleri varmis. Kargonuz benim kargomdan sadece 2 gun once teslim alinmis. Urun ulkeye gelmis. Benim kargo ise daha hong kong a vardi mi belli degil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün Amazondan
ECOVACS 0950 DEEBOT OZMO
Siparişi verdim
4700e oldu
Hayırlı olur insallah. -
Arkadaslar parsel opersayon merkezine gonderildikten sonra artik marcs lik birsey var mi? Bu kargo bilgileri ve surecine bir dahli yok artik degil mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizinle aynı ilerliyoruz.
-
Merhaba arkadaşlar,
Daha önce tecrübe olması açısından paylamıştım. Dün 18,26€ gümrük vergisi iadesi olacağına dair bir mail aldım. Bugünde 177 TL'lik bir tutar iadesi oldu. Böylece Ecovacs 950 ozmo ~4450 TL'lik bir rakama mal olmuş oldu.
Burası çokomelli;
Bunun dışında robot kendi şarj istasyonunu oynattığı için tekrar harita kaybı yaşadım. Farkeder farketmez de robotu durdurup elime alıp yerine dock'a koydum. Haritayı yine kurtaramadı. Kurcalarken evim çok katlı olmamasına rağmen, Multi-Floor mapi açmak aklıma geldi. dedim bari bi kaç tane ev haritası olsun da biri giderse biri olsun. Bi baktım ki haritam orda duruyor. Bu sırada yeni bazı özellikler açıldı. Robotu re-locate ettiren bir özellikle de geldi. Doğru haritayı seçip, elimde robotla eşyaların yerinin hiç değişmediği, hatta hiç eşya olmayan koridora götürdüm. Orada relocate tuşuna bastım veeee haritam geri geldi.
Dolayısıyla harita kaybı, kayması olan arkadaşlara tavsiyem, bunu farkettiğiniz anda robotu haritasını güncellediği dock'a ulaşmadan işlemi end task yapmanız ve robotu elinize alıp, şarj istasonuna götürmeniz olacaktır. Eğer uzaktaysanız en azından end task yapıp robotu durdurabilirsiniz. Belki bu problemi çözebilir.
@Hepsirobot abi sen ne dersin? ilk sayfada yazan madde 2;
2. Sol alt köşede bulunan harita ikonu içerisinde "Multi-Floor Map" aktif hale getirilir.
bence
"2. Eviniz çok katlı olmasa bile, Sol alt köşede bulunan harita ikonu içerisinde "Multi-Floor Map" aktif hale getirilir." olarak değiştirilmeli diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jelatinbaret -- 9 Aralık 2020; 17:51:25 >
-
Mantıklı yazmışsınız, değiştirelim.
Aslında Ecovacs websitesinde de harita bozulduğunda elle alın şarja koyun, hemen yerine gelir diye yazıyor bir süredir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X