Şimdi Ara

E6750-İ5 760

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar şuan E6750@3720 4gb ddr800 rami stabil bir şekilde Ati 6870le beraber kullanmaktayım.İşlemciyi değiştirip i5 760 ve ddr3 1333mhz alıp hiç oc yapmadan kullansam oyunlarda dikkate değer bi performans artışı olur mu acba?



    _____________________________
  • tabiiki olur sorumu buda şimdi kullandığın darboğaz ediyordur o karta. %50-60 performansını alıyorsun. i5 750 yi seç bence gördüğüm kadarıyla oyuncular i7 yi almıyor i5 750 yi seçiyorlar hep biraz araştırırsan görürsün dostum
    _____________________________
  • Sırf oyun oynadığım için Xtreeme i7 920 sistemimi satıp i5 750 sistem topladım
    _____________________________

    * Intel i7 14700KF * MSI Z790 Tomahawk MAX * Patriot Viper Venom 2x16gb 7200Mhz * Zotac Rtx 4090 * Aorus FO48U * 1tb WD Black SN850X + 2tb Samsung 980Pro *
    * Corsair RM850x * LianLi v3000+ * 480+360mm Rad. Custom Water Cooling * Razer BlackWidow Ultimate * Razer Basilisk * Logitech Z5500 * Logitech G533 * WD Red 3 TB NAS *
  • OC neden yapmayacaksın, İntel'in i3, i5 ve i7 işlemcileri 4.2ghz 7/24 çok rahat görüyor.
    _____________________________

  • Bende yeni sistem düşünüyorum bakalım.

    Ama, Amd X6 1055 / X4 955 - i5 760 arasında seçim yapmam lazım bakalım ne yapıcaz.
    _____________________________
  • Şuanki sistemin için i5 işlemci almaya kalksan performans olarak max %20 gibi kazancın olur ve ramleri anakartı da değişmek zorunda kalacaksın ,işlemciyi güzel oc yapmışsın,yüksek çözünürlükte zaten işlemciler arasında büyük fark olmuyorhttp://www.pcgameshardware.com/aid,746125/AMD-Phenom-II-X6-1090T-and-1055T-Six-cores-on-a-budget/Reviews/ burda ekran kartı 5870 kullanılmış,benim düşüncem sistemi değiştirmekte ısrarlıysan fiyat performans açısından amd bir sistem çok daha uygun olur,aksi halde i5 için yaptığın masarafa değmez.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDelight

    Şuanki sistemin için i5 işlemci almaya kalksan performans olarak max %20 gibi kazancın olur ve ramleri anakartı da değişmek zorunda kalacaksın ,işlemciyi güzel oc yapmışsın,yüksek çözünürlükte zaten işlemciler arasında büyük fark olmuyorhttp://www.pcgameshardware.com/aid,746125/AMD-Phenom-II-X6-1090T-and-1055T-Six-cores-on-a-budget/Reviews/ burda ekran kartı 5870 kullanılmış,benim düşüncem sistemi değiştirmekte ısrarlıysan fiyat performans açısından amd bir sistem çok daha uygun olur,aksi halde i5 için yaptığın masarafa değmez.

    arkadaşım i5 760 t90 ı tokatlıyor.Hele bu oran oyunlarda daha açık.
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Gtx 1650- i5 4460 sistem?
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Amd x6 işlemci önermedim zaten, phenom x4 ler oyun olarak x6lardan daha iyi,i5 760 hepsinden daha iyi fakat fiyat farkı var ve anakartta da bu fiyat farkı oluyor,yani işlemci değiştirmek sistemi komple değiştirmek oluyor ki bu durumda amd sistemler f/p olarak çok önde,ben konuyu açan arkadaşın yerinde olsam şuanki sisteme hiç dokunmazdım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Sırf oyun oynadığım için Xtreeme i7 920 sistemimi satıp i5 750 sistem topladım


    kardeş değiştirmiye ne gerek vardı? i7 de oyun oynatır i5 le arasında fark yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: *Furious*

    Bende yeni sistem düşünüyorum bakalım.

    Ama, Amd X6 1055 / X4 955 - i5 760 arasında seçim yapmam lazım bakalım ne yapıcaz.


    bikere 955 le i5 i karşılaştırman 9600 gt ile gtx 480 i karşılaştırmyaa benziyor. x6 ise biliyorsundur i5 e bile yeniliyor(fakat yinede amd cephesinde düşünecke olursak x4 lerden iyi olduğu kesin) . i5 760 yada 750 senelrce götürür sırf oyun içinse.

    edit: i5 yada i7 alacak olanlar acil değilse beklesinler sandybridge çıksın fiyatalrda indirim olabilir karlı çıkarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi X-FI -- 13 Aralık 2010; 21:38:15 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: X-FI

    quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Sırf oyun oynadığım için Xtreeme i7 920 sistemimi satıp i5 750 sistem topladım


    kardeş değiştirmiye ne gerek vardı? i7 de oyun oynatır i5 le arasında fark yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: *Furious*

    Bende yeni sistem düşünüyorum bakalım.

    Ama, Amd X6 1055 / X4 955 - i5 760 arasında seçim yapmam lazım bakalım ne yapıcaz.


    bikere 955 le i5 i karşılaştırman 9600 gt ile gtx 480 i karşılaştırmyaa benziyor. x6 ise biliyorsundur i5 e bile yeniliyor(fakat yinede amd cephesinde düşünecke olursak x4 lerden iyi olduğu kesin) . i5 760 yada 750 senelrce götürür sırf oyun içinse.

    edit: i5 yada i7 alacak olanlar acil değilse beklesinler sandybridge çıksın fiyatalrda indirim olabilir karlı çıkarsınız


    Evet öncelik tabiki oyun. Render falan filan ile işim yok zaten.
    Bu arada Sandybridge ne zaman çıkıyordu
    _____________________________




  • _____________________________
  • En iyisi i5 2500'e geçmek olucak herlde.Kendi hızıda yeteri kadar yüksek bidaha oc işinede girmemize gerek kalmaz.
    _____________________________
  • Madem bi conf. değişeceksin 6870 ile ilgili, işlemci olarak sana Amd x4 965 i öneririm.En azından daha elle tutulur bişeyi daha uyguna halledebilirsin ki hem paran cebinde kalır hemde performans artışını daha rahat görebilirsin diye düşünüyorum.Ki bu sadece benim düşüncem :)
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.