< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 23 Mayıs 2014; 13:50:40 > |
_____________________________
BMW E46
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 23 Mayıs 2014; 13:50:40 > |
_____________________________
BMW E46
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 23 Mayıs 2014; 18:26:01 > |
_____________________________
BMW E46
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 23 Mayıs 2014; 18:51:55 > |
_____________________________
![]() |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilalöztkr -- 23 Mayıs 2014; 19:06:44 > |
_____________________________
B16B (Type R)VTECFound in:1996–2000 JDM Civic Type R[EK9]JDM Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Compression: 10.8:1Bore: 81 mm (3.2 in)Stroke: 77.4 mm (3.0 in)Rod/Stroke ratio: 1.84:1Power: 185 hp (138 kW) @ 8200 rpm Rev-limit: 9000 rpm Vtec angagement:6200 rpm EK9 TYPE-R 1.6LT 185 HP ATMOSFERİK''Eğer kanım ile yükselecekse Hz.Muhammed'in dini; durmayın kılıçlar doğrayın beni''. Fatih Sultan Mehmet Han
|
|
_____________________________
Leon St Style Plus---Fazer 800 Abs---Nikon D300
|
|
_____________________________
BMW E46
|
|
_____________________________
BMW E46
|
|
_____________________________
BMW E46
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih_540ia -- 23 Mayıs 2014; 22:48:14 > |
_____________________________
|
|
_____________________________
BMW E46
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
Fear is temporary, regret is forever!!!
|
|
_____________________________
BMW E46
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 31 Aralık 2016; 15:54:8 > |
_____________________________
|
|
_____________________________
Fear is temporary, regret is forever!!!
|
|
_____________________________
BMW E46
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
BMW E46
|
hocam öncelikle selamlar konuyu hortlatmış gibi olucam ama artık kafayı yiyecek kıvama geldim neredeyse. aynı aracın 2000 model 318i olan versiyonuna sahibim araçta sıcak soğuk farketmeksizin bir rolanti sorunu var şöyleki marş bastığımda araç çalışıyor geç çalışma vs sorunu yk, rolanti 10 15 saniye sürekli dalgalanıyor 500e kadar düşüyor 900 1000 lere çıkıyor ve zar zor sabitleniyor, daha sonra gaz verip bırakınca direk 850ye düşüp sabitlenmek yerine yine 500-600 lere düşüyor ve toparlıyor, klima açık olduğu zaman rolanti anlık olarak çok düştüğü için genellikle araç stop ediyor. Aracı ilk aldığımda rolanti valfi arızalıydı rolantiyi 900e sabitleyebilmek için boğaz kelebeği üzerinde bir vida var kelebeğin açıklık pozisyonunu değiştirmek için eski sahibi ordan aracın rolantisini 900e sabitlemiş tabi biz bunun farkında değiliz. Rolanti valfinin bozuk olduğunu anladığımda yenisini alıp kendim değiştirdim bu sefer araç 1700-2000 devir arasında çalışmaya başladı boğaz kelebeği açık konumda durduğu için o vidadan bir bmwci usta ayarladı ama rolanti dalgalanma sorunum hiçbirşekilde çözülmedi. Denediğim çözümler Silindir kapağı söküldü çatlak çıktı komple değişti subaplar lastikleri yayları vs vs hepsi yeni Bütün conta takımları emme manifold egzoz manifold hava alabilcek her conta değiştirildi. Buji kabloları BREMI marka fabrikadan gelende aynı marka zaten Bujiler yeni Bobin ve hava akışmetreyi arkadaşımda aynı araç var ve düşük kmde onun aracındakileri takıp denedim değişiklik olmadı Oksijen sensörü ve boğaz kelebeği konum sensörü denenmedi. |
_____________________________
|