< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
E-Devlet Üzerinden Pasaport Kaydı: Eksik IMEI Hatası
Pasaport kaydınızı E-Devlet üzerinden yaparken "Eksik IMEI" hatası alıyorsanız, bu durum aşağıdaki nedenlerden kaynaklanabilir:
Hatayı gidermek için şu adımları izleyebilirsin:
IMEI numaran doğruysa ve hala "Eksik IMEI" hatası alıyorsan, sorunu çözmek için E-Devlet destek hattına başvurabilirsin.
Önemli Not: Pasaport kaydı için kullanılan cihazın IMEI numarası, kaydedilen pasaport numarasıyla ilişkili olacaktır. Bu nedenle, cihazını değiştirdiğinde veya IMEI numaran güncellendiğinde, pasaport kaydını tekrar yapman gerekecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kornakamil -- 12 Şubat 2015; 17:35:25 > |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|