Şimdi Ara

dvd rom driver sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar hp dv2550 marka ve model laptopumda aniden dvd driveri gormeme sorunu ortaya cikti. surucunun icine disk koyunca okuyor donduruyor ama windows vista surucuu gormuyor. isin acikcasi recovery disk im felan da yok olsa da bir ise yarar mi bilmiyorum. hdd nin bir bolumunde hp recovery mevcut acaba onunla windowsu yeniden kurabilit miyim ya da sorunumu nasil cozebilirim bana yardimci oldugunuzdan dolayi simdiden tesekkur ederim.



    _____________________________
    MÜKEMMELLİĞİMİ MÜTEVAZILIĞIMA BORÇLUYUMDUR
  • LETOPU ALIRKEN SANA BİR CD VERMİLERMİ ONDA OLMALI
    _____________________________
    Fenerbahce UEFA Kupasını Alırsa Ne Yapar ? Playstation'ı Kapatır Yatar :)
  • yok iste bana cd vermediler sadece hdd nin bir bolumunde recovery dosyalari atilmis sanirimoradan bir cd olusturmam gerekiyordu ama artik onu da yapamiyorum cunku dvd okuyucuyu gormuyor
    _____________________________
    MÜKEMMELLİĞİMİ MÜTEVAZILIĞIMA BORÇLUYUMDUR
  • arkdaslar bi oneride bulunabilecek yok mu? sorunumu hala cozebilmis degilim aygit yoneticisinden gormuyor, yeni donanim ekle diyorum orada kendisi bulmuyor. bios tan varsayilan ayarlari ayarladim bana misin demedi. bi yardim edin yoksa laptopun icini acacam. cunku normalde guc gidiyor icine medya diski koyunca donduruyor (okuyor) fakat windows gormuyor deli olacam bi yardim edin lutfen
    _____________________________
    MÜKEMMELLİĞİMİ MÜTEVAZILIĞIMA BORÇLUYUMDUR
  • birinden windows cd si bul. ya da internetten indir.
  • acikcasi ben cd yi bulsam da okuyacagindan emin degilim ama yine de bir deneyeyim tesekkur ederim.
    _____________________________
    MÜKEMMELLİĞİMİ MÜTEVAZILIĞIMA BORÇLUYUMDUR
  • windows xp cdsiyle boot edebildim. ve cd onyukleme yapmasini onaylamadan vistayi acmasina izin verdim. vista acildiginda bilgisayarim icinde dvd simgesi goruluyordu. windows cdsini cikarip yerine bos bir dvd taktigimda ise dvd sembolu yeniden kaybodu . bu sorunu format atmadan nasil duzeltecegim bilmiyorum. gerci format atinca duzelecek mi onu da bilmiyorum. hp nin sitesinden bios guncellemesi yaptim.system restore bi cok kez denedim ama bi turlu sorunu cozemedim. tekrar diyorum bana yardimci olabilirseniz cok sevinecegim
    _____________________________
    MÜKEMMELLİĞİMİ MÜTEVAZILIĞIMA BORÇLUYUMDUR
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Cd/Dvd Sorunu
    12 yıl önce açıldı
    USB Joystick Driver Sorunu!
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Aygıt yöneticisi üzerinde DVD/CD rom sürücüleri altında sarı soru işareti var mı? Varsa üzerine gelin ve sağ tık taıklayrak sorunlu aygıtı kaldırın ve bilgisayarınızı yeniden başlatınız..
    _____________________________
  • sorun orda zaten aygit yoneticisinde dvd rom simgesi hic yok
    _____________________________
    MÜKEMMELLİĞİMİ MÜTEVAZILIĞIMA BORÇLUYUMDUR
  • boşuna uğraşıyosun gibi geliyo bana, dvd yi aygıt yöneticisinde ve biosta görmüyosan dvd de yada bağlantısında bi sorun var demektir. servisine götür...
    _____________________________
  • acikcasi bios ta goruyor gibi birsey yani goruyordu yeni biosu yuklemeden once. bir de bilgisayar amerikadan geldi sanirim burada garantisi yok. ama yapacak bisey yoksa dedigin gibi ervise goturecegim. ankarada guvenbilecegim bi yer var mi? bir de cok masraf cikartmaacak bi yer olsun :)
    _____________________________
    MÜKEMMELLİĞİMİ MÜTEVAZILIĞIMA BORÇLUYUMDUR
  • aynı sorun bendede oldu. biosa gir ayarları eskiye döndür. sorun çözülüyor
    _____________________________
  • Arkadaşım keşke Ankara'da ikamet edseydim sana daha iyi yardımcı olurdum. İşinin erbabı olar bir servise götürün. Hade kolay gelsin.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.