Şimdi Ara

Duster 0 Yıldız Alarak GlobalNcap' de sinifta kaldi. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
3.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ne kadar ekmek o kadar köfte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yinede çok satacaktır. ne yazık ki birçok kişi güvenliği hiç düşünmüyor bile.
  • Sase koymamislarmi bu arabaya ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Evet , neye yok dedigini anlamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kac km hızla yapılıyordu bu testler ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Sonuçlara bakınca 3.dünya ülkesi olmak ne demek güzel anlaşılıyor.

    Ayrıca her firmanın para kazanmak için gerekirse insan hayatını rahatça hiçe sayabildiğini de gösteriyor.

    Benim asıl merak ettiğim hava yastığı yerine daha başka bir teknoloji olamaz mı?
    Genelde sürücü direksiyon nedeniyle travma yaşıyor. Direksiyonla ilgili bir değişim - teknik uygulanamaz mı?

    Tespite katılıyorum. Bugünkü güvenlik teknikleri üniversiteler, araştırma kuruluşları ve devletler sayesinde otomobillerimizde var. Firmalar kendi başlarına bunları geliştirmezlerdi.

    80'lerde iyi puan almış bir kaç model bahsettiğiniz gibi çalışıyordu. Atalete duyarlı emniyet kemerleri devreye kademeli giriyor, yolcuyu yavaşlatıyordu. Sargıdaki merkezkaç yerine şasideki ataletle çalışırlardı, dahah çabuk devreyey girerlerdi. Öngerilimli emniyet kemeriyle karıştırılmamalı. Farklı çalışıyorlar.

    60'larda "deep dish" (derin çanak) tabir edilen direksiyonlar yaygınlaştı, en çok zarar veren göbek kısmı içerdeydi. Taunus (P7'lerde sanıyorum) pad kullanıldı. 70'lerde deforme olabilen direksiyonlar vardı. Kendi dönemine göre biraz dandik görünür çevirince yalpalardılar fakat kazada simit esneyebiliyordu, arkaya kıvrılıyordu, iki kollu olurlardı genelde.

    Ne var ki bu yöntem mesafe istiyor. Bahsettiğim modeller, Volvo 740 serisi, GM A platformu, ve belki bir kaç örnek daha. Bu arabaların hepsinde de oturma pozsiyonu speedster gibi. Direksiyon uzakta, direksiyonla göstergeler arasında da epey mesafe var.

    Netice olarak ortaya yazacaktım ama sizin mesajınıza yazmak cazip geldi. Yeni arabalarda havayastıkları var ama yeni arabaların havayastıklarına ihtiyaçları da var. Eskiden pasif güvenlik kuralı mesafelerden geçerdi. Özellikle baş kiriş mesafeleri, şimdi bu mesafeler çok kısa. Havayastığına denk gelmeyi garanti etmek için temas öncesi hareketi en azda tutmak istiyorlar. Yolcuya atalet aktarılmadan önce havayastığının mesafeyi kapatması isteniyor. Sürüş pozisyonu, kiriş mesafeleri havayastığına göre planlanmış oluyor.




  • Cruze kullanıyorum 5 yıldızlı no problem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim ülkede satacaklar bunları nasılsa sorun yok onlar için
  • _opeth kullanıcısına yanıt
    Bayi görevlisi bu şekilde söyledi 1.nesil qashqainin alt yapısını kullanıyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Yazdığınız örnekleri merak ettim. Tek tek bakayım şimdi.
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Bu konuyla ilgili hatırladığım R19 ile Megane 2 nin havayastıksız karşılaştırması vardı. Karşılaştırmalarda R19 daha başarılı bulunmuştu.
  • Hindistan'da üretilen-satılan araçlar sıfır çekiyor. Avrupa'da satılanlar farklı:
    https://www.youtube.com/watch?v=mRp_QV5y1x4
  • Valla içine oturup kapıyı hızlıca çekince bütün plastikler falan oynuyor içerdeki, daha konuşulacak bir şey yok. Kaporta falan tam Tel Maşa yaslansan içine giriyor tamponlar emanet ellemeye korkuyor insan küçücük bir plastik tırnak tutuyor tamponu verilen paraya yazık.
  • Nedense Ufuk bey bir şey dememiş.



    Değil mi? Ama!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dusterın bi kenarina dikkat olum tehlikesi stickeri yapistirmalari yeridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Nedense Ufuk bey bir şey dememiş.



    Değil mi? Ama!

    sokakta yürürken arabasına tuğla düşen,kaldırımda yürürken inşaat demiri düşen memlekette yaşadığınızı unutmayın.



    mis gibi dci motor veriyolar bide yıldız isteyip nankörlük etmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaşırdık mı ..Hayır ..Alması gerekeni almış .. Reno Fiat aynı kafa ne kadar çalabilirse malzemeden o kadar kar..Vatandaş sağılacak inek görüldüğünden denetim yok ..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.