Şimdi Ara

Dün başlayan sorun ve bitmeyen crc hataları turknet yardımcı olmadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar dün akşam üstü internete birşeyler oldu ve sürekli hız dalgalanmaları ve kopuklular başladı . Crc değerleri 30 binleri görüyor . Açıkcası şimdiye kadar hiç bir sorun yoktu. Tesisatımda hiç bir değişiklik yok . Kayıt açtım ama bana 5 saattir online gözüküyorsunuz diyip arıza kaydım kapatıldı tekrar geri açtım ve cevap yok .İnternetim stabil değil ve ani hız dalgalanmaları mevcut. Bu dalgalanmalar yüzümde home office döndüğümüz işte iletişim sorunu yaşamaktayım . İşlerim sekteye uğramakta. Lokasyon aydın . Dün başlayan sorun ve bitmeyen crc hataları turknet yardımcı olmadı







  • Merhaba, tekrar açtığınız destek kaydı üzerinden teknik ekibimiz kontrollerini tamamlayarak size dönüş sağlayacaklardır.
  • Bu sorunun aynısı bende de var. Gel gitler yaşıyor internet ve bugün hiç yoktu. İşin kötü tarafı internet olmaması da değil müşteri hizmetleri sorunsalı. Yüzüme kapanan bir telefondan daha kötü ne olabilir ki? Müşterisi olana kadar her türlü ilgilenip sonrasında 'Online İşlemler' üzeriden veya sadece 'Bant kaydı' olan bir müşteri hizmetleri var. Harikulade ki sorunum hala devam ediyor. Bu şekilde devam etmez bu iş ne ben kullanırım ne de bir tanıdığıma öneri olarak sunarım. Parama yazık işlerimi halledemiyorum. İnternetten para kazanan biri olarak zararımın karşılanmasını talep ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiç birşey yapmıyorlar ben bu crc sorununu turknet portlarının kalitesizliğinden olduğunu düşüyorum birde Türk Telekom kullanan arkadaşlarda oluyor mu merak ediyorum CRC ile ilgili net bir cevap verilmiyor neden kaynaklandığı söylenmiyor..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmetynd kullanıcısına yanıt
    Akşam saatleri CRC problemim vardı korona başladığından beri bu yüzden Türk Telekoma geçtim. CRC problemim, oyunlardaki paket loss problemim bitti ve port değişikliği istedim sonrasında hat değerlerim de iyileşti. CRC problemim port değişikliği yapılmadan önce de bitmişti yani kötü hat değerleriyle alakası yok. Geçişim tamamlandığında modeme yeni TTNET'ten gelen kullanıcı adı/şifre'yi girdiğim anda CRC ve paket loss problemim bitti.

    Dün başlayan sorun ve bitmeyen crc hataları turknet yardımcı olmadı


    Dün başlayan sorun ve bitmeyen crc hataları turknet yardımcı olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 16 Mayıs 2020; 22:34:49 >




  • TheBCD T kullanıcısına yanıt
    Geçiş kaç gün sürdü peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bencede artık Turknet`ten çıkma vakti geldi bozuk portlarla insanları kandırıyorlar gelip kontrol etmiyorlar bu portlar ne durumda diye VDSL portlar bok ötesi gerisini siz düşünün TT saha ekiplerinden aldığım bilgiyi paylaşıyorum VDSL portları eski olanları Turknet kullanıyormuş güzel kandırıyorlar insanları bravo batında kurtulalım sokar.m vericeğiniz 100mbit hıza alın başınıza çalın...

    TURKNET İPTAL ETTİRİN HERKES SÖZLEŞMESİNİ İPTAL ETSİN Türk Telekom dönüş başlasın bırakın 100 mbit hız kandırmasını hatlar stabil değil bozuk portları kullanıyorlar...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ayytemiz A kullanıcısına yanıt
    Turknet iptal faxı ulaştıktan sonra tam 7. gün kapatıyor interneti. Turknet 7. gün kapattı bağlantım kesildi 1 saat sonra Türk Telekomdan yeni kullanıcı adı/şifre geldi modeme girdim bağlandım hemen.
  • Benim portumda hiç bir sorun yoktu birden oldu 2 gün önce ya port bozuldu ya da portumu değiştirdiler . Bu port değişikliğini kim yapıyor ki ? türnetin böyle bir şeye müdahale etme hakkı var mı ?

    Ek olarak aydın lokasyonum ve böyle göüzküyor turknet sitesinde bunla alakalı olabilir mi acaba ? @turknetdestek aydındaki sorun nedir ?

    Dün başlayan sorun ve bitmeyen crc hataları turknet yardımcı olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsefe07 -- 17 Mayıs 2020; 14:42:13 >




  • gsefe07 G kullanıcısına yanıt
    Port değişimini Türk Telekom ekipleri yapabilir sadece başkası fiziksel müdahalede bulunamaz saha dolabına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBCD

    Port değişimini Türk Telekom ekipleri yapabilir sadece başkası fiziksel müdahalede bulunamaz saha dolabına.
    Peki bu crc hatalarının bölgemdeki internet arızasından kaynaklanma ihtimali var mı hocam ? Resimde görüşdüğü gibi aydında bir sorun mevcut
    Dün başlayan sorun ve bitmeyen crc hataları turknet yardımcı olmadı




  • ayytemiz A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Takibini yapabilmem için kayıt numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • mehmetynd kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik ekiplerimizin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • gsefe07 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port değişikliği işlemi yapmıyoruz. Hattınızdaki sorun devam ediyorsa www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • gsefe07 G kullanıcısına yanıt
    Saha dolabındaki yoğunluktan veya bölgesel de olabilir tabiki port değişimi veya ISS değişimi kesin çözüm demek çok yanlış olur.
  • Dün başlayan sorun ve bitmeyen crc hataları turknet yardımcı olmadı
    Bende durum 2 aydır aynı sürekli arızayı bulucaz diyorlar yaptıkları bişey yok ben ay sonu telekoma geri dönücem yetti artık.
  • Aynı sorun bende de var hiç bir işlem yapmıyor yapamıyorlar marginim düşüyor crc hatalarım 2milyonu buluyor ve internete bağlanıyorsunuz diyorlar halen online işlemlerden
  • TheBCD T kullanıcısına yanıt
    Millenicom ile görüşme yaptım. Onlar iptal işlemini ve yeni abonelik işlemini halledip dönüş yapacaklarmış. Bakalım bu nasıl olur. En azından sorunum olduğunda bir insan ile muhatap olabiliyormuşum bant kaydı değil. 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayytemiz A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde sık sık kopma sorunu mevcut. Arkadaşlarım iş emri numarasıyla bugün saha ekiplerine iletti. Şu an çalışmalar devam ediyor. En kısa süre içerisinde sorunun çözümleyeceğiz.

    Müşteri hizmetleri temsilcimiz ile yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Bu konudawww.turk.net/oim sayfamızdan şikayet kaydı oluşturmanız durumunda çözüm uzmanlarımız inceleme yaparak gerekli aksiyonu alacağız.
  • Ya bu kadar anlayışsız bir müşteri desteği olamaz kaçıncı arıza kaydını açtım yazıyorum crc hatalarım var snr değerlerim sürekli değişken ya portum değiştirildi ya da portum bozulmuş . Sizin işten anlamaz elemenalarınız yok şu kadar saattir onlinesınız yok hızınız 30 . Arkadaşım ben crc hataları alıyorum ve karel sisteminle evden çalışıyorum . Paket kayıplarından dolayı başarılı iletişime geçemiyorum müşterilerimle. Benden speeedtest ekran görüntüsü isteniyor . Benim SORUNUM CRC HATALARIMDIR . Umarım anlatabilmişimdir sizlere artık . @turknetdestek
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.