Şimdi Ara

DSMART - Taahhütünüzün Bitmesine Yakın Muhakkak Müşteri Hizmetlerini Arayın !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
8.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Selamlar,

    Forumda D-Smart taahhütlü üyelik iptal etme ile ilgili sorun yaşayan bir çok kişi mevcut. Yıllardır 1 yıllık paket satın alarak devam ettirdiğim bir üyeliğim olduğu ve bununla ilgili bu zamana kadar hiç sorun yaşamadığım için ikinci ve taahhütlü olan aboneliğimle ilgili de bir sıkıntı yaşamayacağımı düşünüyordum.

    Forumda okuduğum bunca şikayetten sonra taahhütümün bitmesine yaklaşık 1 hafta kala otomatik üyelik yenileme istemediğimi belirtmek için müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetleri bana üyeliğimin 2013 yılı Nisan ayında bitecek şeklinde gözüktüğünü yani diğer bir deyişle sistemin beni çoktan otomatik üyelik yenileme listesine aldığını söyledi. Bende bunu istemediğimi ve üyeliğimi taahhüt bitiminde sonlandırmak istediğimi söyledim. Buna istinaden bir iptal kaydı açıldı. Ancak ben her ihtimale karşı birde web sitesindeki mail adresine iptal talebimi içeren bir mail attım ve iptal talebimin alındığına dair bir cevap maili aldım. Şimdi üyeliğimin bitmesine 2 gün var ve sonucu bekliyorum.

    İşe yarayıp yaramadığı henüz belli değil ancak sizlere de yukarıda anlattığım gibi üyeliğinizin bitmesine yakın müşteri hizmetleriyle bu durumu kontrol etmenizi tavsiye ediyorum. Eğer üyeliğim bittikten sonra arasaydım otomatik yenilenme yapılmış olacağı için muhtemelen çok daha fazla uğraşmak durumunda kalacaktım.

    Üyeliğinizi devam ettirmek isteseniz bile bu işlemi yapın çünkü otomatik yenileme işlemi ödediğiniz mevcut fiyat üzerinden yapılıyor ancak taahhüt bitiminden sonra çok daha uygun fiyatlarla üyelik teklifi alabilirsiniz.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: breakerman

    Herkese Selamlar,

    Forumda D-Smart taahhütlü üyelik iptal etme ile ilgili sorun yaşayan bir çok kişi mevcut. Yıllardır 1 yıllık paket satın alarak devam ettirdiğim bir üyeliğim olduğu ve bununla ilgili bu zamana kadar hiç sorun yaşamadığım için ikinci ve taahhütlü olan aboneliğimle ilgili de bir sıkıntı yaşamayacağımı düşünüyordum.

    Forumda okuduğum bunca şikayetten sonra taahhütümün bitmesine yaklaşık 1 hafta kala otomatik üyelik yenileme istemediğimi belirtmek için müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetleri bana üyeliğimin 2013 yılı Nisan ayında bitecek şeklinde gözüktüğünü yani diğer bir deyişle sistemin beni çoktan otomatik üyelik yenileme listesine aldığını söyledi. Bende bunu istemediğimi ve üyeliğimi taahhüt bitiminde sonlandırmak istediğimi söyledim. Buna istinaden bir iptal kaydı açıldı. Ancak ben her ihtimale karşı birde web sitesindeki mail adresine iptal talebimi içeren bir mail attım ve iptal talebimin alındığına dair bir cevap maili aldım. Şimdi üyeliğimin bitmesine 2 gün var ve sonucu bekliyorum.

    İşe yarayıp yaramadığı henüz belli değil ancak sizlere de yukarıda anlattığım gibi üyeliğinizin bitmesine yakın müşteri hizmetleriyle bu durumu kontrol etmenizi tavsiye ediyorum. Eğer üyeliğim bittikten sonra arasaydım otomatik yenilenme yapılmış olacağı için muhtemelen çok daha fazla uğraşmak durumunda kalacaktım.

    Üyeliğinizi devam ettirmek isteseniz bile bu işlemi yapın çünkü otomatik yenileme işlemi ödediğiniz mevcut fiyat üzerinden yapılıyor ancak taahhüt bitiminden sonra çok daha uygun fiyatlarla üyelik teklifi alabilirsiniz.

    teşekkürler dostum yararlı bir bilgi verdin....




  • Dostum ben o işi yaptım iptal de verdim hiç :) yayın devam ediyor teklif bekliyorum 1 aydır.
  • Hadi ya, o zaman muhtemelen bana da aynısı olacak. Dsmart giriş var çıkış yok
  • 1 yıllık taahhüdüm doldu. Anında iptal işlemi yapıldı. 3 gündür yeni pakete geçmek için bekliyorum
    Evde ne net var ne receiver . Teknolojiden uzak yaşıyorum.

    Kısaca benim derdim sizinkinin tam tersi
  • Bu konu gerçekten çetrefelli ve dsmart müşterisini lanet ettirmeden bir iş yapamıyor.. bakın aşağıda size çok çok kısa şekilde 15 günün sonunda müşteri hizmetlerine biraz önce attığım maili paylaşayım..uzun uzun yazmaya yorulduğum ve bıktığım için ve telefonda başka , maile verdikleri cevaplar başka olunca son çare tüketici hakem heyeti olacak gibi..

    son mailin cevabında bana telefonla yapılan sözleşmeye karşılık iptal için (3.yılım bugüne kadar hiç yapmamışlardı) pk: 128 şişli adresine kimlik fotokopisi ve dilekçe ile başvurursanız size iptal işlemi başlatabiliriz diyorlar..15 gündür..5-6 kez telefonda bana iptal kaydı aldık..sözleşmeniz uzatılmaz ve fatura çıkmaz diyorlarken (sözleşmem 21.04.2012 de doluyor! ) abonelik merkezinde kontrol ettirince 2013 yılı için aboneliğin otomatik yenilendiğini sistemden gördüm ve deli oldum..telefonda iptal edilecek diyorlar oysa ki!

    şimdi bunun adı nedir şerefsizlikmi? dolandırıcılıkmı? telefonla yapılan ,hiçbir belge ve bilgisinin elimde olmadığı sözleşmemin(1 yıllık) iptali için kimlik bilgilerimi ve dilekçe istiyor..1 yılın sonunda otomatik olarak sonlanması gerekn sözleşmemi 15 gün dür 5-6 kez görüşme sonucunda(telefonda iptal kaydı aldık ,fatura çıkmaz diyorlar) iptal etmedikleri gibi birde benim bilgim ve rızam dışında otomatik yinelemişler..iptal içinde benden şirket bilgisi bile olmadan pk: 28 şişli adresine dilekçe yazmamı istiyorlar(bu adres neresi o bile belli değil..nüfus bilgilerimi nereye göndereceğimiz bile muallak)

    yapılanlar bunlar!!

    benim yaptıklarım:

    maillere yazılanların çıktılılarını aldım..
    şikayetvar sitesine şikayet ettim..

    sonuç çıkmaz ise;

    tüketici hakem heyetine başvuracağım..


    DSMART 'a attığım son mesaj şu şekildedir:


    merhaba;

    firmanızın 13753.... nolu abonesiy(dim) 15 gündür malesef bir müşteri nasıl pişman edilir politikanız sebebi ile(bir makul fiyat vermeyi beceremediniz!) iptal talebinde bulundum..mh şifahen ;iptaledilecek..fatura çıkmayacak dedi(5-6 ayrı görüşmedede) fakat abonelik merkezinde kontrol ettirince,sözleşmemin tek taraflı 2013 yılına uzatıldığını sistemden gözüküyor denildi...tekrar mh ile görüştüm sizi bu konuda arayacaklar dedi..arayan yok!! şikayetvar'a yazdım!sonuç olmaz ise elimdeki yazışma örnekleri ile tüketici mahkemesine başvuracağım artık..
    makul bir indirimle sözleşmeyi uzatmak yerine 3 yıllık müşterinizi bıktırıp,nerdeyse mahkemelik olma yolunda olduğunuz için sizi tebrik ediyorum!! yazıklar olsun diyorum.

    iyi çalışmalar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkaycvs

    Bu konu gerçekten çetrefelli ve dsmart müşterisini lanet ettirmeden bir iş yapamıyor.. bakın aşağıda size çok çok kısa şekilde 15 günün sonunda müşteri hizmetlerine biraz önce attığım maili paylaşayım..uzun uzun yazmaya yorulduğum ve bıktığım için ve telefonda başka , maile verdikleri cevaplar başka olunca son çare tüketici hakem heyeti olacak gibi..

    son mailin cevabında bana telefonla yapılan sözleşmeye karşılık iptal için (3.yılım bugüne kadar hiç yapmamışlardı) pk: 128 şişli adresine kimlik fotokopisi ve dilekçe ile başvurursanız size iptal işlemi başlatabiliriz diyorlar..15 gündür..5-6 kez telefonda bana iptal kaydı aldık..sözleşmeniz uzatılmaz ve fatura çıkmaz diyorlarken (sözleşmem 21.04.2012 de doluyor! ) abonelik merkezinde kontrol ettirince 2013 yılı için aboneliğin otomatik yenilendiğini sistemden gördüm ve deli oldum..telefonda iptal edilecek diyorlar oysa ki!

    şimdi bunun adı nedir şerefsizlikmi? dolandırıcılıkmı? telefonla yapılan ,hiçbir belge ve bilgisinin elimde olmadığı sözleşmemin(1 yıllık) iptali için kimlik bilgilerimi ve dilekçe istiyor..1 yılın sonunda otomatik olarak sonlanması gerekn sözleşmemi 15 gün dür 5-6 kez görüşme sonucunda(telefonda iptal kaydı aldık ,fatura çıkmaz diyorlar) iptal etmedikleri gibi birde benim bilgim ve rızam dışında otomatik yinelemişler..iptal içinde benden şirket bilgisi bile olmadan pk: 28 şişli adresine dilekçe yazmamı istiyorlar(bu adres neresi o bile belli değil..nüfus bilgilerimi nereye göndereceğimiz bile muallak)

    yapılanlar bunlar!!

    benim yaptıklarım:

    maillere yazılanların çıktılılarını aldım..
    şikayetvar sitesine şikayet ettim..

    sonuç çıkmaz ise;

    tüketici hakem heyetine başvuracağım..


    DSMART 'a attığım son mesaj şu şekildedir:


    merhaba;

    firmanızın 13753.... nolu abonesiy(dim) 15 gündür malesef bir müşteri nasıl pişman edilir politikanız sebebi ile(bir makul fiyat vermeyi beceremediniz!) iptal talebinde bulundum..mh şifahen ;iptaledilecek..fatura çıkmayacak dedi(5-6 ayrı görüşmedede) fakat abonelik merkezinde kontrol ettirince,sözleşmemin tek taraflı 2013 yılına uzatıldığını sistemden gözüküyor denildi...tekrar mh ile görüştüm sizi bu konuda arayacaklar dedi..arayan yok!! şikayetvar'a yazdım!sonuç olmaz ise elimdeki yazışma örnekleri ile tüketici mahkemesine başvuracağım artık..
    makul bir indirimle sözleşmeyi uzatmak yerine 3 yıllık müşterinizi bıktırıp,nerdeyse mahkemelik olma yolunda olduğunuz için sizi tebrik ediyorum!! yazıklar olsun diyorum.

    iyi çalışmalar dilerim.


    Dostum benim de dsmart hd 24 aylık paketim haziran başı doluyor, sana yeni paket teklifleri ne olmuştu, forumu okuduğum kadarı ile herkese ayrı ayrı fiyat veriyorlar, yazdıklarını okuyunca gözüm korktu.....aynı şeyler benim de başıma gelecek anlaşılan.....




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • açıkçası ben onlardan bir rakam beklemedim..baskın basanındır şeklinde onlara bu forumda birçok kişiye verilen makul karşıladaığım rakamı söyeldim 21.90 tl..olmaz diye yaygara kopardılar..30 tlden sanırım yenileme yoluna gitmeye çalışıyorlar!!

    full pakat hd için..
  • Benimde 21.06.2012 de bitecek tahahütümü kafalarına göre uzatmışlar. İletişim kısmından yazdım birşeyler olmassa yarın birde ararım.
  • Arkadaşlar Hd üyeliğim 22 mayıs tarihinde doluyordu.14 mayısta üyeliğimin iptalini istedim..Hala yayyın açık birde 29.99 haziran 10 tarihli fatura çıkarmışlar..müşteri hizmetlerini aradım uzatma yok diyorlar sizi 1 hafta içinde arıyacağız diyorlar..ama bayide sistemde üyelik iptalim gözüküyor ben bu adamları mahkemeye veeceğim..böyle müşteri memnuniyeti olmaz........
  • benim de aynı sorunum var hiç anlamam bu işlerden 15 gun sonra üyeligim bitecek uyelik işlemlerinin iptalini başarı ile gerçekleştiren arkadaşlardan yardım istiyorum
  • Sözleşme bitmesine 3 ay kaldı, bir çakallık yaparlarsa tüketici hakları, btk, mahkeme hepsine şikayette bulunacağım :)
  • Geçenlerde müşteri hizmetleri aradı taahhütünüz doluyor diye mevcut full D-Smart+ yalın internet limitsiz + Blu ve Pc yardım 70 küsürat bir rakam söylediler, araştırayım tekrar görüşelim dedim. Az önce müşteri hizmetleri ile görüşme yaptım. TV sinyalini birden kesilmiş durduğu yerde, kart nasıl olmuşsa ters takılmış diyor 1-2 prosedürden sonra açtılar yayını, peşinden dedim ki önümüzdeki ayın 11 ine taahhüt doluyor ne olacak bizim fatura? Mevcut şartlarda aynı faturaya 1 yıl daha kullanabilirsiniz diyor arkadaş. Dedim sizden öncekiler böyle bir teklif yaptı, kampanya bölümü ayrı iskonto oranlarına sahip bizim yapabildiğimiz bu diyor temsilci. Ölür müsün öldürür müsün bu D-Smart'ı.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.