Şimdi Ara

DSLAM Kilidini Kaldırmak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
2
Favori
4.809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abone olduğun firmaya söyle TT'den kaldırmasını istesinler. Ben öyle yaptırdım.
  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    Hoayda Forumda vardır kullanabilenler
  • akerol A kullanıcısına yanıt
    Kurulu olan cihazdan kaynaklı olduğunu sanıyorum(HUA-CAN), şuan 93-92 çıkıyor speedtest. Çok kayıp yok dediğin gibi
  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    Hocam ben telekom ile mailleşerek çözdüm,umarım sizinki de çözülür.
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Hangi mail adresi ile konuştunuz hocam? Bizim taleplere yanıt gelmiyor
  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    Bu konuya yazarsanız ilgilenip yardımcı oluyorlar:

    https://forum.donanimhaber.com/gibirnet-100-mbps-fiber-internet-85-tl-35-mbps-70-tl-akn-kotasiz--143862446

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • LittleEinstein L kullanıcısına yanıt
    Kendileriyle özelden konuştum mail attıklarını söylediler ama değişen bir şey yok hocam
  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    Konuya firma yetkilisini etiketleyip mesaj atarsanız ilgileneceklerdir. Yine de sorununuzu çözemiyorlarsa başka bir firmaya geçebilirsiniz, tabi son çare olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LittleEinstein -- 20 Ağustos 2020; 11:32:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    turktelekommusterihizmetleri@turktelekom.com.tr
  • LittleEinstein L kullanıcısına yanıt
    GIBIRNET kullanıcısına yanıt
    Duy sesimizi @GIBIRNET



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 20 Ağustos 2020; 12:5:50 >
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam buraya da mail atıp şansımızı deneyelim
  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Umarım çözümlenir.
  • Maillere cevap vermiyorlar maalesef. BTK üzerinden şikayet kaydı açıyorum umarım faydası olur bu işgüzarlara
  • TT kendi müşterileri haricinde maile cevap vermiyor. Eskiden veriyordu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu sorunu bende yaşıyorum arkadaşlar. Deneyimlerim sonucunda bağlı olduğunuz saha dolabında ki portlar bitip abone alımına kapanınca bu sorun bende çözülüyor 100Mbps tanımlanabiliyor. Tanımla işlemi için müşteri temsilcisinin müdahale etmesi gerekiyor
  • Hangi firmadan internet alıyorsunuz hocam?
  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    Millenicom kullaniyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Parayı alırlarken iyi güzel zam da yapıyorlar ama değişen veya kalite görmüyoruz.
  • Dostlar aylardır 100 mbps stabil güzel bir şekilde alıyordum snr 12-13 dü 100 alırken.
    Ama dün sabah durduk yere bişey oldu baktığımda hızım düşmüştü aradım MH yi 79 a sabitlediler ve snr 12 ydi 79 da dedim 100 e çıkartın bişey yaptı buseferde hızım 88mbps oldu ve snr 7 oldu. Bu dslam kilidimi oluyor? Nasıl çözerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadakat16 kullanıcısına yanıt

    -




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6AAA2BE7C -- 22 Eylül 2022; 20:12:42 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.