Şimdi Ara

DSL ışığının sönmesi ile başlayan komik durum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Destek numarası : 37266492


    11 Ekim 2020 günü ilk destek kaydını açmama rağmen sorunum 28 Ekim 2020 günü internetin tamamen gelmesiyle bir nevi son buldu.

    bir kaç gün hiç gelmedi. sürekli ekip bekledim. Haftasonuna denk geldi diye 3-4 gün de öyle gitti. Bağlantım akşam 10da oyun oynarken tam ortada gitti ve bir daha gelmedi. destek kaydına zaten 100 yıl sonra cevap veriyorlar. Uzun uzun sorunu belirtmeme rağmen iki kelimelik robotik cevaplar veriyorlar.


    DSL ışığım yanmıyor diye eve tt ekibi geldi. Telefon kablosu balkona beton içinden geçiyor sağlam şekilde duruyor yani. Bir de direğe bağlı. Köyde oturuyorum. TT ekibi geldiğinde de oraya 2 tane tişört asılıymış ama kablo o kadar sağlam ki orada biri asılsa halen daha kopmaz. Neyse. Evdeki kablolarla uğraşıp bir çözüme ulaşamadıklarında o kabloya laf atıyorlar ama ne garip ki telefon direğinin bulunduğu yeri komple tekrar kontrol ettiklerinde direkteki kablonun yani evdeki değil de diğer kablonun sorunlu olduğu anlaşılıyor ve internet 35 download/ 4.4 upload yerine 19mb download 0.39 upload olarak geliyor. Ama online oyun oynayamıyorum. çünkü sürekli lag yapıyor. sadece bilgisayarım bağlı başka ekstra hiçbir şey açık değil.

    Yine kayıt bırakıyorum ve evim yol kenarında olmasına rağmen direği de gözlerimle görüyorum yani. Türk telekom ekibi gelmeden "müşteki sorumluluğunda arıza" şeklinde kayıt bırakıyor. Türknet ekibi de diyor ki Türk telekomn tarafında sorun yok. sizden kaynaklı arıza. Diyorum ki ne hatam var. yani yanlış yaptığım bi bağlantı mı var desem 4 senedir kesintili de olsa kulanıyorum ve az çok da anlıyorum yani. Sürekli topu birbirlerine atıyorlar ama ortada insan yok. herkes eve gelip bişeyle uğraşmış gibi arıza kaydına giriş yapıyor ama kise yok anlayacağınız.


    En son türknet ekibi eve geldi. onun için de ayrı bekledik zaten. Bu arada 50gb a yakın mobil internet satın aldım ve evde internet yok.

    Türknet ekibinden arkadaş gelip test modemiyle test ettiğini ve sorunun modemden kaynaklı olduğunu söyledi. ben de gidip arkadaştan modem aldım. Teknik ekip evdeyken ben işyerindeydim bu arada. bilgileri bana veriyorlar.


    Akşam modem alıp denedim yine yok. Ben de dedim ki benim modemi bir denettireyim. Aynı hatta ttnet kullanan komşum modemimde 10-15 dakika boyunca sıfır kesinti yayın açtı. 5.5 upload 25 civarı da download alarak. Yani modemim de çlaışıyor. Türknet ekibi geldikten sonraki akşam eve internet geldi. 22 download 2.3 upload olarak 2 gündür kullanıyorum. Diyorum ki hattım 6mb uploada kadar destekliyor. zaten bu bağlantı sorunuyla karşılaşmadan önce 4.4 kullanıyordum diyorum. Benim 15 gün internetsiz geçirdiğim kısım faturamdan düşülecek mi diyorum. o konuda yardımcı olamayiz diyorlar. E sen sorunumu çözmek için beni 15. günde bilgilendiriyorsun. Ama sorun benden kaynaklı olduğu için yardımcı olamıyorlarmış. Peki benden kaynaklanan sorun ne diyorum. Bize gelen teknik ekip bilgisi bu yönde diyor. Ama ben hatamı halen bilmiyorum.


    Zaten mesajlara geç ve kısa cevap vermeleri yetmiyormuş gibi en azından sizi mağdur ettik. Ekipler çok geldi. Size bu şekilde bir indirim sağlayabiliriz , şu şekilde bir yol olabilir. Ne bileyim bu ay upload hızınız şu kadar olsun tarzında bir nezaketen teklifte bile bulunmadan odun gibi robot mesajlarla cevap verdiler.


    ilk günden beri arıza modemimdeyse modem alayım hatta sorun varsa kablo parası vereyim dememe rağmen 15. gün eve gelen arkadaş söyledi bu arada. Ayrıca sorunlu dediği modemi şu anda halen aktif olarak kullanıyorum.


    ben internetimin eski hızına yükseltmeyi ve kendilerinin söylediği gibi 6mb uploada yükselmesini talep ediyorum. Ancak yine de kendi bildiklerini okuyorlar.


    Bu mesaja cevap verecek herhangi bir yetkili varsa ya da yoksa da faturamdan düşülmeyecekse vce internet bağlantımın eski haline gelmemesi durumunda hakkım haram zıkkım olsun diyorum. O arada satın aldığım 200 liraya yakın internet parası da sizden çıkar inşallah.


    Diğer mağdurlara da selam olsun.








  • Merhaba, arkadaşlarımdan gelen bilgide iç tesisat kontrolü için gelen ekip sorunun modemden kaynaklı olduğunu iletmiştir. Arkadaşlarım ayrıca tekrar altyapı kontrolü için de ekiplere tekrar arızayı iletmiştir. Ben arızanın önceliğini de ayrıca ilettim. Gelişme olması durumunda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bakın tekrar söylüyorum. Odaklandiginiz yer kendi hatanızın ya da eksikliğinizin olduğu yer değil. Modemim den kaynaklıysa eğer. Bozuk ve değiştirmeniz gerekiyor dedikleri modemi şu anda nasıl kullanıyorum ben. Tutarlı bigli verilmiyor ki. Bana 15.gunde modem arızası olduğunu eve gelen ekip söyledi. Hem modem bozuk değil şu anda kullaniyorum. Hem de 15 gün neredeydiniz.?? İlgilendiginiz için çok teşekkür ederim ancak firmanıza olan güvenim kalmadı artık. Hem bu kadar uzun bir süre eksik bilgi verip bir de sorunun tamamen benden kaynakliymis gibi lanse edilmesi hiç hoş değil. Mağduriyetim giderilmedigi gibi fatura indirimi de yapamayiz deniyor. Ama arada uğradığım zarar cümle içinde bile kullanılmıyor ne yazık ki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.