Şimdi Ara

DSG, Powershift, EDC vb Güncel Durum Nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese selamlar.

    Arkadaşlar bildiğiniz üzere çift kavramalı şanzımanlarda ciddi sıkıntılar meydana gelerek yüksek masraflar çıkabiliyor. Ankara da daha önce görüştüğüm VW servis danışmanı bir arkadaş, 2011 yılına kadar üretilen tüm araçlardaki DSG lerin kuru kavrama olduğundan hiç bi problem çıkarmadığını, ama 2011 ve sonrası için çok büyük sıkıntılar olduğunu bana söylemişti. Yine 2013 model mondeo alan arkadaşımın arabası, powershift şanzıman arızasından yaklaşık 3 ay sanayide yattı ve bi sürü de para gitti.

    Bu şanzımanlarla ilgili çok fazla konu açıldı, çok şey konuşuldu. Ben bu tarz konulardansa günümüzde durumlar nedir onları öğrenmek istiyorum. Özellikle konunun ehli arkadaşlar yazarlarsa daha mutlu olurum. Şanzımanlar için iyileştirmeler yapldı mı? Sorunların kaynağı tespit edilip aksiyon yayınlayarak düzeltmeler oldu mu? Kaç yılı üretiminden sonrası için daha rahat olabilirsin denilebilir? Sorun artık kalmadı şanzıman oturdu diyebildiğiniz bir şanzıman var mı? Arabayı değişeyim otomatik olsun ama çift kavrama olmasın diyorum masrafını kaldıramam diyorum; Audi, VW,Seat, Skoda, Volvo, Ford, Renault gibi bir çok marka eleniyo. Görüşlerinizi bekliyorum akradaşlar.







  • Çift kavramada risk her zaman var, yok diyen yalan söylüyordur. Yağlı kavrama olursa risk azalır ama hala vardır.

    Mutlaka zaman içinde güncellemeler oldu, geliştirmeler yapıldı, eskisi kadar sorun olmuyor doğal olarak ama kafam rahat olsun diyorsanız çift kavramadan uzak durun derim.
  • Bende peugeot 308 vardı al4 vitesli. Çektiğim eziyeti bir ben bilirim. Satarken de ucuza gitti sırf bu iğrenç vites yüzünden. Tork konvertörlüler sorunsuz sanmayın.
  • Ne kadar az hareketli parça, o kadar az sorun ihtimali.

    Bana göre;

    1. Elektrikli otomobil (şanzıman yok)
    2. Toyota hibritler (şanzıman yok)
    3. Manuel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 1 Haziran 2018; 20:16:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Biz elektrikli araba alsak Adana da patlarız o zaman😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala sorunlular ben olsam uzak dururdum. Aslında Garanti süresi değişmese bile bizi anlayan, evet bu kronik hata biz yardımcı olucaz diyen bir muhattabımız olsa inanın Japonlar 1 tane araç satamaz.

    Burada insan şunu sormalı ya sorunları ile kabul edicem bu şanzımanı ya da 4-5 ileri tam otomatik alıcam performans törpüsü sollamalarda Ya hak dedirtecek bir şanzıman.

    Tabii ki düşük bütçe için konuşuyorum premium alacak parası olanlara lafım yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Şanzumanı, Şanzıman olarak düzelttim. (Klavye yanlış düzeltme yapmış)

    35 derece sıcaklıkta pili patlayan Tesla gördünüz mü?

    Veya bahsettiğiniz sıcaklıklarda Tesla, bataryaya 8 yıl sınırsız kilometre pil garantisi vermiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 1 Haziran 2018; 20:34:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.