Şimdi Ara

DS 7 SUV 2017 (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
10
Favori
38.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de iki aya yakın bir süredir DS7 kullanan biri olarak yorumlarımı paylaşayım.


    Bundan önceki aracım 2018 model Mazda CX-5 idi. Tekrar aynı araçtan almak istedim fakat piyasada araç olmadığı için farklı seçeneklere baktım. Biraz şüphelerim olsa da 2020 model sıfır bir DS7 aldım. CX-5 çok beğendiğim bir araç olmasına rağmen şu an ikisi arasında yine DS-7 yi seçerim Fakat bu demek değildir ki zaman zaman cx-5 i aramıyorum. Evet maalesef DS-7 nin eksiklileri var ben size onları paylaşayım;


    CX-5 biraz daha ağır bir araç ve yolda sürüş keyfi daha iyi. Ancak bu demek değildir ki DS-7 keyif vermiyor. Özellikle daha sessiz oluşu ve motorun güçlü oluşu farklı bir keyif sağlıyor. CX-5 de 2.0 atmosferik motor vardı güç daha düşük olmasına rağmen yüksek hacim daha keyifli bir kullanım sunuyordu. DS-7 de güç çok fazla ama turbonun devreye girmesi saniyelik bir gecikme değişik bir sürüş hissi veriyor. CX-5 bence daha keyifli bir sürüş sunuyordu.


    Beni en çok rahatsız eden ise şerit takip sistemi. CX-5 de şeriti bir iki saniye içinde tam ortalıyor ve sadece hafifçe direksiyonu tutup kilometrelerce yol gidebiliyorsunuz. Şerit içinde hiç oynamadan yol alıyorsunuz. Ancak DS-7 ki sanıyorum tüm PSA araçları bu şekilde, şeriti tam ortalamıyor. Ara ara şeridin bir tarafına kayıyor ve sonra tekrar ortaya doğru geçiyor. CX-5 i kullanan biri olarak bu konuda çok büyük bir fark olduğunu söyleyebilirim.


    CX-5 de geri trafik uyarısı zaman zaman çok işe yarıyordu. Arka tarafın görünmediği bir yerden geri geri çıkarken bir araç ya da yaya geliyor ise uyarıyor gerekirse fren yapıyordu. DS-7 de bu yok. O yüzden daha fazla dikkat istiyor. Bir çok güvenlik özelliği olan bir araçta bu özelliğin olmaması önemli bir eksiklik.


    CX-5 de kör nokta uyarısı sinyal verirseniz sesli ve ışıklı, sinyal vermezseniz sadece ışıklı uyarı yapıyor. DS7 de ise ses hiç bir şekilde yok. Ayrıca ışık aynanın en dış noktasında ve çok yakınında sinyallerin sarı ışığıda biraz görünüyor. Panik anında kafa karıştırabilir. Bu iki ışığın farklı bölgelerde konumlanması ve sesli uyarının da ilaveten olması iyi olurdu.


    Şu an DS7 dolu araç ile mazda cx-5 power sense plus hemen hemen aynı fiyata satılıyor. Yurtdışında ise DS7 daha pahalı bir araç. Ülkemizde 2.0 motorun yüksek ötv si nedeniyle fiyatlar eşitlenmiş. Şu an tekrar bu iki araç arasında kalsam eğer fiyat %20 ve üzeri daha ucuz olsa cx-5 alırım. 4x4 olması ve bazı küçük artıları nedeniyle pişman olmam. Ancak fiyatlar bir birine yakın veya eşit olursa o zaman DS7 seçerim. Bazı eksikleri olsa da sağladığı avantajlar bir adım öne çıkarıyor.

  • Güzel araç hele farlar şekil baya şu yeni çıkan elektirikli mantıklı aslında baya
  • Mekanik ve elektronik sorunlar yok sanırım onemli olan bunlar oluştu mu şöyle 1_2 yıl geçsin ondan sonra daha iyi degerlendirilir 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Mekanik ve elektronik sorunlar yok sanırım onemli olan bunlar oluştu mu şöyle 1_2 yıl geçsin ondan sonra daha iyi degerlendirilir 

    Maşallah, yemeden içmeden tüm psa başlıklarında varsınız. Peugeot, Opel, Citroen yetmemiş şimdi de DS'e sarmışsınız.

    Her başlığa gelip 1,2 yıl bekleyin elektronik sorunlar çıkar yazmak zor olmuyor mu böyle?

    Hadi diğer üç marka neyse de DS taş gibi arabadır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekno peder

    Maşallah, yemeden içmeden tüm psa başlıklarında varsınız. Peugeot, Opel, Citroen yetmemiş şimdi de DS'e sarmışsınız.

    Her başlığa gelip 1,2 yıl bekleyin elektronik sorunlar çıkar yazmak zor olmuyor mu böyle?

    Hadi diğer üç marka neyse de DS taş gibi arabadır.



    Alıntıları Göster

    Ne demisim aç iyi oku 2 ayda değerlendirmek için az olumlu olumsuz offf ya da boşver blokla geç senle mi ugrascam.Daha ne dediğimi bile anlamadan blokkkkk

  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    5 sene sonraki arabam



    Bu arada artık sadece DS, Citroen değil
    1 seneniz kaldı
  • Ds 7 için fiyat olan oldu mu ? Ve memnuniyetiniz nasıl ? Servisler nasıl

  • sedefbyo S kullanıcısına yanıt

    Şu an için bir şikayetim yok. 21 bin km oldu. Geçen hafta 20 bin bakıma girdi. İzmir'de Arkas citroen servisi hizmet veriyor. Fiyat açısından soruyorsanız ilk bakım olarak beklentimin çok altında geldi. 1170 TL ödedim.

  • Geçen kırmızı rengi geldi bizim hastaneye çok şekil gerçekten
  • Yaklaşık 3 aydır benzinli versiyonunu kullanıyorum. Çok memnunum. Opera ve full paketini aldık. Gerçekten F/P oranında daha ötesi yok. Çok araç araştırmış çok denemiştik ama iyi ki DS7'de karar kılmışız diyorum. Düşünüyorsanız mutlaka deneyin. Dizeli 130 bg. Az yaksın diyorsanız deneyebilirsiniz ama benzinli keyfi bir başka.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akisame

    Yaklaşık 3 aydır benzinli versiyonunu kullanıyorum. Çok memnunum. Opera ve full paketini aldık. Gerçekten F/P oranında daha ötesi yok. Çok araç araştırmış çok denemiştik ama iyi ki DS7'de karar kılmışız diyorum. Düşünüyorsanız mutlaka deneyin. Dizeli 130 bg. Az yaksın diyorsanız deneyebilirsiniz ama benzinli keyfi bir başka.

    C-D segment arası gibi bu araç..Fiyatı sebebiyle fazla tutulmadı ama harika bir araç..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    C-D segment arası gibi bu araç..Fiyatı sebebiyle fazla tutulmadı ama harika bir araç..



    Alıntıları Göster

    Hocam Ds algısı ile ilgili daha çok yoksa bu kaliteye diğer araç fiyatları min 800 üstü. Citroen tarafından gelen bir şey maalesef. İyi tanıtılmadı ülkeye. C4 varken Ds4 çıkardılar ne gerek vardı mesela. Ds kendi kimliğine büründükten sonra çok iyi tasarımla çıktı karşımıza ama alışmak biraz sürecek sanırım. Gerçi yaptıkları Yeni Ds4 ve Ds9'un da çok tutacağını sanmıyorum. En çok Ds7 satılacaktır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akisame

    Hocam Ds algısı ile ilgili daha çok yoksa bu kaliteye diğer araç fiyatları min 800 üstü. Citroen tarafından gelen bir şey maalesef. İyi tanıtılmadı ülkeye. C4 varken Ds4 çıkardılar ne gerek vardı mesela. Ds kendi kimliğine büründükten sonra çok iyi tasarımla çıktı karşımıza ama alışmak biraz sürecek sanırım. Gerçi yaptıkları Yeni Ds4 ve Ds9'un da çok tutacağını sanmıyorum. En çok Ds7 satılacaktır.



    Alıntıları Göster

    ds7 avrupa'da C5air'den %15 daha pahalı ama gel gelelim tr'de bu fark %50 nin üzerine çıkıyor aynı motor hacmine sahiplerken üstelik.


    c5air in 400k ya satıldıgı durumda ds7 nin max taş çatlasın 500k ya satılması lazım..

  • 4 sene önce konusu açılmış
    Şimdiye kadar yollarda görmedim
    Ya ben denk gelmedim
    Ya Türkiye'ye gelmedi
    Ya da tutulmadı
  • İstanbul' da Anadolu yakasındayım. Almayı düşünüyorum ve algıda seçicilik mi bilmiyorum ama trafikte görüyorum. 3008 veya aircross gibi değil elbette ama 1 gün ds7 225hp kullandıktan sonra, bugün 3008 test ettim ve bayide araç olmasına rağmen almaktan vazgeçtim. Arada dağlar var. Bu aracı audi, bmw, Mercedes, volco ile kıyaslamak lazım. 2. el bir so chic opera taba renk almayı istiyorum. Kullanıcılar uzun kullanım sonuçlarını yazsa imiş keşke, ya araçları sattılar ya da konuya uzak kalmışlar.

  • Dizel so chic opera bakır turuncu ds7 aldım. Bakıma sokacağım, araç 2020 model. İlk bakımı. 2080 TL mazot filtreli fiyat verdiler. Aynı bakımı mazot filtresiz 1600-1700, Bursa peugeot servisi 1400 - 1450 fiyat verdi. Araçta tek şikayetim, e5 te otonom açıkken burnunu sokan araçları geç fark etmesi, ya sert fren yapması ya da müdahale etmeden benim frene basmam. Yol tutuş, sessizlik harika.
  • Arkadaş aldı dizel 5 serisi vardı motor yedi o halde satıp bunu aldı çok memnun bakımı için 1400 TL verdi pejo servisinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanmet

    İstanbul' da Anadolu yakasındayım. Almayı düşünüyorum ve algıda seçicilik mi bilmiyorum ama trafikte görüyorum. 3008 veya aircross gibi değil elbette ama 1 gün ds7 225hp kullandıktan sonra, bugün 3008 test ettim ve bayide araç olmasına rağmen almaktan vazgeçtim. Arada dağlar var. Bu aracı audi, bmw, Mercedes, volco ile kıyaslamak lazım. 2. el bir so chic opera taba renk almayı istiyorum. Kullanıcılar uzun kullanım sonuçlarını yazsa imiş keşke, ya araçları sattılar ya da konuya uzak kalmışlar.

    3008 ile ds7 cok farklı araçlar doğru lakin fiyat olarak da arada dağlar kadar fark var..

  • Nisan ayında 3.500 kmde 2020 model ds 7 benzinlisini aldım. Bir çok araç kullandım. Konfor moduna aldığınızda uçan halıdasınız zaten. Çukurlara hiç dikkat eden birisi değilim. Dümdüz gidiyorum. 13.000 km oldu bakım ucuz 1500 tl. Çift cam olanını mutlaka alın. İçerisi aşırı sessiz. Volvo xc40 kısa süreli bmw x1 ise 1 gün boyunca denedim. Ds7 denemeden yorumlar ve youtube incelemeler sonrası güvenerek aldım. Fazlası var eksiği yok. Konfor arıyorsanız başka araç bakmayın. Tek eksi yanı bizim millete arabayı anlatmaktan bıktım. Artık pejo abi diyor geçiyorum😁 bu arada aracıma binen 2020 tucson sahibi şok olarak indi😉 Güç, performans , konfor bir arada. Malzeme kalitesi iyi uzun dönem kullandıkça sorun olursa güncellerim. 5 sene binme planındayım değişirsem hibritini alırım. Görünüm ve dokunma hissi olarak zaten üst segment kaliteli bir araç. Çok hayranı var aracın ancak milletimizde marka takıntısı var. 545 e aldım 610-620 olmuş piyasası. Değeride artıyor… Sorusu olan varsa yanıtlarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    3008 ile ds7 cok farklı araçlar doğru lakin fiyat olarak da arada dağlar kadar fark var..



    Alıntıları Göster

    Var ama millet hep 3008 diyor. Sıfır 3008 GT ye 540 vermektense, biraz daha ekleyip 1 yaşında DS7 almayı tercih ettim. Aracın model ve satış ağı arttıkça marka değeri de artacaktır. DS4 gelecek 2022 de. Sürekli yeni DS Store açıyorlar. Ben markadan ümitliyim.


    Arkada tam bağımsız süspansiyon var. 3008 ve C5 te yok. Sürüşü karakteri de çok stabil. Sürüşü keyifli, aracı aldığım için çok memnunum. Tek sıkıntı, arka havalandırmalarda açma kapatma ayarı yok. Auto da sürekli üflüyor. Bazı sürümlerde bu ayar digital yapılıyor. Keşke manuel ayar düğmesi olsaydı. Ayrıca 2020 lerde connectedcam de var. Uygulamayı yükleyip kamera görüntülerini alabiliyorsunuz. Sağdan soldan kablo çekmeden araç orijinalinde kamera ile gelmesine de ayrıca sevindim.


    Yalnız bagaj havuzu bulamadım araca. Bulan bilen varsa yönlendirirse sevinirim. Bagajı açmak için de plaka hizasından araç altına tekme atar gibi bir hareket yapmak lazım, incelemelerde gördüğüm yandan sıyırma gibi hareket çok verimsiz. Kullanma kılavuzunda yazan tekme atma hareketini yapıyorum artık, gayet stabil çalışıyor.


    Marka için citroen algısı var, PSA grubunun premium markası diyorum ben. İnfinity gibi, lexus gibi, audi gibi diyince oturuyor. Gerçi bugün bir arkadaş audi vw group arabası mıymış dedi. Yapacak bir şey de yok bazen. Satış için store lar açıldıkça, model gamı genişledikçe algı da değişecektir.

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.