Şimdi Ara

Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
10
Favori
11.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fero01 kullanıcısına yanıt

    Doğum gününüz kutlu olsun :)

    Red Dead Redemption 2 için henüz bir gelişme yok.Oyun bildiğiniz üzere iki farklı Api kullandığı için DLSS in entegrasyonu biraz daha zaman alabilecek gibi duruyor.Ayrıca Nvidia gerek Doom gereksede RDR 2 için DLSS in en yeni sürümü olan 2.2.6.0 ı kullanacak.Gelişmeler oldukça paylaşmaya çalışırım.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt

    Tesekkurler hocam:) Asil rdr 2 yi bekliyorum dedigim gibi. Konulara emeklerinizden dolayi tesekkurler

  • DOOM Eternal için Ray Tracing ve DLSS 2.2 güncellemesi yayınlandı.4.2 GB boyutundaki güncelleme oyuna gerçek zamanlı yansımalar dışında Nvidia'nın en güncel DLSS sürümü olan 2.2 de ekliyor.Bu özellikler için en güncel sürücüyü(471.11 Whql) kullanmanız gerekli ayrıca Nvidia oyunun performans verilerini ve RT-DLSS açık/kapalı karşılaştırmalı görselleri sitesinde paylaşmış.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 



    https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/doom-eternal-ray-tracing-nvidia-dlss-upgrade-available-now//




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 29 Haziran 2021; 20:10:32 >




  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt
    Güzel bir güncelleme indirin bence oynayan arkadaşlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şimdiye kadar gördüğüm en iyi kullanılmış DLSS bu oldu. Trailer da sadece RT yansıması eklediklerini görünce epey içime kaçmıştım ama iyi gitmiş bu oyuna. Demirlere, kanlara filan yansıyan Doom Slayer'ı seyretmek güzelmiş Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noir06 -- 30 Haziran 2021; 5:43:33 >
  • Ray Tracing güncellemesi sonrası hem performansa hemde görsel kaliteye bakmak için bir süre oynadım.Oyun öncesinde zaten optimizasyon olarak çok iyiydi ve Ray Tracing güncellemesi ile genel performansta DLSS sayesinde fazla bir kayıp oluşmadı.1440P Ultra Nightmare grafik ayarlarında RT açık(sadece açık ve kapalı seçeneği var),DLSS 2.1 Kalite modunda iken çoğu yerde 100 fps ve üzeri değerler elde ettim.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] Oyun DLSS in 2.1 sürümünü kullanıyor bu açıdan beklentim 2.2 idi ama bir önceki sürümü kullanmışlar.Yinede DLSS 2.2 dosyası ile manuel olarak değiştirip bu sürümde oynayabilirsiniz.Açıkçası bu kadar hızlı ve tempolu bir oyuna RT ne kadar yakışır pek emin olamadım çünkü tempo hiç düşmüyor ve oyun nefes alma imkanı sunmuyor.Bu nedenle daha çok ara sahnelerde özellikle Doom Slayer üzerindeki yansıma detay farklarını görebiliyorsunuz.Bu tarz hızlı oyunlara RT nin çok uygun olduğunu düşünmüyorum ve oynadığım bölümlerdede oyunun temposuna kaptırıp gidince RT var mı yok mu pek bakmadım desem yeridir.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] Yinede teknoloji güzel özellikle bazı bölümlerde yansımalar ve ışıklandırmadaki fark net bir şekilde görülebiliyor ama bunların sayısı fazla değil,Ray Tracing açısından çok daha iyilerini gördüğüm için olmasada olurmuş diyebilirim ama DLSS epey katkı sağlayacaktır.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 30 Haziran 2021; 1:43:34 >




  • RT detayları arasında en olmasa da olacak şey reflection kullanılmış sadece. Olması güzel tabii ama RT ile muhteşem hale gelen ve artık olmazsa olmaz AO ve GI'den eser yok. Yansımayla yetinip salmışlar ortalığa.


    Ray tracing kullanacak oyun yansıma mansıma amatör eğlendiren şeyleri bırakıp taş gibi AO ve GI kullanmalı artık bu devirde. Aksiyon sırasında aa dur bakayım popomun kenarı yansıyor mu diye bakacak halimiz yok. Ama ortamda RT ile oluşturulmuş diffused lighting AO GI olursa işte o zaman cümbüş olur oyun gerçekçilik konusunda. Aksiyonda olsan da olmasan da görsellerin gelişiminin etkisini görürsün.


    Kısacası fırfırdan bir update. Şu yansıma aşkını atamadılar bi üzerlerinden. Bunlar yüzünden RT'nin yansıma olduğunu zanneden ciddi çoğunluk var ortalıkta. Yansımayı izleyip "aaaa ne güzelmiş" dediğin süre bak şu: 10 saniye. Sonra pıss. Her RT oyunu oynadım hiç sekmedi 10 saniye bak maks. Ama esas ışık dağılımını, AO'ı RT tekniğiyle yaptıkları anda işin seyri değişiyor. O zaman diyorsun ki ARRRRTİİİİ budur lan işte.


    DLSS baş tacı o ayrı. Ama doom gibi yağ olup akan oyuna hiç gereği yok. MSFS'e DLSS bekliyoruz adamlar zaten yağ gibi akan Doom'a getiriyor. Yanıbaşınızda MSFS can çekişiyor bir görün artık.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 30 Haziran 2021; 4:46:47 >




  • Oyunun Cultist Base bölümü Ray Tracing açısından en fark edilir bölüm diyebilirim çünkü yansımalar bu bölümde çok fazla kullanılmış.Örneğin ilk bölümde birkaç yer dışında yansıma dahi yoktu bu nedenle Cultist Base bölümünü oynayınca oyunun RT ile gözle görülür bir fark oluşturduğunu söyleyebilirim.Yerdeki sağlık çantasının yüzeylerdeki yansıması bile görülebiliyor.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] Her bölümde bu kadar yansıma olmadığı için RT yi gözlemlemek adına bu bölümü oynayın.Ayrıca oyunun Texture Pool Size seçeneği ne kadar yüksek olursa oyunun RT açıkken ayırdığı bellek miktarıda o kadar artıyor.Görsel açıdan bir fark oluşturmuyor fakat tahsis edilen V-Ram kullanımını ciddi oranda artırıyor. 4K daki performansa bakmak için oynayacaktım fakat Pool Size nedeniyle V-Ram sınırını aştığı için oyun ayarları kaydetmedi bende bu değeri Ultraya aldım ve 4K da dahi RT açıkken sorunsuz bir şekilde oynadım.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 





  • Her zamanki gibi mesaj sayısına güvenip boşa kabaran bir kabadayı kendince bir şeylere cevap vermiş galiba. ARTİİ diyip dibinin düştüğü RT kullanmış oyun hangisi merak ediyorum. RE8 mi yoksa, daha fazla ışık efekti verilmiş Metro Enhanced filan mı acaba.

    Sonradan GI görenler gelmiş Eternal'in grafikleri kötüymüş ve önce bunun iyileştirilmesi gerekiyormuş gibi yansımalara içini döküyor. Hala ray tracing denilen teknolojiyi adam akıllı kullanabilen oyun bile yokken gelmiş işin piri gibi büyük resmi açıklama peşinde bazıları, komik.


    MSFS de DLSS bekleyip DOOM konusunda caz yapmakta büyük olgunluk. Sanki iki oyuna da bu adamlar bakıyor da, DLSS konusunda Eternal'i seçmişler Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] ne tipler var be.

    RT ve Nightmare - Ultra Nightmare ayarlarda 4K da DLSS kapalı 70-80 FPS alırken, DLSS quality de 120 alıyorum, akıcılığın büyük fark ettiği böyle bir oyun için güzel ve gerekli bir şey.

    Adamların canları sıkılmış taş gibi oyuna çerezlik update getirmişler. Canınızı sıkmayın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noir06 -- 30 Haziran 2021; 21:53:58 >




  • Nvidia oyunun RT güncellemesi sonrasında çökme sorunu yaşayanlar için bir Hotfix güncellemesi yayınladı.471.22 nolu sürücü buna yönelik düzeltme içeriyor.


    Ayrıca oyuna ilerleyen süreçte gelecek olan içerikler hakkında bir paylaşımda bulunuldu.id Software Yönetici Yapımcısı Marty Stratton tarafından paylaşılan bilgilerde oyunun İnvasion modunun iptal edildiğine bunun yerine ise tek oyunculu bir Horde modu üzerinde çalıştıklarını belirtmiş.İnvasion modu oyuncuların birbirlerine baskın yapabilmesini sağlayacak ücretsiz bir içerikti fakat başta Battle Mode olmak üzere oyunun online içerikleri pek ilgi görmediği için iptal edilip bunun yerine yeni bir mod üzerinde çalışılıyor.Ağustos ayındaki QuakeCon etkinliğinde daha fazla bilgi paylaşılacakmış.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 


    Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU]




  • fero01 kullanıcısına yanıt

    Red Dead Redemption 2 ye DLSS güncellemesi 13 Temmuz tarihinde ekleniyor.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 


    Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU]
  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt

    Ooo cok iyi haber

  • Oyunda genel bi bug var şöyle en yüksek ayarlara çekiyorum sonrasında oyundan çıkıp tekrar başlatıyorum fps 40 oluyor ayarlar a grip tekrar en yükseğe çekiyorum 100 üstüne geri çıkıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: run...rabbt

    Oyunda genel bi bug var şöyle en yüksek ayarlara çekiyorum sonrasında oyundan çıkıp tekrar başlatıyorum fps 40 oluyor ayarlar a grip tekrar en yükseğe çekiyorum 100 üstüne geri çıkıyor

    Dlss entegre oyunlarda bu genel ve garip bir problem. Dlss veya rt acip kapadiginizda oyunu tamamen kapatip tekrar acin yoksa garip sekilde gpu kullanimi tam kapasiteye ulasmayabiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Dlss entegre oyunlarda bu genel ve garip bir problem. Dlss veya rt acip kapadiginizda oyunu tamamen kapatip tekrar acin yoksa garip sekilde gpu kullanimi tam kapasiteye ulasmayabiliyor.



    Alıntıları Göster

    Bende de oldu bu durum, yeniden başlattım yapımı düzeldi, GPU %40 civarı kullanıyordu arada %10 a kadar düşüyordu, çok önemli birşey değil ama bir sonraki update ile çözerler herhalde.Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Question-X -- 8 Temmuz 2021; 13:48:23 >




  • 1 aylık Xbox Game Pass kodu varken bakayım dedim ama açıkçası ilk oyuna saygısızlık olmasın diye daha fazla tahammül edemeyip sildim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Speedrun dünya rekorunun sahibi bowsrcs Raze Hell'i; GeForce RTX 3080 Ti ile, 4K'da, Ray Tracing + NVIDIA DLSS etkin şekilde DOOMEternal oynarken izleyin Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU] 

    Doom Eternal (2020) [PC ANA KONU]NVIDIA GeForceyoutube
    DOOM Eternal World Record holder bowsr slays demons in 4K, captured on GeForce RTX 3080 Ti with ray tracing and NVIDIA DLSS. It’s a perfect match of raw skill, incredible frame rates, and stunning visual quality. More from bowsr: https://twitter.com/bowsrcs bowsr YouTube Channel: https://www.youtube.com/c/bowsrcs For more information on DOOM Eternal: Twitter: https://twitter.com/DOOM Instagram: https://instagram.com/DOOM Facebook: https://facebook.com/DOOM Website: https://SlayersClub.com Subscribe to GeForce! https://www.youtube.com/channel/UCL-g3eGJi1omSDSz48AML-g GeForce Twitter: https://twitter.com/NVIDIAGeForce GeForce Facebook: https://www.facebook.com/NVIDIAGeForce/ GeForce Instagram: https://www.instagram.com/nvidiageforce/ #DOOMEternal #RTXOn
    https://www.youtube.com/watch?v=iCDpOjCOPIw&t=61s
  • Oyunda sıkıştım mı anlamadım da göreve başlama yerini bulamadım bir türlü. Kendi sığınağımdayım şu an ve her yeri gezdim göreve başlayamadım. Ne yapmam lazım?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konuya dahil olmayan adam

    Oyunda sıkıştım mı anlamadım da göreve başlama yerini bulamadım bir türlü. Kendi sığınağımdayım şu an ve her yeri gezdim göreve başlayamadım. Ne yapmam lazım?

    bir tane bloğa yumruk vuruyorsun o bloğun üstüne çift zıplayarak çıkıp devam edebilirsin (çift space)

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.