Şimdi Ara

Donanımsal Problemmiş .

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
2.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akşam saatinde hız problemi oluyordu çözüm geldi diye sevinirken aa birde baktım ki hızımı 24 üstüne çıkmayacak şekilde ve 4 megabit olan uploadımıda 2 çekmişler.
    Hayır birde arıza kayıdı bırakıyoruz adamlar benle konuşmadan arıza kayıdını kapatıyorlar.
    Donanımsal Problemmiş .

    Donanımsal problem efendim diyip dalga geçiyorlar. Ha ben de gerizekalyım ya zaten okadar server kuruyorum bunların kendi netwrok bağlantılarını ayarlıyorum yazılım yazıyorum ama bir interneti düzeltemiyorum.
    Sorun apaçık belli kendi sistemlerinde ben sürekli akk takılmış durumda benim hattım . Haftaya ilk işim BTK sözlü olarak iletişeme geçmek olacak. BTK da görevini yapmazsa bir üst makama bildireceğim.

    edit

    11 gün sonunda düzeldi. ilk downloadı düzelttiler sonrasında tekrar arıza kayıdı oluşturdum uploadı unuttular an itibari ile oda düzeldi.
    Donanımsal Problemmiş .

    Donanımsal Problemmiş .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ULTILIX -- 7 Temmuz 2017; 3:14:56 >







  • Bende Türknet almayı düşünüyordum bu yaz ama sizi bile bu tarz konularla sinirlendirdiklerine göre eve internet alma işini ertelemeye karar verdim türkiyede adam akıllı işini yapabilen bir firma yokmu arkadaş
  • AirJET A kullanıcısına yanıt
    ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ULTILIX -- 30 Ocak 2021; 23:29:37 >
  • Pingi beğendim buarada

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cadavaros kullanıcısına yanıt
    ping muğladan amsterdama, amsterdamdan slovenyadan izmire olan bağlantının pingi.
    Ping isteği ipv6 olduğu için böyle yoksa hız testi Türknet ağından gerçekleşiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ULTILIX -- 16 Haziran 2017; 2:58:39 >
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz linki açamadım. Transmisyon ücreti hakkında ufak bilgi verebilir misiniz?



    Ayrıca tam aynı sorun mu bilmiyorum ama adil kullanım kotam yenilenmesine rağmen hızım değişmemişti. Hesapta 2 kere destek kaydı açtılar. Ama ikisi de olumsuz sonuçlandı. Bilgisayar ve modem bağlantıza bakın dendi. Sonra forumdaki destek hesabına mesaj attım. Çözdüler. Olmadı sizde deneyin bi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • atomcu kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    bıktım artık . bugün açtığım arıza kayıdını bile şak diye kapatmışlar.
    il erişim noktarından ineternet bağlantısı için ödenen hizmet ücreti linkteki .
    etiketleyelim bakalım belki yardımcıları olur ama zannetmiyorum twitter dan da yazdım geri dönüş olana kadar akşam oluyor zaten.

    @TurkNetDestek
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Karşılaştığım Sorunlar
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    bu sorun çözulse dahi daha başımıza türknette neler gelir kim bilir ben tam 6 gündür akk sonrası hızı alıyorum kaç kere görüşme yaptım ama yok bi Allahın kulu geri dönüş yapmıyo ve sorun hala devam ediyor.
  • YAPA 5 olan upload hızı bende de 2 verdiler. 2-3 defa 5 yapıp 1 saat sonra 2'e düşürdüler. Sürekli donanımsal problem dediler en sonunda BTK üzerinden şikayeti açtım 9 gün sonra aradılar upload hızınızı güncelledik hız testi yaparmısınız dediler yaptım hız 5 olmuştu artık. 1 hafta sonra 4.70'e indi şuan sabit 4.70. Hani nerede donanımsal problem :) 2 tür hızl imiti uyguluyorlar. Biri DSL profilindeki db değerleri ile görünen hız buluşması. 2- Yazılımsal olarak kullandıkları 2. bir hız limiti. 2. limiti kaldıramamışlar sende. DSL resetlenince düzeliyor basit durumlarda. Çok yazılımsal problem çekiyor TurkNet. Başka problemleri yok aslında. Beni de YAPA da 1.5 ay AKK de tuttular çıkartamadılar :D Aylık 600-700GB kullanarak hıncımı alıyorum 2.44 mbitin :D
  • Merhaba, Hız profilinizle ilgili size destek olmak istiyorum. GSM numaranızı ÖM olarak iletir misiniz? Teşekkürler...
  • Dalga geçtiklerini sanmıyorum. Öyle bir ekip olmadığımızı biliyorsun diye tahmin ediyorum. ARkadaşlara bende sözlü olarak konustum durumunu yakından takip edeceklerdir.

    selamlar,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert


    Dalga geçtiklerini sanmıyorum. Öyle bir ekip olmadığımızı biliyorsun diye tahmin ediyorum. ARkadaşlara bende sözlü olarak konustum durumunu yakından takip edeceklerdir.

    selamlar,

    yok ya benimle gayet dalga geçılıyo suan mh arıza kaydı açmaktan başka bişey yapmıyo açılan kayıtlarda problem bulunmadı diyerek kapanıyo 6 gundur böyle sinir sahibi oldum bunlar yüzünden.
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    herkes seni gibi olsa . Bazı çalışanlar deli ediyor. Keşke bukadar problem yaşamasak da arıza kayıdı bırakmasak ama nasıl oluyorsa sürekli yeni problemler.
    Açıkça söyleyim yani yalan konuşuyor bazı müşteri temsilcileri . Düşün elimde deliller var gönderiyorum diyor ki sorun sizde efendim. Açıkça akk uygulayan sistem beni 7/24 akk soktu diyorum cevap olarak bir şeyler söylüyorlar.

    Donanımsal Problemmiş .


    Benim nasıl biri olduğumu biliyorsun . arka arkaya 2 arıza kayıdıda işlem yapılmadan kapanınca ben de sinirlenirim. orada adam adsl kullanacak ben den az para vericek ama ben den hızlı olucak.




  • Donanımsal Problemmiş .
    Aynı sorun benim başıma geldi ve inatla 192 gb download yaptığımı söylüyorlar. Kendilerine online işlemlerden bakınca 93 gb olduğunu söylememe rağmen ancak arıza kaydı açıp ve bazıları da yüzüme canlı desteği kapatıp yardımcı olduklarını zannediyorlar. Ayrıca bazı canlı destek çalışanlarının tutumu kurumsal kişiliğini müşterinin memnuniyeti üzerine kurmuş bir firmaya yakışmamaktadır.
    Edit: Tarafıma gönderilen sms leri ve yaptıkları hatayı da paylaşıyorum. Buyrun;
    Donanımsal Problemmiş .
    Donanımsal Problemmiş .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilaykaracam -- 16 Haziran 2017; 17:37:7 >




  • @ULTILIX kardeş belirli aralıklarda olsada SNR, Line değerlerinizi atarmısınız hatta endüşük snr değerlerinizi.Not bu arada resmi şimdi gördüm .
    @Kubilaykaracam bu durum şöyle gece download yaptıktan gündüze yazıyor kotanız dolmuşsa dolmuş gibi gözüküyor hatta sms mesaj bile geliyor 5-6 saat sonra gündüzü geceye yazıyor düzeliyor.Çok nadirde olsa bir arkadaşın gündüzü geceye geçirememiş sistem oda kabak gibi belli oluyordı gece 0 gb yazıyordu.Bu arada kendimi Turknet temsilcisi gibi hissettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknolojiveBililisim -- 16 Haziran 2017; 17:53:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: interyasin

    @ULTILIX kardeş belirli aralıklarda olsada SNR, Line değerlerinizi atarmısınız hatta endüşük snr değerlerinizi.Not bu arada resmi şimdi gördüm ama modeminizin bu değerle görede maximum hızı düşük göstermesi birşeylerin ters olduğunu modem bile gösteriyor acaba başka şeylerde etkiliyormu powerdb filanmı düşük çünkü modemin bu değerlerde maximum hızı downstreamı en azından 125Mbps yazması gerekiyordu.
    @Kubilaykaracam bu durum şöyle gece download yaptıktan gündüze yazıyor kotanız dolmuşsa dolmuş gibi gözüküyor hatta sms mesaj bile geliyor 5-6 saat sonra gündüzü geceye yazıyor düzeliyor.Çok nadirde olsa bir arkadaşın gündüzü geceye geçirememiş sistem oda kabak gibi belli oluyordı gece 0 gb yazıyordu.Bu arada kendimi Turknet temsilcisi gibi hissettim

    İlk paylaştığım resimde 93 gb olarak görünmesine rağmen benim hızımı yükseltmiyorlar. Sizin dediğiniz gibi sistem onu düzeltmiş zaten ama kendileri 192 gb gündüz kullanımınız var diyerek arıza kaydımı hiçbir ilgi göstermeden kapattılar. Ayrıca 5-6 saat çoktan geçti ve normalde bu işlem 8 den sonra 15 20 dakika içerisinde oluyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilaykaracam -- 16 Haziran 2017; 17:55:50 >




  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Valla bana mesaj bile geldi hızınız düştü,kotayı geçtiniz diye diye sonra sistem otomatik ana sayfadaki kotayıda günüdüzü geceye yazınca düzellti dememkki otomatik sistem bazen geçiremiyor ama ben modemi asla kapatmıyorum. Ayrıca @ULTILIX e yukadrdaki yazıyı editledim down upload ters görmüşüm başka testlerdedemi aynı sıkıntı var ayrıca denedinizmi ping saçma geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknolojiveBililisim -- 16 Haziran 2017; 18:2:19 >
  • TeknolojiveBililisim T kullanıcısına yanıt
    /



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ULTILIX -- 30 Ocak 2021; 23:30:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    herkes seni gibi olsa . Bazı çalışanlar deli ediyor. Keşke bukadar problem yaşamasak da arıza kayıdı bırakmasak ama nasıl oluyorsa sürekli yeni problemler.
    Açıkça söyleyim yani yalan konuşuyor bazı müşteri temsilcileri . Düşün elimde deliller var gönderiyorum diyor ki sorun sizde efendim. Açıkça akk uygulayan sistem beni 7/24 akk soktu diyorum cevap olarak bir şeyler söylüyorlar.

    Donanımsal Problemmiş .


    Benim nasıl biri olduğumu biliyorsun . arka arkaya 2 arıza kayıdıda işlem yapılmadan kapanınca ben de sinirlenirim. orada adam adsl kullanacak ben den az para vericek ama ben den hızlı olucak.


    sizin hızda bendeki gibi 79860kbps yi geçmiyor.
    aynı sorunu @atomcu nickli forumdaşta yaşıyor.
    paketlerimiz 100mbps olmasına rağmen modeme gelen sinyal 100mbps değil.

    bu sorunla ilgili turknet ile 7-8kez iletişime geçtim.destek kaydı, tüketici şikayeti , çağrı merkezi , facebook vs.
    kısıtlamayı türk telekom santrali yapıyor dediler her seferinde.turk telekoma göre hattım 59mbps destekliyor.turk telekom ile iletişime geçtim bu hafta.geri dönüş yaptılar. adresinizde vdsl yok diyorlar şimdide. portlar dolmuş sanırım.turknetin sorgulama sisteminde adsl gözüküyor.
    Donanımsal Problemmiş .
    hat değerleri bu şekilde.

    77mbps net hız geliyordu gündüz 20-30gb dosya çektim.
    şuan hız bu şekilde
    Donanımsal Problemmiş .


    akşamları 8-20 civarı hız 10-15mbps arasına düşüyor.

    forumda 100mbps yapa kullanan birisi vardı onda durum nasıl acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    herkes seni gibi olsa . Bazı çalışanlar deli ediyor. Keşke bukadar problem yaşamasak da arıza kayıdı bırakmasak ama nasıl oluyorsa sürekli yeni problemler.
    Açıkça söyleyim yani yalan konuşuyor bazı müşteri temsilcileri . Düşün elimde deliller var gönderiyorum diyor ki sorun sizde efendim. Açıkça akk uygulayan sistem beni 7/24 akk soktu diyorum cevap olarak bir şeyler söylüyorlar.

    Donanımsal Problemmiş .


    Benim nasıl biri olduğumu biliyorsun . arka arkaya 2 arıza kayıdıda işlem yapılmadan kapanınca ben de sinirlenirim. orada adam adsl kullanacak ben den az para vericek ama ben den hızlı olucak.


    sizin hızda bendeki gibi 79860kbps yi geçmiyor.
    aynı sorunu @atomcu nickli forumdaşta yaşıyor.
    paketlerimiz 100mbps olmasına rağmen modeme gelen sinyal 100mbps değil.

    bu sorunla ilgili turknet ile 7-8kez iletişime geçtim.destek kaydı, tüketici şikayeti , çağrı merkezi , facebook vs.
    kısıtlamayı türk telekom santrali yapıyor dediler her seferinde.turk telekoma göre hattım 59mbps destekliyor.turk telekom ile iletişime geçtim bu hafta.geri dönüş yaptılar. adresinizde vdsl yok diyorlar şimdide. portlar dolmuş sanırım.turknetin sorgulama sisteminde adsl gözüküyor.
    Donanımsal Problemmiş .
    hat değerleri bu şekilde.

    77mbps net hız geliyordu gündüz 20-30gb dosya çektim.
    şuan hız bu şekilde
    Donanımsal Problemmiş .


    akşamları 8-20 civarı hız 10-15mbps arasına düşüyor.

    forumda 100mbps yapa kullanan birisi vardı onda durum nasıl acaba?

    benimde en sonunda 88mbit aldım fakat hala 71-72mbps geçmiyor akn sonrası muhtemelen 32 yerine 24den faydalanacağız bunun içinde yapılabilir.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.