Şimdi Ara

Donanımıyla Üst Sınıfı Zorluyor: Yeni Ford Focus

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
4.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Satıldığı tüm ülkelerde ve Türkiye’de sınıfının en çok tercih edilen otomobil modellerinden biri olan Focus’un yeni tasarım ve yüksek teknolojilerle donatılan 3. jenerasyonu, Bodrum’da düzenlenen lansmanın ardından pazara sunuldu. Sedan ve hatchback versiyonları bulunan Yeni Ford Focus; yenilenen iç ve dış tasarımı ile dikkat çekerken, sunduğu yakıt ekonomisi ve yüksek performans ile de yüksek sürüş keyfi sağlıyor.

    Ford sadece bir otomotiv şirketi değil, aynı zamanda bir teknoloji şirketi

    Ford Otosan Genel Müdürü Nuri Otay basın toplantısında yaptığı konuşmada; “Ford’un en büyük hedefi; müşterilerine yaratıcı, akıllı, hayatı kolaylaştıran ve ulaşılabilir teknolojiler sunmaktır. Bu vizyonla, müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda, yüksek teknolojilere sahip ve çevreci ürünler geliştiriyoruz. Yeni Focus’la birlikte C sınıfı araçlarda yüksek teknolojinin sağladığı güvenlik ve konfora yeni bir boyut kazandırıyoruz ve ileri teknolojiyi ulaşılabilir kılarak otomotiv teknolojisini demokratikleştiriyoruz. Ürettiğimiz her araçta, teknolojilerimizle fark yaratan bir şirket olduğumuzun altını bir kez daha çiziyor ve sadece bir otomotiv şirketi değil, aynı zamanda ileri teknolojiler üreten bir teknoloji şirketi olduğumuzu da gösteriyoruz. Yeni Focus da, One Ford stratejisi ile global üretim planları doğrultusunda tasarlandı. Ford’un gerçek anlamdaki ilk global ürünü olan Yeni Focus, %80 ortak parçayla 3 kıtada üretilerek, yıllık 2 milyon adet satış hedefi ile 120’den fazla ülkede satışa sunuluyor” dedi.

    2011 hedefi 25 bin Focus satmak

    Otay, toplantıda Ford Otosan’ın birinci çeyrek sonuçlarıyla ilgili de bilgi verdi: “Birinci çeyrek sonucunda da Ford Otosan olarak liderliğimiz devam ediyor. Binek otomobilde de en çok tercih edilen 2.marka konumundayız. Yenilenen ürün gamımız ile Ford olarak daha da güçleniyor ve 10.kez liderliği hedefliyoruz’’

    2011 yılında C sınıfındaki stratejilerini farklılaştırdıklarını belirten Otay, “Hem mevcut hem de yeni Focus’u farklı donanım seviyeleriyle aynı anda satışa sunarak tüm müşterilerimize Focus’a ulaşma imkanı sağlıyoruz. 2011 yılında toplam 25.000 adet Focus satmayı hedefliyoruz” dedi.

    Ted Cannis: Yeni Focus tüm dünyada “Ortak ürün, ortak iletişim stratejisi” vizyonu ile satılıyor

    Ford Otosan Genel Müdür Başyardımcısı Ted Cannis toplantıda yaptığı konuşmada, Yeni Focus’un tüm dünyada “Ortak ürün, ortak iletişim stratejisi” ile satışa sunulacağını söyleyerek sözlerini şöyle sürdürdü; “Satışa sunulduğu tüm pazarların beklentilerini karşılayacak biçimde tasarlanan Yeni Focus, her pazara aynı iletişim stratejisi ile sunularak tam anlamıyla global bir ürün olduğunu kanıtlıyor. One Ford stratejisi doğrultusunda müşterilerimize akıllı teknolojiler sunan yeni Focus’u Türkiye’nin beğeneceğini ve seveceğini umuyoruz”.

    Aykut Özüner: Yeni Focus fren yaparak kaza önlüyor, şeritte tutuyor, park ediyor

    Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrasından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aykut Özüner, Yeni Focus’un sınıfına getirdiği ileri teknolojilere değinerek: “Satışa sunduğumuz Yeni Focus’ta birbirinden yenilikçi teknolojiler bulunuyor. “Dinamik tork kontrolü” ile keskin virajlarda daha iyi yol tutuşu sunan yeni Focus, “Otomatik park sistemi” ile kendi kendine park da edebiliyor. Yeni Focus, yoğun trafikte dikkati dağılan sürücüleri de düşünüyor ve olası arkadan çarpma anlarında sürücünün yerine fren yapabilen “Aktif şehiriçi güvenlik sistemi” teknolojisiyle kazalara karşı da yüksek güvenlik sağlıyor” diye belirtti. Yeni Focus’ta yılın son çeyreğinde devreye alınacak teknolojiler hakkında bilgi veren Özüner; “Yeni Focus, “Kör nokta uyarı sistemi” ile yan şeritte başka araç olup olmadığı görüyor. “Şerit takip sistemi” ile şeridinden ayrılanları uyarıyor, hatta şeritte kalmalarını sağlıyor ve “Trafik işaretleri okuma sistemi” sayesinde yol kenarındaki trafik levhalarının gözden kaçmasını engelliyor” dedi.

    Yeni Focus, farklı beklentileri karşılayacak özellikleriyle müşterilerin beğenisine sunuluyor

    Sınıfında öncü teknolojilerle yaratılan Yeni Focus, kullanacağı satış teknolojileriyle de dikkat çekiyor. Ford Yetkili Satıcılarında dünyayla aynı anda Türkiye’de de devreye alınan iPad uygulamasıyla tanıtılacak olan Yeni Focus, müşterilerine Ford ayrıcalığını yaşatıyor.

    Yeni Focus; benzinli 1.6L 125 PS Sigma ve 1.6L 180 PS EcoBoost motor versiyonları ile sunuluyor. 1.6L 125 PS Sigma motor aynı zamanda 6 ileri çift kavramalı PowerShift otomatik şanzıman opsiyonuna da sahip. Dizel modellerde 1.6L 95 PS TDCi ve 1.6L 115 PS TDCi seçenekleri yer alıyor.

    Yeni Focus’ta, Trend, Style ve Titanium olmak üzere üç ayrı donanım seviyesi bulunuyor. Trend donanım seviyesinde, otomatik ön ve arka camlar, klima, ABS, yakıt ekonomisi sağlayan aktif ön ızgara; Style donanım seviyesinde hız kontrol sistemi ve hız sınırlayıcı, otomatik kararan arka camlar, yağmur sensörü, otomatik yanan farlar, Bluetooth ve Türkçe sesli kontrol sistemi ve alaşım jantlar mevcut. Style donanım seviyesinde isteğe bağlı olarak sunulan Style Plus pakette ise; otomatik park sistemi, dinamik tork kontrolü, aktif şehiriçi güvenlik sistemi, ESP, perde hava yastıkları ve katlanan aynalar bulunuyor. Üst donanım seviyesi olan Titanium donanım seviyesinde, Style donanım seviyesine ek olarak anahtarsız çalıştırma, otomatik klima, ESP, dinamik tork kontrolü, yokuş kalkış desteği, perde hava yastıkları, aktif şehiriçi güvenlik sistemi standart olarak sunulan özellikler arasında. Titanium donanım seviyesinde, aracı parçalı deri döşeme koltuklar, ısıtmalı ön koltuklar, bi-Xenon farlar, multi color iç ortam aydınlatması gibi özelliklere sahip Titanium X paketi ile zenginleştirmek de mümkün. Sunroof, otomatik park sistemi ve katlanan aynalar da Titanium donanım seviyesinde sunulan diğer opsiyonlar arasında.

    Yeni Focus; Kum Gri, Gece Gri, Mars Turuncu ve Kül Kahverengi renklerine ilave olarak Şeker Kırmızı ve Hardal Sarı renkleri gibi sıradışı renkler ile de dikkat çekiyor.

    Yeni Focus, mevcut Focus üzerine ortalam 5.000 TL fiyat farkı ile 39.900 TL’den başlayan fiyatlarla sunuluyor.

    Daha fazlası için CARMEDYA

     Donanımıyla Üst Sınıfı Zorluyor: Yeni Ford Focus







  • Parası olana...
  • güzel araba..bence tutar..adı yetiyor bence..sınıfına göre hakikaten belirleyici özellikleri var..
  • "Yeni Focus; benzinli 1.6L 125 PS Sigma ve 1.6L 180 PS EcoBoost motor versiyonları ile sunuluyor. 1.6L 125 PS Sigma motor aynı zamanda 6 ileri çift kavramalı PowerShift otomatik şanzıman opsiyonuna da sahip. Dizel modellerde 1.6L 95 PS TDCi ve 1.6L 115 PS TDCi seçenekleri yer alıyor."

    Fiyat listesinde PowerShift bulunmuyor
  • Önce Eski kasanın fiyatlarına zam yap, sonra yenisini çıkar ve utanmadan eskisiyle yenisi arasında 5.000 TL fark var de....


    Eski kasanın fiyatlarını şişirmedikleri birkaç ay öncesi Focus fiyatlarıyla şimdiki yeni Focus arasında 10.000 TL fiyat farkı var.. Çok ama çok fazla , sırf kasa değişti diye..

    Eli yüzü düzgün donanımı olsun dersen dizel focus 60.000 'i geçiyor. Ford markasının C sınıfı otomobili için çok aşırı bir fiyat, aynı marka benzer donanımda D sınıfı Mondeo aracını da zaten bu paralara satıyor.

    Resmen D sınıfı fiyatına kadar uçurmuşlar fiyatları, ne de olsa en çok C sınıfı satıyor hesabı....

    Focus'a bu parayı veren çıkarsa forumdan lütfen iletişime geçsin, ciddi manada pskilojisine inmek istiyorum.
  • 1.6L 180 PS ...
    6 ileri çift kavramalı PowerShift otomatik şanzıman yapsalarmişya ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    1.6L 180 PS ...
    6 ileri çift kavramalı PowerShift otomatik şanzıman yapsalarmişya ..


    volvo s60 müşterilerini çalarlar

    o yüzden o kombinasyon zor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benim alım gücümü düşüyor yoksa araçlar mı pahalanıyor çözemedim.
  • şu kör nokta meselesi aynadan göremedigin yeri görüp sollama yaparkene sürücüyü uyarmak

    işte burasida volvodan alinti olmuş :)

    Volvo S60 alacak adam Focus almaz benim kanimca ..
  • Kum Gri, Gece Gri, Mars Turuncu ve Kül Kahverengi renklerine ilave olarak Şeker Kırmızı ve Hardal Sarı renkleri ...
    renk isimleride bi güzel
    kaya grisi yokmuymuş yoksa gece grisyle aynimi o renk ..
    showroomda herşey normalken birden bu renk isimlerini duyunca herşeyin rengi degişiyo albenisi artiyo aracin ..o 60 BİN li rakamlar birden aliciya 6 BİN gibi gelmeye baaşaliyo :))
  • hardal sarısı 1800 tl gibi bir fiyattı kim alırsa artık taksi gibi

    yeni foküs ve cmax artık volvo gibi güvenlik ön planda olan araçlar. motor ve şanzumanlar da aynı olunca volvo fanatiği değilsem niye almayayım ki
  • Donanımıyla üst sınıfı zorluyor , bagaj hacmiyle de alt sınıfı zorlamayı bırak iki alt sınıfa geçmiş gibi . Hatcback için 277 litre , sedan için 372 litre .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    benim alım gücümü düşüyor yoksa araçlar mı pahalanıyor çözemedim.


    araçlar pahalanıyor malesef, hemde bunu bizim ülkemizdeki oto firmaları yapıyor , doğuş gibi , honda bilmemne gibi... aynı benzinde yaşadıgımız olay . daha yeni araştırdım 2009 da yani sadece 2 sene önce benzin 2.5 liraymış. şimdi 4.4 lira. peki 2 senede vergide herhangi bir artış yaşandı mı ? tabiki hayır. peki bu 2 liralık fark neden? tamamen dağıtıcı firmaların faiş zamlarından kaynaklanıyor. hep devlete hukumete yukleniyoruz , yuklenmeliyiz de vergi yuksek , ancak 2 senedeki şu artısın , dünyadaki petrol artısıyla yüzde 30 alakası varsa geri kalan yüzde 70 alakada bizim ülkemizdeki dagıtıcılarla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akdogan911 -- 8 Mayıs 2011; 10:39:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Önce Eski kasanın fiyatlarına zam yap, sonra yenisini çıkar ve utanmadan eskisiyle yenisi arasında 5.000 TL fark var de....


    Eski kasanın fiyatlarını şişirmedikleri birkaç ay öncesi Focus fiyatlarıyla şimdiki yeni Focus arasında 10.000 TL fiyat farkı var.. Çok ama çok fazla , sırf kasa değişti diye..

    Eli yüzü düzgün donanımı olsun dersen dizel focus 60.000 'i geçiyor. Ford markasının C sınıfı otomobili için çok aşırı bir fiyat, aynı marka benzer donanımda D sınıfı Mondeo aracını da zaten bu paralara satıyor.

    Resmen D sınıfı fiyatına kadar uçurmuşlar fiyatları, ne de olsa en çok C sınıfı satıyor hesabı....

    Focus'a bu parayı veren çıkarsa forumdan lütfen iletişime geçsin, ciddi manada pskilojisine inmek istiyorum.


    Haddinizi aşan yorumlar yapmanızın lüzumu yok.




  • araç fiyatına ekledikten sonra donanımı herkes koyar üst sınıfı zorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    benim alım gücümü düşüyor yoksa araçlar mı pahalanıyor çözemedim.


    araçlar pahalanıyor malesef, hemde bunu bizim ülkemizdeki oto firmaları yapıyor , doğuş gibi , honda bilmemne gibi... aynı benzinde yaşadıgımız olay . daha yeni araştırdım 2009 da yani sadece 2 sene önce benzin 2.5 liraymış. şimdi 4.4 lira. peki 2 senede vergide herhangi bir artış yaşandı mı ? tabiki hayır. peki bu 2 liralık fark neden? tamamen dağıtıcı firmaların faiş zamlarından kaynaklanıyor. hep devlete hukumete yukleniyoruz , yuklenmeliyiz de vergi yuksek , ancak 2 senedeki şu artısın , dünyadaki petrol artısıyla yüzde 30 alakası varsa geri kalan yüzde 70 alakada bizim ülkemizdeki dagıtıcılarla.

    Alakası bile yok bayi kârları sadece 0.36 kuruş civarında gerisi hükümetçikten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz6 -- 8 Mayıs 2011; 10:50:54 >




  • :) s60 ın kaç tane müşterisi var ki?
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    şu kör nokta meselesi aynadan göremedigin yeri görüp sollama yaparkene sürücüyü uyarmak

    işte burasida volvodan alinti olmuş :)

    Volvo S60 alacak adam Focus almaz benim kanimca ..

  • "Ford sadece bir otomotiv şirketi değil, aynı zamanda bir teknoloji şirketi"

    Ama o teknolojide 0'km de başlayan sorunlar çıktımı burnundan getiriyor otosanın servisleri..herşey teknoloji yapmak araç yapmak değil yaptıktan sonra onun arkasında durabilmek,ford buna hala beni inandırabilmiş değil malesef

    Edit : İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zugasi_berepe -- 8 Mayıs 2011; 11:14:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Önce Eski kasanın fiyatlarına zam yap, sonra yenisini çıkar ve utanmadan eskisiyle yenisi arasında 5.000 TL fark var de....


    Eski kasanın fiyatlarını şişirmedikleri birkaç ay öncesi Focus fiyatlarıyla şimdiki yeni Focus arasında 10.000 TL fiyat farkı var.. Çok ama çok fazla , sırf kasa değişti diye..

    Eli yüzü düzgün donanımı olsun dersen dizel focus 60.000 'i geçiyor. Ford markasının C sınıfı otomobili için çok aşırı bir fiyat, aynı marka benzer donanımda D sınıfı Mondeo aracını da zaten bu paralara satıyor.

    Resmen D sınıfı fiyatına kadar uçurmuşlar fiyatları, ne de olsa en çok C sınıfı satıyor hesabı....

    Focus'a bu parayı veren çıkarsa forumdan lütfen iletişime geçsin, ciddi manada pskilojisine inmek istiyorum.


    Haddinizi aşan yorumlar yapmanızın lüzumu yok.


    polemik'e katılıyorum, sen önce git klimasız golflere 60 bin tl verenlerle ilgilen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Önce Eski kasanın fiyatlarına zam yap, sonra yenisini çıkar ve utanmadan eskisiyle yenisi arasında 5.000 TL fark var de....


    Eski kasanın fiyatlarını şişirmedikleri birkaç ay öncesi Focus fiyatlarıyla şimdiki yeni Focus arasında 10.000 TL fiyat farkı var.. Çok ama çok fazla , sırf kasa değişti diye..

    Eli yüzü düzgün donanımı olsun dersen dizel focus 60.000 'i geçiyor. Ford markasının C sınıfı otomobili için çok aşırı bir fiyat, aynı marka benzer donanımda D sınıfı Mondeo aracını da zaten bu paralara satıyor.

    Resmen D sınıfı fiyatına kadar uçurmuşlar fiyatları, ne de olsa en çok C sınıfı satıyor hesabı....

    Focus'a bu parayı veren çıkarsa forumdan lütfen iletişime geçsin, ciddi manada pskilojisine inmek istiyorum.


    Haddinizi aşan yorumlar yapmanızın lüzumu yok.

    Sen mi öğreteceksin bana haddimi ?

    Asıl böyle bir cevap yazdığına göre ben sana söylüyorum HADDİNİ BİL !




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.