Şimdi Ara

Doğuş otomotiv,Türkiye özel bedava Audi A6 Satıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
3.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • wehrmacht (6 mesaj) redbul_540 (5 mesaj) deboern (2 mesaj) winwin35 (2 mesaj) kangroo (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19 mesaj) Mobil (3 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 333.870 TL Fiyatla, 2.0 TDI quattro 204 hp Design S-Tronic Audi A6 Satıyor. Yani sadece 37.400 euro.


    Bu fiyat çok çok uygun hatta bedava.Demekki avrupada baz paket olan önden çeker manuel şanzımanlı A6 TDI gelse 32-33 bin Euro ya bile satarlar.


    Hiç kimse sakın distribütörlere suç aramasın bedava araba satıyorlar.Vergiler bu boyutta olmasa aslında araçlara ulaşmak imkansız değil.


    Doğuş otomotiv,Türkiye özel bedava Audi A6 Satıyor.



  • ÖTV si %220 olan,vergi hariç fiyat ile %18 kdv yide ekleyince totalde %300 den fazla vergi olunca yatırım haline geldi.


    Şuan Türkiyede sıradan bir sıfır araç,sıfır konut dan daha pahalı :))


    Bunu yurt dışında herhangi bir ülkede söyleseniz,ister kuzey avrupa ister 3.dünya ülkeleri hiç farketmez,herkes mabadıyla güler.

    Ben diyorum, bu millete TR devletinin verdiği zararı kimse veremez.

    Arabası olmayanın insan yerine konmadığı ülkede DEVLET araba almanı engelliyor. Biz maddiyatçı toplumuz. Parası olan, parası kadar saygı görüyor.

    Bugün vergiler tümüyle kalksın, uygun kredi verilsin. Yemin ediyorum bu ülkede 1 yılda Almanyadan fazla otomobil satılır.

    Bu devlet yüzünden, bir 2.0 benzin motorunun harıltısını duyamadık. Hakkımı helal etmiyorum. Cehennem ateşinde yanarken görmek istiyorum bu millete bu yoksunluğu çektirenleri.
  • Elbette ulaşılmaz olmaz. Benim ülkemizde bir türlü anlam veremediğim bir olay var, otomobil almayı yatırım olarak görmek. Otomasyon ürünü olan bir şeyin bu kadar pahalı olmasına anlam veremiyorum. Halkın gözünde ev almaktan daha önemli otomobil almak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kangroo

    Elbette ulaşılmaz olmaz. Benim ülkemizde bir türlü anlam veremediğim bir olay var, otomobil almayı yatırım olarak görmek. Otomasyon ürünü olan bir şeyin bu kadar pahalı olmasına anlam veremiyorum. Halkın gözünde ev almaktan daha önemli otomobil almak.

    ÖTV si %220 olan,vergi hariç fiyat ile %18 kdv yide ekleyince totalde %300 den fazla vergi olunca yatırım haline geldi.


    Şuan Türkiyede sıradan bir sıfır araç,sıfır konut dan daha pahalı :))


    Bunu yurt dışında herhangi bir ülkede söyleseniz,ister kuzey avrupa ister 3.dünya ülkeleri hiç farketmez,herkes mabadıyla güler.

  • Peki bu fiyattan gelirse aynı gurubun passat gibi modeli örneğin kim tercih eder ki??

  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Peki bu fiyattan gelirse aynı gurubun passat gibi modeli örneğin kim tercih eder ki??

    Passat 140-150 bin tl olacağından problem yok.Müşteri kitleleri farklı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Passat 140-150 bin tl olacağından problem yok.Müşteri kitleleri farklı.



    Alıntıları Göster

    Yani otomobilden alınan vergileri kaldırıldığı bir gelecekte doğru mu?


    Peki ozaman bu kalemi ithal etmek için verilecek avro yu fotokopyde mi çoğaltırız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Yani otomobilden alınan vergileri kaldırıldığı bir gelecekte doğru mu?


    Peki ozaman bu kalemi ithal etmek için verilecek avro yu fotokopyde mi çoğaltırız.



    Alıntıları Göster

    ??


  • ortalama oturalacak ev şu anda 550-650 Bin TL arası, Muhite göre 850 bin - 1milyon TL arası değişir.


    ortalama binilecek 0 bir araç 380 Bin TL (Mesela Boş Passat 380 bin in 200 bini vergi zaten)


    araç almak ev almaktan likitide ve fiyat açısından daha uygun


    ikinci el piyasasına gelince 0 araç piyasasındaki vergi kaynaklı fiyat artışları 2. el piyasasını etkilediğinden, araç sahibi olarak aracı satarken aldığın fiyatın üzerinde sattığın için cebine para kaldığından yatırım aracı oluyor.


    gezdiğin de yanına kar kalıyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: winwin35

    ortalama oturalacak ev şu anda 550-650 Bin TL arası, Muhite göre 850 bin - 1milyon TL arası değişir.


    ortalama binilecek 0 bir araç 380 Bin TL (Mesela Boş Passat 380 bin in 200 bini vergi zaten)


    araç almak ev almaktan likitide ve fiyat açısından daha uygun


    ikinci el piyasasına gelince 0 araç piyasasındaki vergi kaynaklı fiyat artışları 2. el piyasasını etkilediğinden, araç sahibi olarak aracı satarken aldığın fiyatın üzerinde sattığın için cebine para kaldığından yatırım aracı oluyor.


    gezdiğin de yanına kar kalıyor

    Türkiye istanbuldan ibaret değil. İstanbulun dışına çıktığın anda,400 bin TL ye güzel muhitlerde Sıfır 3+1 evler satılıyor.


    Bugün dolu bir Megane bile 400 bin TL ki Megane,boş Passat ortalama araç mıdır ? Bana göre değildir.


    Dünya ve avrupa standartlarında ortalama araç dediğin,A4 2.0 TDI olabilir,Volvo S60 olur,Dolu Passat,508,Mazda 6 vs belki olabilir.GLC,X3-X4,Q5, CR-V,Forester gibi C-Suv ler olur vs.


    Dünya ortalamasında bu saydığım araçlar, 30-40-50 bin Dolar. Yine Dünya ortalaması bir ev 300 bin dolar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 16 Mart 2021; 17:1:12 >




  • Günümüzde yatırım olarak dolar altın almak gibi vergiye de para bağlanıyor resmen Doğuş otomotiv,Türkiye özel bedava Audi A6 Satıyor. 

  • Yurtdışında zaten aynı fiyata satılıyor. Fakat audi öyle kötü bir konumda ki, birkaç ülke dışında kimsenin umrunda değil


    1. dünya için konuşuyorum; biraz daha azına japon/kore en üst paket aile suv alabiliyorsun, biraz daha fazlasına spor araç alabiliyorsun, bunu niye alasın? Avrupa araçlarının hepsi çabuk bozulur ve parçası pahalıdır. VAG grubunun dünyada golf ve porsche dışında esamesi okunmaz.


    Hadi RS diyelim, M serisi, AMG... Bunların sıfırları porsche'ye çok yakın, kim niye alsın? İkinci elde güzel bir fiyat olursa alınıyor ancak


    Zenginlerin tercihleri genelde dünyada: Tesla veya toyota hibritler, yoksa herhangi bir japon/kore suv. Spor isteyenler genelde porsche alırlar, ferrari ya da öteki egzotikler meraklısına gider


    Orta kesim amerikada ford veya gmc suv/pickup, sonra yine japon/kore sedanlar/suvlar... 1.dünya ülkeleri de aynı ama avrupada tabi üst model alman araçları yaygın


    3.dünya ülkelerinde ise zaten ne ucuzsa o alınır


    Yani dünyada kimse VAG grubu veya bmw/mercedes üst modellerini meraklısı dışında almaz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibo-wan -- 16 Mart 2021; 18:37:23 >




  • Ben diyorum, bu millete TR devletinin verdiği zararı kimse veremez.

    Arabası olmayanın insan yerine konmadığı ülkede DEVLET araba almanı engelliyor. Biz maddiyatçı toplumuz. Parası olan, parası kadar saygı görüyor.

    Bugün vergiler tümüyle kalksın, uygun kredi verilsin. Yemin ediyorum bu ülkede 1 yılda Almanyadan fazla otomobil satılır.

    Bu devlet yüzünden, bir 2.0 benzin motorunun harıltısını duyamadık. Hakkımı helal etmiyorum. Cehennem ateşinde yanarken görmek istiyorum bu millete bu yoksunluğu çektirenleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Bundan önce neyde çoğaltırsan ordan çoğaltırsın yeğenim yapamazsan gelir ben çoğaltırım seni pardon avroyu

  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Yani otomobilden alınan vergileri kaldırıldığı bir gelecekte doğru mu?


    Peki ozaman bu kalemi ithal etmek için verilecek avro yu fotokopyde mi çoğaltırız.



    Alıntıları Göster

    O vergiyi asla kaldırmazlar. Kimin hükümet olduğu önemli değil.

  • Yıllardır hep, yollarda trafik olmasın bahanesiyle arabana ve benzinde vergiye yüklendiler
    Vergiler kalksa harika olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Treth

    O vergiyi asla kaldırmazlar. Kimin hükümet olduğu önemli değil.



    Alıntıları Göster

    Hiç kuşkusuz ithal ettiğimiz araba kadar değerde dışarıya ihracat yapmacak ürün hizmet bulamadığımız sürece bunun imkanı yok siyasetten bağımsız..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: winwin35

    ortalama oturalacak ev şu anda 550-650 Bin TL arası, Muhite göre 850 bin - 1milyon TL arası değişir.


    ortalama binilecek 0 bir araç 380 Bin TL (Mesela Boş Passat 380 bin in 200 bini vergi zaten)


    araç almak ev almaktan likitide ve fiyat açısından daha uygun


    ikinci el piyasasına gelince 0 araç piyasasındaki vergi kaynaklı fiyat artışları 2. el piyasasını etkilediğinden, araç sahibi olarak aracı satarken aldığın fiyatın üzerinde sattığın için cebine para kaldığından yatırım aracı oluyor.


    gezdiğin de yanına kar kalıyor

    Likidite ve fiyat açısından araba ile ev yatırımı karşılaştırılamaz ki ev bu değerlemesi dışında kira getirisi dahi var

  • quote:

    Orijinalden alıntı: deboern

    Bundan önce neyde çoğaltırsan ordan çoğaltırsın yeğenim yapamazsan gelir ben çoğaltırım seni pardon avroyu

    "Bundan önce" dediğinde vergi yeni geldi falan mı zannediyorsun yoksa yeni mezun musun?


  • istanbul, Bursa, İzmir, Ankara, Kayseri, Antalya Gaziantep, Adana


    bu şehirleri kast ettim. Zaten İstanbul'da değiş İzmir'de yaşıyorum.


    Bu şehirlerin dışına çıkıp çok uygun fiyata güzel evler bulabilirsinde, istihdam imkanı, alt yapısı, sosyal yaşamı ilk başta saydığım iller gibi olmadığı için ucuz zaten. çalışamayaağın, yaşayamayacağın şehirde sırf bütçeme uyuyor diye ev alanı daha görmedim. evi alırsında çalışamadıktan sonra karnını doyuramazsın. Hadi diyelim yatırım aracı diye aldın, 400 binlik evin kira getirisi neyi tatmin eder? Saydğım şehirlerde köpek bağlasan durmaz evlere 2 bin TL kira isteneriken...


    mesajımı alıntıladığım kişi, dünyada vasıtayı yatırım aracı olarak kullanan tek ülke biziz yazdığı için tezini savunmak adına yazmıştım. O yüzden dünya standartları değil bu ülke standartlarını baz aldım.


    Boş Passat'ı Dolu Megane'a tercih ederim.


    Renault'un 90 lardaki Broadway - Fairrway - Spring modelleri olmuş 2021 de Clio, 90'ların Manager - Concordları olmuş Megane. işte sen bu dolu megane 400 bin veriyorsun sen düşün artık. İlla Renault'tan gideceksen dünya ortalamasında Talisman'ı söyleyebilirsin, oda Alman'ın en boşundan daha kötü araba


    aynı şeyi Fiat Egea İçin söyleyebilirsin. 90'ların Tofaş Kuş serisi oldu 2021 lerde Egea


    Doblocular eskiden station Toros'a biniyordu. yani 90'ların Toros'u Kartal'ı oldu sana Doblo ve serileri


    zaten mesajımı anlamadığın şurdan belli, ben millet 550-650 bin canlıyı bulup ev alamadığı, 550-650 bin ev kredisi için not, evin değeri, ekspert raporu şu bu derken, ne canlı ile, ne kredi ile, nede borç harç ile (ha diyince 550-650 bin toplanmaz) ev almak zorken


    hem 100-150 bin daha az, hemde bulması ulaşması daha kolay bir meblağ olduğu için millet ev almak yerine araç almaya başladığını ve ülke dinamikleri, vergi saçmalığı toplum mantığı(aslında mantıksızlığı - kör alıcılar) yüzünden TR'de leş gibi arabalara, tonlarca para verip bir pazar, sektör, bir ekonomi yaratıldı bunu eleştirdim.


    aha buda bahsettiğim şeyin kara mizahıdır. mesajı anlamamışsın belki bundan anlarsın



    |
    |
    redbul_540 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör





  • Sonradan yükseltildi sürekli.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.