Şimdi Ara

DLSS 3.0 tahminler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yanlış hatırlamıyorsam dlss 3.0 ile geliştiriciye gerek kalmadan her oyunda dlss çalışacak diye okumuştum.

    Bu doğru mudur? Başka söylenti veya doğrulanmış bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • pek bir bilgi yok sadece söylenti var.

    taa destekli her oyunda çalışacak. geliştirici yerine nvidia kendisi koyacak. her çözünürlük ve oranda çalışabilecek (zaten dlss 2.0 ile var bu)

    muhtemelen nvidia control panelden açıp kapatılan bir özellikle olacak diye düşünüyorum. yoksa oyunun menüsüne vs. nvidia ekleyemez bu ayarı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manyaqçocuk -- 10 Ağustos 2020; 15:23:10 >
  • Manyaqçocuk M kullanıcısına yanıt
    Umarım yayginlasir. Radeon bunun karşısına bir şey koyamadi. Radeon boost büyük hayal kırıklığı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dlss pof çıkacak. her türlü görüntü çamurlaşacak,denemeden bilemezsiniz.
  • extagon kullanıcısına yanıt
    Dlss 2.0 için bir tane kötü yorum gormedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheNewAtilla

    Dlss 2.0 için bir tane kötü yorum gormedim
    nvidia neden böyle bir hamle yapsın ki? orta seviye kartlarla 4k performansı sunarak satışlarını durduracağını hiç sanmam,kapitalizme ters.
  • TheNewAtilla kullanıcısına yanıt
    renkleri koyulaştırıp, keskinliği arttırıyor.
  • shruikan kullanıcısına yanıt
    Yerli-yabancı bir eleştiri videosu var mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • extagon kullanıcısına yanıt
    Bugün 4kyi yarin da 8kyi pazarlamak için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheNewAtilla kullanıcısına yanıt


    6:09'da gerçek 4k ve dlss 4k karşılaştırması... daha gene birkaç örnek var videoda bunun gibi.

    bi örnek daha




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shruikan -- 10 Ağustos 2020; 20:52:22 >




  • shruikan kullanıcısına yanıt
    Bence hala iyi. Video ile genel perspektif zor oluyor tabi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Control'de 1080p görüntü 2k ve üzeri netliğe ulaşıyor ve performans aşağı yukarı sahnesine göre %60-70 artıyor.

    Bu direkt kendi testimdir. 1080p'de okuyamadığım yazılar okunabilir hale geldi bu fps artışı ile.

    Deliver us to moon'da performans %100 artıyor aynı kalitede. (rt açık)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manyaqçocuk -- 11 Ağustos 2020; 14:32:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir dönem DLSS ile dalga geçen üyeler ve yabancı youtuberlar vardı. Şimdi ölü taklidi yapıyorlar. TAA baştan aşağı zaten kusurluydu. AA çözümünün her türlüsü kusurluydu diyelim. AA Görüntüde detay kaybından başka bir şeye yaramıyordu. DLSS ile Yapay zeka yardımıyla görüntülerin tekrardan çok daha iyi bir şekilde oluşturulabileceğini gördük. zaten bende bunu destekler yorumları her zaman yazdım. Sonuç ortada. DLSS 3.0 ile yapımcıya gerek kalmadan bu iş çözülürse oyuncular için kaliteli görüntü alma konusunda büyük bir devrim yaşanır
  • vamp kullanıcısına yanıt
    Ondan evvel "stream gaming" gelse bence çok daha güzel olur. Yoksa hababam yeni kart alması tuzlu.
  • DLSS 3.0 ile alakalı ciddi manada somut diyebileceğimiz örneklerin oluşması gerekli. Şu zamanlardan bir şeyler söylemek güç fakat 2.0'ın başarısı da ortada olduğu için neler olacağını kestirmek zor olmasa gerek.

    Yıllardır bizlere ömür törpüsü olan AA ve türevlerinden ne şekilde kurtulsak kardır. Bu kurtulma aşaması da; görüntü kaybı verilmeden olduktan sonra değmeyin keyfimize.
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Bu anti aliasing gibi çalışmıyor.

    DLSS 3.0 tahminler

    DLSS 3.0 tahminler


    6.20sn https://www.youtube.com/watch?v=eS1vQ8JtbdM&feature=youtu.be

    Anti aliasing bu işte bu onunla aynı işi yapmıyor.

    DLSS 3.0 tahminler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 11 Ağustos 2020; 23:14:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vamp kullanıcısına yanıt
    Taa’dan daha iyi kenar yumusatma yapiyor inanilmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timeguard

    Bu anti aliasing gibi çalışmıyor.






    6.20sn https://www.youtube.com/watch?v=eS1vQ8JtbdM&feature=youtu.be

    Anti aliasing bu işte bu onunla aynı işi yapmıyor.

    AA ve türevlerinin kazandırdığı minimalite işlerin yanında maalesef ki yarattığı performans kaybı çok çok daha fazla. Hele ki GTA V'te olduğu gibi bunu oyundaki çim detaylarına falan da yansıtmaya kalktığı zaman içinden çıkılmaz bir hal alıyor. İster DLSS olsun ister başka herhangi bir şey olsun, artık doğru düzgün bi' hal alması şart. Şu zamanlarda bunu DLSS yapıyor olarak görüyoruz.

    Zoomlayarak görüntülerin çok içerisine girilmesini mantıklı bulmuyorum (bir oyuncu açısından). Zira gerek FPS olsun gerekse GTA V tarzı oyunlar olsun, akan oyunda herkesin nelere dikkat ettiği belli.




  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    AA yı kapat bir iki de grafikleri kıs biraz zaten native olarak 10-20fps+ kazanırsın.

    Bu normal Taa
    DLSS 3.0 tahminler

    Buda Dlss quality
    DLSS 3.0 tahminler

    AA yı kapat çakıl çukulu kerp biraz ışık efektlerini kıs uzakdaki doku kalitesini düşür sis bulut volumetric kalitesi ile oyna falan işte zaten 10-20 belki daha fazla fps native de alırsın üstüne upscale de ekle 30-40fps alırsın.

    Bu Taa
    DLSS 3.0 tahminler


    Bu dlss 2.0 Quality mode
    DLSS 3.0 tahminler


    Kapalı mekanda pek fps artışı getirememiş? Çünkü muhtemelen açık alandaki kadar optimizasyon yapabileceği fırsatı olmadığı için olabilir mi? Yani açık konuşmak gerekirse kerpecek fazla birşey yokmuş fazlada perf artmamış gibi gibi.

    Taa native
    DLSS 3.0 tahminler


    Dlss 2.0 Quality mode
    DLSS 3.0 tahminler

    https://www.techpowerup.com/review/death-stranding-benchmark-test-performance-analysis/4.html


    Doku netleştirme işlemleri zaten yıllardır Anisotropic filtering , image sharpening gibi optimizasyonlarla yapılabiliyor yani yer yer artan doku netliği çok çılgın birşey de değil doku netliğini yer yer arttıran akıllı upscaling yöntemi = dlss şuan için.. Elinin altında olması ve gelişmesi güzel ama daha alacağı yol var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 11 Ağustos 2020; 23:42:26 >




  • Timeguard T kullanıcısına yanıt
    Ris çöp, istediğin kadar ayar kıs 4k da fpsyi ikiye katlıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.