Şimdi Ara

Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek! (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
3
Favori
20.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • o kadar iri (DW sistemi sığdırmak o kadar zor olmasa gerek) ve pahalı bir araba da olsun be hocam, benimkisi hacimce ve fiyat olarak küçük, alınabilitesi daha yüksek bir araç, tabi sizinkide doğru cevap ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    o kadar iri (DW sistemi sığdırmak o kadar zor olmasa gerek) ve pahalı bir araba da olsun be hocam, benimkisi hacimce ve fiyat olarak küçük, alınabilitesi daha yüksek bir araç, tabi sizinkide doğru cevap ...

    İlk o aklıma geldi. Bineklerden aklıma Mazda MX-5 geldi şu anda.
  • Araci once bir test edin sonra konusursunuz. Ne bu daha test etmeden, onyargili olmak.

    Begenmezsenizde almayin, sanki zorla alin diye diretiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    o kadar iri (DW sistemi sığdırmak o kadar zor olmasa gerek) ve pahalı bir araba da olsun be hocam, benimkisi hacimce ve fiyat olarak küçük, alınabilitesi daha yüksek bir araç, tabi sizinkide doğru cevap ...

    İlk o aklıma geldi. Bineklerden aklıma Mazda MX-5 geldi şu anda.

    ve tabi ki Mazda RX8 ... mazdayı bir kez daha takdir ettim, adamlar mükemmele çalışıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    ve tabi ki Mazda RX8 ... mazdayı bir kez daha takdir ettim, adamlar mükemmele çalışıyorlar

    '' .......benimkisi hacimce ve fiyat olarak küçük, alınabilitesi daha yüksek bir araç.........''

    MX-5.
  • konu çok pis kaydı ama paylaşmadan edemedim, dünyanın tek paslanmaz çelik arabası delorean de, 4 teker DW tam bağımsız süspansiyon ...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electro_g -- 15 Kasım 2012; 14:46:30 >
  • Ben bir VW sever ayrıca golf hayranı ve 5 kullanıcısı olarak bu bağımsız süspansiyon olmaması işini içime sindirebilmiş değilim. Hiç bir şeye körü körüne bağlanmamalı diye düşünüyorum.

    * Tabiki bir arabanın konforunu ve yol tutuşunu etkileyen bir çok değişken vardır. Denge, ağırlık merkezi, rijitlik, lastikler vs. Bağımlı/bağımsız süspansiyon bunu tek başına açıklamaya yetmez.
    Ancak VW bu süspansiyonu daha güçsüz motor seçeneklerinde kullanılacağını söylüyorsa, bu ne demektir? "İdare edin bununla zaten sizin amacınız ekonomik olarak A-B yolunu gitmek, hızlı gitmeyin. Gidersenizde ESP, XDS var artık ama konfor azalacak biraz." Bu yaklaşım insanlara bağımsız süspansiyonun çok daha iyi olduğunu düşündürtecektir (ki zaten öyle değil midir?). 122hp (bazı kaynaklarda 140hp deniyor) altı bir golf alacak olan kişiye "acaba?" dedirtecektir. Çünkü bu araçlar gerçekten pahalı ve o paraya en iyisini ister bir insan. Dobloda bile bağımsız süspansiyon olduğunu duyunca, auriste yeni modelde kullanılacağını hatta eski golflerin hepsinde olduğunu duyunca ne düşünür bir kişi?

    * İşte bunu mantığım almıyor. O araçlarda 130-140km/h üzerinde hızları görecek, aynı yollara girecek, aynı şartlarla karşılaşacak. Nasıl bu kadar yüzeysel bir sebeple bağımsız süspansiyon kullanmazsınız? 11kg için mi? Güldürmeyin adamı. Maliyet azalacakmış, peh. Sadece golfe uygun bir bağımlı süspansiyonu tasarlamak, üretmek bile kaç euro'dur? Böyle eleştirilere maruz kalmak, 3 kuruş fazla kazanamamaktan daha mı iyi VW? Birde kendin tasarruf yapıp bunun müşteriye de yansıyacağını söylüyorsun. Kusura bakma ama, göremedik biz o yansımayı. Bir aracın böyle kilit bir sisteminin motor tercihine göre değişmesi büyük bir hatadır bence.

    * Sanıyorum VW AG'nin gözü doymuyor artık. Audi satışları patladı, jetta-golf bulunmuyor vs. Ayrıca VW AG dünya genelinde en çok satış yapan grup sanırım. Eee yetmiyor mu bu kadar para ve satış ar-ge'ye? Zaten skoda-seatla aynı parçaları, motorları kullanıyorsun, satıyorsun, kar ediyorsun. Ekonomik kriz bizim gibi "gelişmekte olan ülkeler" olduğu sürece sana dokunur mu VW? Adamlar porsche'nin tamamını aldı, suzukinin bir kısmını aldı zaten bu sene. Yeter.

    * Yeni jettayı ne hale getirdiler hepimiz biliyoruz. Neyse yine golf ucuz kurtuldu. En azından 122(140) altı bağımsız olmayan süspansiyon harici diğer konularda gelişmeler var. VW'in göz bebeği golfü ateşlere atacak kadar büyük bir hata yapacağını düşünmüyorum. Bağımsız olmayan süspansiyonda elbette ortalama bir kullanıcıyı çok iyi tatmin edecektir, şüphem yok. Sonuçta yarışmayacağız bu arabalarla ama benim derdim yukarıda anlattığım gibi para hırsıdır, zihniyetten ödünler verilmesidir.




  • araba piyasasında golf neyse cep telefonu piyasasında iphone da o.
    onunla ilgili ne olsa ya da olmasa haber ve olay konusu...
    seveni de çok nefret edeni de.
    hep pazar algısından bu hep...:)
  • alıntı;

     Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek!


     Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek!


     Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek!


     Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 4 Şubat 2013; 18:14:31 >




  • golf' ün rakiplerinin çoğunda bağımsız süspansiyon yokken adı bile geçmiyordu..örneğin astranın hiçbir modelinde hala yok..golf belli model hariç bağımsız süspansiyondan vazgeçince kıymete bindi herkesin diline düştü..

    golf'e birileri b..k atmaya çalıştıkça golf gerçekten kıralmış diyesi geliyor insanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    quote:

    Orijinalden alıntı: mpelk

    vw Golf 7 de 122 hp altı motorlarda bağımsız süspansiyon kullanmayacağını açıkladı.


    İşte bunlar hep seks
     Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek!






  • şimdi bu bağımsız süspansiyon olayı sadece 140 beygirlik 1.4 golflerde mi var? kesin olarak hangi modellerde var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: switel

    şimdi bu bağımsız süspansiyon olayı sadece 140 beygirlik 1.4 golflerde mi var? kesin olarak hangi modellerde var?

    122 ve 140'larda var. 105 dizel ve 1.2 105 benzinlide yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    o kadar iri (DW sistemi sığdırmak o kadar zor olmasa gerek) ve pahalı bir araba da olsun be hocam, benimkisi hacimce ve fiyat olarak küçük, alınabilitesi daha yüksek bir araç, tabi sizinkide doğru cevap ...

    İlk o aklıma geldi. Bineklerden aklıma Mazda MX-5 geldi şu anda.

    Konuyu araştırıken karşıma bir bilgi çıktı, "Mazda MX-5'in NC jenerasyonunda arka süspansiyon DW'dan Multilink'e dönmüş" şeklinde. Bilginiz var mı? Owner's Club tarzı sitelerde ise multilink'in kişisel ayarlara daha yatkın olduğu bilgisi geçiyor?




  • bir forumdaş iphone ile golf'ü bağdaştırmış ki kensine hak veriyorum. ikisi de insanlarda "en iyisi bu" algısı oluşturmuş. herkes bu ürünlerin çok iyi olduğuna şartlanmış. bu yüzden daha aracı görmeden kapora yatıranları duyuyoruz.

    videoda iphone 4s, iphone 5 diye tanılıyor. insanların tepkisine bakın:



    nasıl da hayran kaldılar işte tipik vw müşterisi de böyle. yani bağımlıymış bağımsızmış çok da önemli değil. önemli olan marka algısı. mobil sektörde samsung gidişatı biraz değiştirdi. bence otomotivde de bu algıyı değiştirecek olanlar samsung ile aynı memleketten çıkacak




  • VW ye attığım mesaj

    quote:

    Golf 7 1.6 TDİ BMT DSG Highline 2013 model araca sahibim araçta bağımsız süspansiyon yok ve yoldaki çukurlarda arkadan çok fazla tak tuk ses geliyor. Biz aldık hata ettik bari yeni gelen serilerde arkaya bağımsız süspansiyon koyunda insanlar rahat etsin. 75.000 TL verip bağımlı süspansiyona mahkum kalmak çok üzücü.



    VW den gelen mesaj

    quote:

    Aracınızdaki memnuniyetsizliğiniz bizi de çok üzdü. Bu nedenle, aşağıda aracınız için neden yarı bağımsız süspansiyon kullanıldığını anlatan bilgiyi sizinle paylaşmak istedik.

    Yeni Golf 1,6 TDI 105 PS araçlarımızda yarı bağımsız süspansiyon kullanılmıştır. Daha önce araçlarımızda tam bağımsız süspansiyon kullanılmaktaydı, aracın ağırlığını düşürmek amacıyla böyle bir çalışma yapılmıştır. Ancak bu aracın yol tutuşunu etkileyen bir durum değildir.

    Yarı bağımsız süspansiyon sistemleri, uzun yıllardır A segmenti modellerde kullanılan hafif, sessiz çalışan ve verimli yapılardır. Özellikle konfor ayarlı tam bağımsız sistemlerle kıyaslandığında, daha az hareketli parçaya sahip oldukları ve daha rijit bir yapıda oldukları için göreceli olarak daha iyi yol tutuş performansı gösterebilmektedirler. Sistem, sanki kendi içinde bir viraj demiri gibi davranış gösterir ki viraj demirleri, tam bağımsız süspansiyonları rijit kılabilmek için ek olarak kullanılmaktadır. Ayrıca tavsiye edilen yük değerleri içerisinde de yüksek düzeyde konfor sunmaktadırlar. Hafif olmalarıyla da düşük yakıt tüketimini desteklemektedirler. Dolayısıyla, yarı bağımsız süspansiyonun herhangi bir olumsuzluğunu işaret edebilmek çok güçtür.

    Bilgilerinize sunarız.

    Hoşçakalın;

    Saygılarımızla

    VW Diyalog
    444 89 24




  • Arka kapı döşemelerini neden Ford Transit gibi yapmışlar? Acaba onu da mı hafifletmek için yonttular?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 27 Mart 2013; 3:06:16 >
  • Vw uc bes yil.sonra bu mesajda savundugu seyleri unutur ve yuzde 10-15 zam yapip ``bakin yeni modellerde cok daha guvenli konforlu tam bagimsiz suspansiyon kullandik'' der ve musterilerini yine sogusler merek etmeyelim...zaten jetta nin plastik aksaminada hidroliksiz kaputunada dogru durust calismayan orjinal navigasyonunada surekli bir kilif bulup ''bu daha iyi cunki bilmem ne icin bu sekilde yapildi'' demediler mi
    Birde sunu soralim madem yari bagimsiz daha iyi idi o zaman neden evvelkilerde ve yeni ust segmentte. Kullanmiyorsunuz?
    Kimseyi kandirmayalim konfor acisindan da yol tutus hatta fren stabilitesi acisinda bile tam bagimsiz suspansiyon daha iyi calisir...
    Vw i de isine gelen alir aracin alti zaten gozukmuyor dolayisi ile prestj den kayip yok.....mutlu mesut binelim araclara...
    Kabahat vw de degil 1.6 diesel cift kavramali otomatik yapamayan yada turkiyeye getiremeyen opel gibi markalarda
    Boyle olunca vw kendisi ile yarisir oldu(skoda seat)
    Sonucta bu 4-5 ay bekle zami kabul et torsiyonlu 10-15 yil eski renault 19 suspansiyonlu araci al bin....ve daha iyisi desinler....
    Hayirli olsun.....
    Ben tam bagimsiz 2011 dsg jettamla devam edecegim ne yapalim plastik.milastik alistik artik....dsg si yeter diyip devam ediyoruz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana kalırsa bağımsız süspansiyonun yerini tutacak bir süspansiyon tipi yok..
    Zaten Vw'nin üzerinde DSG gibi bir kara leke varken neden böyle bir işe girişildi anlamış değilim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956

    Vw uc bes yil.sonra bu mesajda savundugu seyleri unutur ve yuzde 10-15 zam yapip ``bakin yeni modellerde cok daha guvenli konforlu tam bagimsiz suspansiyon kullandik'' der ve musterilerini yine sogusler merek etmeyelim...zaten jetta nin plastik aksaminada hidroliksiz kaputunada dogru durust calismayan orjinal navigasyonunada surekli bir kilif bulup ''bu daha iyi cunki bilmem ne icin bu sekilde yapildi'' demediler mi
    Birde sunu soralim madem yari bagimsiz daha iyi idi o zaman neden evvelkilerde ve yeni ust segmentte. Kullanmiyorsunuz?
    Kimseyi kandirmayalim konfor acisindan da yol tutus hatta fren stabilitesi acisinda bile tam bagimsiz suspansiyon daha iyi calisir...
    Vw i de isine gelen alir aracin alti zaten gozukmuyor dolayisi ile prestj den kayip yok.....mutlu mesut binelim araclara...
    Kabahat vw de degil 1.6 diesel cift kavramali otomatik yapamayan yada turkiyeye getiremeyen opel gibi markalarda
    Boyle olunca vw kendisi ile yarisir oldu(skoda seat)
    Sonucta bu 4-5 ay bekle zami kabul et torsiyonlu 10-15 yil eski renault 19 suspansiyonlu araci al bin....ve daha iyisi desinler....
    Hayirli olsun.....
    Ben tam bagimsiz 2011 dsg jettamla devam edecegim ne yapalim plastik.milastik alistik artik....dsg si yeter diyip devam ediyoruz...

    Bence tam tersi, 3-5 yıl sonra VW bağımsız süspansiyonu kaldırıp b-c segmentin hepsinde torsiyon çubuğu kullanacak..Golf7'de bunun geçişini yapıyor gibi..Belki biraz tüketici tepkisini ölçüyor olabilirler..Kullanıcı tepkisi fazla olmazsa daha az maliyetli ve daha hafif yapısıyla torsiyon çubuğu VW için daha cazip..

    Aracımdaki ( Golf1.2 dsg) arka süspansiyonun torsiyon çubuklu olması yol tutuşta herhangi bir sıkıntı yaratmıyor..Hatta 2 hafta kadar önce Golf6'sı olan bir arkadaşımla buluştuğumuzda araçları değişip kullandık..İkimizin de ortak fikri Golf7'nin daha oturaklı ve daha iyi yol tutuşu olduğu şeklindeydi..Yol tutuş için süspansiyon tek kriter değil zaten..Rüzgar direncinden tutun da iz genişliğine kadar çok parametre var..

    Golf6'da farkettiğim, konforun daha iyi olduğuydu..bağımsız süspansiyon iyi bir yol tutuş için şart değil ama konfor için şart gibi..Bu yüzden yukarıdaki şikayeti gayet mantıklı buluyorum..75 bin tl verilip alınan bir aracın torsiyon çubuklu olması hiç de hoş değil..




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.