Şimdi Ara

Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
3
Favori
20.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    bağımsız süspansiyonlu golf v kullanıyorum.bence bağımsız süspansiyon hem konforu hemde yol tutuşu çok iyi sunan bir sistem.golf 7 de bazı versiyonlarda bu sistemden vazgeçmiş olmaları ise tesadüf değil.çünkü golf v ten beri adamlar arka bağımsız süspansiyonun maliyetinden şikayet edip duruyorlardı.Golf 7 yi özelliklede bağımsız süspansiyon olmayan bir modeli test edeceğim.Benim gibi 7 yıldır bu sisteme alışkın birisi aradaki farkı rahatlıkla anlar diye düşünüyorum.Kullandıktan sonra izlenimlerimi yazarım.

    Arkadaşım merhaba,

    Alttaki kısım yazdıklarından alıntı:
    quote:

    ...çünkü golf v ten beri adamlar arka bağımsız süspansiyonun maliyetinden şikayet edip duruyorlardı...



    Bununla ilgili olarak bu ifadenin geçtiği, ya da satır arasında ya da alenen bu mesajın verildiği bir kaynak gösterebilir misin?

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Bence 1000 tane vw bağımlı süspansiyonu 10000 tane bağımsız süspansiyonu yok eder...

    Fantom ormanda 10 kaplan gücündedir.
  • Doğrudur, golf 5 in maliyetini basına yüksek olarak açıklamışlardı
  • @infernaltr Allahını seversen sallama la...

    Bağımısıza göre daha iyi yol tutuyormuş fanatikliğin de bu kadarı olmaz.

    senin mantığınla gidersek üst segment araçların hiçbirisinde bağımsız süspansiyon kullanılmaması lazım...Hatta makaslı yapsınlar araçları hem daha az maliyetli olur :)))

    Kaç kişi söyledi yine tekrarlıyoruz vw maliyeti kısmak için yaptığı birşeydir. Bağımlı süspansiyonun iyi olduğu için değil. Ayrıca mesela ben sırf bu nedenle golf 7 almaktan vazgeçmiş birisiyim. Çünkü bağımlı süspansiyonun yol tutuş ve konforunu ne kadar kötü etkilediğini kullandığım araçlardan bildiğim için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytacikomadrid -- 15 Kasım 2012; 12:01:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    bağımsız süspansiyonlu golf v kullanıyorum.bence bağımsız süspansiyon hem konforu hemde yol tutuşu çok iyi sunan bir sistem.golf 7 de bazı versiyonlarda bu sistemden vazgeçmiş olmaları ise tesadüf değil.çünkü golf v ten beri adamlar arka bağımsız süspansiyonun maliyetinden şikayet edip duruyorlardı.Golf 7 yi özelliklede bağımsız süspansiyon olmayan bir modeli test edeceğim.Benim gibi 7 yıldır bu sisteme alışkın birisi aradaki farkı rahatlıkla anlar diye düşünüyorum.Kullandıktan sonra izlenimlerimi yazarım.

    Arkadaşım merhaba,

    Alttaki kısım yazdıklarından alıntı:
    quote:

    ...çünkü golf v ten beri adamlar arka bağımsız süspansiyonun maliyetinden şikayet edip duruyorlardı...



    Bununla ilgili olarak bu ifadenin geçtiği, ya da satır arasında ya da alenen bu mesajın verildiği bir kaynak gösterebilir misin?

    Teşekkürler.


    Bunula ilgili golf v ilk çıktığında auto show dergisinde okumuştum.en maliyetli kısmının arka bağımsız süspansiyon sistemi olduğu ve vw nin maliyeti düşürmek için çalışmalar yaptığını yazmışlardı.Yapılan çalışmalarda meyvesini vermiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    bağımsız süspansiyonlu golf v kullanıyorum.bence bağımsız süspansiyon hem konforu hemde yol tutuşu çok iyi sunan bir sistem.golf 7 de bazı versiyonlarda bu sistemden vazgeçmiş olmaları ise tesadüf değil.çünkü golf v ten beri adamlar arka bağımsız süspansiyonun maliyetinden şikayet edip duruyorlardı.Golf 7 yi özelliklede bağımsız süspansiyon olmayan bir modeli test edeceğim.Benim gibi 7 yıldır bu sisteme alışkın birisi aradaki farkı rahatlıkla anlar diye düşünüyorum.Kullandıktan sonra izlenimlerimi yazarım.

    Arkadaşım merhaba,

    Alttaki kısım yazdıklarından alıntı:
    quote:

    ...çünkü golf v ten beri adamlar arka bağımsız süspansiyonun maliyetinden şikayet edip duruyorlardı...



    Bununla ilgili olarak bu ifadenin geçtiği, ya da satır arasında ya da alenen bu mesajın verildiği bir kaynak gösterebilir misin?

    Teşekkürler.


    Bunula ilgili golf v ilk çıktığında auto show dergisinde okumuştum.en maliyetli kısmının arka bağımsız süspansiyon sistemi olduğu ve vw nin maliyeti düşürmek için çalışmalar yaptığını yazmışlardı.Yapılan çalışmalarda meyvesini vermiş

    Bende o dergiler mevcut.

    Boş bir vaktimde bakayım diyeceğim ama boş vakit yaratmak çok zor.


    Böyle bir cümle sarfettilerse cidden şaşıracağım çünkü sanki arka bağımsız süspansiyonu sadece Golf kullanıyor da maliyetinden şikayetçiler gibi bir mesaj da çıkıyor adamların dediğinden.


    Eski-yeni Civic sedan, eski-yeni i30, eski-yeni ceed, eski-yeni focus ilk aklıma gelen bağımsız süspansiyonlu araçlar.


    Bu firmalar dururken "40 yıldır sınıf lideri" Golf'ün maliyet kaygısı taşıması bana paragözlük dışında bir şey düşündürtmedi.

    Ticarette bu durum normal olsa gerek diye düşünmekten kendimi alamıyorum, orası da ayrı. :)


    Bir de bağımsız süspansiyona sahip olmayan Golf 7 dizel versiyonun bağımsız süspansiyonlu 1.4 tsi versiyonlarla ülkemizdeki fiyat farkı eski modellerinkiyle aynı düzeyde kalırsa ana firmadan daha da paragöz (ve fırsatçı) bir distribütöre sahip olduğumuzu gösterecek.

    Belki bu da maddenin doğasında vardır, orası daha da ayrı. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    bağımsız süspansiyon üstünde diretenler, opel astranın H kasasında bağımsız süspansiyon olmadığını da biliyorlar mı. bu araç sınıfının en iyi yol tutan araçlarından biridir bunu da ekliyeyim.

    Bagımlı,bagımsız aldı başını gitti evet bu araçta torsiyonlu süspansiyona sahip.





    Tamam konfor anlamında çok torsiyonlu araca göre. Elbette yol tutuşuna göre iyi yanlarıda vardır ama abartılacak kadar değil. Şuan 4 teker bagımsız süspansiyonlu bir araca sahibim.




  • Bütün bu muhabbetlere son noktayı koyacak video

    özellikle 01:50 den sonrasını izleyin ki arka tekerleklerdeki bağımlı bağımsız süspansiyon farklılıklarını anlatıyor.

    Eger bu video doğruysa vw ayıp etti konfordan ve yol tutuştan para uğruna taviz verdi demektir.



    Not: Videonun açılmadan önceki resmindeki elemanın harekete baa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytacikomadrid -- 15 Kasım 2012; 12:00:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Avensiste arka suspansiyonlar bagimsiz mi?

    sitede bu şekilde yazmış

     Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek!


     Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 15 Kasım 2012; 12:34:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Avensiste arka suspansiyonlar bagimsiz mi?

    sitede bu şekilde yazmış


    evet dostum Avensisteki McPherson denilen süspansiyonlar yol tutuş ve konforu en iyi harmanlayan bağımsız süspansiyon sistemidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytacikomadrid -- 15 Kasım 2012; 12:48:33 >
  • D sınıfında var mı ki tam bağımsız olmayan? Yeni nesiller için soruyorum yani son 5-6 senelik araclarda dahil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytacikomadrid

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Avensiste arka suspansiyonlar bagimsiz mi?

    sitede bu şekilde yazmış


    evet dostum Avensisteki McPherson denilen süspansiyonlar yol tutuş ve konforu en iyi harmanlayan bağımsız süspansiyon sistemidir.

    önler zaten bağımsız da konu arka süspansiyonlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Avensiste arka suspansiyonlar bagimsiz mi?

    sitede bu şekilde yazmış



    Önden çekişli hemen hemen bütün araçların ön süspansiyon tipi Mc Pherson tipindedir. 'Çift Salıncak' ise 'double wishbone'un Türkçe'sidir. Tam bağımsız süspansiyondur. Bu süspansiyon tipinin de çeşitli derivasyonları mevcuttur (bkz: multi-link)

    Mc Pherson , Double Wishbone ve yarı bağımsız süspansiyon tiplerinin birbiri ile kıyaslamasını ise imzamdaki ön düzen konusunda yapmıştım.
  • konu 8-9sayfayı bulmuş o sebeple hepsini okumadım ama vw yapıyorsa doğrudur mantığına çok güldüm. adam hızlı gidebilecek araçlarında bundan vazgeçemiyorsa bağımsız daha güvenli olmuyormu? benmi yanlış anladım?
    yok öyle değilse benim 2005 kalos demekki golf 6dan daha modern bir süspansiyona sahip ve daha güvenli. çünkü bağımlı süspansiyon benim araçta standart :)
    avrupa krizden kavruluyor arkadaşlar. tüm avrupada araç satışları %50-%30 düştü. herkes fabrika kapatıyor. adamlar idare eder araçlar yapmaya başladılar. mercedes bile renaulttan çakma araç üretmeye başladı. siz hala marka bağımlılığı yapıyorsunuz. çok zenginiz ya biz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Avensiste arka suspansiyonlar bagimsiz mi?

    sitede bu şekilde yazmış



    Önden çekişli hemen hemen bütün araçların ön süspansiyon tipi Mc Pherson tipindedir. 'Çift Salıncak' ise 'double wishbone'un Türkçe'sidir. Tam bağımsız süspansiyondur. Bu süspansiyon tipinin de çeşitli derivasyonları mevcuttur (bkz: multi-link)

    Mc Pherson , Double Wishbone ve yarı bağımsız süspansiyon tiplerinin birbiri ile kıyaslamasını ise imzamdaki ön düzen konusunda yapmıştım.



    Teşekkürler arkadaşım, Avensis de bana biraz sert gelmişti de acaba bu yüzden mi dedim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Teşekkürler arkadaşım, Avensis de bana biraz sert gelmişti de acaba bu yüzden mi dedim?

    Sistemin içinde çok faktör var. Tek başına süspansiyon yaylarının sertliği bile direkt etki edebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytacikomadrid

    @infernaltr Allahını seversen sallama la...

    Bağımısıza göre daha iyi yol tutuyormuş fanatikliğin de bu kadarı olmaz.

    senin mantığınla gidersek üst segment araçların hiçbirisinde bağımsız süspansiyon kullanılmaması lazım...Hatta makaslı yapsınlar araçları hem daha az maliyetli olur :)))

    Kaç kişi söyledi yine tekrarlıyoruz vw maliyeti kısmak için yaptığı birşeydir. Bağımlı süspansiyonun iyi olduğu için değil. Ayrıca mesela ben sırf bu nedenle golf 7 almaktan vazgeçmiş birisiyim. Çünkü bağımlı süspansiyonun yol tutuş ve konforunu ne kadar kötü etkilediğini kullandığım araçlardan bildiğim için.




    oha adam döktürmüş, forever double whisbone




  • arkada bile DW kullanan pek nadir üreticiler varken, hem ön hem arkada DW kullanan araç bilin bakalım hangisi ? (F1 hariç)
  • bu kadar para verip pireminyum araba al palio gibi takır tukur arkada sallan yuvarlan...

    bence vw bu uygulamayı bizim gibi 3.dunya ülkelerine yapıyor.

    almanyada yapamaz adamı döverler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    arkada bile DW kullanan pek nadir üreticiler varken, hem ön hem arkada DW kullanan araç bilin bakalım hangisi ? (F1 hariç)

    BMW X6
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.