Şimdi Ara

Dizel Araç Tuningi Nasıl Yapılır..? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.522
Cevap
4
Favori
151.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Turbo Dizel Aracında Blowoff Valve Taktıran varmı ??

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Turbo Dizel Aracında Blowoff Valve Taktıran varmı ??

    Ben bu Konuyu biraz arastirdim ancak karsima 450Euro gibi fiyatlar cikti. Haliyle Vazgectim.


    Bu arada PSA 1,6 HDI motorun lafi gecmis*Bosch EDC16C34*yukarida Onun icin neden Module Onerdiginizi Anlayamadim , Aciklayabilirmisiniz biraz ? Bu arada Modul takildigi zaman Yakit tuketimi gibi bilgiler yalnis oluyor diye hatirliyorum bu bilgimi dogrularmisniz?

    Ayni Durum Chip Programlama icin de Gecerlimi


    Serial Flash Chip Nedir ? Performance Chip Nedir?

    Tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 28 Ocak 2007; 1:24:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Turbo Dizel Aracında Blowoff Valve Taktıran varmı ??

    Ben bu Konuyu biraz arastirdim ancak karsima 450Euro gibi fiyatlar cikti. Haliyle Vazgectim.


    Bu arada PSA 1,6 HDI motorun lafi gecmis*Bosch EDC16C34*yukarida Onun icin neden Module Onerdiginizi Anlayamadim , Aciklayabilirmisiniz biraz ? Bu arada Modul takildigi zaman Yakit tuketimi gibi bilgiler yalnis oluyor diye hatirliyorum bu bilgimi dogrularmisniz?

    Ayni Durum Chip Programlama icin de Gecerlimi


    Serial Flash Chip Nedir ? Performance Chip Nedir?

    Tesekkurler.

    Alıntıları Göster
    Bu V-8 Hangi makinanın üzerinde ?? önce ordan başlıyalım..

    Evet valf fiyatları çok fahiş..İyi bir tornacı ile beraber bir valf tasarlıyoruz..Çalışma sistemi Aslında çok basit..
    Henüz sınırlı sayıda Chiptuning merkezinde bu araç beyni için lisans mevcut..Bu sebeple sıklıkla modül uyguluyoruz..Evet amatör modüler uygulama yolbilgisayarlarını şaşırtıyor fakat profesyonel kitler bunuda hesaplıyorlar..yol bilgisayarı hesaplamayı mevcut haritalar üzerinden yaptığından haritalardaki değişiklik hesaplamayı şaşırtmaz..Serial Flash Programlama Aracın SADECE ARIZA SOKETİNDEN yazılımının değiştirilmesi işlemidir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Bu V-8 Hangi makinanın üzerinde ?? önce ordan başlıyalım..

    Evet valf fiyatları çok fahiş..İyi bir tornacı ile beraber bir valf tasarlıyoruz..Çalışma sistemi Aslında çok basit..
    Henüz sınırlı sayıda Chiptuning merkezinde bu araç beyni için lisans mevcut..Bu sebeple sıklıkla modül uyguluyoruz..Evet amatör modüler uygulama yolbilgisayarlarını şaşırtıyor fakat profesyonel kitler bunuda hesaplıyorlar..yol bilgisayarı hesaplamayı mevcut haritalar üzerinden yaptığından haritalardaki değişiklik hesaplamayı şaşırtmaz..Serial Flash Programlama Aracın SADECE ARIZA SOKETİNDEN yazılımının değiştirilmesi işlemidir..

    Alıntıları Göster
    Opel Corsa 1.7 Dti sahiplerine süprizim var..Varlıklarından haberdar etsinler beni...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Opel Corsa 1.7 Dti sahiplerine süprizim var..Varlıklarından haberdar etsinler beni...

    Alıntıları Göster
    usta bende de corsa 1.7 var nası bı seyler yapabılırız acıklarmısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkdulger

    usta bende de corsa 1.7 var nası bı seyler yapabılırız acıklarmısın?

    Alıntıları Göster
    hocam sadece seri programlama ile 110 Hp nin üzerine çıkabilirsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Bu V-8 Hangi makinanın üzerinde ?? önce ordan başlıyalım..

    Evet valf fiyatları çok fahiş..İyi bir tornacı ile beraber bir valf tasarlıyoruz..Çalışma sistemi Aslında çok basit..
    Henüz sınırlı sayıda Chiptuning merkezinde bu araç beyni için lisans mevcut..Bu sebeple sıklıkla modül uyguluyoruz..Evet amatör modüler uygulama yolbilgisayarlarını şaşırtıyor fakat profesyonel kitler bunuda hesaplıyorlar..yol bilgisayarı hesaplamayı mevcut haritalar üzerinden yaptığından haritalardaki değişiklik hesaplamayı şaşırtmaz..Serial Flash Programlama Aracın SADECE ARIZA SOKETİNDEN yazılımının değiştirilmesi işlemidir..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Bu V-8 Hangi makinanın üzerinde ?? önce ordan başlıyalım..

    Evet valf fiyatları çok fahiş..İyi bir tornacı ile beraber bir valf tasarlıyoruz..Çalışma sistemi Aslında çok basit..
    Henüz sınırlı sayıda Chiptuning merkezinde bu araç beyni için lisans mevcut..Bu sebeple sıklıkla modül uyguluyoruz..Evet amatör modüler uygulama yolbilgisayarlarını şaşırtıyor fakat profesyonel kitler bunuda hesaplıyorlar..yol bilgisayarı hesaplamayı mevcut haritalar üzerinden yaptığından haritalardaki değişiklik hesaplamayı şaşırtmaz..Serial Flash Programlama Aracın SADECE ARIZA SOKETİNDEN yazılımının değiştirilmesi işlemidir..



    Grand Cherokee'nin üzerinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Bu V-8 Hangi makinanın üzerinde ?? önce ordan başlıyalım..

    Evet valf fiyatları çok fahiş..İyi bir tornacı ile beraber bir valf tasarlıyoruz..Çalışma sistemi Aslında çok basit..
    Henüz sınırlı sayıda Chiptuning merkezinde bu araç beyni için lisans mevcut..Bu sebeple sıklıkla modül uyguluyoruz..Evet amatör modüler uygulama yolbilgisayarlarını şaşırtıyor fakat profesyonel kitler bunuda hesaplıyorlar..yol bilgisayarı hesaplamayı mevcut haritalar üzerinden yaptığından haritalardaki değişiklik hesaplamayı şaşırtmaz..Serial Flash Programlama Aracın SADECE ARIZA SOKETİNDEN yazılımının değiştirilmesi işlemidir..



    Grand Cherokee'nin üzerinde

    Alıntıları Göster
    Yurtdışında o araç için özel kitler mevcut..Amerikada bu araçlar ucuz olduğundan modifiye parçalarıda ucuz..Senin burda yapabileceğin basit işlerden bi eksozu rahatlatman var, bide hava filitresini direk yaparsın..Ama çok ses çıkartır o makina..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Yurtdışında o araç için özel kitler mevcut..Amerikada bu araçlar ucuz olduğundan modifiye parçalarıda ucuz..Senin burda yapabileceğin basit işlerden bi eksozu rahatlatman var, bide hava filitresini direk yaparsın..Ama çok ses çıkartır o makina..

    Alıntıları Göster
    ChipTuning Uzmanı arkadaşım seni de bizim kulübe bekleriz madem ki bu konularla ilgileniyorsun TuninGTeam bünyesinde sana da yer var tabi katılmak istersen
    elimizden geldiğince tuning modifikasyon sorunlarını o başlık altında çözmeye çalışıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimusavir

    ChipTuning Uzmanı arkadaşım seni de bizim kulübe bekleriz madem ki bu konularla ilgileniyorsun TuninGTeam bünyesinde sana da yer var tabi katılmak istersen
    elimizden geldiğince tuning modifikasyon sorunlarını o başlık altında çözmeye çalışıyoruz

    Alıntıları Göster
    @ChipTuning Uzmanı :PSA 1.6 HDI (110hp,240nm) ile ilgili bir pm attım powerbox module ve turbo basıncı ile ilgili.Cevaplarsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Yurtdışında o araç için özel kitler mevcut..Amerikada bu araçlar ucuz olduğundan modifiye parçalarıda ucuz..Senin burda yapabileceğin basit işlerden bi eksozu rahatlatman var, bide hava filitresini direk yaparsın..Ama çok ses çıkartır o makina..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Yurtdışında o araç için özel kitler mevcut..Amerikada bu araçlar ucuz olduğundan modifiye parçalarıda ucuz..Senin burda yapabileceğin basit işlerden bi eksozu rahatlatman var, bide hava filitresini direk yaparsın..Ama çok ses çıkartır o makina..

    Ne gibi kitler var mesela? Kompresör takıp, istediğim zzaman açıp kapatabilirmiyim mesela?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Yurtdışında o araç için özel kitler mevcut..Amerikada bu araçlar ucuz olduğundan modifiye parçalarıda ucuz..Senin burda yapabileceğin basit işlerden bi eksozu rahatlatman var, bide hava filitresini direk yaparsın..Ama çok ses çıkartır o makina..

    Ne gibi kitler var mesela? Kompresör takıp, istediğim zzaman açıp kapatabilirmiyim mesela?

    Alıntıları Göster
    birader chiptuning uzmanı kardesim bana bi msnden ulasırsan su corsa mod ısını konusbilirmiyiz?
    nası olcak o 110 bg ısı .bıde nerde nası kaca yapcaz?


    berkdulger666@yahoo.com.tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkdulger

    birader chiptuning uzmanı kardesim bana bi msnden ulasırsan su corsa mod ısını konusbilirmiyiz?
    nası olcak o 110 bg ısı .bıde nerde nası kaca yapcaz?


    berkdulger666@yahoo.com.tr

    Alıntıları Göster
    Yahoo messenger kullanmıyorum..siz buyrun ''toyotasa@hotmail.com''

    Cheeroke ci Arkadaşım senin arabayla ilgili onlarca konu açılmış forumlarda..Bir onları oku sen..Kafana takılan birşey olursa gel sor..Ama kompresör açıp kapatılabilecek bir donanım değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 29 Ocak 2007; 21:52:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Yahoo messenger kullanmıyorum..siz buyrun ''toyotasa@hotmail.com''

    Cheeroke ci Arkadaşım senin arabayla ilgili onlarca konu açılmış forumlarda..Bir onları oku sen..Kafana takılan birşey olursa gel sor..Ama kompresör açıp kapatılabilecek bir donanım değil..

    Alıntıları Göster
    Ya bende bir kitap var, otomobiller hakkında diye, onda 24 saatlik Le-mans yarışına katılan eski araçlardan "Bentley 4500cc" diye bir araç var. Kitapta yazdığına göre "süperşarj" elle açılıp kapatılabiliyormuş.

    Kompesör ile süperşarj aynı donanımlar değilmidir? Peki, yakıt tüketimi açısından bunu geçtim, silindirlerin yarısını kapatamazmıyım? Yani sağ yada sol silindir başlarından birini tamamen kapatamazmıyım bir kaç tuş ile?

    Böylece 2350cc 210 nm 117 hp motor olmuş oluyor, yoksa güç dahada farklımı olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    Ya bende bir kitap var, otomobiller hakkında diye, onda 24 saatlik Le-mans yarışına katılan eski araçlardan "Bentley 4500cc" diye bir araç var. Kitapta yazdığına göre "süperşarj" elle açılıp kapatılabiliyormuş.

    Kompesör ile süperşarj aynı donanımlar değilmidir? Peki, yakıt tüketimi açısından bunu geçtim, silindirlerin yarısını kapatamazmıyım? Yani sağ yada sol silindir başlarından birini tamamen kapatamazmıyım bir kaç tuş ile?

    Böylece 2350cc 210 nm 117 hp motor olmuş oluyor, yoksa güç dahada farklımı olur?

    Alıntıları Göster
    silindirlere püskürtülen yakıtı kesebilirsin,fakat yakıtını ve ateşlemesini kapattığın silindirlerin subapları çalışmaya devam ettiği sürece çalışan silindirlere yük oluştururlar..Subaplarıda açık bırakıp iptal etmenin bir yolu yok..Süperşarj çok meşakkatli bir iş..Turbo tak daha iyi..Evet eskiden manyetik kaplinli şarjırlar elektriksel kumanda edilebiliyordu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    silindirlere püskürtülen yakıtı kesebilirsin,fakat yakıtını ve ateşlemesini kapattığın silindirlerin subapları çalışmaya devam ettiği sürece çalışan silindirlere yük oluştururlar..Subaplarıda açık bırakıp iptal etmenin bir yolu yok..Süperşarj çok meşakkatli bir iş..Turbo tak daha iyi..Evet eskiden manyetik kaplinli şarjırlar elektriksel kumanda edilebiliyordu..

    Alıntıları Göster
    chip tuning olabilir, eğer arabanız corsa veya astra cdtı sa prof. anlamda chip uygulaması yapıyoruz.Msn adresim power_car_astra@hotmail.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkuciftci

    chip tuning olabilir, eğer arabanız corsa veya astra cdtı sa prof. anlamda chip uygulaması yapıyoruz.Msn adresim power_car_astra@hotmail.com

    Alıntıları Göster
    peki beygir gücünu artırmadan sadece torku artırmanın bir yolu varmı ? TSMC arkadaşım G.Cherokee için boşuna turbo fln bakma gerçi bu powertech motorlar modifiye ye çok açık düşük barlı turboyla bile 0-100km hızı 5.5 saniye ye kadar düşüyor ama akıllara zarar bir benzin tüketimi oluyor haberin olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barcelona

    peki beygir gücünu artırmadan sadece torku artırmanın bir yolu varmı ? TSMC arkadaşım G.Cherokee için boşuna turbo fln bakma gerçi bu powertech motorlar modifiye ye çok açık düşük barlı turboyla bile 0-100km hızı 5.5 saniye ye kadar düşüyor ama akıllara zarar bir benzin tüketimi oluyor haberin olsun

    Alıntıları Göster
    Tork artarsa güç zaten artmış demektir..Motora mekanik bir değişiklik yapmadan Tork Güç paritesini değiştiremezsiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Tork artarsa güç zaten artmış demektir..Motora mekanik bir değişiklik yapmadan Tork Güç paritesini değiştiremezsiniz..

    Alıntıları Göster
    merhaba,

    -2006 Getz 1.5 CRDI 88hp 240NM tork-

    aracın performansı motoruna göre iyi, sanırım tork değeri yüksek olduğunda ara hızlanmalar gayet iyi. Fakat düşük devirlerde çok baygın ve ölü araba. Bunu nasıl giderebilirm? Ayrıca HP ve tork değerlerini yükseltmek için nerden başlamalıyım ve ne yapmalıyım?

    Teşekkürler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snoopcess

    merhaba,

    -2006 Getz 1.5 CRDI 88hp 240NM tork-

    aracın performansı motoruna göre iyi, sanırım tork değeri yüksek olduğunda ara hızlanmalar gayet iyi. Fakat düşük devirlerde çok baygın ve ölü araba. Bunu nasıl giderebilirm? Ayrıca HP ve tork değerlerini yükseltmek için nerden başlamalıyım ve ne yapmalıyım?

    Teşekkürler,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: snoopcess

    merhaba,

    -2006 Getz 1.5 CRDI 88hp 240NM tork-

    aracın performansı motoruna göre iyi, sanırım tork değeri yüksek olduğunda ara hızlanmalar gayet iyi. Fakat düşük devirlerde çok baygın ve ölü araba. Bunu nasıl giderebilirm? Ayrıca HP ve tork değerlerini yükseltmek için nerden başlamalıyım ve ne yapmalıyım?

    Teşekkürler,



    yazdığınız tork değeri 110 hp lik versiyon için sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco59

    quote:

    Orjinalden alıntı: snoopcess

    merhaba,

    -2006 Getz 1.5 CRDI 88hp 240NM tork-

    aracın performansı motoruna göre iyi, sanırım tork değeri yüksek olduğunda ara hızlanmalar gayet iyi. Fakat düşük devirlerde çok baygın ve ölü araba. Bunu nasıl giderebilirm? Ayrıca HP ve tork değerlerini yükseltmek için nerden başlamalıyım ve ne yapmalıyım?

    Teşekkürler,



    yazdığınız tork değeri 110 hp lik versiyon için sanırım.

    Alıntıları Göster
    merhaba aracım logan 1.5 dci 65 hp
    megane 2 lerdeki motorla aynı mı onlar 80 ve 100 beygir
    yada nasıl aynı beygiri yakalarız neler yapmamız gerekir




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.