Şimdi Ara

Dizel Araç Tuningi Nasıl Yapılır..? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.523
Cevap
4
Favori
150.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: neco59


    quote:

    Orjinalden alıntı: snoopcess

    merhaba,

    -2006 Getz 1.5 CRDI 88hp 240NM tork-

    aracın performansı motoruna göre iyi, sanırım tork değeri yüksek olduğunda ara hızlanmalar gayet iyi. Fakat düşük devirlerde çok baygın ve ölü araba. Bunu nasıl giderebilirm? Ayrıca HP ve tork değerlerini yükseltmek için nerden başlamalıyım ve ne yapmalıyım?

    Teşekkürler,



    yazdığınız tork değeri 110 hp lik versiyon için sanırım.


    evet ya yanlış yazmışım pardon ...220NM olcak

    http://www.hyundai.com.tr/model/techspeclist.asp?modelID=2

    uyardığın için teşekkürler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: snoopcess


    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59


    quote:

    Orjinalden alıntı: snoopcess

    merhaba,

    -2006 Getz 1.5 CRDI 88hp 240NM tork-

    aracın performansı motoruna göre iyi, sanırım tork değeri yüksek olduğunda ara hızlanmalar gayet iyi. Fakat düşük devirlerde çok baygın ve ölü araba. Bunu nasıl giderebilirm? Ayrıca HP ve tork değerlerini yükseltmek için nerden başlamalıyım ve ne yapmalıyım?

    Teşekkürler,



    yazdığınız tork değeri 110 hp lik versiyon için sanırım.


    evet ya yanlış yazmışım pardon ...220NM olcak

    http://www.hyundai.com.tr/model/techspeclist.asp?modelID=2

    uyardığın için teşekkürler


    rica ederim




  • Sanırım şöyle genel bir liste eklemek iyi olacak. Herkes tek tek kendi modelini sormaya başladı.

    Yoksa başka sitelerdeki tablolarda görülebilecek değerler geçerli mi?

    .oO°Oo.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: snoopcess

    merhaba,

    -2006 Getz 1.5 CRDI 88hp 240NM tork-

    aracın performansı motoruna göre iyi, sanırım tork değeri yüksek olduğunda ara hızlanmalar gayet iyi. Fakat düşük devirlerde çok baygın ve ölü araba. Bunu nasıl giderebilirm? Ayrıca HP ve tork değerlerini yükseltmek için nerden başlamalıyım ve ne yapmalıyım?

    Teşekkürler,



    Aracınız için uygun modüller ile +18 Hp %25 Tork artışı sağlayabilirsiniz..Bu modüllerin araca kazandırdığı en çarpıcı özellik 1500-1800 rpm gibi olan turbo doldurma basıncını 400-500 rpm geri çekmesidir..Böylelikle araç gaz pedalına daha erken tepki verecektir..Probleminizi bu modüllerin birini uygulayarak çözbilirsiniz sanırım..size yaklaşık 350€ civarında maliyteti olur..Turbo Dizellerde motor modifikasyonunun ilk adımı elektronik modifikasyondur..

    Rica Ederim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: malkocoglu48

    merhaba aracım logan 1.5 dci 65 hp
    megane 2 lerdeki motorla aynı mı onlar 80 ve 100 beygir
    yada nasıl aynı beygiri yakalarız neler yapmamız gerekir


    Sizin motorunuzda intercooler yok..Fakat Chiptuning işlemi ile motor kumanda ünitenizdeki parametreleri değiştirerek(Remaping) 80-90 Hp değerlerini yakalarsınız..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mesudum

    Sanırım şöyle genel bir liste eklemek iyi olacak. Herkes tek tek kendi modelini sormaya başladı.

    Yoksa başka sitelerdeki tablolarda görülebilecek değerler geçerli mi?

    Bendeki ürünlerin araçlara kattığı ilave performans değerleri TUV, ürünler ise CE standartlarını destekliyor..Bu önemli bir referans..

    .oO°Oo.



    Kocaman bir pdf dosyası var aslında..Onu biraz düzeltip burda yayınlayayım..İyi oldu düşündüğün..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 3 Şubat 2007; 12:16:06 >
  • Chip Tuning uzmanı;

    Yani şimdi benim araca çip olmazmı tr'de?
  • Olur ama benim pek malumatım yok Senin aracınla ilgili..
  • Turbo yaptıracağım zaman, intercooler'da almam gerek sanırım. Örneğin 400 hp almak için kaç bar basmalıyım?
  • Yaza dizel bi araç düşünüyorum ( 2002-2003 modele kadar kaliteli , beni fazla üzmeyecek bişe )Aklımda VW grubun 1.4 TDI motoru bulunan Skoda fabia - Seat Cordoba - VW Polo alternatifleri üzerinde duruyorum (Özelliklede fabia) 1.4 TDI nasıl bir mootdur? 75 hp ve 80 hp olan modeller yazılım değişiklikleriyle ne kadar güç sağlar ? Bu uygulamaya dayanacak bi motormudur(Common rail yerine pompalı olduğu için birazdaha dayanıklıdır diye düşünüyorum doğrumu? )Bide Blow off düşünüyorum.Mümkünmü ? Mümkünse , ses harici turboya yarar veya zararı varmı????

    Şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saraçoğlu -- 3 Şubat 2007; 15:23:22 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Turbo yaptıracağım zaman, intercooler'da almam gerek sanırım. Örneğin 400 hp almak için kaç bar basmalıyım?




    Intercooler sız turbo randıman vermez..

    Basınç hesaplarının özel formülleri var..kolay değil hesaplamak..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Saraçoğlu

    Yaza dizel bi araç düşünüyorum ( 2002-2003 modele kadar kaliteli , beni fazla üzmeyecek bişe )Aklımda VW grubun 1.4 TDI motoru bulunan Skoda fabia - Seat Cordoba - VW Polo alternatifleri üzerinde duruyorum (Özelliklede fabia) 1.4 TDI nasıl bir mootdur? 75 hp ve 80 hp olan modeller yazılım değişiklikleriyle ne kadar güç sağlar ? Bu uygulamaya dayanacak bi motormudur(Common rail yerine pompalı olduğu için birazdaha dayanıklıdır diye düşünüyorum doğrumu? )Bide Blow off düşünüyorum.Mümkünmü ? Mümkünse , ses harici turboya yarar veya zararı varmı????

    Şimdiden teşekkürler


    Aslında dizel araçlar arasındaki tercihiniz isabetli..Bu motor dayanıklı ve güçlü..Pompa meme teknolojisi sizinde tahmin ettiğiniz gibi sağlam bir sistem..VW nin kalite çizgisini hepimiz biliyoruz..
    Motor modül uygulaması ile +20 Hp ve %20 tork artışını çok rahat kaldırabilir..Chiptuning ile bu değerlerin dahada üzerine çıkılabilir..
    BlowOff ile çok zevkli kalkışlar sizi bekliyor olacak..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Saraçoğlu

    Yaza dizel bi araç düşünüyorum ( 2002-2003 modele kadar kaliteli , beni fazla üzmeyecek bişe )Aklımda VW grubun 1.4 TDI motoru bulunan Skoda fabia - Seat Cordoba - VW Polo alternatifleri üzerinde duruyorum (Özelliklede fabia) 1.4 TDI nasıl bir mootdur? 75 hp ve 80 hp olan modeller yazılım değişiklikleriyle ne kadar güç sağlar ? Bu uygulamaya dayanacak bi motormudur(Common rail yerine pompalı olduğu için birazdaha dayanıklıdır diye düşünüyorum doğrumu? )Bide Blow off düşünüyorum.Mümkünmü ? Mümkünse , ses harici turboya yarar veya zararı varmı????

    Şimdiden teşekkürler


    Aslında dizel araçlar arasındaki tercihiniz isabetli..Bu motor dayanıklı ve güçlü..Pompa meme teknolojisi sizinde tahmin ettiğiniz gibi sağlam bir sistem..VW nin kalite çizgisini hepimiz biliyoruz..
    Motor modül uygulaması ile +20 Hp ve %20 tork artışını çok rahat kaldırabilir..Chiptuning ile bu değerlerin dahada üzerine çıkılabilir..
    BlowOff ile çok zevkli kalkışlar sizi bekliyor olacak..



    Çok teşekkürler....

    http://forum.donanimhaber.com/m_12082654/tm.htm sizce??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saraçoğlu -- 3 Şubat 2007; 16:23:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Saraçoğlu

    Çok teşekkürler....



    Rica ederim..Yardımcı olabildiysem ne mutlu..!
  • Slm ChipTuning Uzmanı,

    Bende 2007 bmw 520d var, chip taktırsam performans, yakış ne olur ?? Maliyeti nedir, bu arada Borusan snıtzer chip takıyor garantiyi bozmadan, tavsiye edermisin ??
  • PSA nın 1.4 70 hp HDI motoru için ne öneririsiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sec

    Slm ChipTuning Uzmanı,

    Bende 2007 bmw 520d var, chip taktırsam performans, yakış ne olur ?? Maliyeti nedir, bu arada Borusan snıtzer chip takıyor garantiyi bozmadan, tavsiye edermisin ??





    2007 520d yokki ??530 olmasın ??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207

    PSA nın 1.4 70 hp HDI motoru için ne öneririsiniz


    Modüler bir uygulama ile +20 Hp sağlarsınız..%25 den fazla tork artışı da beraberinde gelir.

    Mesela Dimsport RAPID Pro ürünü size 580€ gibi bir fiyata malolur..Birde aynı motor hem Siemens yakıt sistemi kullanır, hem BOSCH.sizinki hangi sistemi kullanıyor..
  • ford connect 90ps araca uygulamak mümkünmü bilgi verirseniz sevinirim
  • Mrb chiptuning uzmanı bendede Ford connect 75 bg TDdi motorlu aracım var. Buna chip uygulamak mümkünmü daha fazla performans artışı için neler yapmalıyız. Kaç bg elde edebiliriz ve kaça mal olur. Bu arabaların 90 ve 115 bg'likleride mevcut. Benim motorla onların motorları arasında ne gibi farklar var. Şimdiden tşk.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.