Şimdi Ara

Dizel 307 (110 bg.) veya dizel Corolla (90 bg.) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
3.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu ıyıce sapıtılmıs bırakın su son hız geyıklerını.1 senede uzun yolda denk gelınce yapmıssın ama arabayı her gun sehır ıcınde kullanacaksın.
    Bu forumda cok fazla marka tutkunlugu var hıc hosuma gıtmıyor hatta sıkıntı yapıyor. Kafana yatan mantıklı gelen aracı gıdıp alırsın.
    Bu gune kadar 1kısıye bıle araba alırken sormamısızdır her kezın begenısı farklıdır kafamı nıye bulandırıyım yada kafam sissin.
    Aracı begenı sayesınde alırız gorursun hosuna gıder paran varsa alırsın. Yok su mu bumu dıye bı sacmalıkla ugrasılırmı.

    Konuya gelırse coralla derım yenı cıktı sedan ve Toyata dunyada tutuluyor.Arac alırken ıhtıyac onemlıdır Ben 2004 yılında sıfır palıo go aldım rengı donanımı hosuma gitti aldım baska hıcbır markayı gezmedım cunku begnemıstım bukadar basıttır.ayrıca aracaben en fazla sevglımle bınecektım benım ıcın yeterlıydı.
    Aıle ıcın tatıllerde bagaj sorunu olmamsı ıcın sedan alınır.

    Babama gecen sene sıfır 407 hdı aldık.Gene hıc bır markayı gezmedık arac hepımızın hosuna gıttı benzınlı vectra cok yakıyordu 5 sene olmustu ve gittik aldık. Yanı markacılıgı bır kenara bırakın sankı benım babamın sırketı kar yapıyorum.
    Evde pejo olmasına ragmen ben corolla derım.Aractan son derece memnunuz ama zevk isi bu sonucta




  • bu formda almancı cok gömlekçiler:) alamanya bu formdan iyisini bulamanya he köln deyiz sanki
  • Söz konusu olan dizel ise şu an en iyi dizel motorlarını PSA gurubu yapıyor. 1.6 110 beygir olan dizel motor harika bir motor.
    Ayrıca ülkemizin yakıt şartlarında uyumlu bir motor .

    PSA gurubunun ürettiği 1.6 110 BG motorun (bazılarında 109 bg geçer) kullanıldığı arfaçlar,

    Ford Focus ve C-max
    Volvo S40
    Peugeot 307-407
    Citroen C4
  • 307 hdı motoru sağlamdır ,gerçi toyota genel olarak sorunsuz bir arabadır tamam ama ben corollanın tasarımını oldum olası hiç sevmem ,o yüzden hem konfor hem de design olarak 307 derim ben
  • Corolla,bence 307 ye göre daha konforlu bir araç.
  • Şu ana kadar gelen cevaplar için teşekkür ederiz.

    Gelen cevaplardan ve yaptığımız araştırmalardan şu sonuçlara ulaştık:

    - PSA'nın 1,6 litrelik 110 beygir gücündeki 240 torkluk dizel motoru sınıfının en başarılısı.
    Bu motor, bizim aradığımız sınıfta, Focus, 307, C4 ve S40'ta bulunuyor.

    - 40.000 Lira'nın bir kuruş üzerine bile çıkamayacağımız kesinleşti.

    - Listeye C4'ü de ekledik. Linea'yı ise malesef pek kaliteli görünmediğinden ekleyemedik; oysa bu sınıftaki fiyatı en uygun otomobil Linea'ydı ve ucuzluk bizim en önemli kriterlerimizden biriydi ama küçük bir inceleme bile vazgeçmemize yetti.

    Şimdi alternatiflerin artı ve eksi yönlerini tek tek ele alalım:

    Focus:
    + PSA motoru.
    + Yol tutuşu.
    + Kaliteli malzeme.
    + Geniş iç hacim ve bagaj.
    - Collection versiyonunun donanımı çok ama çook zayıf. Ghia ise para limitimizin üzerinde.

    Corolla:
    + Güvenilir, dürüst, güler yüzlü servis.
    + Az arıza çıkarmasıyla ünlü olması.
    + Kaliteli malzeme.
    - 1,4 lt., 90 bg., 190 torkluk dizel motorun performansındaki belirsizlik.
    Performans derken, 170 km.'nin üzerine çıkamamasını kast etmiyorum.
    Ani hızlanması, diğer bir deyişle, seriliği nasıldır bilemiyoruz. Bu konuda deneyimi olanlardan görüş rica ediyoruz.

    307:
    + PSA motoru
    + Ucuzluğu (2007 model Comfort versiyonunu 34.500 Lira'ya veriyorlar).
    + Corolla Comfort'la donanımının neredeyse aynı olması.
    - Euro NCAP'te 4 yıldızda kalması.
    - Kronik sorunlu diye adının çıkması.
    - Servisine ilişkin, neredeyse "dolandırıcılığa" varan deneyimlerin çokluğu.

    C4:
    + PSA motoru.
    + ESP dahil, inanılmaz dolgun donanım.
    - Servisine ilişkin olumsuz deneyimlerin çokluğu.
    - 320 litrelik, sınıfına göre minik bagajı ki 307 bile 420 litre.

    Astra:
    - Opel'in sık sorun çıkardığına dair genel kanı.
    - 1,3 lt., 90 bg., 200 torkluk dizel motorun performansındaki belirsizlik.
    Yukarıda da dediğim gibi, hız değil de seriliği konusunda şüpheliyiz.
    Astra alacaksak, mutlaka sedanını alacağımızdan, belirsizlik daha da derinleşiyor.

    Bu özete dair yorumlarınızı ve eklemelerini bekliyoruz.




  • Mekanik sorun yaşamamak adına PSA gurubu motor kullanan araçlardan Focus u öneririm.

    1.6 109 luk TDCI motor ve Collection donanımı çok uygun bence. Ghia kadar lüks değil ama Trend kadar çıplak değil.

    307 si olan bir arkadaşım bugün volan ve debriyaj seti değiştirdi araç henüz 1 aylık. Servisde öğrendikki bu gibi sorunlar 307 lerde
    olabiliyormuş.

    Benim çıkardığım sonuç şu Peugeot 1.6 110 luk motor ve yüksek torkuna uygun volan ve baskı balata takımı kullanmıyor.
    Volan çatlama ve baskı balata setlerinin bozulmasından ancak bu sonuç çıkar . Aynı motor Focus ve Volvo'da da var
    ama tık sorun yok.

    Focus alın 5 yıl garanti paketi ile birlikte. 5 sene kafanız rahat etsin.
  • tek tercih focus olmalı bence
  • tartışmasız corolla
  • corolla yada focus alın bencede 90 hp corolla manuel tercih ederseniz gerekli seriliği sunar ayrıca dizel olmasına rağmen devirli bi motor ve sağlam ford servislerini bilmiyorum ama toyota servisleri cok iyi ben 10.000 bakımında aracımın sol ön disk i oyulmuş taş girmiş balata ile disk in arasına adamlar ücretsiz değiştirdiler kullanım hatası da diyebirlerdi (ayrıca size sormadan hiçbişey değişmiyo yani bırakıp gelinceye 40 tane sey değiştirip liste yapmıyolar) ben servisten cok memnunum zaten 1 yıl içinde sürekli arayıp soruyolar sıkıntı var mı diye yok diyoruz arac a gelince yeni corolla her yönüyle 10 numara olmus ford un tek artısı 109 hp lik motor ama aralarında 2 sn fark eder sizin için güç önemliyse düşünemden focus alın ama diğer faktörlere bakarsanız corolla 2 sinide test etmeden arac almayın bence kullanın karar verin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BassHunter.

    210 kmh o araç cıkamaz
    cıkarsa ya kadran sapması mevcuttur yada rüzgar dan yardım almıstır
    dediğin araçta 180-190 km ye zor cıkıyor
    bizzat kendi denediğimde 180-190 na zor cıktı dahada cıkamadı düz yolda


    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    yeni corolla dizel 1.4 d-4d otobanda 210 km/h hızlara çıkabiliyor ve focus tdci 109 beygirliği ve peug hdi 110 beygirliği geçiyor.




    quote:

    Orjinalden alıntı: akdeveli

    Arkadaşlar,

    Şu iki araç arasında kararsız kaldık:

    - Peugeot 307 dizel 1,6 110 bg. (240 tork), Comfort, 37.000 Lira.

    - Toyota Corolla dizel 1,4 90 bg. (190 tork), Comfort, 40.000 Lira.

    Aslında, Peugeot'un donanımı daha iyi ama Peugeot'lar kronik sorunlu diye çok şey okudum.

    Siz olsanız hangisini tercih edersiniz?







    Kadranda görür gibime geliyor ben 1.4 TDI 75 hp lik araba ile kadranda 195 görebildim (hafif eğimli yol ve az rüzgar tabii) 90 HP de görebilir fakat kadran sapması olacaktır tabii ki

    İki araç arasından Corolla derim sorunsuz araçlardır




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selim82

    corolla yada focus alın bencede 90 hp corolla manuel tercih ederseniz gerekli seriliği sunar ayrıca dizel olmasına rağmen devirli bi motor ve sağlam ford servislerini bilmiyorum ama toyota servisleri cok iyi ben 10.000 bakımında aracımın sol ön disk i oyulmuş taş girmiş balata ile disk in arasına adamlar ücretsiz değiştirdiler kullanım hatası da diyebirlerdi (ayrıca size sormadan hiçbişey değişmiyo yani bırakıp gelinceye 40 tane sey değiştirip liste yapmıyolar) ben servisten cok memnunum zaten 1 yıl içinde sürekli arayıp soruyolar sıkıntı var mı diye yok diyoruz arac a gelince yeni corolla her yönüyle 10 numara olmus ford un tek artısı 109 hp lik motor ama aralarında 2 sn fark eder sizin için güç önemliyse düşünemden focus alın ama diğer faktörlere bakarsanız corolla 2 sinide test etmeden arac almayın bence kullanın karar verin


    Gayet güzel yazmışsın fakat Ford grubu araçların 110 hp lik 1.6 dizel motorları meşhurdur ekonomik ve performanslıdır Corolla motor olarak geri kalabilir




  • COROLLA SORUNSUZDUR AMA PERFORMANS İSTİYORSANIZ MUTLAKA FOCUS
  • -------------------------------------------Yeni corolla 1.4 d-4d dizel---------------------------------Focus 1.6 tdci dizel

    Hızlanma
    0-50 km/s:---------------------------------------4.0 sn--------------------------------------------------3.7 sn
    0-100 km/s:-------------------------------------12.3 sn------------------------------------------------11.1 sn
    0-120 km/s:-------------------------------------18.8 sn
    0-130 km/s:---------------------------------------------------------------------------------------------20.3 sn


    Ara Hızlanma
    60-100 km/s:(4.viteste)-------------------------7.9 sn-------------------------------------------------9.6 sn
    80-120 km/s:(5.viteste)------------------------11.3 sn------------------------------------------------13.1 sn


    KAYNAK:
    ------------

    yeni corolla sedan 1.4 d-4d dizelin TEST değerleri:http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=405


    focus sedan 1.6 tdci dizelin TEST değerleri:http://arabam.milliyet.com.tr/testArsiv.aspx?rowid=559




    quote:

    Orjinalden alıntı: akdeveli

    Şu ana kadar gelen cevaplar için teşekkür ederiz.

    Gelen cevaplardan ve yaptığımız araştırmalardan şu sonuçlara ulaştık:

    - PSA'nın 1,6 litrelik 110 beygir gücündeki 240 torkluk dizel motoru sınıfının en başarılısı.
    Bu motor, bizim aradığımız sınıfta, Focus, 307, C4 ve S40'ta bulunuyor.

    - 40.000 Lira'nın bir kuruş üzerine bile çıkamayacağımız kesinleşti.

    - Listeye C4'ü de ekledik. Linea'yı ise malesef pek kaliteli görünmediğinden ekleyemedik; oysa bu sınıftaki fiyatı en uygun otomobil Linea'ydı ve ucuzluk bizim en önemli kriterlerimizden biriydi ama küçük bir inceleme bile vazgeçmemize yetti.

    Şimdi alternatiflerin artı ve eksi yönlerini tek tek ele alalım:

    Focus:
    + PSA motoru.
    + Yol tutuşu.
    + Kaliteli malzeme.
    + Geniş iç hacim ve bagaj.
    - Collection versiyonunun donanımı çok ama çook zayıf. Ghia ise para limitimizin üzerinde.

    Corolla:
    + Güvenilir, dürüst, güler yüzlü servis.
    + Az arıza çıkarmasıyla ünlü olması.
    + Kaliteli malzeme.
    - 1,4 lt., 90 bg., 190 torkluk dizel motorun performansındaki belirsizlik.
    Performans derken, 170 km.'nin üzerine çıkamamasını kast etmiyorum.
    Ani hızlanması, diğer bir deyişle, seriliği nasıldır bilemiyoruz. Bu konuda deneyimi olanlardan görüş rica ediyoruz.

    307:
    + PSA motoru
    + Ucuzluğu (2007 model Comfort versiyonunu 34.500 Lira'ya veriyorlar).
    + Corolla Comfort'la donanımının neredeyse aynı olması.
    - Euro NCAP'te 4 yıldızda kalması.
    - Kronik sorunlu diye adının çıkması.
    - Servisine ilişkin, neredeyse "dolandırıcılığa" varan deneyimlerin çokluğu.

    C4:
    + PSA motoru.
    + ESP dahil, inanılmaz dolgun donanım.
    - Servisine ilişkin olumsuz deneyimlerin çokluğu.
    - 320 litrelik, sınıfına göre minik bagajı ki 307 bile 420 litre.

    Astra:
    - Opel'in sık sorun çıkardığına dair genel kanı.
    - 1,3 lt., 90 bg., 200 torkluk dizel motorun performansındaki belirsizlik.
    Yukarıda da dediğim gibi, hız değil de seriliği konusunda şüpheliyiz.
    Astra alacaksak, mutlaka sedanını alacağımızdan, belirsizlik daha da derinleşiyor.

    Bu özete dair yorumlarınızı ve eklemelerini bekliyoruz.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 26 Eylül 2007; 23:38:59 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    tartışmasız corolla

    tartışmalı c4

    buda C4 test verileri aynı motoru paylaştığı focustan çok daha başarılı değerleri var corollayı söylemiyorum bile

    İlginç bir nokta 10 bg düşük gücüne rağmen megane dizel'in test verilerine göre 0-130 hızlanması focustan 1.3 sn daha iyi
    Birde arkadaşın yazmadığı başka verileride ekleyeyim
    mak hız C4 Focus Corolla
    o-100 10.7 11.1 12.0
    190 188 175

    ayrıca yukarıda Focus için belirtilen 13.1 sn lik esneklik değeri 80-120 değil 60-100 5. vites değeridir




  • Focus düz yolda 190 fln... yav ne çok çekemeyen var şu focusu
    CVT şanzumanlı Dizel Focus bile düzlükte 210 görüo siz nasıl 190 yapıosunuz
    tamam arkadaşlar Toyota D4D 220 km hız yapıo düzlükte
    Focus 180 e zor çıkıo
    Siz kendiniz inanıomusunuz buna
  • ya corolla bambaşka araç. focus c4 307 felan corollanın tadını güzelliğini vermez. toyotadan öyle bi memnun olursunuz ki iyiki almışım dersiniz. olmadı focus alın ama corolla bambaşka.hiçbiri toyota kalitesini memnuniyetini vermez.1.4 motor araça göre cansız görünsede çok başarılı bi motor.psa nın motorundan daha dayanıklı.focustaki gürültünün yarısıda yok.hemde yeni bi araç. her yönden toyota.
  • Astranın motoru 1.4 0 beygir, Toyotanınki 1.4 90 beydir. Ama hala Astranın motoru nasıl yetiyor muhabbeti dönüyor cahilce. Toyotanın ki nasıl yetiyorsa Asrtanınki de öyle yetiyor kardeşim. Amaç performans değil de ekonomiyse alırsın. Performans istiyorsan başka birşey alırsın.
    Bir de şunu söylemeden geçemeyeceğim. Fordun dizeli cayip gürültülü. Focus geçerken arkam dönükse kamyonet geçiyor sanıyorum valla..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okanttnc

    Aydın otobanında tünel çıkışındaki yokuşu bilenler bilir orda 1300cc araçla 215km hız yaptım. Gözlerime inanamadım ama gerçekti...

    * Ama sorun şu arabam 30bin kmye geldi 15defa denedim bir daha arabam 205km hızın üstüne çıkmadı

    * Düz yolda 1300cdti astra 190-195km hızlar arasında gelip gidiyor...

    * Touaregde normal yolda 220km anca yapıyor tabiki uzun mesafe lazım

    o rampada ben bisikletle bile 200 yaparım




  • hiç düşünmeden dizel toyota al
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.