Şimdi Ara

direksiz arabalar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
12.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • B sutunu olmayan araç için denir...

    Kapıların çerçevesiz olması direksiz denmesine sebep değil. Camın çevresinde yer alan bir direk var mı? normal araçlardaki kapıların o kısımlarına direk mi diyorsunuz?

    B-Max yanılmıyorsam kapı içinde yer alan gizli B sutunu var. Kapı kapandıgında gövde ile bütünleşiyormuş sanırım. Yoksa günümüz araçlarının coupe değilse B-max gibi 4-5kapı araçlar için B sutunu ncap 5yıldız için şart. yoksa yandan çarpma testlerinden geçmesi çok zor olurdu.
  • bir de bunlar daha ağır oluyor değil mi ?
  • Bu tip arabalarda direk sürücü oluyor arkadaşım. Takla halinde kafan ne kadar sağlam ise hayatta kalma ihtimalin o kadar yüksek oluyor. Kafasına ve boynuna güvenmeyen almasın...
  • Ahan da böyle oluyor:

    58 Belair, düğün arabası ve hareket halinde iken:
     direksiz arabalar


    57 Belair:
     direksiz arabalar


    57'nin direklisi şöyle oluyor:
     direksiz arabalar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 31 Ocak 2013; 11:11:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156



    Bu tip arabalarda direk sürücü oluyor arkadaşım. Takla halinde kafan ne kadar sağlam ise hayatta kalma ihtimalin o kadar yüksek oluyor. Kafasına ve boynuna güvenmeyen almasın...

    Bu öngörü pek doğru değil. Zira yeni Cabriolar'da ön direkler normal bir arabaya göre 3-4 kat daha sağlam. Arkadaki koltuk kafalıkları arkasındaki şeytan çıkıntıları ve aracın ön cam direği asfaltla aranızda güvenli bir boşluk bırakıyor. Bu ikisi arasında takla atıyorsunuz. Bir tarlaya uçup, tam kafanızın denk geldiği bir yere kaya denk gelmez ise, Cabrio, direksiz veya direkli bir araba güvenlik açısından pek farklı olmuyor.

    Bu dediklerimin hiçbiri eski araçlarda yok. Orası ayrı. Ancak yeni araçlarda durum bu. Coupe, Cabrio veya kapalı bir araba pek farklı değil. Genelde Cabrio araçlar şase güçlendirmek, ön direklerde sıkıştırılmış çelik kullanmak gibi sebeplerden daha ağır olur. Ana dezavantajları bu ağırlıktır.




  •  direksiz arabalar


    Restore halindeki direksiz 68 Impala'm
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.