Şimdi Ara

DİKKAT SAMSUNG LE40A656 LCD TV GÖRÜNTÜ 1-2 SN GİDİYOR GENEL Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
8.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 hafta önce vatandan Samsung 40A656 aldım ama aldıgımdan beri günde bir kaç defa görüüntü 1-2 saniye gidip ekran kararıp sonra tekrar görüntü geliyor bu bir arızamıdır yoksa normalmi sanki bana bu modelden kaynaklanan genel bir arıza gibi geldi ????



  • hemen ekliyeyim HDMI 1 yada scart veya rgb olmadı VGA hiç fark etmiyor hepsinde aynı sorun...
  • benim mi dikkatimi fazlaca cekiyor yoksa bu samsunglarda hep olan bisey mi?40m 87 de de olan bazi hadiseler...su yazilim yukseltmesiyle giderilen sorunlar neden fabrikadan cikmadan piyasaya suruluyor anlamis degilim...sanki kullanicilar bant da bekleyip cihaz kontrol edilmeden bu kadari bana yeter deyip de mi aliyorlar....
  • Aynı lcd bendede var ve bahsettiğin olay çok şükür bende yok.Ancak senin dediğin sanki bu modelin tümünde varmış gibi bu sorun bence yanlış.Kaç adet 40a656 da bu sorunu gördün?
    quote:

    Orjinalden alıntı: turbulence42

    Arkadaşlar 1 hafta önce vatandan Samsung 40A656 aldım ama aldıgımdan beri günde bir kaç defa görüüntü 1-2 saniye gidip ekran kararıp sonra tekrar görüntü geliyor bu bir arızamıdır yoksa normalmi sanki bana bu modelden kaynaklanan genel bir arıza gibi geldi ????
  • Forumda biraz araştırma yaparsanız görürsünüz neden genel mi diye düşündügümü...
    umarım genel degildir.

    1 tane örnekhttp://resim.donanimhaber.com/m_24389041/mpage_2/tm.htm

    quote:

    Orjinalden alıntı: taner11

    Aynı lcd bendede var ve bahsettiğin olay çok şükür bende yok.Ancak senin dediğin sanki bu modelin tümünde varmış gibi bu sorun bence yanlış.Kaç adet 40a656 da bu sorunu gördün?
    quote:

    Orjinalden alıntı: turbulence42

    Arkadaşlar 1 hafta önce vatandan Samsung 40A656 aldım ama aldıgımdan beri günde bir kaç defa görüüntü 1-2 saniye gidip ekran kararıp sonra tekrar görüntü geliyor bu bir arızamıdır yoksa normalmi sanki bana bu modelden kaynaklanan genel bir arıza gibi geldi ????




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbulence42 -- 5 Ekim 2008; 15:10:25 >




  • Anadolu Elektronik'e mail attım bakalım ne cvp yazacaklar.

    "Merhaba 1 hafta önce Konya Vatan bilgisayarda Samsung LE40A656 lcd tv aldım fakat aldıgım günden beri görüntü arada bir 1-2 sn gidip geliyor herşeyi denedim uydunun baglantısını deiştirmeyi ama nafile zaten önceden aynı uyduyla sorunum yoktu pc veya HDMI girişindede sorunn anı film izlerken 1-2 sn ekran kararıp yeniden geliyor bu konuda ne yapmam gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim...
    iyi çalışmalar."
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LG Lcd tv çok geç açılıyor.
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sn.Turbulence

    -sanırım senin panelde,turbulence e girince böyle oluyor
    -evet bu sıkıntı Samy lerde vardır(bazı modellerde)>>ilk önce hemen Servisi arayacaksın!!!
    --port yada ilgili katta belliki bir sıkıntı oluyor!veya resim işlemede sorun var,kesiklik bir arızadır!!!
    şayet bağlantı/kablo v.s. gibi harici kaynaklarında sorun yoksa ki bu çok zayıf yada imkansız bir durumdur+

    -Genelde Samy deki sıkıntılar normal F/W dışında Servis müdahalesi ile halledilebiliyor,S/W de bir sorunda olabilir v.s v.s
    Yapılacak işlemi zaten Servis ler biliyor,F/W olayı değil sendeki,ancak ben Samy deki Bug ları artık takip edemediğim için
    F/W ilede bu sıkıntı geçebilir!!
    -Veya ilgili devrelerin/Board v.s değişkliği gerekebilir,Servis Garanti kapsamında olduğu için,her halukarda bunu halleder,
    Garanti dışı olsaydı,bu defa işine hangisi gelirse onu uygylayıp senden parasını alırdı
    ------------
    Takma kafanı buna,Servis lik bir işin var,ayrıca neden Anadolu ya Mail atıyorsun ,bunuda anlamadım???
    Cevap gelmez,yada Servise müracaat et derler v.s!

    Sıkıntıları değil Anadolu,yaw Samsung ana üreticisi bile bilmiyorki!!!
    Herifler sürekli çalışıyorlar ve ATI gibi sürekli F/W çıkarıyorlar
    Seri eskidi artık,bunlar hala Processor deki stabiliteyi yakalayamadılar gitti!

    Neyse kolay gelsin sana,ama Servis işini hiç ihmal etme!!
    Selamlar




  • R ve M serisiyle hayran kitlesini çok ciddi arttıran Samsung 6 serisindeki kan kaybını nasıl telafi edecek çok merak eiyorum ? Saygılar
  • ürünü değiştir onlar düşünsün...
  • alalı 1 hafta oldu şimdi benim muhatabım vatan bilgisayarmı yoksa servismi ve geri iade hakkım varmı ? birde bu ürünün çalışma süresini ögrenmenin bir yolu varmı ne kadar süre çalışmış diye sonylerde varda. çünkü ben bu ürünü konya vatandan teşhirden aldım ordaki görevli daha dün koyduk dedi hakkatende hiç tozlanmamış ve tüm parçaları gözümün önünde açtı teşhirde olması binim için + çünkü ölü pixel kontrolu yapma şansım oldu ve 2 günde test edilmiş :)

    birde şu görüntü gitme sorunu olmasa....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbulence42 -- 5 Ekim 2008; 15:51:37 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turbulence42

    alalı 1 hafta oldu şimdi benim muhatabım vatan bilgisayarmı yoksa servismi ve geri iade hakkım varmı ? birde bu ürünün çalışma süresini ögrenmenin bir yolu varmı ne kadar süre çalışmış diye sonylerde varda. çünkü ben bu ürünü konya vatandan teşhirden aldım ordaki görevli daha dün koyduk dedi hakkatende hiç tozlanmamış ve tüm parçaları gözümün önünde açtı teşhirde olması binim için + çünkü ölü pixel kontrolu yapma şansım oldu ve 2 günde test edilmiş :)

    birde şu görüntü gitme sorunu olmasa....


    Sn.Turbulence

    Sana anlattım durumu,ama Vatan dan aldığını yazmadığın(yada benmi görmedim?) için durum değişik olabilir,ayrıca ciddi bir bilgi eksilikliğin olduğuda ortada+
    -Konya-Vatan ı arayıp durumu anlat,telefon etme,git ve orada görüş! bakalım önce ne diyecekler,çünkü Vatan da böyle cihazlarda bildiğim kadarıyla
    30 günlük bir değiştirme durumu vardır!!bunu açıklığa kavuştur+

    -Bu arada Servisi mutlaka ara,çünkü bir cihaz satıldıktan sonra normal olarak muhatabın SERVIS tir!!onların yönlendirmesiyle ancak örneğin sen paneli
    değiştirebilirsin!ama Vatan da müşteri-memnuniyeti kapsamında 30 günlük sürede geçerli sebebinde varsa,mutlaka bire-bir değişimi Vatan yapar veya
    yapabilir,onun için bu durumu netleştirnek adına sen Vatan a gidip durumu anlatacaksın,bakalım herifler ne diyor!

    Vatan kabul ederse(büyük ihtimalle Servis raporu isteyebilirler!!)paneli aynen değiştirirsin,kabul etmezsede sorun yok,Garantin var ve Servis gelip yapar++

    Selamlar




  • Tv kapalıyken sırasıyla şu tuşlara basın: info,menu,mute,power. Karşınıza servis menüsü gelicektir ve en tepesinde panelin kaç saat kullanıldığı yazar. Bende sizin gibi teşhirden almıştım vatandan, banada 1 gün önce açtık demişlerdi. menüden bakıncada 20 saat kullanıldığını gördüm. Büyük ihtimal ile sizinkide doğrudur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: universteli

    R ve M serisiyle hayran kitlesini çok ciddi arttıran Samsung 6 serisindeki kan kaybını nasıl telafi edecek çok merak eiyorum ? Saygılar


    Özellikle testlerden anlaşıldığı gibi A956 serisi aşırı ümit veren bir model olacak gibime geliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ridvan1903


    quote:

    Orjinalden alıntı: universteli

    R ve M serisiyle hayran kitlesini çok ciddi arttıran Samsung 6 serisindeki kan kaybını nasıl telafi edecek çok merak eiyorum ? Saygılar


    Özellikle testlerden anlaşıldığı gibi A956 serisi aşırı ümit veren bir model olacak gibime geliyor.




    9 serisiyle bunu aşacakları ümidindeyim.zira test ve yorumlardan edindiğim bilgi bu yönde. x4500 e kafa tutabilek bir panel. elit grupta yarışacak panelleri sıralarsak

    1- sony x4500

    2- philips 9803

    3- samsung a956


    Saygılar
  • Ben de bu Problemi yaşıyorum ama henüz çözemedim uydu reciver veya kaskad switch cihazdan mı tv den mi. özellikle E2, Cnbce, Ntv kanalında çok yapıyor çok anlamsız ama öyle işte Uydu Next2000Cx Component bağlı şöylede bir durumum var bu forumları okuyup sazan gibi Servis menüsüne daldım birkaç bişe kurcaladım. Problem onlardan olmasa da Garanti yandı servisi çağırıp gelin bi bakın abi b*k yedim de diyemiyorum.. videoya çekilecek gibi bişey de değil ki çok nadir günde 5-6 kez (tv 12saat açık) oluyor görüntü 1sn lik gidiyor geliyor iki kez tekrarlıyor bağlantı logosunu gösteriyor görüntü geldiğinde sanki Source tuşundan kaynak değiştirmişsiniz gibi bir görüntü yani. Scart ile veya tüplü tv de denemedim (belki kaskad veya Uydu reciverdan) bu yazılanları okuyunca yarın bi denesem iyi olucak sorun büyük ihitmal tv de. unutmadan Tv Samy 37S62BD.
    Biz Şubatta aldık 1aydır oluyor aşırı rahatsız etmiyor ama sen 1 haftalık cihazı adamların eline ver bi yaygara patlat yoksa içine sinmeyecek uhde kalıcak hep.. çünkü müşteriyi ikna etme taktiğini kullanacaklar. .




  • @turbulence42

    Benzer bir arızalı ses sistemi olayını ben de yakın bir zamanda yaşadım, anakartı arızalı cihazım yenisiyle değiştirilmişti.

    Sony için işleyen prosedüre göre;
    - Cihazınızda arıza olup olmadığı konusunda yetkili servis tarafından bir rapor düzenleniyor,
    - Satın aldığınız mağazaya bunu cihazla birlikte iletiyorsunuz,
    - Alış tarihinizden itibaren 30 gün içinde bu arıza için servise başvurmuşsanız doğrudan cihazın iadesi ve satıcı firma tarafından yenisi ile değişim yapılıyor.
    - 30 günü geçmişse tamir yoluna gidiliyor, yeni versiyon yazılımdan anakart değişimine kadar da gidebilir bu tamirat..

    Teşhir ürünleri için satıcı firmanın bakış açısına göre "Değişim hakkınız yok, ama sadece garanti kapsamında tamirat yaptırabilirsiniz" denmiş olabilir. Teknosa bu şekilde bir ifade kullanmıştı teşhir ürünü konusundaki soruma.

    Tavsiyem,
    - Öncelikle yetkili servise başvurup arızayı iletin, kayıt açsınlar,
    - Sonra bunu satıcıya da bildirin, cihazı iade edip yenisi ile değiştirmek istediğinizi belirtin.

    Sizin satıcı firmanızın da benim tecrübemdekine benzer bir şekilde servis raporu ile veya belki de servis raporuna ihtiyaç duymadan değişim imkanı olabilir, sizin için en iyi seçeneği değerlendirin.




  • @ufukman

    Bu tür hatalar servis menüsünde yapılan uygun olmayan parlaklık, kontrast ayarlarından dolayı panelin aşırı ısınmasından vs kaynaklanıyor olabilir.

    turbulence42'nin yaşadığı ve konunun açılış sebebi olan hata bile bu tür yanlış bir ayardan kaynaklanıyor olabilir.

    Servis menüsünde değişiklik yaptıktan sonra bu hatayla karşılaşmaya başladıysanız, default değerleri biryerlerden bulup düzeltmeyi deneyin. Ya da yetkili servisi çağırıp ücret karşılığı düzelttirebilirsiniz..

    Kolay gelsin..
  • cihaze reset attım servis menusu cıktı çalışma süresi 62 saat dio normal factory default yaptım ayarları şuan test ediyom bakalım ne olacak.
    bu arada ben daha önce ayarlarla oynamamıştım ama belki vatanda olabilir.
    neyse şimdi defaut ayarlarda test ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbulence42 -- 6 Ekim 2008; 12:03:20 >
  • @turbulence42 eğer sorunun çözüldüyse ne ala.. ama eğer servis menüsüne girdiğin servis log. larında çıkarsa garantiyi yaktığını tekrar hatırlatırım..
    kolay gelsin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.