< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Digiturk Modül [ANA KONU] (144. sayfa)





-
-
Yok benimki mdu lnb ile calisiyor, hic bir sorun yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonunda anlayan müşteri hizmetlerine denk geldim. 10 liraya 4k paketi açtı modüle.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Müşteri hizmetlerine bir türlü bağlanamıyorum. Telefon açılınca Tc istiyor yazıyorum sonra üyelik hakkında bilgi paketler hakkında bilgi vs sayıp duruyor. Müşteri temsilcisi işe görüşmek için şuna basın demiyor habire başa sarıyor telesekreter 😑
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Paket yükseltme düşürme menüsüne girin müşteri hizmetleri çıkar.
-
Ulaştım. Modüllü üyelik için ilk iki ay 299 lira, sonraki 10 ay 399 lira dedi. Ayrıca aylık 10 lira modül parası dedi. Fiyatlar böyle mi genel olarak?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aylık 382 liraya geliyor fiyat yüksek sayılır, ziraat bankası kredi kartınız varsa aylık 349 tl'ye sporun yıldızı paketi, 12 ay yıldız dolu paketi ve 1000 lira kart puanı kampanyasını değerlendirebilirsiniz.
-
İnternet üzerinden satın alma gerçekleştirmek istediğim zaman bu fiyatları buluyorum ama modüllü üyelik seçeneği çıkmıyor. Kalkıp da bana kutulu üyelik açmasınlar diye yapmıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Modüllü üyelik başvurusu direkt olmuyor siz kutulu olarak başvuru yapıyorsunuz fakat müşteri hizmetlerine ve son aşamada randevu için sizi arayan servise modül istiyorum diyorsunuz, yok falan derlerse modül yoksa gelmeyin blöfü çekin ellerinde varsa getirirler modül. Bazı bayilerde gerçekten de modül olmayabiliyor o durumda çok yapacak bişi yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 27 Temmuz 2025; 14:19:46 > -
Modül yok derlerse üyelik iptali yapabiliyor muyum?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Elbette kurulum olmazsa zaten üyelik başlamamış oluyor iptal edin derseniz başvuru kapatılır.
-
Dün ilk defa modül kullanmaya başladım. Servis gelip kurulumu yaptı, birkaç işlem neticesinde BeinSports kanalları açılmaya başladı. Servis gittikten sonra bazı kanalları kontrol ettiğimde bazı kanallarda "Şifreli Sinyal" uyarısı alıyorum. Bu şifreli sinyal uyarısı veren tüm kanalların frekansı aynı. Bu durum bizim binamızdaki merkezi sistemle mi, yoksa Digiturk modülü ile ilgili bir sorun olabilir mi?
-
Şifreli sinyal uyarısı tanımlı olmayan kanallar ücretli kanal aboneliği gerektirenlerde çıkıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Paketinizde olan tüm kanallar açılıyor mu?
Tkgs listesiyle mi izliyorsunuz?
-
Eurosport 1 açılıyor ama Eurosport 2'de bu uyarıyı veriyor mesela. Mcm, Euronews gibi kanallarda da aynı durum var. Bu kanallar kullandığım pakette yer alıyor.
@donanımcı123 Digiturk Kanal listesini kullanıyorum. Turksat'tan aratıp bu kanalları açmayı denediğimde de aynı sorunu yaşadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Azor Ahai -- 27 Temmuz 2025; 21:12:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetlerini arayıp bir sinyal yenileme isteyin normal bir durum değil. Sinyal yok hatası olsa çanak sisteminizle ilgili derdim ama şifreleme hatası digitürk kaynaklı gibi görünüyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 27 Temmuz 2025; 22:2:52 > -
Teşekkür ederim hocam. Dediğinizi yapacağım.
-
İnternetli kullandığım için mecbur nakil yaptırmam lazım :)
-
Merhabalar...Bugün digitürk decoderden modüle geçtim. Ben evde yoktum. Servisten gelenler kanalları yüklemiş. Kanalları kendime göre düzenledim fakat kanallar arasında Sözcü tv'yi göremedim. Acaba kanal yükleme yaparken bir şeyi eksik mi yaptılar? Decoder varken Sözcü Tv'de sıkıntı yoktu...
-
Bugün modül kurulumu yapıldı. Fakat bazı kanallarda şifreli kanal uyarısı alıyorum. TCL Tkgs ile yayınları alıyorum. Yardımcı olabilecek var mıdır?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X