Aktivasyon tamamlandıktan digitürk kanalları açıldıktan sonra müşteri hizmetlerinden modülde 4k kanalını izlemek için 4k yıldızlı servisini açtırıyorsunuz. Televizyonunuzda direkt digitürk desteği varsa digitürk kurulumu yaparak digitürk kanal listesini kullanabilirsiniz, yoksa tkgs kullanmaya devam edebilirsiniz digitürk kanalları 770’den başlar 770’de 4k kanalı 777’den sonra beinsports kanalları başlar, tkgs ayarını esnek ayarlarsanız kanal listesini istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz. |
Digiturk Modül [ANA KONU] (143. sayfa)




-
-
Dekoder kurulumu yapıldı ama görüntü kalitesini beğenmedim todla çok fark göremedim açıkçası. Modül sormuştum ama onlarda çok sorun yaşıyoruz dedi servis ben de cesaret edemedim. Keşke ısrar etseydim. Başlarda mırın kırın ediyorlar modül istiyorsanız sorun bir kaç kere genelde oluyor ellerinde. Konum Ankara
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, modül kullanımında televizyonun kanal geçiş hızından farklı bir bekleme yapıyor mu? Bir de herhangi bir uyarı çıkartıyor mu diye merak ediyorum.. Televizyonum samsung ks8000 modeli.
-
Görüntü kalitesi açısından modül olması çok mucize fark yaratmaz digitürk türksat'a geçtikten sonra görüntü kalitesinde düşüş oldu. Türksat tp'sindeki bant genişliği düşük olduğundan maalesef bu görüntü kalitesine etki ediyor, özellikle 55 inc ve üzeri televizyonda yakın mesafeden izleme yapıyorsanız pikselleşmeyi göreceksiniz kutu modül çok fark etmez.
Modülde şu avantajınız olabilirdi 4k kanalı açtırıp en azından bazı maçları 4k kanaldan izlerdiniz, bu kanaldaki yayın gerçek 4k kalitesinde değil ama full hd yayına göre bir tık daha iyi.
-
Şifre çözme için 1-2 saniye bir bekleme olabiliyor kanallar arasında dolaşırken.
Ayrıca belli süre digitürk kanallarını izlemezseniz tekrar digitürk kanallarına döndüğünüzde ilk şifreleme çözümü için bir 10 saniye kadar beklemeniz gerekebilir sonrasında diğer digitürk kanallarında gezdiğinizde şifre çözme hızı 1-2 saniyeye düşer.
Uyarı kısmını anlamadım.
-
Dekoderin arayüzü de çok demode geldi.Evet hocam okumuştum mesajlarınızı. Modülde bazı yayınlar 4k olacaktı dediğiniz gibi. Seneye bakarım duruma göre artık tekrar. Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir yerde okuduğumda bir model televizyon için modüllü bir kanala geldiğinde modül devreye giriyor gibi bir uyarı çıkartıyormuş o beni korkuttu da o yüzden sordum anladığım kadarıyla yok öyle bir şey
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Modül devreye giriyor değil ama dijital kartınız doğrulanıyor şeklinde bir uyarı çıkabiliyor onun dışında farklı bir uyarı görmedim ben lg televizyonumda marka modele göre değişebilir elbet.
-
Ama rahatsız edici değil anladığım kadarıyla
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben lg oled televizyonumda ekranın yarısını kaplayan bir uyarı şeklinde geliyor bu uyarı sadece uzun süre digitürk kanalı izlemediysen ilk açılışta çıkıyor digitürk kanallarında dolaşırken tekrar çıkmaz.
-
Bu servisler modül işini neden yokuşa sürüyorlar? Acaba modülü çıkartıp başka bir adreste takıp izleme olanağı oluyor mu? Onun için mi isteyene yok çekiyorlar?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kutu bağladıklarında genel merkezden daha yüksek prim ödemesi alıyorlar, ayrıca kutunun arızalanması v.s. daha mümkün kutu değişimi, servis ücreti gibi ekstra kazançları da oluyor sonradan. Yani kendilerini düşünüyorlar özetle.
Modül için ekstra prim verse digitürk herkese zorla modül vermeye çalışırlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 24 Temmuz 2025; 18:8:38 > -
İzmir’de oturuyorum. Geçen hafta modül için müşteri hizmetlerinden randevu almıştım. Bugüne randevu vermişlerdi. Az önce aradılar. Elimizde modül yok. Merkez bilmeden vermiş randevuyu. Randevunuzu erteliyoruz, gelince biz sizi ararız dediler. Az önce mesaj geldi 07 Ağustos’a randevu vermişler. Bu modül bu kadar bulunması zor bir şey mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DittoQ -- 25 Temmuz 2025; 15:5:9 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Digitürk modül dağıtımı yapmıyor uzun süredir o yüzden stok sıkıntısı var ama elinde modül olup yok çeken bayi sayısı da çok, nedenini yukarda yazdım bayiler için kutu daha avantajlı.
-
Beklemek mi gerek yoksa tekrar müşteri hizmetlerinden kayıt mı oluşturmalıyım? Tv’de boş port olmadığı için modüle geçmek istiyorum. Müşteri hizmetleri bayi ile görüşüyorum deyip bugüne randevu vermişti ama bayi bugün yan çizdi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hiç gelmez dememişler en azından tarih vermişler, başka bayiden getirtiyor olabilirler bir süre bekleyin ay sonunda bir müşteri hizmetlerini arayarak sıkıştırın onlar da bayiyi sıkıştırsın.
-
Ben geçen yaz çok uğraştım, sonra ararız dediler aramadılar. Şimdi yine yok diyorlar. Bölgesel sanırım ama bize sıra gelmeyecek. Mecburen TOD.
-
-
modüle üyeliğim açıldı. paketi de açtırdım. görüntü kalitesi 770 'de bayağı iyi. keşke tüm maçlar orada bu kalitede verilse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neden böyle bir şey düşünüyorsunuz ki. Sonuçta adrese dayalı bi hizmet değil internet gibi. Aboneliğinizi uzatıp modülü istediğiniz adreste kullanabilirsiniz. Böylece modül elinizde kalır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X