Şimdi Ara

Dice ve Nvidia arasında sürücü gerilimi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
2.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Biyturs_OnSr kullanıcısına yanıt
    Benimde tek sorun yaşadığım kart HD7850 kartıdır,tüm oyunalrda sorunsuz oynarken Battlefield4 oyununda driver hatası verirdi hep.Satıp gtx 970 aldım, ardından gtx 1070 aldım şu an kullanıyorum.Hiç bir oyunda çok şükür sıkıntı yok,AMD benden uzak olsun Nvidia candır.
  • Özellikle BF 1 deki flickering sorunu 4-5 gb boyutundaki battlefield 1 güncellemesinden sonra geldi, sorunun bütük miktarda dice dan kaynaklandığını düşünüyorum, gtx 1080 sli sistemimde yaklaşık %70-75 gpu kullanımıyla dx11 sli gayet güzel oynanıyordu, güncellemeden sonra abartı flickering sorunları oluştuki bundan pekçok forumda bahsediliyor, yani adamlar oyuna yaptıkları güncellemeyle mevcut çalışan sistemleride bozdular.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warehouseman

    Benimde tek sorun yaşadığım kart HD7850 kartıdır,tüm oyunalrda sorunsuz oynarken Battlefield4 oyununda driver hatası verirdi hep.Satıp gtx 970 aldım, ardından gtx 1070 aldım şu an kullanıyorum.Hiç bir oyunda çok şükür sıkıntı yok,AMD benden uzak olsun Nvidia candır.

    Hayırlı olsun. Battlefield 4 Multiplayer ile bir sürü saatim var Ultra'da oynuyordum, hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ha şöyle bir durum var, single'a girilmiyordu, 5fps bile değildi SP'de. Güncellemelerden sonra çözüldü mü bilmiyorum.
  • Bu imparatorluğun kıyısı haritasındaki kale ici gpu kullanımını dice çözmesi lazım herkes nvidia ya b.k atiyo ama öyle değil bf1 guncellemesinden sonra bu sorun başladı önümüzdeki güncellemede bu sorunu umarım çözerler bir kaç yerde daha yapıyordu bunu.
  • r9 280x kart win 7 64 bit işletim sistemi var low medium ayarlarda oyunu 0 sorun ile oynuyorum fps 60-120 arası ama 61 e sabitledim,şu yazılanları okuyunca bazen kendime sormuyorum değil acaba aynı oyunumu oynuyoruz diye - çıktığı günden beri 1 kere masaüstüne bile atmadı oyun.
  • DICE zahmet edip şu oyunu düzeltirse kimsenin sıkıntısı kalmayacak. Ben de 1070 kullanıyorum, son çıkan sürücü yüklü. Aklınıza gelecek tüm oyunları zangır zangır oynuyorum,. Battlefield 1 hariç... Demek ki kafamıza göre Nvidia'ya sallamıycaz dimi sevgili arkadaşlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hesperiush

    DICE zahmet edip şu oyunu düzeltirse kimsenin sıkıntısı kalmayacak. Ben de 1070 kullanıyorum, son çıkan sürücü yüklü. Aklınıza gelecek tüm oyunları zangır zangır oynuyorum,. Battlefield 1 hariç... Demek ki kafamıza göre Nvidia'ya sallamıycaz dimi sevgili arkadaşlar...

    bende r9 290 trix var bende zangır zangır oynuyorum evet dice'da suç var ama suçun büyüğünün NVIDIA'da olduğunu düşünüyorum hemde sistemimim 2012'de kurumuş bir sistem :D
  • Eski bir Nv sürücü departmanı çalışanın yazdıkları durumu bence özetliyor.

    Promit adıyla 6. paylaşım ;

    https://www.gamedev.net/topic/666419-what-are-your-opinions-on-dx12vulkanmantle/#entry5215019

    Not: İngilizce
  • LeviGerman kullanıcısına yanıt
    aslında bunu merak ettim ama bu denli bir yazıyı okuyup anlayacak bir ingilizcem yok o yüzden teşekkür ederim
  • windows vistadan sonra windows 10 da aynı duruma gelmeye başladı.Microsoft bu durumu düzeltmesi gerekiyor çünkü windows 10 driver seçiyor.
  • lupin_ kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam,

    Özetle oyun yapımcıları, ne kadar iyi mühendis ve programcılar olsalar da oyun yazarken ne kadar çok hata yaptıklarını anlatıyor. MS'nin dx11'i tam olgunlaştırmadan, artık yeterli oldu diye, üzerine sadece küçük ayarlar çekileceğini düşündüğünü ve o yüzden dx takımını dağıtmasının ne kadar yanlış olduğunu yazdı. Bir kaç şeyden daha bahsettiği ama konuyla ilgili önemlileri bu.

    Şundan da bahsetseydi sevinirdim ama belki alanına girmiyor; oyun yapımcıları, donanım üreticileri, oyun motoru yapımcıları yazılım ve donanımları konusunda daha transparent olsalar birçok problem çözülebilir.

    Aslında NV ve AMD'nin birbirlerine benzer çözüm yolları var. Gameworks/ GPUOpen library oyun yapımcılarına (kendi donanımlarıyla uyumlu çalışacak) araçlar sunuyorlar. Ama o konuda da bilirsiniz çok tartışmalı işler dönüyor.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.