Şimdi Ara

Diamond Electric Klima'lar hakkinda bilgisi olan ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
31.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yorum yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
    perşembe Diamond klima siparişi verdim cumartesi günü servis takmaya geldi
    Klimanın kutusu açılmış gibi geldi adamlara sordum kontrol amaçlı bakılmış olabilir dediler
    Akabinde kutu açıldı bir baktım ufak tefek çizikler var
    dedim bu çizikler ne cevap yok
    sonra renginin biraz sarardığını farkettim ve servis elemanına söyledim bana normal rengi o dedi bende klimaya yapışmış bi bant vardı onu söktüm ve klimanın süt beyaz rengi çıktı ortaya
    Hal böyle olunca klimayı geri yolladım Allahtan parayı vermemiştim. Sonra Satıcı arkadaş aradı karışıklık olmuş yanlışlıkla depoya konulmuş olan teşhir malını yollamışlar vs. dedi.
    Belki gerçekten yanlışlık olmuştur bişey diyemem lakin yarı fiyatına verseler de almam artık o satıcıdan klima.
    Dikkat etmesek takıp gidecekler fark edince de bi pardonla iş bitiyo güzel iş.
  • garanti belgesininde bir önemi yok önemli olan faturadır hocam,fatura olmadan bir halt edemezsin ki kurulumu yapılması gereken ürünlerde kurulum yapılır ve kurulumun doğru bir şekilde yapılıp son kullanıcıya malın sağlam çalışır bir şekilde teslim edildiği servis formu ile yasal hale getirilir,sen bir tv al bakalım sonra onu eve getir aç kendin kur sonra servisi ara gelsin bakalım eve ne oluyor eğer o servis adam gibi servis ise aldın başına belayı demektir,konu kişiselleşmiyor yanlış yöne gitmeyelim hocam ben söyledğim hiçbir şey tutatarsız değil ne söylüyorsam arkasındayım benim kişilelerle işim sadece birincil ilişkilerde olur ikincil ve ticari ilişkilerde kişiselleştirme gibi birşey benim için olamaz benim seninle yada diamond electric sahibi servis müdürü yada her kimse ile işim olmaz ben mantaliteyle uğraşırım buda doğal olarak kişilerle diyalog demek ama yapacak birşey yok neyse sen iyi bir adamsın ona birşey dediğim yok sana saygımı kaybetmek istememde konuyu burda kapatalım diamond ile ilgili yeni konu açılırmı bilmem bence çok zor ama açılırsa ben yine doğru bildiğimi yazıyor olacağım,başkalarına faydası olan insan benim gözümde iyi insandır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sendomi -- 23 Ağustos 2011; 6:53:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrsrkmz

    yorum yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
    perşembe Diamond klima siparişi verdim cumartesi günü servis takmaya geldi
    Klimanın kutusu açılmış gibi geldi adamlara sordum kontrol amaçlı bakılmış olabilir dediler
    Akabinde kutu açıldı bir baktım ufak tefek çizikler var
    dedim bu çizikler ne cevap yok
    sonra renginin biraz sarardığını farkettim ve servis elemanına söyledim bana normal rengi o dedi bende klimaya yapışmış bi bant vardı onu söktüm ve klimanın süt beyaz rengi çıktı ortaya
    Hal böyle olunca klimayı geri yolladım Allahtan parayı vermemiştim. Sonra Satıcı arkadaş aradı karışıklık olmuş yanlışlıkla depoya konulmuş olan teşhir malını yollamışlar vs. dedi.
    Belki gerçekten yanlışlık olmuştur bişey diyemem lakin yarı fiyatına verseler de almam artık o satıcıdan klima.
    Dikkat etmesek takıp gidecekler fark edince de bi pardonla iş bitiyo güzel iş.



    dostum en iyisini yapmışsın karışmış falan hep hikaye,resmen itelemeye çalışmış adam sana elde kalan ürünü,birol hocam bu nedir şimdi söylermisin servis'in suçu değilmi sana göre bence değil firmanın suçu bu eğer firma böyle konularla ilgilenmezse servisde meydanı boş bulup at koşturur eee ne oldu şimdi sürekli böyle şeyler olursa güven falan kalmaz çünkü firmanın görünürdeki yüzü servisler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    garanti belgesininde bir önemi yok önemli olan faturadır hocam,fatura olmadan bir halt edemezsin ki kurulumu yapılması gereken ürünlerde kurulum yapılır ve kurulumun doğru bir şekilde yapılıp son kullanıcıya malın sağlam çalışır bir şekilde teslim edildiği servis formu ile yasal hale getirilir,sen bir tv al bakalım sonra onu eve getir aç kendin kur sonra servisi ara gelsin bakalım eve ne oluyor eğer o servis adam gibi servis ise aldın başına belayı demektir,konu kişiselleşmiyor yanlış yöne gitmeyelim hocam ben söyledğim hiçbir şey tutatarsız değil ne söylüyorsam arkasındayım benim kişilelerle işim sadece birincil ilişkilerde olur ikincil ve ticari ilişkilerde kişiselleştirme gibi birşey benim için olamaz benim seninle yada diamond electric sahibi servis müdürü yada her kimse ile işim olmaz ben mantaliteyle uğraşırım buda doğal olarak kişilerle diyalog demek ama yapacak birşey yok neyse sen iyi bir adamsın ona birşey dediğim yok sana saygımı kaybetmek istememde konuyu burda kapatalım diamond ile ilgili yeni konu açılırmı bilmem bence çok zor ama açılırsa ben yine doğru bildiğimi yazıyor olacağım,başkalarına faydası olan insan benim gözümde iyi insandır


    yeni yapılan düzenlemeye göre faturanın bir önemi kalmadı garanti belgesi esas alındı ki bence en doğrusu da bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdundar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    garanti belgesininde bir önemi yok önemli olan faturadır hocam,fatura olmadan bir halt edemezsin ki kurulumu yapılması gereken ürünlerde kurulum yapılır ve kurulumun doğru bir şekilde yapılıp son kullanıcıya malın sağlam çalışır bir şekilde teslim edildiği servis formu ile yasal hale getirilir,sen bir tv al bakalım sonra onu eve getir aç kendin kur sonra servisi ara gelsin bakalım eve ne oluyor eğer o servis adam gibi servis ise aldın başına belayı demektir,konu kişiselleşmiyor yanlış yöne gitmeyelim hocam ben söyledğim hiçbir şey tutatarsız değil ne söylüyorsam arkasındayım benim kişilelerle işim sadece birincil ilişkilerde olur ikincil ve ticari ilişkilerde kişiselleştirme gibi birşey benim için olamaz benim seninle yada diamond electric sahibi servis müdürü yada her kimse ile işim olmaz ben mantaliteyle uğraşırım buda doğal olarak kişilerle diyalog demek ama yapacak birşey yok neyse sen iyi bir adamsın ona birşey dediğim yok sana saygımı kaybetmek istememde konuyu burda kapatalım diamond ile ilgili yeni konu açılırmı bilmem bence çok zor ama açılırsa ben yine doğru bildiğimi yazıyor olacağım,başkalarına faydası olan insan benim gözümde iyi insandır


    yeni yapılan düzenlemeye göre faturanın bir önemi kalmadı garanti belgesi esas alındı ki bence en doğrusu da bu.


    Aynen öyle,çünkü sonradan fatura kesipte garantiye sokma işleri çok oluyordu.Fatura var garanti belgesi yoksa hiç bir işlem hakkınız yok......




  • arkadaşlar bundan yaklasık 6 ay önce diamond inverter klima aldım.fiyatı 1.700 idi.hersey yolunda calışıyordu taki 1 hafta önce sabah uyandıgımda calıştırmak istedim ve klimadan tık yok.servisi aradım.geldiler içindeki kartı aldılar götürdüler ve 3 gün sonra beni aradılar.voltajdan dolayı klimanın ana kartı yanmış ve garanti kapsamına girmiyormuş.değiştirmek için 300-400 arası bir rakam istediler.ben de su an beklemedeyim.
    şimdi size sormak isterim.benim hatam dışımda klima arızalanıyor ve garanti kapsamında olmasına ragmen garanti içine almıyorlar bu arızayı.bu durumda ben ne yapabilirim? bi fikriniz varsa paylaşırsnız sevinirim.şimdiden teşekkürler.
  • Kesinlikle uzak durun, rezil bir marka, üç senedir 10 defa servis geldi eve, zaten doğru dürüst muhattap bulamıyorsunuz. Uzak durun....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dead can dance

    arkadaşlar bundan yaklasık 6 ay önce diamond inverter klima aldım.fiyatı 1.700 idi.hersey yolunda calışıyordu taki 1 hafta önce sabah uyandıgımda calıştırmak istedim ve klimadan tık yok.servisi aradım.geldiler içindeki kartı aldılar götürdüler ve 3 gün sonra beni aradılar.voltajdan dolayı klimanın ana kartı yanmış ve garanti kapsamına girmiyormuş.değiştirmek için 300-400 arası bir rakam istediler.ben de su an beklemedeyim.
    şimdi size sormak isterim.benim hatam dışımda klima arızalanıyor ve garanti kapsamında olmasına ragmen garanti içine almıyorlar bu arızayı.bu durumda ben ne yapabilirim? bi fikriniz varsa paylaşırsnız sevinirim.şimdiden teşekkürler.

    Arkadaşım marka gözetmeksizin yazıyorum.Eger ki gerçektende yüksek voltajdan dolayı klima zarar görmüşse ,işlem garanti kapsamı dışındadır.Bütün elektrikli ev aletlerinin garanti kartlarını inceleyin,besleme enerjisi 220 volt ise %10 altı veya üstü voltaj hataları garanti kapsamı dışıdır.Yani 240 volt üstü geldi ise garantiye girmez.Bunu da anlamanın en kolay yolu,kart üzerindeki varistör dediğimiz yeşil-mavi renkli yuvarlak bir malzeme vardır(bozuk para 5 kuruş büyüklüğünde)o patlamışsa klimanıza 250 volt üzeri enerji gelmiştir ve bunun sorumlusu elektrik dağıtım şirketidir.Servisin vereceği rapor doğrultusunda elektrik dağıtım firmasından tazmin edebilirsiniz hasarı.




  • Arkadaşlar yeni serilerden (ARAKAWA) kullanan arkadaş varmı ?
    https://www.diamondelectric.net/

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • diamondelectric ve olefini benzer markalar sanırım özellikleri yalın bir birine.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.