Şimdi Ara

Diamond Electric Klima'lar hakkinda bilgisi olan ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
29.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Diamondın yeni R 410 gazlı modelleri 12 000 btular haftaya diğerleri de Temmuz da olmak üzere satışa sunulacakmış.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koko69

    Diamondın yeni R 410 gazlı modelleri 12 000 btular haftaya diğerleri de Temmuz da olmak üzere satışa sunulacakmış.



    evet birol beyde söyledi ama fiyatlar bu olmayacak yukarı çıkacak fiyatlar,zibroda artık mideaya klima yaptırmayacakmış.
  • Ewet ablamlarda ki klimanın nette sonunda görselini bulabildim.
    Diamond un ne kendi sitesinde nede baska bir yerde bu modeli bulamadım. Ama böyle bir model varmış. Az daha çakma Diamond mı acaba demeye başlamıştım :))

     Diamond Electric Klima'lar hakkinda bilgisi olan ?
  • Eski serilerden sanırım, logosu falan da bir değişik
  • Bu orange mısır modeli ile aynı gözüküyor . americool north aire unionaire hem marka hemde union aire üretici firma bu tipte bir sitede high life bile gördüm . hatırlamıyorum gerçi high life artık gelmiyeceği söyleniyor . alaska markasıda yapılıyor bu üreticide . westende aynı ama high life diamond electric sunny sny eski seri vb çindeki hualing fabrikasında üretildiği söyleniyordu mideanın satın aldığı fabrika unpop ve mbirolun resimlediği qv modeli. bi keresindede bu fabrikanın aslında mitsubishi electricin çindeki fabrikasının hualinge satıldığı yazılmıştı eski mitsubishi teknolojisi denmesi bundan ileri geliyor olabilir . okuduğum ve duyduğum . doğrusunu ustalar bilir ama sunny sny serisi bi yakınımızda var ve gerçekten güzel

    quote:


    vezyr
    Teğmen




    Mesaj: 123






    24 Haziran 2008; 23:30:49


    --------------------------------------------------------------------------------

    Ewet ablamlarda ki klimanın nette sonunda görselini bulabildim.
    Diamond un ne kendi sitesinde nede baska bir yerde bu modeli bulamadım. Ama böyle bir model varmış. Az daha çakma Diamond mı acaba demeye başlamıştım :))





    _____________________________

    | - | - | - « DH Akvaryum Kulübü » - | - | - |


    unpop
    Yarbay




    Mesaj: 3565






    24 Haziran 2008; 23:39:37


    --------------------------------------------------------------------------------

    Eski serilerden sanırım, logosu falan da bir değişik

    _____________________________







  • Walla bu orange mı? değil mi bilmiyorum ama en az onun kadar kötü bir modeli olduğuna şüpheniz olmasın. Hatta bi yerlerden ucuz falan karşısına çıkıpta almayı falan düşünen olursa şahsi fikrim uzak durun :)

    Ama qv serisinden kaynaklanan memnuniyetimi daha evvelşde dile getirdiğimden dolayı;
    R410 Soğutucu kullanan Yeni A sınıfı modelleri beklemedeyim şuan. Gören duyan veya fiyatları konusunda bilgi sahibi olan varsa lütfen burada paylaşıversin. Birkaç yere sordum henüz haber yok :(
    Not: Bana lazım olan 18.000 BTU ortalama bir değerde olanlar.
  • Yeni 18 000 likler 5 Temmuzdan sonra bayilerde olacak diye biliyorum. 12 000 ise bu hafta satışa çıkacaktı.
  • arkadaşlar Diamond DSH 18 Rv model inverter klima almayı düşünüyorum 2100 TL fiyat aldım.
    Sitesinden baktığıma göre diğer tüm modellerde toshiba kompresör kullanmalarına rağmen 18 lik olanda sanyo kullanmışlar bunun eksisi artısı nedir bi de 18 liğin cop/err değeri 3,41/3,21 iken 9 luk ve 12 liğinki sırasıyla 3,62/3,30 ve 3,63/3,26 olması kompresörden mi kaynaklanır.
    Bilgisi olan varsa yardım edebilir mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrsrkmz

    arkadaşlar Diamond DSH 18 Rv model inverter klima almayı düşünüyorum 2100 TL fiyat aldım.
    Sitesinden baktığıma göre diğer tüm modellerde toshiba kompresör kullanmalarına rağmen 18 lik olanda sanyo kullanmışlar bunun eksisi artısı nedir bi de 18 liğin cop/err değeri 3,41/3,21 iken 9 luk ve 12 liğinki sırasıyla 3,62/3,30 ve 3,63/3,26 olması kompresörden mi kaynaklanır.
    Bilgisi olan varsa yardım edebilir mi


    Arkadaşım genel olarak klimaların kapasitesi attıkça verimlilikler düşer.Bu kompresörden kaynaklanan bir durum değil.Diamond markanın kompresör markalarını yazmasındaki gaye,markalı kompresör kullanıldığına dairdir.Çinde üretilen bir çok markada (aynı fabrikada üretilse dahi,Diamond Midea da üretilir,birçok markada Midea da ürettiriyor) noneym denilen markasız sıradan üretim kompresörlerde kullanılıyor.Yani Diamond Elec. teki kompresör sıradan değil markalı kompresördür.Ayrıca Diamond Elec. ithal ettiği model Midea nın ALFA serisidir.Eurovent te verileri olan seri de kesinlikle bu değildir.

    Ben sallamıyorum işte ta kendisi budur.Orjinal sitesinden,bu fiyatta çok idealdir.

    http://www.mideaaircon.com/productseriesinfo.asp?seriesid=31

    http://www.mideaaircon.com/productinfo.asp?productid=94

    Hiç bir yalan veri yok,yukarıda 12 lik serinin COP 3,7 EER 3,3 yazıyor.Diamond da da aynıdır.

    Bir aralık ZİBRO da da aynı seri 18xx olarak geldi,Avrupa da hala ZİBRO 18xx satılmakta.

    içine sindiyse al kardeşim başın ağrımaz.




  •  Diamond Electric Klima'lar hakkinda bilgisi olan ? bu diamond electric değerleri 9000btu'ya bak

    http://www.mideaaircon.com/productinfo.asp?productid=93 buda midea alfa serisi 9000btu inverter

     Diamond Electric Klima'lar hakkinda bilgisi olan ? buda eurovent değeri



    http://forum.donanimhaber.com/m_43423974/mpage_1/f_/key_diamond%2Celectric//tm.htm#43453777 zamanında açmıştım bu konuyu eina hoca cevaplamıştı burdan görebilirsin konunun genel hatlarını,eina hocanın dediklerine dikkat et,yukarıda verilen linkteki ürün aynı değil diamond electric sitesine gir bak değerler birbirini tutmuyor ki zaten eurovent'teki değerlerlede uyuşmuyordu hatta yukarıdaki resimde diamond değerleri var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sendomi -- 18 Ağustos 2011; 11:09:56 >




  • Birde buraya bakın bakalım ne yazıyor.MSH HRDN1-QC6 şuanki EER ve COP yi bile geçmiş.Sizdeki tarihten kalma galiba.......Benimki resim değil,Eurovent linki....

    http://www.eurovent-certification.com/en/Certified_products/Search_Engine.php#search
  • Warning: main(config.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/en/Certified_products/Search_Engine.php on line 8

    verdiğin linkte bu çıkıyor ve ne senin verdiğin ne benim verdiğim değerler tutmuyor,hoca diyorum saygı duyuyorum ama tadını kaçırmayalım geçmişe dönmeyelim bir daha bırak artık şunları savunmayı niye savunuyorsun ki yerim değerini tutsa ne tutmasa ne sorun bu değil sorun şirket ne olduklarını gördüm adam fikir sormuş bende yazdım ben klimaları kullanıyorum heryerdede yazıyorum biri 24 saat diğeri 12-15 saat açık fatura 180tl geldi kışın toplam fatura tabi ancak bu firmanın rezalet olduğu gerçeğini değiştiyormu yoo eee daha ne uzatıyorsun hocam konuyu ben artık klimaları allaha bıraktım artık,sorun olmazda inşallah uzun süre kullanırım diye bakıyorum bir daha ne servisle nede o şirketdeki herhangi biriyle muhattap olmak istemiyorum,aslında benim saflığımamı geldi ne ben servise haddini bildirdimde o şirketdeki bana hakaret eden öküzlere hadlerini bildirmedim,kim ne dersin desin kardeşm ben alan ve kullanan bu yüzdende saçma sapan kişilerle diyalog kurmak zorunda kalan biri olarak söylüyorum ki UZAK DUR BAKKALDAN BOZMA SONRADAN ŞİRKET OLMALARDAN,BU ARADA DİAMOND'I ÖNERENDE BİROL HOCAYDI

    bu konu benim için kapanmıştır herkese hayırlı işler,doğru bildiğini söylemeyen haramzadedir




  •  Diamond Electric Klima'lar hakkinda bilgisi olan ?


    Bu fotorafı,aşağıda da Eurovent in arama ilk başlangıç sayfası,oradan sırası ile;

    Comfort Air Con...(AC) ok.

    AC1/................(up to 12 KW/....../ split/Revese cycle) seçip ok.


    Buradan GD Midea yı seçip arayın görürsünüz.


    Ayrıca bu marka ve yanında birkaç markayı ben önerdim.Zaten klimanın hiç bir sorunu da yok.Sorun sizin oradaki kuran satan arkadaşta.Firmaya bu denli agresif yaklaşmanız anlamsız.Bu güne kadar kimi yolda bırakmış.Bence sizde uslubunuza biraz bakmalısınız.Atalarımız ne demiş ''Ne ekersen onu biçersin'' Ticari alış veriş dışında Diamond Elec. klima ile ilğili sorunu olan yazsın ben çözeceğim arkadaş.

    Nitekim sizinde ilk başta yaşadığınızı cihaz değişimi ile çözdüler.Derdiniz nedir.Ürünün yakıtından memnunsunuz ama sonrasında İthalatçıyı sahtekarlıkla itham ediyorsunuz,değerleri yanlış yazıyor diye.tabi bu konuda siz yanlış yazıyorsunuz o başka.Bu piyasada değerleri her zaman dogru yazan firmaların başında gelir Diamond Elec. İlk 1999 da ithal edildi.o günlerde üretim yeri yazılması zorunluluğu yokken bile yazardı üstünde Made in China diye.Daimond Elec. tüm verileri doğrudur arkadaş sonuna kadarda savunurum.Geçmişini de bilirim geleceğinide.Siz asıl size malı satıpta sonra ilğisiz kalan ve firma ile muhatap eden xxxx abinize gidin fırça atın.Buradanda sürekli düşmanca tavır takınarak intikam alırcasına kötüleme kampanyası yapmamanızı tavsiye ederim.

    Selamlar saygılar....




  • hocam sen şimdi diamond electric klimalarda eer 4.01 ve cop 4.30'mu diyorsun kendi sitelerinde bile bunu söylemiyor ki benim aldığım klima bu değil geçen sene ki model tabi ama bu sene ki modelde bu olamaz imkansız birşey,benim klima ile sıkıntım yok elektrik tüketimi benim için makul işinide iyi yapıyor ilk aldığım klima ile sıkıntı yaşadım doğru değişimi yaptı servis ama gel gör ki rezil etti beni artık git gel makinanın sorunlu olduğunu bile bile almadı geriye en son artık ipin ucu kaçacaktı halletti inverter alayım dedim ses az olur diye ki öyle oldu üstelik airfel alabilecekken sırf servis zarar etmesin hak geçmesin diye yine diamond electric aldım eğer servis böyle rezil olmasa ki eminim böyle şeyler başıma gelmeyecekti ama bu demek değil ki şirket iyi ben hala iddia ediyorum rezil diye eğer bunlar adam akıllı bir şirket olsa araştırmadan iş yapmazlar ve telefonda bana balıkesirin yakışılısı diye rezil bir ithamda bulunmazlardı ben heryerde söylerim bunu almayın diye,ha şirketde ilgili arkadaşlar varmı var ama şirket üst düzey yönetimi rezil bunu kabul etmek lazım,burdaki servisdeki adamın adı ali ama birde lakabı vermış kıl ali diye nasıl bir cins ise artık adam elinde daikin servisliğini bulunduruyor ve ısısan buderus bölge sorumlusunun bana birebir söylediği şey şu biz bu kişinin müşteri ile birebir muhattap olmasını istemiyoruz adam öyle bir salak herif ki hakkında ısısan'a gelen şikayetin haddi hesabı yok benim yaşadığım sorunsa hiçbir şey böyle bir damgalı eşek iken bu adam ne hallere düştük bırak en son yaptığı bir şerefsizlik var adamdan klimayı taksitle aldım 6 ayda ödeyecekken 4 ayda ödedim üstelik tüm borcu faturamı zor bela kesti ve faturada kaşe üstte bir araştırdım ne anlama geldiğini borç ödenmemiş demekmiş işte böyle rezalet ötesi bir servis burası sonuç nedir peki eğer şirket iyiyse niye hala bu adamla çalışıyor,anlayan varsa bu tarafa gelsin




  • Öncelikle şu anki stoklar bu ser ürün değildir.Ama yeni parti neden olmasın.

    Demek ki Balıkesir de adam gibi adam bir klimacı yada bayilik yapacak adam yok ki, Isısan gibi köklü bir firam bile sizin o Ali abinizle çalışıyor.Diamond Elec. de onla çalışması kadar doğal bir şey yok.Malesef klimanın hızlı olmadığı bölgelerde böyle adamlara mahkum kalabiliyorsunuz.Buda ithalatçının sorunundan çok o bölgenin ticaret sorunudur.

    Klima işi özellikle kış ayları ve Temmuz,Ağustos yaz aylarında streslidir.Sizde bu stres zamanında Firma çalışanına hiç bir suçu yokken Balıkesir li kıl abinizin yaptığı terbiyesizliklerin hesabını sormaya çalışırsanız bazen ters cevaplarda alabilirsiniz.(Gönül ister ki hiç olmasın ama,sizin de o anki istekleriniz çok fazla idi hani)Benim bildiğim kadarı ile tüketimini belgelenmesini,COP,EER nedir nasıl hesaplayacağım (kanıt istemek gibi),ayrıca etiketteki kalkış akımını bu çektiğimidir acaba vs. Çok teknik konular ve bu konular aslında tüketiciyide çok ilğilendirmez.ha sizin o kıl abiniz adam olsa idi bir pense ampermetre ile ne çektiğini gösterse idi,bunlar yaşanmazdı.Eğer ki ithalatçı her müşterisine tek tek teknik bilgi hizmeti sunmaya kalsa adam yetişmez bu işe.Bırak tüm müşteriyi %10 nu talep etse personel yetmez.Sizde adamın tamda sinir sisteminin son hadlerine gelmişken teknik hesap sormaya kalkarsanız malesef bazen istenmeden de olsa bazen ters cevapla karşılaşırsınız.(ben yinede onaylamıyorum ama bazen beni bile delirten oluyor)

    Ama siz şunu da yaşadınız Diamond Elec.başka bir çalışanı sizden o arkadaş adına özür diledi vede gayet kibar bir şekilde yardımcı olmak için elinden geleni yaptı.Hatta cihazların değişimde en büyük etki odur.Ama siz malesef onuda hiçe sayıyorsunuz.Bugün Türkiye nin en köklü markalarında bile değişimler mahkemeye yansımadan çok zor olurken,hiçbir kanunui işlem yapmadan değişim yapan bir firma hakkındaki bu yazdıklarınız hiçte adil ve hoş değil.

    Neyse daha detayı kimseyi de ilğilendirmiyor . Ben buradan tekrarlıyorum Diamond Elec. ile ilğili sorunu olup çözemeyen bana ulaşsın sonuna kadar takipçisi olurum.....




  • yav hocam teknik bilgi sormak her müşterinin hakkıdır ben ordaki bir değere takmıştım ve cevap almak istedim ama siz benim asıl sorunum o gibi yansıtıyorsunuz,benim sorunum ilk klimada aşırı sesti ve çözümü çok uzun sürdü belkide sizin dediğiniz o arkadaş sayesinde oldu ama benim bilmemem zaten normal,invertarları alınca asıl sorun şu idi adamlar klimaları taktılar gittiler baya zaman geçti ne servis formu var ne fatura verdiler ali denen öküzün bana bunları vermesi gerekmiyormu yasal olarak servis formu olmadan gartanti başlarmı peki neyse söylüyorum bu savuşturuyor ha bire zaten adama tiltim aradım merkezi dedim kardeşim bu dam servis formu vermiyor fatura kesmiyor,ordaki servis müdürü çok güzel kouşuyordu nedense bu ali denen şerefsizle konuştuktan sonra yaratığa döndü herif ağzından çıkandan haberi yok yav kardeşim servis formu nerde diyorum adamın elinde servis formu yok ne olacak ki normal diyor yav eğer bu normalse bütün klima lanlar bundan öküz her halde adam klimayı takıp servis formu vermiyormuş bes belli zaten ali bunlara ne dediyse güya karşılıklı iki tarafında görüşünü aldılar ama yargısız infaz yapıp ağzıma sıçtılar,müşteri olarak hakkıımı aradım suç işledim öyle bir muameleyi vestelde bile görmedim aynen böyle öküz bir servis vardı hemde tanıdık bölge müdürü ile danışıklı döğüşmü ne yaptılar anlamadım ama canlarına okudum fabrikadan adamlar geldi servis sahibide yanlarında dur desem nerdeyse duracaktı yani o derece vestel beko nfret ederim ama en azından müşteri haklıysa hakkını sonuna kadar savunuyorlar şu bir gerçek birol hocam biz milletçe reziliz,git ne kadar servis varsa bak ama her konuda işleri güçleri nası daha fazla cebimi doldururum bu milleti nasıl söğüşlerim adam gibi işimi yapıp aldığım paranın hakkını vereyim diyen yok,

    sana bir soru hocam diyelim ki allah korusun benim klimalar sorun çıkardı ve servisi çağırdım,bu ali öküzüde kıllık olsun diye gelmedi(daha önce yaptı)bende kışın buz gibi evde bebeğimle kaldım,merkezi arasam bana hemen çözüm üreteceklermi bu konuda,ben hiç sanmıyorum çözüme kavuşacağımı böyle bir durumda o zaman sanamı geleyim çözüm için seninde belirttiğin gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sendomi -- 21 Ağustos 2011; 7:16:48 >




  • Öncelikle şu anki stoklar bu ser ürün değildir.Ama yeni parti neden olmasın.

    şu cümleni es geçmişim hocam yav hocam neden olmasın demişsin bende isterim ki olsun mal midea olsada sonuçta satanlar türk sonuçta onlar kazansın büyüsünler hatta türkiyede klima sektöründe lider olsunlar ama bu mantalite ile olmaz ben hiç sanmıyorum bu değerlerde klima getirsinler bırak herşeyi maliyet hesabı var sonuçta böyle bir klimayı 1500tl'den verebileceklerse getirsinler oda imkansız bir durum
  • @sendomi kardeşim bende servis formu düzenlemiyorum,direk olarak garanti belgesini imazlayıp doldurup veriyorum.Garanti için servis formu şart diye bir durum söz konusu değil.Kaldı ki garanti kapsamında bir sorunun olupta hizmet verdirmediler mi.Bu senin sıkıntıların Firma ile değil de o ali dediğin arkadaşla.

    bu arada olaki sorun olursa ister beni ara,ister Ege bölge müd.Bora beyi bul sorunun halledilir,merak etme..
  • yapma hocam ya nasıl servis formu şart değil o kdar firma ne diye servis formu doldurup teslim ediyor,servis formu doldurduğu anda garanti başlar bu böyledir yasal olarak servis formu vermek zorundadır hem kurulumda hemde arıza durumunda vermek zorunda değil gibi birşey yok öyle garanti belgesini imzala ver gibi birşey hiç yok zaten üstelik faturada yok ortalıkda onu es geçmeyelim,yooo benim sıkıntım hem servisle hemde şirket ileydi,ya hocam ben 34 yaşında adamım kendimde konsol tamiri yapıyorum yaptığım işi adam gibi yaparım eğer sorun çıkarsa ki elektronikde olabilir böyle şeyler yaptığım işi tekrar yaparım baktım sorun devam ediyor al kardeşim ücretini der adamı yine zorda bırakmam,bana kimse firmayı anlatmasın yediğim lafları unutup aaa diamond electric çok iyi bir marka adamlar çok ilgiliydiler diyecek kadar hödük değilim,ha bire niye inatla yazıyorum biliyormusun neler olduğunu kendim gördüm başkalarınında görmesini istemiyorum bu firma kurumsallaşamamış bir firma bu kadar basit ha belki yol kat edip birkaç sene sonra oldukça iyi bir durumda olabilirler ancak şu an için böyle birşey yok,işin ilginç yanı öyle bir muhabbetler geçti ki olduğum kişiden çok farklı sorunlu biriymişim gibi gösterildim,sende göstermeye çalıştın,yav hocam ben toshiba tv'de aldım 4 ay önce falan oyun ağırlıklı alacaktım ALBANİ hocamın görüşlerine başvurdum ve verdiği cevap şuydu tosh'lar ya çok hızlıdır yada hızlıdır bu lafı yetti bana gittim aldım bir tane toshiba lcd valla acayipde memnunum kendi gözümle deneyip aldım birde arkadaşım bile diyor tv çok fark ettiriyor görüntüyü diye hal böyleyken burada niye diamond electric'de bu kadar olay oldu demekki sorun şirketde şirket iste herşey olur oraya oturup neyse ya yaz yaz dur sen kabul etmeyeceksin gerçekleri bende ha bire yazacağım ne olacak böyle,yazdıklarımızın sonucu nedir biliyormusun hocam bu ürünü almak isteyen birisi google amcaya diamond electric diye yazdığında benim daha önceki açtığım konular gibi karşına tak diye çıkacak adam konuları okuyacak ve mantıklı düşünüp aklı selim galip gelecek malı almayacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sendomi -- 22 Ağustos 2011; 18:31:27 >




  • Bu konuyu çok uzattık kişiselleşmeye başladı.Siz bana bir tüketici kanunu gösterin bakalım servis formu düzenlenmeden garanti başlamaz diye.Asıl olan garanti kartının onaydır.Gerisi prosedür.Firma yapısına göre değişir......
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.