|
Uzun zamandır yapmadığım amme hizmeti... 2.5.0 ptr değişiklikler. (sezon 11 deki değişiklikler yani) öncelikle şunu belirtelim, bu eklenecek değişikliklerin bazıları tamamen değişebilir, eklenmeyebilir ama en az %80 eklenir. * Tempering (tavlama) : seçtiğimiz özelliği ekleyebileceğiz ve sadece 1 (bir) özellik ekleyebileceğiz. * Masterworking (usta işleme) : eşyadaki özellikler gelişmeyecekmiş, sadece zırh atak rezistanslar gibi şeyler gelişecekmiş? (soru? ayakkabıdaki sabit özellik ya da totemdeki sabit şanslı vuruş gelişecek mi? öğreneceğiz) eşyayı anladığım kadarı ile "Quality treshold" (direk çevirisi kalite eşiği) seviyesi dolana kadar yani 20 olana kadar geliştirebilecekmişiz. Her geliştirdiğimiz zaman 2 ila 5 arasında kalite eşiği eklenecekmiş. Yani 1 eşyayı şanslı isek en fazla 10 kere ya da benim kadar şansızsanız 4 kere geliştirebileceğiz. Kalite eğişi 20 olduğu zaman son kere yıldızlı olmayan bir özelliği yıldızlı yapabilecekmişiz ( 1 stat a greater affix ekleyebileceğiz) Eğer istediğiniz özelliğe yıldız gelmediyse bu son yıldızlama işlemini tekrar yapabilecekmişiz. * Efsanevi eşyalarda 4 özellik olacakmış. şuan 3 özellik var malum. (çok fazla çöp eşya demek bence) _________ Aha yeni bir şey.. Reach Untold Heights with Sanctification (her halde buna Kutsallaştırma derler, çarpılacazz töbe töbe) bakalım neymiş bu kutsallaştırma.. Anladığım kadarı ile aşağıdaki özelliklerden 1 tanesi gelecek eşyaya ve bir daha modifiye edemeyeceğiz eşyayı, yani ne tavlama ne usta işleme hiç bir şey yapamayacağız.
______ Yaratıklara ek özellikler gelecekmiş, hareketlerini değiştireceklermiş vs vs.. gelecekler vuracağız işte sadece yerdeki etkileri takip edeceğiz. geçiniz yani. _______ System Updates: Defense, Health, Renown sistem değişiklikleri, defans tamam. can tamam. renown ne alaka? 2 sene önce yaptık bitti işte. amelelik yaptırmayın bize. bakalım neymiş bu değişiklikler. Önce defans;
Atak gücü varya istatistikler kısmında işte bir de toughness (dayanıklılık) gelecekmiş o bölgeye, göz boyama bir hareket daha. boş iş. atak gücü ne kadar boş işse bu da o kadar boş iş. Şimdi Can (türkçe anlamayan için Health ya da HP) can iksiri miktarını 4'e düşürülecekmiş. şuan 10 ya işte o 4 olacakmış. geçmişte kastığımız şöhretlerden gelen ek iksir haklarımız bize can olarak eklenecekmiş. ama ne kadar onu demiyor. can iksiri anında etki edecekmiş %35 ini dolduracakmış. yerden topladıklarımızda süreli yükseltecekmiş... bunlara karşılık pasif can yenileme, yaratık öldürdükçe ya da vurdukça can yenileme vb şeyler daha etkili olacakmış. Fortify (güçlendirme) değiştireceklermiş, güçlendirme artık hasar azaltma vermeyecek yerine her saniye can yenileme verecek. Fortified (güçlendirilmiş) olmak için illa bunu fullemeye gerek yok, azıcık bile güçlendirme aktif olsa bile öyle sayılacakmışız.
_____________ Lesser Evil . yani bilal - azmodan - duriel bacısı andariel ve unuttuklarım belki lilith , oyunda rast gele yerlerde ortaya çıkacakmış. diablo - mephisto - baal yok yani gene. bakalım detayı neymiş. Azmodan = her yerde çıkabilirmiş anladığım kadarı ile, bir sunak çıkıyormuş onu tıklayıp çıkan şeyleri kestikten sonra azmodan geliyormuş. Azmodan adamdır ayrıca. Duriel = cehennem dalgasında (helltide) Bilal = pit (çukur) de rast gele de çıkabilirmiş, bilal in gözlerini topladıkça da son boss olarak çıkabilirmiş. denk gelebilirmiş demek daha doğru sanki, neyse. Andariel = kurast yer altı şehrinde belli sunakları yapınca son boss olarak gelecekmiş. ________ Gerisi sezon mekaniği atlayacağım bu kısmı ama adı, Earn Divine Gifts ( dan brown melekler şeytanlar) ________________________________________________________________________________________________________________________ Ascend The Tower and Leaderboards (Beta) 2 yıl sonra gelen lider tablosu... bakalım nelermiş beta diyor belki de gelmeyecek sezon11 ile, The Tower (kule) dedikleri şeyde de bir alanda savaşıyorsun yaratıklar geliyor kesiyorsun işte.. arena diğer oyunlardaki. ____________________ sıkıldım okumaktan. yazmaktan. o yüzden kısa kesiyorum atlıyorum vs. ___________________________________ Capstone Dungeon lar geri gelecekmiş. neydi bunun türkçesi neyse, işte bir sonraki zorluğu açmak için yaptığımız zindanlar. ben seviyordum yalan yok. niye kalktı ki. neyse 5 capstone dungeon olacakmış. normal < eksper < t1 < t2 < t3... buradan şunu anladım. şuan olan 3.ve 4. zorluklar kaldırılacakmış? genel değişiklikler böyle. atlayarak da olsa hepsine değindim sanırım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brazian -- 16 Ekim 2025; 22:23:14 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
Hızlı






