Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (63. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu forumda en sevdiğim topic burası valla oku oku bitmiyo Allah kısmet ederse bende alıcam inşallah imzamdaki volvoyu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    arkadaşlar volvo kampanyamı yapmaya başladı?
    1.6 dizel 26.600 euro yazıyo bir sitede.



    walla ben bikaç hafta önce gittiğimde 27.000 Euro demişlerdi...
    biraz daha mı düştü acaba fiyatı..
  • 51.000 YTL 1.6 D VOLVO S40
  • ne kadar fazla volvo satisi olursa, hem daha fazla servis acilir, hem ikinci el payi artar, hem de sorunlarimiz da okadar azalir:) hepimizin menfaatine
  • Saolun Arkadaşlar.
    Aklıma gelmişken kampayası varmış (Daha doğrusu yenileneceği için indirmişler fiyatları)
    Haziran gibi yenisi gelecek dediler bana Denizli Akça Volvo Bayiisinde.
    Fakat gelince s40 1.6 Dizel (sunrooflu) yaklaşık olaark 62-63bin ytl olacağından ben şimdiden alıyorum.
    yenisi biraz aşar beni cunku..Bilginize.

    Arabam Hayırlı uğurlu olsun
  • Mehaba bende Denizli Akça'dan S40 almayı düşünyorum. Ellerinde de epey araba birikmiş yeni kasa da geleceği için çok iyi kampanya yapmışlar. Acaba 1.8 benzinli sunrooflu - cruise controllu ne oluyor fiyatı bilyomusunuz.
  • çok aşırı da iyi değil diğer markaara bakarsan fakat volvo için iyi bir kampanya.
    Benzinlisinin fiyatını bilmiyorum kusuruma bakmayın,İnternette yazan fiyattan yaklaşık 6milyar kadar düşün aşşağı yukarı o fiyat olacaktır.
    Cruise controllu diye bir seçeneğiniz yok ,Ya direktman dynamik paketli alacaksınız ya da sonra serviste yapılacak.Dİnamik pakette güzel özellikle var ama 3000avro civarında idi yanlış hatırlamıyrsam.
    Eger serviste taktıracağım derseniz o zaman da fiyatı yaklaşık 1300YTL sanırım.Fakat elimizde yok deyip geçiştirebilirler.Saygılarımla.
  • herkese selamlar...

    bende bu sali gunu 2005 s40 1.6 aldim city paket+high performance ses+sunroof+kirilmaz guvenlik camlari ile arabam 25binde. 35bin liraya aldim... rengi aqua mavi

    tek canimi sikan aletin aux girisi olmamasi onun disinda bir sorun yok simdilik gerci daha 200 km yaptim...

    almak istedigim bir kac orjinal aksesuar var ama fiyatlari hakkinda fikrim yok... ozellikle arabanin ici bej ve paspaslarda bej hali haliyle pek kullanisli degil orjinal kaucuk paspaslari kaca aliriz birde baktim acik renk paspas yok gorunuyor web sitesindeki aksesuarlar arasinda.
    bunun disinda 17 zaurak jantlardan istiyorum
    en sonunda da t5 spoiler... istanbul volcari arayip fiyat sordum ama telefonda vermediler nedense ,sadece gidip fiyat sorucak da zamanim yok bu aralar. bunlarin fiyatlariyla ilgili bilgisi olan var mi acaba ?

    birde en son olarak sehir ici 200km lik kullanimimda yol bilgisayari ortalama 10litre gostiyor yakit tuketimini normal mi emin degilim biraz cok geldi gozume boyle olursa bir depo ile sehir ici 450km yapabiliyoruz alfadan 156 dan bile cok harciyor . mesela yol bilgisayari ceyrek depo ile yapabilecegim mesafeyide 300 km olarak gosteriyor,kulliyen yalan gerci :)




  • Arkadaşlar kusura bakmayın arabayı alalı eve uğramaz olduk doğru düzgün :) bi yatmaya geliyordum anca foruma girebildim :) Bugün itibariyle 1050 km oldu. Aracımdan gerçekten çok memnunum. yanımdan geçen her arabamı içine bakar :) o derece yani. Yakıt olarak ilk doldurduğumda 700 km olunca depo bitti ama motor açılırsa daha da azalır diyorlar bakalım. Boya koruma yaptırayım diye düşündüm ziebarttan ancak ustalarada sorduğumda vernikli olduğu için verniği incelttiğini ve aracı 7-8 ay sonra matlaştırdığını söylediler .. Eğer koruma yaptıracaksanda bir yıl yaptırma dediler o yüzden bende erteledim. Onun harici ilerde cam filmi düşünebilirim arka ve yan kelebek camlarına bakalım. Onun harici aux girişi için elektrikçiden kablomu yaptırdım dinliyorum keyiflice :) gerçekten güzel müzik sistemi var. Bassı fln iyi vuruyor ama tabiki yaptırılmış kadar olmuyor ancak benim için bu kadarı yeterli bile. Corsa'dan sonra mercedes gibi geliyor vallahi araba :D




  •  [DH]   V O L V O    for   L I F E


    Arkadaslar merhaba,
    Onumuzdeki organizasyonun icerigi belli oldu.5 mayista Volvo Demtas'ta ucretsiz check-up gunu organizasyonu yapacagiz.

    5 mayis cumartesi Volvo Demtas'ta bulusuyoruz;
    saat 09:00'da Avrupa yakasi merter Migros'ta bulusuyor
    saat 09:30'da Anadolu yakasi icerenkoy Carrefour'da bulusuyor
    saat 10:00 Volvo Demtas'a hareket ediyoruz

    Direk gelmek isteyenler icin adres:
    Volvo Demtas Cem Tasaner 0 535 326 22 60
    Acibadem Cicekli Sok. no:17 Kadikoy(Tepe Nautilus karsisina denk geliyor)

    Demtas'a vardiktan sonra guzel bir kahvalti yapiyoruz(pogaca+acma cesitleri+cay) ve o sirada checkup'lar baslamis oluyor.Bir araba yaklasik 20-25dk surecek o yuzden herkes sirayla arabasina baktiracak.Ilerleyen saatlerde hem arabalarimizi daha yakindan taniyacagiz hemde guzel bir oglen yemegi yiyecegiz(guzel ev yemekleri)

    Bana ulasmak isteyenler icin cep:0 535 222 56 66

    Her zamanki gibi bir suprizimiz olabilir

    Gorusmek uzere

    GELMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR AŞAĞIDAKİ LİNKE TIKLAYARAK İSİMLERİNİ YAZDIRABİLİRLER;
    http://www.autoclubturkey.com/forum/showthread.php?t=73410



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YVZ244GL -- 28 Nisan 2007; 21:32:01 >




  • Arkadaşlar selamlar....
    Ben de bugun itibariyle bir volvocu oldum
    Aldım sonunda arabayı.
    Volvo S40 1.6 D Siyah Sunrooflu!.
    Gayet guzel bir araba,fakat bana biraz içi dar gibi geldi ama fazla da onemli değil..
    Bir de iç mekanı çok sade fakat bir o kadar da kaliteli.
    Resmen kalite kokuyor içi.
    O yuzden herkese tavsıye edebilirim.
    yanlız pek te tutumlu gibi gelmedi bana.Daha yeni fakat ne biliim insan biraz daha tutumlu bekliyor.
    Neyse Bu modellerde n olup ta yakıt tuketımını paylaşırsanız çok sevirnirim.
    Bir de bir sorum olacak Benim arabamın arka tarafında 1.6 dizel yazmıo,bunun nedeni nedir?
  • Acaba bu aux girirşini nereden temin edebilirm?
  • Volvo güvenlikte 80’inci yılını kutluyor

    "Otomobiller insanlar tarafından kullanılıyor. Bu nedenle Volvo’da yaptığımız her şeyde bize kılavuzluk eden ilke güvenliktir ve hep öyle kalmalıdır." Bu sözler İsveçli otomotiv devi Volvo’nun kurucularından Assar Gabrielsson ve Gustaf Larson’a ait. Otomobil tarihinde geliştirdiği güvenlik önlemleri ile çok önemli bir yere sahip olan Volvo, güvenlik konusunda 80’inci yılını kutluyor.

    1944 yılında Volvo PV 444 modeliyle tanıtılan güvenlik kafesi, lamine ön camla birleştiğinde, şirketin otomobillerindeki en önemli güvenlik önlemlerinden biri olmuştu. Güvenlik konusunda bir dönüm noktası sayılabilecek ve insanlık tarihinde en çok hayat kurtaran teknik gelişmelerden biri olarak kabul edilen önde üç noktadan bağlantılı emniyet kemerini 1959 yılında ürettiği otomobillerde kullanmaya başlayan Volvo, yine bir ilk olan arkaya dönük çocuk koltuklarını 1964 yılında tanıttı. Ayrıca yan darbe koruma sistemini (SIPS) 1991 yılında, Boyun Zedelenmesi Koruma Sistemini (WHIPS) 1998 yılında Volvo tarafından geliştirilmişti. 1966 yılında geliştirilen darbe emici bölgeler, dört farklı güçte çeliğin kullanıldığı günümüz modellerinde daha da iyileştirildi.

    Volvo’nun kendi kaza araştırma ekibi, otomobillerin karıştığı kazaları 37 yıldır inceliyor ve kazalardan edindiği tecrübeyi üretilecek otomobillere yansıtarak daha sağlam ve güvenilir modellerin ortaya çıkmasını sağlıyor. Bu ekip, hayati önem içeren bilgileri Volvo’nun araştırma ve geliştirme birimine sürekli olarak aktarıyor. Gelecekte kara yolu trafiğinin güven içinde akmasını hedefleyen Volvo, bu hedef doğrultusunda da yeni teknolojiler geliştirmeye devam ediyor. Konsept otomobillerde tanıttığı sistemleri, gelecekte üreteceği modellerde kullanacak olan Volvo, bu sistemlere çok önem veriyor. Alıntıdır... Kaynak Hürriyet...Bakmak için tıklayınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yiğitvolvo -- 29 Nisan 2007; 15:02:16 >




  • Düşük motor seçeneğinde otomatik vites olsaydı, çok süper olacaktı

    C30 ile markanın Türkiye'deki yaş ortalamasını gençleştirmeyi hedefleyen Volvo'nun tek dezavantajı ise C30'da otomatik vites seçeneğinin sadece 2.5 litrelik üst motor versiyonlarında yer alması. Sadece manuel vitesin yer aldığı 1.6 litrelik motor seçeneğine sahip C30'ların fiyatı 42 bin 400 YTL'den başlarken otomatik vitesin yer aldığı üst motorlarda ise fiyat 79 bin YTL'ye çıkıyor.

    İSVEÇLİ üretici Volvo'nun 'sıkıcı' imajından kurtulup yeni müşterileri çekmek için premium kompakt sınıfa giriş yaptığı modeli C30, yüzünü Eylül ayında düzenlenen Paris Otomobil Fuarı'nda ilk kez göstermişti. Farklı tasarımı ile hemen tüm bakışları üzerine çeken 3 kapılı C30, markanın en son S80 ile başladığı yeni tasarım anlayışını devam ettiriyor. Aslında C30, Volvo'nun giriş modeli olarak da tanımlanabilir. S40 modeli ile aynı platform üzerinde yükselen C30, daha sportif ve farklı yapısı ile hemen dikkat çekiyor.

    Sedan kardeşi S40 ile aynı yüze sahip olsa da farklı arka tasarımı ile benzerliğin sadece ön kısım ile sınırlı olduğunu gözler önüne seriyor. Ön kısımda çekik farlar ve sivri tampon aracın agresif yönünü ortaya koyuyor. Aracın sedan kardeşi ile asıl farklılığı ise yan ve arka kısımda ortaya çıkıyor. İnce tutulan 'C' sütunu sayesinde araç geniş camlara sahip. Toplu motor kaputu ve geriye doğru alçalan tavan çizgisi sayesinde sportif duruşunu koruyan C30; farklı yönünü arka tasarımına borçlu. Aracın arka tasarımında ilk dikkati çeken şey bagaj kapağı. Tamamen camdan üretilen ve plakalığın üstüne kadar inan yekpare cam, aracın farklı görünmesini sağlıyor. Geniş arka çamurluklar ile büyük bir omuz çizgisine sahip olan C30, 'C' sütununa kadar uzanan stop farları ile markanın 'V' ve 'XC' serisindeki modellerini hatırlatıyor. Aracın iç mekanına geçildiğinde ise ön tasarımında olduğu gibi S40 modelinden esintiler görmek mümkün. İlk olarak S40 modelinde karşımıza çıkan ve farklı görüntüsüyle dikkatleri çeken konsol tasarımı C30'da da kendisine yer bulmuş. Müzik ve havalandırma kumandalarını barındıran orta konsol ince bir materyalden tasarlanmış. Orta konsolun arkada kalan boş kısmı da aracın fonksiyonelliğini artıran bir özellik.

    MODA OLACAK OTOMOBİL

    Volvo, dünyada güvenliğe verdiği önemle tanınan bir marka. Ayrıca İskandinav tasarımı nedeniyle sade ve basit bir görünüme sahip olduğu için ana hedef kitlesi bugüne kadar hep orta yaş üstünden oluştu ve oluşuyor. İşte Volvo bunu biraz değiştirip, gençleri ve bayan sürücüleri de müşterileri arasına sokmak için C30'u devreye soktu. Tasarımıyla ve özellikleriyle C30 gençler ve bayanlar arasında 'moda' olabilecek bir otobil. Ama C30'un Türkiye'de ne yazık ki önemli br dezavantajı var. O da düşük motor seçeneklerinde otomatik vites seçeneğinin olmaması. Bu da bayanları bu otomobilden uzaklaştıran bir dezavantaj. Zaten bunun farkında olan Volvo Türkiye yetkilileri, C30'un satışlarını 200 adetle sınırlandırmış. Düşük motor seçeneğinde otomatik vites seçeneğinin olması halinde bu rakamın 500 adedi geçebileceğini de hatırlatıyorlar.

    7 MOTOR SEÇENEĞİ

    Volvo C30, 1.6 ile 2.5 litre arasında değişen dört veya beş silindirli 5 benzinli ve 2 dizel motorlarla Türkiye'de satışa sunuldu. Araçta 1.6 litre 100 beygir, 1.8 litre 125 beygir, 2.0 litre 145 beygir, 2.4 litre 170 beygir ve 2.5 litre turbo 220 beygir güçlerinde benzinli motorlar görev yapıyor. Dizel seçeneklerini ise 1.6 litre 109 beygir ve 2.0 litre 136 beygir gücündeki motorlar oluşturuyor. Bu hafta test konuğum olan 1.6 litre dizel motor, 4 bin devirde 109 beygir güç üretirken, 1750 devirde 240 Nm tork elde ediyor. 0-100 kilometre hızlanmasını 11.9 saniyede gerçekliştiren aracın maksimum hızı ise 190 kilometre. Oldukça tutumlu olan 1.6 litrelik dizel motorun ortalama yakıt tüketimi 100 kilometrede 5 litre civarında. Alıntıdır...Kaynak Hürriyet...Bakmak için tıklayınız.




  • arkadaslar, gidip bahsettigim Volvo 1.9 T4'u test ettim. gercekten cok super bir arac, ozellikle turbonun dolmasini dinlemek cok keyif veriyor. Fakat suspanyionlar biraz sert ulkemiz otobanlari icin bile.. Aracin motorunda sorunlar oldugundan yeniden yapilmis ve ici cok kotu yipranmis oldugundan almaktan vazgectim. aklim kalmadi degil. belki bir gun bana da denk gelir bir S40.. hepinize iyi ve guvenli surusler dilerim..
  • bende S80 V8 4x4 kullandım of of diyorum sadece. eskisinden farklı olarak bu araba gerçekten sert olmuş, kısa zemin dalgalanmaları filan yansıyor içeri, eskisi yalayıp yutuyordu. ford'un uzatılmış eucd şasisi ve gelişmiş 4x4 sayesinde harika bir yol tutuşu var, özellikle gazla viraj çıkışlarında ve ilk kalkışta içiniz geçiyor. motor sesi ve ses sistemi mükemmel. kabin kesinlikle daha önce bindiğim MB E serisinden ve 5 serisinden kaliteli idi, bu özellikle çok hoşuma gitti. sakin kullanımda super sessiz, yolda 190kmh civarından itibaren aynalar biraz uğultu yapıyor, o sırada ben kullanmıyordum. 180-200kmh'ye kadar koltuğua yapıştırıcı etki çok güçlü ama sonrasında biraz fazla zorlanıyor. 240kmh'yi biraz geçtik yol olsa 250kmh'yide geçerdi diye düşünüyorum.

    arabada collision brake systems ve heartbrake sensor vardı, uzaktan kumanda inanılmaz kapsamlı ve bilgi aktarımı için iyonsferi kullanıyor. aslında hemen hemen tüm donanımlar vardı four-c komple elektronik kontrollü şasiden, adaptif hız kontrolüne kadar. kaputu açıp bakınca 4.4lt'lik V8'in çok zekice yerleştirldiğini görüyorsunuz, direksiyon kolon çıkışı ile motor arasında 1 metreyi bulan bir darbe emici mesafe var. gerçekten çok ileri bir mühendislik var arabada. 3.2'lt lik R motoruda kullanmış arkadaşım, onun için daha sessiz diyor ama performansı baya daha düşükmüş 238HP. V8 310HP idi.


    kısacası bu sefer gerçekten çok iyi bir otomobil olmuş, rahatıkla BMW ve MB'ye kök söktürebilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: weicell

    Arkadaşlar selamlar....
    Ben de bugun itibariyle bir volvocu oldum
    Aldım sonunda arabayı.
    Volvo S40 1.6 D Siyah Sunrooflu!.
    Gayet guzel bir araba,fakat bana biraz içi dar gibi geldi ama fazla da onemli değil..
    Bir de iç mekanı çok sade fakat bir o kadar da kaliteli.
    Resmen kalite kokuyor içi.
    O yuzden herkese tavsıye edebilirim.
    yanlız pek te tutumlu gibi gelmedi bana.Daha yeni fakat ne biliim insan biraz daha tutumlu bekliyor.
    Neyse Bu modellerde n olup ta yakıt tuketımını paylaşırsanız çok sevirnirim.
    Bir de bir sorum olacak Benim arabamın arka tarafında 1.6 dizel yazmıo,bunun nedeni nedir?


    Bu soryu sormuştum da:)
  • prestij amacıyla ilk modellerde yazıyordu ama 2006lardan itibaren kaldırdılar. güçlü modellerde kodlar yazıyor ama. BMW MBlerin filan düşük modellerinde de opsiyonel model numarası iptali vardır. Volvoda std iptal ediyorlar ufak motorların kodlarını. T5'ler 2.4'ler filan çatır çatır yazıyor ama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giriş? -- 29 Nisan 2007; 21:15:42 >
  • sonucta ayni arabayi kullanmiyoruz ama en azindan bi kiyaslama yapabilirsin. bende 2001 1.6 benzinli s40 var ve 150 bine yaklasti km. Ama yakit tuketimi halen fabrika verilerine uygun halde gitmekte. istanbul trafiginde hem sabah hem de aksam is saatlerinde trafikte oluyorum. ozellikle kopru trafigi malum. gunluk 20 ytl benzin aliyorum. ve o benzin artiyor. gunluk mesafem yaklasik 80 km. benzinin litresi 2.95 ytl. yani gunde 100 km de 8-8,5 lt yakit tuketimine denk geliyor. eger teme cikip sehir disina dogru gidersem yakit tuketimi 100 km'de 6 litreye kadar gerilemekte. suan hatirlamiyorum ama sizin aracinizin fabrika verileri benimkinden cok daha dusuk olmasi lazim. suanki tuketiminiz eger size yuksek geliyorsa bence sebep motorun alisma evresinde olmasidir. sanirim bikaç ay veya bi 10 bin km yaptiktan sonra hersey yoluna girer. ama eger tuketiminiz gercekten asiri derece fazlaysa, aracinizi en yakin yetkili servise goturup, garanti kapsaminda gerekli tamir- değişim gibi haklarinizi kullanmanizi tavsiye ederim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: giriş?

    bende S80 V8 4x4 kullandım of of diyorum sadece. eskisinden farklı olarak bu araba gerçekten sert olmuş, kısa zemin dalgalanmaları filan yansıyor içeri, eskisi yalayıp yutuyordu. ford'un uzatılmış eucd şasisi ve gelişmiş 4x4 sayesinde harika bir yol tutuşu var, özellikle gazla viraj çıkışlarında ve ilk kalkışta içiniz geçiyor. motor sesi ve ses sistemi mükemmel. kabin kesinlikle daha önce bindiğim MB E serisinden ve 5 serisinden kaliteli idi, bu özellikle çok hoşuma gitti. sakin kullanımda super sessiz, yolda 190kmh civarından itibaren aynalar biraz uğultu yapıyor, o sırada ben kullanmıyordum. 180-200kmh'ye kadar koltuğua yapıştırıcı etki çok güçlü ama sonrasında biraz fazla zorlanıyor. 240kmh'yi biraz geçtik yol olsa 250kmh'yide geçerdi diye düşünüyorum.

    arabada collision brake systems ve heartbrake sensor vardı, uzaktan kumanda inanılmaz kapsamlı ve bilgi aktarımı için iyonsferi kullanıyor. aslında hemen hemen tüm donanımlar vardı four-c komple elektronik kontrollü şasiden, adaptif hız kontrolüne kadar. kaputu açıp bakınca 4.4lt'lik V8'in çok zekice yerleştirldiğini görüyorsunuz, direksiyon kolon çıkışı ile motor arasında 1 metreyi bulan bir darbe emici mesafe var. gerçekten çok ileri bir mühendislik var arabada. 3.2'lt lik R motoruda kullanmış arkadaşım, onun için daha sessiz diyor ama performansı baya daha düşükmüş 238HP. V8 310HP idi.


    kısacası bu sefer gerçekten çok iyi bir otomobil olmuş, rahatıkla BMW ve MB'ye kök söktürebilir.


    S80 deneyimine bayıldım.. Yüksek hızlarda test etmek mümkün olmadı fakat üstün ses sistemi ve iç kalitesine diyecek yok tabiki.. Devrim niteliğindeki kaza önleme sistemi, PCC kumandası, four-c şasi fln süper zaten..




  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.