Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (62. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Size makyajlı s40 resimleri:





    Bu rengin 2007 modeli varmı ?
  • Arkadaşlar moralim çok bozuk az önce arabamın ızgara üstüne denk gelen tarafında kaputunun derince 30-40 cm çizildiğini gördüm. 3 gündür açık bırakıyordum sadece, normalde her defasında brandayla örterim üstünü. 3. günde mahvettiler. Brandayı da yırtıp yere atmışlardı birkaç kez o yüzden yıkama kurutma sebebiyle 3 gündür üstünü örtemiyordum. Acım büyük :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RealShark -- 20 Nisan 2007; 15:24:57 >
  • Geçmiş olsun
    quote:

    Orjinalden alıntı: RealShark

    Arkadaşlar moralim çok bozuk az önce arabamın ızgara üstüne denk gelen tarafında kaputunun derince 30-40 cm çizildiğini gördüm. 3 gündür açık bırakıyordum sadece, normalde her defasında brandayla örterim üstünü. 3. günde mahvettiler. Brandayı da yırtıp yere atmışlardı birkaç kez o yüzden yıkama kurutma sebebiyle 3 gündür üstünü örtemiyordum. Acım büyük :(
  • Merhabalar arkadaslar,

    uzun suredir ikinci el bir arac ariyorum. oncelikle dizelleri dusundum sonra vazgectim, simdi 2000 model civari Volvo dusunuyorum 2.0 otomatik vites. eskiden Lagunam vardi, LPG taktirmistim ve cok memnundum. Eger boyle bir arac alirsam ona da taktirmayi dusunuyorum. Genelde araclar 70bin km ile 120bin km arasinda degisiyor. sehir icinde kullaniyorum, ancak cok sık degil, daha cok uzun yolda kullaniyorum rahatligindan/guvenirliginden Volvo dusunuyorum. Lagunamdan da memnundum ancak full otomatikti, fakat beyninde bir sorun vardi, ondan sattim.

    Buyuk bakimlari kac bin km.de oluyor? (Triger vs. ve ne kadar tutar?) kronik bir problemi var mi 98-2000 model olan S40'larin? turbo dusunmuyorum LPG dusundugumden. şu kilometrenin uzerinde alma diyeceginiz ortalama bir rakam var mi?

    yetkili servis ist.da altunizade de var gorunuyor, anadolu yakasinda genelde araclar, goturebilecegim bir servis var mi guvenilir?

    cok soru sordum, cevaplariniza gore araniza katilabilirim. tesekkuler :)




  • Bir de Turbolarda kesin sorun cikiyor mu LPG'de? 2.0 T4lerde cok cazip geliyor cunku..
  • Turbolar kesin sorun çıkartıyor diye bir şey denilemez.. Fakat şöyle diyebilirim, bakımsız turbolar kesinlikle sorun çıkartır ve bu sadece Volvo için değil Turbo'lu bütün araçlar için bu şekildedir.. Yani aldığın aracın nerenin aracı olduğunu bilmelisin.. Mesela GRUP çıkışlı araçlar vardır Ankara'da veya Grup Volvo'nun sattığı veya diğer bayi olsun Volan bu bayiler aldıkları ve 2.elde sattıkları araçların güvencesinide verirler.. Yetkili satıcısından 2.el alırsan rahat edersin fakat çoğu Volvo şuan geleride.. Onlarıda eğer araçlarına güveniyorlarsa birlikte alırsın ya güvendiğin bir servise yada Volvo servisine götürür baktırırsın, onay verirlerse alırsın, yok şu arızası var bu var sayarlarsa salla.. Altından daha neler çıkar..
  • hizli cevap icin oncelikle tesekkur ederim :)

    turbo ile LPG sorun oluyor mu diye merak etmistim esasta. bir de 120 bin km turbo bir S40 icin cok fazla degil di mi?



    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    Turbolar kesin sorun çıkartıyor diye bir şey denilemez.. Fakat şöyle diyebilirim, bakımsız turbolar kesinlikle sorun çıkartır ve bu sadece Volvo için değil Turbo'lu bütün araçlar için bu şekildedir.. Yani aldığın aracın nerenin aracı olduğunu bilmelisin.. Mesela GRUP çıkışlı araçlar vardır Ankara'da veya Grup Volvo'nun sattığı veya diğer bayi olsun Volan bu bayiler aldıkları ve 2.elde sattıkları araçların güvencesinide verirler.. Yetkili satıcısından 2.el alırsan rahat edersin fakat çoğu Volvo şuan geleride.. Onlarıda eğer araçlarına güveniyorlarsa birlikte alırsın ya güvendiğin bir servise yada Volvo servisine götürür baktırırsın, onay verirlerse alırsın, yok şu arızası var bu var sayarlarsa salla.. Altından daha neler çıkar..




  • Hocam benim önceki mesajlarımı incelerseniz LPG başlığı altındaki, lpg ile ilgili sorunuza yanıt olabilir. 2000 model S40 2.0T kullanıyorum. LPG kitini aracı aldıktan sonra ben taktırdım. BRC SEQ-24. Turbo için özel bir kitti, lakin ayarlarını tutturamadıklarından sanıyorum dipgaz durumlarında lpg yetiştiremiyor ve benzine geçiyor otomatik olarak. 2 kez ayar yapıldı, kontrol ettiğimizde oldu gibi görünüyordu fakat şu an yine sollamaya çıktığımda, canım devirli kullanmak istediğinde benzine geçiyor ve sinir bozucu oluyor. BRC kötü ya da takmayın demiyorum, sadece yaptırdığınız servisin tüm ince ayarlarını bildiğinden emin olun. Ben tüm servis dokümantasyonunu inceledim ve böyle her vites için ayrı ayrı laptopla seyir halindeyken elle düzeltme (manual override) yapılması gerekiyor lpg ecusunda. Bende böyle birşey yapılmadı bildiklerini de sanmıyorum. Alışmışlar arabayı modelini seçip lpg ecusunun otomatik ayarlarla çalışmasına. Kiti çok düzgün olabilir, emniyet teknoloji açısından vs. Ama iş ustada bitiyor. Sırf bu yüzden gidip istanbula distribütör firmada görevli olan italyadan gelme mühendise ayar yaptırmayı düşünüyorum. Kabul ederlerse tabii. Yeni gelen kitlerde de regülatör sanırım daha fazla lpg buharlaştırma kapasitesindeymiş. Ayar yapmayla da olmazsa üzerindeki regülatörü yeni modelle değiştirticem. LPG ecusuna bağlanmak için gerekli yazılım + usb dongle olsa inanın kendim yapıcam ayarlarını çok karmaşık şeyler değil ama bu bilgi seviyesinde değiller yapanlar, dediğim gibi otomatik ayar yapıp geçmeye alışmışlar. Halbuki aracın benzin ihtiyacına göre her vites aralığında her devir aralığında lpg beslemesi benzin ayarlarının yerini tutacak şekilde değiştirilebiliyor. Prins marka lpg kitleri hakkında turbo araçlar için güzel şeyler okudum. Ben aldığım zaman da prinsten haberdardım yalnız yaygınlık kriterime uymadığından BRC tercih ettim. Siz maliyeti ve yaygınlığı önemsemezseniz prins turbo araçlarda güzel sonuçlar veriyor(muş).

    ek: bu arada performansından, ekonomisinden memnunum. (ani dip gaz hariç)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RealShark -- 21 Nisan 2007; 0:08:35 >




  • evet o basligi yeni kesfettim ve orayada yazmistim zaten, ayrintili bilgi icin tesekkurler.

    bende eskiden laguna vardi, tartarini taktirmistim, cok memnundum, ayni ustama gidip turbo olayini sormak istiyorum. benzine gecme olayi kotuymus gercekten veya illaki turbosuz arayacagim o zaman.

    umarim en kisa zamanda problemini cozebilirsin, bende yeni birseyler ogrenirsem paylasirim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: RealShark

    Hocam benim önceki mesajlarımı incelerseniz LPG başlığı altındaki, lpg ile ilgili sorunuza yanıt olabilir. 2000 model S40 2.0T kullanıyorum. LPG kitini aracı aldıktan sonra ben taktırdım. BRC SEQ-24. Turbo için özel bir kitti, lakin ayarlarını tutturamadıklarından sanıyorum dipgaz durumlarında lpg yetiştiremiyor ve benzine geçiyor otomatik olarak. 2 kez ayar yapıldı, kontrol ettiğimizde oldu gibi görünüyordu fakat şu an yine sollamaya çıktığımda, canım devirli kullanmak istediğinde benzine geçiyor ve sinir bozucu oluyor. BRC kötü ya da takmayın demiyorum, sadece yaptırdığınız servisin tüm ince ayarlarını bildiğinden emin olun. Ben tüm servis dokümantasyonunu inceledim ve böyle her vites için ayrı ayrı laptopla seyir halindeyken elle düzeltme (manual override) yapılması gerekiyor lpg ecusunda. Bende böyle birşey yapılmadı bildiklerini de sanmıyorum. Alışmışlar arabayı modelini seçip lpg ecusunun otomatik ayarlarla çalışmasına. Kiti çok düzgün olabilir, emniyet teknoloji açısından vs. Ama iş ustada bitiyor. Sırf bu yüzden gidip istanbula distribütör firmada görevli olan italyadan gelme mühendise ayar yaptırmayı düşünüyorum. Kabul ederlerse tabii. Yeni gelen kitlerde de regülatör sanırım daha fazla lpg buharlaştırma kapasitesindeymiş. Ayar yapmayla da olmazsa üzerindeki regülatörü yeni modelle değiştirticem. LPG ecusuna bağlanmak için gerekli yazılım + usb dongle olsa inanın kendim yapıcam ayarlarını çok karmaşık şeyler değil ama bu bilgi seviyesinde değiller yapanlar, dediğim gibi otomatik ayar yapıp geçmeye alışmışlar. Halbuki aracın benzin ihtiyacına göre her vites aralığında her devir aralığında lpg beslemesi benzin ayarlarının yerini tutacak şekilde değiştirilebiliyor. Prins marka lpg kitleri hakkında turbo araçlar için güzel şeyler okudum. Ben aldığım zaman da prinsten haberdardım yalnız yaygınlık kriterime uymadığından BRC tercih ettim. Siz maliyeti ve yaygınlığı önemsemezseniz prins turbo araçlarda güzel sonuçlar veriyor(muş).

    ek: bu arada performansından, ekonomisinden memnunum. (ani dip gaz hariç)




  • eger alacaksan, biraz daha fazla verip 2001 ve uzeri model almani tavsiye ederim. ben 2001 1.6 kullaniyorum ve yakit tuketimi sehir icinde yaklasik 22-23 kurus. ancak 2 arkadasimda 2000 model 1.6 var ve onlarin yakit tuketimleri 30-35 kurusu geciyordu. simdi lpg taktirdilar ve tuketimleri 25 kurusa dustu. ben benzinle daha iyi performans ve daha ucuza kullaniyorum yani. elimde 2000 modellerin yakit tuketimi istatistiksel verileri yok, fakat arkadaslarimin arabalari boyle.

    diger yandan, 2001 modellerde tavanlarda yan hava perdeleri bulunmakta. ayrica araclar 2001 de makyajlanmis oluyor. tabi elbette arada fiyat farki olacaktir

    servis olayinda ise suan yetkili olduguna emin oldugum tek yer altunizadede volcar. ama selam versen borclu cikarsin:)) ozel servis olarak anadolu yakasinda bostancida volpar, maltepede cindil ve yeni acilan demtas var. avrupa yakasinda ise maslakta formen-viking-volvomotors ve birkac servis daha var.



    quote:

    Orjinalden alıntı: ^Biotech^

    Merhabalar arkadaslar,

    uzun suredir ikinci el bir arac ariyorum. oncelikle dizelleri dusundum sonra vazgectim, simdi 2000 model civari Volvo dusunuyorum 2.0 otomatik vites. eskiden Lagunam vardi, LPG taktirmistim ve cok memnundum. Eger boyle bir arac alirsam ona da taktirmayi dusunuyorum. Genelde araclar 70bin km ile 120bin km arasinda degisiyor. sehir icinde kullaniyorum, ancak cok sık degil, daha cok uzun yolda kullaniyorum rahatligindan/guvenirliginden Volvo dusunuyorum. Lagunamdan da memnundum ancak full otomatikti, fakat beyninde bir sorun vardi, ondan sattim.

    Buyuk bakimlari kac bin km.de oluyor? (Triger vs. ve ne kadar tutar?) kronik bir problemi var mi 98-2000 model olan S40'larin? turbo dusunmuyorum LPG dusundugumden. şu kilometrenin uzerinde alma diyeceginiz ortalama bir rakam var mi?

    yetkili servis ist.da altunizade de var gorunuyor, anadolu yakasinda genelde araclar, goturebilecegim bir servis var mi guvenilir?

    cok soru sordum, cevaplariniza gore araniza katilabilirim. tesekkuler :)




  • triger seti yetkili serviste 1 milyari buluyor. ozel serviste ise 400 lira falan. fakat eger kendi imkanlarinla bulabilirsen ayni kayisi 75 liraya alirsin, diger parcalar da 80 lira falan tutar, bi motorcuya 40-50 lira verirsin degistirir. sana 200 liraya falan gelir yani. kayisin markasi "Dayko"

    agir bakim ise ya 4 liraya orjinal parcalari alirsin yetkili servisten, ya da 1 liraya hurdacidan-tircilardan veya tanidigin ozel servislerden cikma parca takarsin... eger bulabilirsen 2,5 liraya yan sanayi parca takarsin diyebilirim sana:)

    bu arada sunu da soyleyim. renault laguna ile volvo s40 1.6 larin debriyaj-baski balata setleri ayni diye duydum.
  • Benim bildiğim de laguna 2.0 motoru volvo motoru idi...
  • onu bilmiyorum ama s40 larin motorlarinin mitsubishi carisma ile bir akrabaligi olabilir. zaten s40 ve carisma ayni sasi uzerinde yapilmis araclar. ve birkac yuruyen aksam bire bir ayni. ama ikisi de pahali parcalar oldugundan ucuzunu alayim gibi bi sansimiz olmuyor:)

    volvo 440 veya 460 artık hangisiyse bilmiyorum ama o araclarin motoru da renault flash motoru olmasi lazim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vol-vo-cu -- 24 Nisan 2007; 14:17:49 >
  • Arkadaslar Merhbalar,
    Cuma Gunu Yaklasık 5Gibi Arabama Kovusuyorum 54000YTL Siyah Volvo S40 Sanruflu.
    Fiyatını da paylaşayım dedim,Eger Kasarsanız(sdağlam pazarlıklar sonucunda Bu fiyata Alınabiliyor.)
    Kolay Gelsin Hepinize Kazasız belasız gunler diliyorum.
  • cevap veren arkadaslar, cok tesekkur ederim. bende 2001 model ve ustu istiyorum esasta ancak param yetmiyor, yetenlerde temiz degiller yeterince. 98 T4 var, onu dusunuyorum şu sıralar. 120binde oldugundan biraz bakim yaptirmam gerekecek tabiki alirsam. kismet artik, ne diyelim :)
  • sahibinden.com'da 97 model 2.0 bi s40 vardi, duruyormu hala bilmiyorum ama 12 milyara veriyor adam. pazarlikla daha da dusurulebilir. boyle bir arabaya bu fiyat.. yakit haricinde hicbir sorunu olmicagini dusunuyorum. 2001 uzeri 2.0 veya t4 lerin de alinabilecek fiyatlari aracin durumuna (istisnalar haric) gore 18-19 milyar falandir. aslinda bana kalsa degeri 30 milyar olmali ama malum piyasa... :(

    eger bir s40 alirsan bakima girmeden once ufak tavsiyeler verebilirim. biz arabayi alinca bize yol gosteren olmayinca baya bi kazik yemistik. bari baskalarina faydamiz olsun

    weicell arkadasimiza yeni arabasi hayirli olsun, Allah kaza bela gostermesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vol-vo-cu -- 25 Nisan 2007; 22:25:28 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: weicell

    Arkadaslar Merhbalar,
    Cuma Gunu Yaklasık 5Gibi Arabama Kovusuyorum 54000YTL Siyah Volvo S40 Sanruflu.
    Fiyatını da paylaşayım dedim,Eger Kasarsanız(sdağlam pazarlıklar sonucunda Bu fiyata Alınabiliyor.)
    Kolay Gelsin Hepinize Kazasız belasız gunler diliyorum.



    Hayırlı olsun umarım kazasız belasız kullanırsın.

    yazdığın 7lt\100km dizel bir araç için gereğinden fazla özelliklede 1.6 motor için max 6.5 görürsün tahminimce zamanlada 5-5.5 arasına iner rahat ol adı üzerinde dizel bu araba az yakar tabi sakin kullanmak kaydıyla
  • 12 milyarlik olani bende gordum ama acikcasi tuhafima gitti, biraz supheli geldi.

    servise girmeden sorarim mutlaka deneyimlerinizi. tesekkurler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Vol-vo-cu

    sahibinden.com'da 97 model 2.0 bi s40 vardi, duruyormu hala bilmiyorum ama 12 milyara veriyor adam. pazarlikla daha da dusurulebilir. boyle bir arabaya bu fiyat.. yakit haricinde hicbir sorunu olmicagini dusunuyorum. 2001 uzeri 2.0 veya t4 lerin de alinabilecek fiyatlari aracin durumuna (istisnalar haric) gore 18-19 milyar falandir. aslinda bana kalsa degeri 30 milyar olmali ama malum piyasa... :(

    eger bir s40 alirsan bakima girmeden once ufak tavsiyeler verebilirim. biz arabayi alinca bize yol gosteren olmayinca baya bi kazik yemistik. bari baskalarina faydamiz olsun

    weicell arkadasimiza yeni arabasi hayirli olsun, Allah kaza bela gostermesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ^Biotech^ -- 25 Nisan 2007; 23:06:18 >




  • arkadaşlar volvo kampanyamı yapmaya başladı?
    1.6 dizel 26.600 euro yazıyo bir sitede.
  • piyasada degeri malesef oyle. cunku yakit tuketimleri yuksek, 10 yasinda bir arac, satilabilmek icin mecburen fiyati dusuk tutmak zorunda kaliyorlar. ha, diceksin ki e36 kasa bmw 3 serisi de eski araba, yakiti fazla ama fiyatlari hala yuksek. dogrudur, cunku millet o arabayi biliyor ama volvoyu tanimiyor. bizim ulkemizdeki musteriler araba alirken bircok seye dikkat etmedikleri icin, mecburen bircok iyi arabanin piyasasi olmuyor. ya bir doktor sirf arkadaslariyla ayni olmak icin gidip arkadaslariyla ayni arabayi aldiydi...ben ne diyim...
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.